home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 565 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Mallings RoO taktik sæt.
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Mallings RoO taktik sæt.  (Læst 1938 gange)
malliNG
Juniorspiller
**

Mallings RoO taktik sæt.
« : 25 Nov 2007, 15:20 »

Hey alle.
For folk der mangler en taktik, så har jeg lavet et taktik sæt, som er bygget op omkring RoO.

http://www.fm-britain.co.uk/forums/index.php?showtopic=6404&st=0 <- Her finder du informationen på engelsk, og nederst i første post ligger downloaden "Attached File  tactics.rar ( 3.72K )"
Den består af 5 filer, og for dem som ikke lige umiddelbart gider have den lange information som på den anden side, kan læse videre under, hvor jeg lige hurtigt forklarer om de forskellige aspekter.

Taktikken er bygget over 5 (attack, control, possession, counter, defend), som du kan skifte imellem.
De 5 taktikker er bygget over 5 formationer, men deres sliders minder så meget om hinanden, at der ikke skal bruges tilvænningstid for dem alle.

Mentaliteten kører som sagt over RoO, så derfor er der ikke så meget at sige der.

De mere offensive taktikker flyver ned langs siderne, og har brug for gode wingers.
Der er flere frie roller, og mere flydende spil, modsat de defensive, som går langsomt, trækker tid, og spiller 'grimt' fodbold.

Resultater med denne taktik, som jeg eller andre har opnået;
Real Madrid; Vandt ligaen, vandt supercuppen over Sevilla, kom i semifinalen i CL (spillede 0-0 ude og 1-1 hjemme til man utd), vandt den spanske cup. (vandt altså alt andet end champions league)

Man Utd.; Vandt ligaen, tabte CL finalen til barca på straffe, røg tideligt ud af cuppen med reserver. Vandt charitey shield.

Shaktar;
Første sæson; Vandt ligaen, vandt cup, vandt supercup, nr. 3 i CL gruppespil efter Sevilla og Inter, kom til semi-finalen i UEFA cuppen hvor Bayern slog mig ud og de vandt også finalen over Arsenal.
Anden sæson; Vandt ligaen, vandt cup, vandt supercup, kom til CL finalen og tabte 0-2 til Real madrid.

Werder Bremen; Vandt ligaen, vandt cuppen, blev slået ud af man utd i champions league.

FC Midtjylland Vandt SAS, nr. 2 i cup efter FCK, røg ud af uefa cuppen i kvart finalen til bayern.

Hopper I kan bruge taktikken.

***UPDATE***
I kan downloade her; http://www.sendspace.com/file/ag5z6k

****UPDATE****
Nogle hold vil (med attack og control) give modstanderen lidt for mange friløber gennem midten.
Hvis dette er tilfældet, så fjern "tight marking".
Dette sker dog kun hvis du bruger den nyeste patch Smiley
« Seneste Redigering: 28 Nov 2007, 18:25 af malliNG » Logged

Gabe
Reserveholdsspiller

Sv: Mallings RoO taktik sæt.
« Svar #1: 25 Nov 2007, 16:49 »

Kan du ikke poste filen herinde også?? Smiley

Englund92
Ynglingespiller

« Svar #2: 25 Nov 2007, 17:00 »

Danke.. Så må vi jo se om det virker. Smiley

man-utd freak
Gæst

« Svar #3: 25 Nov 2007, 17:20 »

Kan du ikke poste filen herinde også?? Smiley
ja gør det lige

D4nskeren
Ynglingespiller

« Svar #4: 02 Jul 2008, 13:24 »

Har læst meget af det på den engelske og det ser ud til at mit Malaga hold har hvad der skal til bortset fra en defensiv midt. Men da jeg er ret ny til spillet kunne jeg godt tænke mig at vide lidt mere om hvornår man skal bruge de forskellige aspekter: attack, control, possession, counter, defend.

Kan du ikk os lige poste filen med din taktik igen da den anden ikk virker mere ... Kan i hvert fald ikk importerer den selvom den er i min taktik mappe xD :S

Tak på forhånd Opstemt
« Seneste Redigering: 02 Jul 2008, 13:42 af D4nskeren » Logged

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010