home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:32:17 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  2 Brugere, 1251 Gæster Online.

Indlæg: 1132880 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Viva! Bremen
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Alle der besøger bloggen efter denne update: afgiv stemme! Følger du med i bloggen?
Ja
- 14 (63,6%)
Nej
- 8 (36,4%)
Antal Stemmer: 22

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Viva! Bremen  (Læst 13960 gange)
cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Viva!
« Svar #30: 26 Nov 2007, 13:45 »

Kvartfinalen står for døren og Spanien har god grund til optimisme efter et flot gruppespil og 7 sejre i træk. "Vi har selvtilliden i orden og jeg vil påstå at Tyrkiet er det svageste af de tilbageværende hold," udtalte Rasmussen tidligere på dagen. Spanien stiller op med: Casillas, López, Pablo, Puyol, Ruz, Vicente, Fábregas, Zapater, Joaquín, Torres og Villa.
Tyrkiet stiller med: Volkan, Bekir, Erkan Gökhan, Ibrahim, Tuncay, Sahin, Serdar, Altintop, Köse og Gökhan.




Spanien - Tyrkiet
Bislett Stadion, Oslo


Det hele starter lovende for Spanien, der først har et godt forsøg ved Zapater på frispark og dernæst har en chance som Torres nok skulle have udnyttet. Dominansen er til at genkende og Zapater er igen tæt på på frispark efter 11 minutter. Efter 21 minutter bør Pablo bringe spanierne i front, men hans hovedstød rammer en forsvarer på mållinjen og fortsat 0-0. Tyrkerne presser for at komme tilbage i kampen og efter 25 minutter får de deres første chance. Trods enorm dominans formår Spanien ikke at score i første halvleg. 0-0 ved pausen.
På banen fra 2. halvlegs start kommer Reyes, der erstatter Vicente, men det er Joaquín, der kommer i fokus, da han efter en grov tackling på Serdar bliver præsenteret for det røde kort. Nu ser det svært ud for Spanien. Jesús Navás kommer på banen og David Villa tages ud og kort efter er det Tyrkiets tur til at få en mand vist ud. Ibrahim får sit andet gule kort og må forlade banen efter en tackling på Reyes. Torres, der spiller alene i front, er flere gange tæt på, men i kampens 75. minut bliver det endelig til spansk scoring. Torres misbruger og Zapater følger op, 1-0. En kæmpe lettelse. Fra lettelse til skuffelse. 2 minutter efter scoringen opsnapper Gökhan bolden i det lille felt og han udligner sikkert. Der bliver ikke scoret mere i ordinær spilletid.
Ekstra tid og Spanien foretager ingen udskiftninger. I det 98. minut sker der noget utroligt. Fernando Torres modtager bolden fra Zapater og sender et dommedagsdrøn afsted uden chance for Volkan i Tyrkiets mål. Et langskudsmål, der kandiderer kraftigt til EMs bedste. Spanien er foran! Kort efter har Torres muligheden for at lukke opgøret, men han misbruger alene med målmanden.
I 2. halvleg af forlænget bør Köse udligne for tyrkerne, men han misbruger og da der ikke bliver scoret mere er Spanien fortsat i live i EM sammenhæng. Klar til semifinalen. Spanien sætter i øvrigt endnu en landskampsrekord. Holdet er nu ubesejret i 14 kampe i træk.

Kampstatistik:
Skud: 14-6
Indenfor målrammen: 7-2
Boldbesiddelse: 54-46
Frispark: 16-26
Gule kort: 1-6
Røde kort: 1-1

Sagt efter kampen:
"Vi er alle meget lettede over at klare os videre, men det er en skam, at vi må undvære Joaquín resten af turneringen." - Kasper Rasmussen.
"Det var en helt speciel følelse at få lov at score sådan et mål." - Fernando Torres.
"Jamen selvfølgelig er jeg ærgelig over ikke at være med i semifinalen, men sådan er dét nu engang." - Manuel Ruz.



Resultater i kvartfinalerne:
Spanien - Tyrkiet 2-1
Frankrig - Tyskland 0-0 (Frankrig vinder efter straffe)
Rumænien - Tjekkiet 1-0
Holland - Portugal 1-0

Semifinalerne ser således ud:
Spanien - Holland
Frankrig - Rumænien
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Viva!
« Svar #31: 26 Nov 2007, 13:50 »

Det er spændende cube - dejligt at læse..


En lille bitte detalje:   Du har kun 10 spillere i startopstillingen i kampen mod Frankrig.
Ved godt at det kun er en skrivefejl - men ellers flot hvis du slog Frakrig med kun 10 spillere  Wink
« Seneste Redigering: 26 Nov 2007, 13:54 af Brodtgaard » Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Møller
Gæst
 
Sv: Viva!
« Svar #32: 26 Nov 2007, 13:53 »

Virkelig godt gået indtil videre. Ligner det en spansk EM sejr?
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Viva!
« Svar #33: 26 Nov 2007, 13:55 »

Det er spændende cube - dejligt at læse..


En lille bitte detalje:   Du har kun 10 spillere i startopstillingen i kampen mod Frankrig.
Ved godt at det kun er en skrivefejl - men ellers flot hvis du slog Frakrig med kun 10 spillere  Wink


Så er det rettet Smiley
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Viva!
« Svar #34: 26 Nov 2007, 14:03 »

Nizzle med en Spanien blog, cube. Thumbs Up
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Viva!
« Svar #35: 26 Nov 2007, 14:11 »

Semifinaletid og Holland er modstanderen. Spaniens imponerende form har været personificeret i Fernando Torres, men målkongen er grundet træthed ude i semifinalen. Samtidig sidder Ruz og Joaquín ude med karantæner, mens Vicente, også grundet træthed, erstattes af David Silva. Startopstillingen ser ud som følger: Casillas, López, Piqué, Pablo, Puyol, Silva, Fábregas, Zapater, Navás, Villa og Reyes.
Holland stiller med: Stekelenburg, Emanuelsen, Heitinga, Vlaar, Greene, Robben, Schaars, Maduro, Van Persie, Huntelaar og Kuyt.




Spanien - Holland
Lerkendal Stadion, Trondhjem


Spanien får en drømmestart på kampen, da Reyes, som ekstraordinært er med i startopstillingen, gør det til 1-0 efter blot 3 minutters spil. Fornemt forarbejde af David Silva skaber målet. Holland viser sig dog som en farlig modstander og især Robben er i hopla. Han har flere store chancer, men får ikke scoret efterfølgende. Også Huntelaar er giftig, men han mangler også skarpheden. Første halvleg er uden forfærdelig mange chancer. Inden pausen bliver målscorer Reyes skadet og han erstattes af unge Bojan. Det viser sig at være en god idé for i det 35. minut scorer Bojan nemlig sit første landskampsmål på et glimrende gennembrud.
Holland starter 2. halvleg godt og Kuyt reducerer fortjent på hovedstød. Huntelaar har efterfølgende en gylden mulighed for udligning, men han må se sit skud prelle af på stolpen. Spanien presser i de sidste 20 minutter, men der scores ikke flere mål i denne kamp, der slutter 2-1 til Spanien, der er klar til EM finalen for første gang i mange år.

Kampstatistik:
Skud: 6-8
Indenfor målrammen: 4-4
Boldbesiddelse: 51-49
Frispark: 29-22
Gule kort: 0-0

Sagt efter kampen:
"Det er helt fantastisk det her. Vi spiller ikke vores bedste kamp, men de nye spillere i startopstillingen tager ansvar og viser vejen." - Kasper Rasmussen.
"Det var selvfølgelig en forløsning og en drøm der gik i opfyldelse at score et så vigtigt mål." - Bojan Krkic.



Resultater i semifinalerne:
Spanien - Holland 2-1
Frankrig - Rumænien 3-2

Finalen:
Spanien - Frankrig
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst
 
Sv: Viva!
« Svar #36: 26 Nov 2007, 14:13 »

Godt gået. Er sikker på du også tager Frankrig igen..
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Viva!
« Svar #37: 26 Nov 2007, 14:18 »

Endnu en god update - og gode billeder forresten.

Du må have det psykiske overtag fra den indledende kamp.
Spanien kommer sgu i finalen - og vinder den Wink
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Viva!
« Svar #38: 26 Nov 2007, 14:43 »

Det er den store aften for spansk fodbold. Kan Kasper Rasmussen fuldbyrde sin mission og tage EM guldet foran de franske forsvarende mestre? Meningerne er mange, men ét er sikkert. Spanien er det mest stabile hold ved denne slutrunde. Ubesejret er de gået igennem turneringen og har på deres vej nedlagt Frankrig, Kroatien, Sverige, Tyrkiet og senest Holland. Det sidste stik skal i hus. Titlen skal til Spanien.
Startopstillingen til aftenens kamp ser sådan ud: Casillas, López, Pablo, Puyol, Ramos, Vicente, Fábregas, Zapater, Navás, Villa og Torres. Sergio Ramos er således med for første gang i denne slutrunde. Han har siddet ude med en skade, men han priser sig nok lykkelig over at være blevet klar til finalen.
Hos Frankrig starter man med følgende: Frey, Évra, Mexés, Bodmer, Nicolas Frey, Malouda, Diaby, Flamini, Gakpé, Nimani og Anelka.




Spanien - Frankrig
Ullevål Stadion, Oslo


Et proppet Ullevål Stadion tager imod de to finalisthold med bragende klapsalver. Stemningen og intensiten på det norske nationalstadion er enorm og holdene er tændte. Der er lagt i ovnen til en storslået finale.
Dommer Darko Ceferin fløjter kampen i gang og på Frankrigs første angreb får de en enorm chance. En lang bold lander hos Nimani, der alene med målmanden formår at misbruge - det var dog også en flot redning af Casillas i målet. 2 minutter efter får Villa to gigantiske chancer, men også han misbruger. Så sker det - Spanien kommer for første gang bagud. Anelka afdribler Pablo og sender franskmændene i front. I det 14. minut har Fábregas muligheden for udligning, men også han mangler skarphed. Begge hold får flere store chancer i første halvleg, men Frankrig fører fortsat 0-1 ved pausen. Der kræves en enorm opvågning til 2. halvlegs start.
David Villa erstattes af Bojan, men det er fortsat Frankrig der styrer løjerne i 2. halvleg og Bodmer gør det fortjent til 0-2 på et langskudsdrøn. Der skal således en hurtig reducering til og den kommer 2 minutter efter. Antonio López brager bolden ind fra kanten af feltet til 1-2 og så er håbet vækket hos Spanien. Kampen runder det 83. minut og Rasmussen smider Arizmendi på banen for at skabe mere offensivt. 3-4-3 spiller spanierne således. Lige lidt nytter det dog. Kampen slutter 1-2 og Frankrig er igen europamestre. En gedin skuffelse for Spanien, der havde leveret en så flot slutrunde.

Kampstatistik:
Skud: 7-10
Indenfor målrammen: 2-7
Boldbesiddelse: 46-54
Frispark: 13-28
Gule kort: 1-1

Sagt efter finalen:
"Jeg er enormt skuffet og jeg er bange for at dette var min sidste kamp som spansk landstræner." - Kasper Rasmussen.
"Med blik på, hvad vi har præsteret ved denne slutrunde, er jeg selvfølgelig enormt bitter over, at vi ikke tager sidste stik." - Fernando Torres.
"Jeg stopper på landsholdet med øjeblikkelig virkning. Det har været stort at være med til denne slutrunde, men jeg tror ikke på at jeg vil kunne være med til at bidrage med noget til landsholdet når jeg ved næste turnering er 36 år." - Carles Puyol.

Vedvarende rygter peger på Kasper Rasmussen som ny træner for Werder Bremen, der for nylig har fyret Morten Olsen.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Rossonero
Gæst
 
Sv: Viva!
« Svar #39: 26 Nov 2007, 14:48 »

Super ærgeligt cube.
Det lyder dog spændene med et muligt skifte til Bremen - dejligt hold!
Øv, øv, øv. Men glæder mig til at se hvor du ender. Good luck.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Viva!
« Svar #40: 26 Nov 2007, 14:54 »

Surt show, håber dog du skifter mening og napper en VM slutrunde med Spanien  Wink
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Viva!
« Svar #41: 26 Nov 2007, 15:01 »

Øv øv...  Ærgeligt at du ikke vandt finalen... 

Men det bliver spændende at se om du skifter til Werder  Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Møller
Gæst
 
Sv: Viva!
« Svar #42: 26 Nov 2007, 15:10 »

Trist Skuffet Fortsætter bloggen? Smiley
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Viva!
« Svar #43: 26 Nov 2007, 16:47 »

Hvorfor skulle den stoppe?
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Viva!
« Svar #44: 26 Nov 2007, 20:51 »



Rasmussens karriere fortsætter i Werder Bremen
. Det blev afgjort på et pressemøde dagen derpå for skuffelsen i EM finalen. "Jeg har længe villet stå i spidsen for en Bundesliga klub, da det er tæt på mit hjemland, Danmark, og Werder Bremen er en glimrende mulighed for mig," udtalte Rasmussen.

Rasmussen overtager et Bremen hold i krise.
Klubben endte som nr. 4 i sidste sæson og har ikke vundet en titel i lang tid. Samtidig bærer holdet præg af interne stridigheder og utilfredshed i truppen. Mange vil videre til større klubber, mens nogen blot lider af personlige problemer.
Efter en række indkøb ser Werder Bremen anno 2012 således ud:



Målmænd: Tim Wiese, Francisco Guillermo Ochoa
Forsvarsspillere: Bosko Mitrovic, Christian Pander, Christian Schulz, Chico, Olivier ter Horst, Kenneth Madsen, Tomás Hübschmann, Clemens Fritz
Midtbanespillere: Uwe Werner, Daniel Carvalho, Fernando Gago, Mikel Arteta, Carlos Alberto, Lassana Diarra, Nicolaj Agger, Elano Blumer
Angribere: Giorgos Samaras, Antonio Gallardo, Hugo Almeida, Karamoko Cissé

Spillere ud:
Welliton, Lyon, 110.000.000 kr.
Hatem Ben Arfa, Milan, 135.000.000 kr.
Heinrich Hamann, Milan, 250.000.000 kr.

Spillere ind:
Antonio Gallardo, Real Madrid, 24.000.000 kr.
Chico, Ajax, 55.000.000 kr.
Karamoko Cissé, Atalanta, 125.000.000 kr.
Olivier ter Horst, AZ Alkmaar, 65.000.000 kr.

Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010