home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 722 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Viva! Bremen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Alle der besøger bloggen efter denne update: afgiv stemme! Følger du med i bloggen?
Ja
- 14 (63,6%)
Nej
- 8 (36,4%)
Antal Stemmer: 22

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Viva! Bremen  (Læst 13883 gange)
cube
Manager
********

Offline Offline

 
Viva! Bremen
« : 25 Nov 2007, 22:22 »


D. 16. september 2011 var en glædelig dag for det spanske landshold.  Man havde sikret sig den danske nylegende, Kasper Rasmussen som landstræner. Manden, der havde vundet Champions League to gange på fire år; først med Atlético Madrid, senere med Manchester United. Skuffende resultater i den nye Premier League sæson havde dog fået danskeren til at trække sig fra jobbet i United. Nu gjaldt det landsholdsfodbold og en ny udfordring. Danskeren udtalte følgende til de fremmødte journalister: "Jeg har to mål. Det ene er at vinde én af de store ligaer, hvilket jeg desværre aldrig nåede at opleve i Atlético og United. Det andet er at vinde en af de store landsholdsturnering er."

"Jeg vil ikke revolutionere spansk fodbold,"
sagde træneren, der havde vundet stor tilslutning hos spanierne i sin tid som Atlético træner. Danskeren tilføjer at man sandsynligvis ser Spanien i en flad 4-4-2 formation.
Spanien har i de senere år ikke formået at udnytte det enorme potentiale holdet besidder. Ved EM 2008 blev det til en semifinaleplads, hvor man tabte til Frankrig med 0-1, mens man skuffende tabte i ottendedelsfinalen i VM 2010.

Det ser dog lovende ud for spanierne. Under den nye træner ligger man i øjeblikket på en førsteplads i EM kval. gruppen, a point med Tyrkiet. Gruppen består af Spanien, Tyrkiet, San Marino, Østrig, Estland og Island. Stillingen hedder Spanien og Tyrkiet på hhv. 1. og 2. pladsen, begge med 14 point. Efter dem kommer Østrig med 7, Estland med 7, Island med 6 og til sidst San Marino med 3 point.

Resultater
Spanien - Østrig 2-0
Spanien - Tyrkiet 2-2
San Marino - Spanien 0-4
Estland - Spanien 0-8
Island - Spanien 0-4
Tyrkiet - Spanien 0-0
Topscorere
Fernando Torres, 9
Joaquín, 3
David Villa, 3
Alberto Zapater, 2
Pablo Ibáñez, 1
Asier Del Horno, 1
« Seneste Redigering: 28 Nov 2007, 15:44 af cube » Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Viva!
« Svar #1: 25 Nov 2007, 22:55 »

Spanien møder i aften San Marino hjemme på Lluis Companys i Barcelona. Efter 0-4 sejr ude er spanierne således storfavoritter til at hente en storsejr; træner Kasper Rasmussen udtalte følgende til Marca tidligere på dagen: "San Marino er slet ikke i vores klasse og alt andet end 3 point vil være en enorm skuffelse."
De 11 udvalgte til aftenens kamp er: Iker Casillas, Asier Del Horno, Gerard Piqué, Raúl Albiol, Sergio Ramos, José Antonio Reyes, Francesc Fábregas, Borja Oubiña, Jesús Navas, Fernando Torres og David Villa.



Spanien - San Marino
Lluis Companys, Barcelona


Spanien starter godt og efter blot 7 minutter kan David Villa, der har scoret 2 gange i sæsonens første to kampe for Valencia, gøre det til 1-0 via flot sammenspil med Fernando Torres. Villa gør det 4 minutter senere til 2-0. Denne kamp er som forventet en af de lette og inden pausen står der 5-0. Reyes og Torres har scoret, mens San Marino har hjulpet på vej med et selvmål.
Raul García og 21-årige Bojan kommer ind for hhv. Fábregas og Torres, men det er Reyes, der først kommer i fokus ved en straffesparksscorin g. Kort efter scorer San Marino igen selvmål, 7-0. Piqué får også sit øjeblik i spotlyset med et glimrende langskud til 8-0, inden endnu et selvmål gør det til 9-0. Det bliver kampens resultat og alle rekorder i spansk landsholdsfodbold brydes.

Sagt efter kampen:
"Vi får vist at vi ikke tager nogen kampe for givet. 9-0 er et fantastisk resultat, der burde skræmme de andre hold i gruppen." - David Villa.
"Det var rigtig sjov at være med til og jeg nød 2. halvleg, selvom jeg ikke kom på tavlen." - Bojan Krkic.
"Det var en flot indsats af drengene i dag og jeg er positiv med henblik på onsdagens kamp mod Østrig." - Kasper Rasmussen.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Viva!
« Svar #2: 25 Nov 2007, 22:59 »

Spændende Smiley


Flot sejr mod San Marino, omend det var en pligtsejr. Er faktisk ved at blive ret glad for landsholdsblogs.
Logged

Go you Gunners!

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Viva!
« Svar #3: 25 Nov 2007, 23:04 »

Det ser sgu lækkert ud det her Cube.. Nogen speciel grund til at bloggen først starter efter VM i 2010??
Logged

- Veni, vidi, vici -

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Viva!
« Svar #4: 25 Nov 2007, 23:09 »

Det ser sgu lækkert ud det her Cube.. Nogen speciel grund til at bloggen først starter efter VM i 2010??

Ja, at jeg har gang i en karriere og jeg ikke gider starte forfra Opstemt
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Viva!
« Svar #5: 25 Nov 2007, 23:11 »

Så gælder det Østrig på udebane. Spanien er som ventet storfavorit til opgøret, men Østrig er ikke en modstander man bør se ned på. Fodboldforbundet venter da også en sejr, men at tage kampen for givet vil være en stor fejltagelse. Startopstillingen ser ud som kampen mod San Marino, dog med en enkelt ændring. Grundet rygproblemer må David Villa se til fra bænken, mens unge Bojan får chancen fra start for første gang under Kasper Rasmussen.



Østrig - Spanien
Ernst-Happel-Stadion, Wien


Et kvarter er spillet og et præcist indlæg fra Reyes rammer Fernando Torres' pande, 0-1. Første halvleg er ellers ikke en videre intens affære og 0-1 er fortsat stillingen da dommer Hawthorne fløjter første halvleg af.
2. halvleg udarter sig ikke meget anderledes - i hvert fald indtil det 70. minut. Bojan arbejder hårdt oppe foran for at lægge bolden af til Fábregas, der med et drøn af et langskud bringer Spanien på 0-2 og så synes kampen lukket.  Symptomatisk for kampen sker der ikke mere i 2. halvleg og Spanien vinder fortjent med 0-2 og Raúl Albiol kåres som kampens bedste. Dermed er Spanien fortsat på en delt førsteplads med Tyrkiet. Begge hold har 20 point, men Spanien har en ti måls bedre målscore.

Sagt efter kampen:
"Denne type kampe er aldrig lette at spille, men jeg synes, vi står sammen i dag og beviser at vi er gruppens bedste hold." - Iker Casillas.
"Vi formår igen at holde nullet ligesom vi har gjort det i alle vores kampe med undtagelse af én (ref. til hjemmekampen mod Tyrkiet), og at vi får tre point kan jeg kun være meget tilfreds med." - Kasper Rasmussen.
"Selvfølgelig håbede jeg at få scoret, men det vigtigste er, at vi vinder i dag." - Bojan Krkic.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Viva!
« Svar #6: 25 Nov 2007, 23:15 »

Tillykke med endnu en sejr..  Du skal noknå noget stor med de spanske drenge..

Spiller du med et klubhold ved siden af eller er du "bare" spansk landstræner?
Logged

- Veni, vidi, vici -

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Viva!
« Svar #7: 25 Nov 2007, 23:18 »

Tillykke med endnu en sejr..  Du skal noknå noget stor med de spanske drenge..

Spiller du med et klubhold ved siden af eller er du "bare" spansk landstræner?

Har sagt op i United og er kun spansk træner.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Viva!
« Svar #8: 25 Nov 2007, 23:21 »

Har sagt op i United og er kun spansk træner.

Oki.. Thumbs Up Gik det dårligt eller var det bare kedeligt?
Logged

- Veni, vidi, vici -

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Viva!
« Svar #9: 25 Nov 2007, 23:24 »

Oki.. Thumbs Up Gik det dårligt eller var det bare kedeligt?

Vandt som bekendt CL men fik en dårlig start på den nye sæson.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Viva!
« Svar #10: 25 Nov 2007, 23:25 »

Vandt som bekendt CL men fik en dårlig start på den nye sæson.

yes yes.. ville bare lige høre.. tilbage til selve bloggen.. KIU Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Viva!
« Svar #11: 25 Nov 2007, 23:27 »

Kvalifikation til EM ligger til højrebenet for Spanien. Holdet skal bare undgå at fejle i de sidste to kampen mod hhv. Island og Estland. Aftenens hjemmekamp mod Island bør da også give 3 point til de sejrsvante spaniere, der blot har tabt én kamp under Kasper Rasmussen. Det var en venskabskamp mod Skotland sidste år, hvor man i øvrigt spillede hele anden halvleg med backen Manuel Ruz som målmand, da Iker Casillas blev skadet under kampen og truppen blot havde én målmand udtaget. I aften er både Casillas og Reina med og alle på og omkring holdet er selvsikre.



Spanien - Island
Lluis Companys, Barcelona


Kampen er ikke mere end 45 sekunder gammel før David Villa, der har været i storform på det sidste, brager bolden i kassen, 1-0. Spanierne dominerer generelt kampen og i det 38. minut headder Torres et flot indlæg fra Návas ind, 2-0. Islændingene virker modløse - især da Villa igen kommer på tavlen efter en flot dribletur.
Den spanske dominans fortsætter i 2. halvleg, hvor Torres igen kommer på tavlen på et hovedstød, inden Villa med sit tredje mål gør det til 5-0. Det bliver også kampens resultat og da Tyrkiet samtidig sætter point til mod Østrig (2-2) ligner det en ny slutrunde kvalifikation for Spanien.

Sagt efter kampen:
"Det har været en fornøjelse at stå i spidsen for det her hold på det sidste. Nu skal vi bare tage sidste stik mod Estland." - Kasper Rasmussen.
"Vi har fundet formen og vi scorer mål som aldrig før. Jeg tror på en stor slutrunde for Spanien til sommer." - Xabi Alonso.
« Seneste Redigering: 25 Nov 2007, 23:29 af cube » Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Viva!
« Svar #12: 25 Nov 2007, 23:34 »

Tillykke med sejren igen igen.. har lige læst dit første indlæg igen og kan se at der står de svar jeg som du lige har svaret på igen Forlegen En bette fejl fra min side.. sorry Wink Men tillykke med EM-kvalen og jeg håber du lammetæver Estland i den sidste kamp.. Eftersom du vandt 8-0 i Tallinn burde du kunne smække dem hjemme Thumbs Up Thumbs Up

EDIT: I øvrigt er jeg fast læser på alle dine blogs cube.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Viva!
« Svar #13: 25 Nov 2007, 23:39 »

Tillykke med sejren igen igen.. har lige læst dit første indlæg igen og kan se at der står de svar jeg som du lige har svaret på igen Forlegen En bette fejl fra min side.. sorry Wink Men tillykke med EM-kvalen og jeg håber du lammetæver Estland i den sidste kamp.. Eftersom du vandt 8-0 i Tallinn burde du kunne smække dem hjemme Thumbs Up Thumbs Up

EDIT: I øvrigt er jeg fast læser på alle dine blogs cube.. Wink

Jeg takker Opstemt
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Viva!
« Svar #14: 25 Nov 2007, 23:43 »

Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010