home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 976 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Viva! Bremen
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Alle der besøger bloggen efter denne update: afgiv stemme! Følger du med i bloggen?
Ja
- 14 (63,6%)
Nej
- 8 (36,4%)
Antal Stemmer: 22

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: Viva! Bremen  (Læst 13901 gange)
cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Viva! Bremen
« Svar #60: 28 Nov 2007, 15:45 »

Afstemning tilføjet.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Viva! Bremen
« Svar #61: 28 Nov 2007, 15:49 »

Så hellere du blev et år mere på posten som landstræner, men herligt klub at havne i. Om det bliver til guld tror jeg næppe, Schalke kommer indenom og snupper en suværen sejr. Opstemt

btw. Jeg er vild men din overskrift. (Billedet)
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Viva! Bremen
« Svar #62: 28 Nov 2007, 15:50 »

Hehe.. vi får se. Er også selv lidt skeptisk - det kræver i hvert fald at tingene flaske sig for min taktik.
Tak Smiley
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Viva! Bremen
« Svar #63: 28 Nov 2007, 16:06 »



Werder Bremen er grundet de seneste sæsoners manglende resultater faldet uden for top 30 over Europas rigeste klubber. Det har selvfølgelig betydet manglende handlefrihed når det gjaldt om at skaffe nye spillere til klubben og sæsonens budget på 75 mio. kr. er da også alt andet end imponerende for et tysk storhold. Således ser køb og salg ud for Werder Bremen i juli og august måned 2013:

Spillere ind:
Gianluca Curci, Juventus, fri transfer
Damian Bellon, Bolton, fri transfer
Thibault Bourgeois, Juventus, 55.000.000 kr.
Spillere ud:
Thomás Hübschmann, Juventus, fri transfer
Mikel Arteta, Real Madrid, fri transfer
Elano, Villareal, fri transfer
Carlos Alberto, Valencia, fri transfer









Curci er hentet som reservemålmand for den anden italiener, Umberto Improta, mens Damian Bellon skal agere substitut i forsvarskæden (han kan dog også bruges på midtbanen). Den eneste nye starter er den franske angriber, Bourgeois, der efter nogle skuffende år i Juventus satser på at få sin karriere på rette spor igen. Indtil videre har han da også præsteret vel for klubben med 5 mål i 4 kampe.

Sæsonpremieren blev en ægte målfest. Bremen mødte HSV, der sidste år havde været deres overmænd, i en brag af en kamp. Ved pausen stod der 4-3 (!) til Bremen. Kampen sluttede 4-4 og Nicolaj Agger stod for tre af de mål. I Liga-Pokalen blev Bremen slået ud i semifinalen med 2-1 til netop HSV.


Thibault Bourgeois
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Viva! Bremen
« Svar #64: 28 Nov 2007, 17:02 »



"Han er jo den rene Henry!" Bestyrelsesformande ns ord har ringet i Bremen fansenes ører længe. Hvorfor? Fordi Thibault Bourgeois har været for-rygende! Bremen har spillet 7 kampe og franskmanden har nettet 10 gange og har været den altdominerende faktor i Bremens angreb.

Efter 4-4 mod HSV har sidste sæsons 3'ere hentet 2 sejre. Først 0-2 ude over Hannover 96 og dernæst imponerende 4-1 hjemme over Stuttgart, der virkede helt ved siden af sig selv. I denne kamp scorede førnævnte franskmand i øvrigt hat trick.
I Champions League mødte man i 3. kval runde israelske Maccabi Haifa og efter 4-1 hjemme lignede det en sikker kvalifikation. Men så skete der noget. I udekampen blev målmand Improta skadet og da Curci endnu ikke var kommet sig over sin skade, havde Werder Bremen ingen reservemålmand. Således spillede man med Pander på mål resten af kampen og det var lige ved at gå galt. Israelerne kom nemlig foran med 3-0, inden Rasmussen med et kvarter igen satsede ekstremt offensivt. Dét gav udbytte og med 7 minutter igen scorede Haifa selvmål efter et giftigt indlæg fra Carvalhos venstrefod. 3-1 nederlaget var nok til at kvalificere sig og Bremen er klar til gruppespillet.

I Champions League gruppe H møder Werder Bremen to meget kompetente modstandere, nemlig Barcelona og Lyon. Gruppens 4. seedede hold er Heerenveen, men ikke desto mindre venter der Bremen et svært puljespil. Dog har man fornemmelsen af, at de med en Bourgeois i topform kan klare alt.
Resultater foreløbig:



Werder Bremen - FC Bayern 2-0 (Liga-Pokal)
Hamburger SV - Werder Bremen 2-1 (Liga-Pokal)
Werder Bremen - Maccabi Haifa 4-1 (CL 3. kval)
Werder Bremen - Hamburger SV 4-4
Hannover 96 - Werder Bremen 0-2
Maccabi Haifa - Werder Bremen 3-1 (CL 3. kval)
Werder Bremen - Stuttgart 4-1
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Viva! Bremen
« Svar #65: 28 Nov 2007, 17:15 »

Så har jeg fået kigget bloggen igennem. Trist det har været lige ved og næsten hele vejen igennem pånær EM-Kvalen. Det kan se der laves om på Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Viva! Bremen
« Svar #66: 28 Nov 2007, 17:26 »

Forinden har jeg jo vundet CL to gange, men ellers så jo - lige ved og næsten Skuffet
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Viva! Bremen
« Svar #67: 28 Nov 2007, 17:36 »


WERDER BREMEN
Startopstilling anno 2014



Nacer Barazite          Thibault Bourgeois

Stærk frontduo, begge 24 år og har styrker i luftspillet og det fysiske spil. Barazite er hollandsk landsholdsspiller, mend Bourgeois stadig mangler sin debut for Frankrig. Han har dog været med for u21 holdet tidligere i sin karriere.

Lucas Trecarichi          Yoann Gourcuff          Fernando Gago          Uwe Werner

Trecarichi er et kæmpe talent, Gourcuff har etableret sig som stamspiller, Gago har fået flere argentinske landskampe og 21 åriger Werner har fået sin debut for Tyskland. Der er kæmpe potentiale i denne midtbane.

Jonas Elmer          Olivier ter Horst          Chico          Bosko Mitrovic

Forsvaret er ganske stabilt, men ikke prangende. Alle mand gør det godt, men Elmer er nok det svageste led i denne kæde. Ter Horst har tiltrukket sig opmærksomhed fra Milan, mens Chico er fast landsholdsspiller hos Brasilien. Mitrovic er et megatalent og har Inter som en af sine bejlere.

Umberto Improta

Improta har ikke rigtig slået sit navn fast endnu, men med det umiddelbare potentiale han besidder burde det blot være et spørgsmål om tid. I den nye sæson har han dog hidtil været en skuffelse.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Viva! Bremen
« Svar #68: 30 Nov 2007, 16:05 »



Bremen har været i en klasse for sig i denne sæson. Et ubestrideligt faktum. Bremen har efter 23 kampe vundet 16, spillet 6 uafgjort og kun tabt en enkelt. For første gang i mange år er holdet et meget sandsynligt bud på en titelvinder. I Champions League er det også gået forrygende og holdet gik videre som gruppevinder på trods af en svær gruppe med Barca, Lyon og Heerenveen. Resultaterne i Champions League gruppe D ser således ud:



Heerenveen - Werder Bremen 1-9
Werder Bremen - Lyon 3-0
Werder Bremen - Barcelona 0-0
Barcelona - Werder Bremen 1-0
Werder Bremen - Heerenveen 1-0
Lyon - Werder Bremen 4-7

Nogle helt ufattelige resultater sås mod Heerenveen og Lyon, begge på udebane. 1-9 mod Heerenveen i åbneren satte Champions League og klubrekord hos Bremen. Dermed var stilen lagt og med en overbevisende 3-0 sejr hjemme mod Lyon lignede Bremen et godt bud på en gruppevinder. Sådan endte det også og efter ufattelige 4-7 i den sidste kamp mod Lyon - og dermed ny rekord for flest scorede mål i en CL kamp - sluttede man som etter foran Barcelona.



Succesen bygger på fantastiske individuelle spillerpræstationer . Nogle af de spillere, der har båret holdet frem i denne sæson er følgende:

Uwe Werner: Den unge tyske fløj har leveret konstante præstationer og har i 27 kampe leveret hele 15 oplæg. En imponerende statistik. Werner har spillet 4 kampe for Tyskland i en alder af 22.

Yoann Gourcuff: Den 28-årige franskmand har fungeret godt som spilfordeler og har vist store lederevner. I 30 kampe er det blevet til 8 mål og 4 oplæg. Acceptabelt, men det har været pasningsspillet på midten, der har været hans store force.

Olivier ter Horst: Hollænderen har virket Ajax og Milans interesse og det med god grund. Forsvareren har været meget stabil og er i 30 kampe blevet kåret til man of the match 6 gange.

Nacer Barazite: 18 mål og 10 oplæg i 25 kampe må siges at være en god statistik. Barazite har udviklet sig gevaldigt i Bremen og er altid et sikkert valg oppe foran.



Der er i øjeblikket 12 point ned til den nærmeste forfølger, Stuttgart.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Viva! Bremen
« Svar #69: 30 Nov 2007, 19:20 »

Fed blog, kan godt lide din måde at skrive på.... Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Viva! Bremen
« Svar #70: 30 Nov 2007, 19:22 »

Lækkert cube..
Logged

- Veni, vidi, vici -

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Viva! Bremen
« Svar #71: 02 Dec 2007, 00:35 »

Afstemning oppe.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Viva! Bremen
« Svar #72: 02 Dec 2007, 00:59 »

rigtig nice blog,
Måske kunne du godt gøre lidt mere ud af : sagt efter kampen.
men ellers er den da mega fed din blog
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Viva! Bremen
« Svar #73: 02 Dec 2007, 01:04 »

rigtig nice blog,
Måske kunne du godt gøre lidt mere ud af : sagt efter kampen.
men ellers er den da mega fed din blog

Jeg har slet ikke noget der hedder "sagt efter kampen" mere, så det er ikke ligefrem relevant Smiley
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Viva! Bremen
« Svar #74: 02 Dec 2007, 01:14 »

okay , hov, var ikk kommet til de sidste sider.
ups.
men nice blog. har du ikk et ss af yoann gourcuff
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010