home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
24 Nov 2025, 20:06 Broen13 Blogs #17 Youth to Gold
24 Nov 2025, 13:38 Broen13 Klubsøgnin... Girondins de Bordeaux
23 Nov 2025, 16:15 simmy1 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
23 Nov 2025, 15:24 Broen13 Klubsøgnin... SC Braga
21 Nov 2025, 20:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49 Broen13 Klubsøgnin... 1860 München
20 Nov 2025, 15:05 Broen13 Klubsøgnin... River Plate
Antal Registrerede Brugere: 23182
  0 Brugere, 568 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kathli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Skal bruge professionel hjælp please
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Skal bruge professionel hjælp please  (Læst 396 gange)
perb
Reserveholdsspiller

Skal bruge professionel hjælp please
« : 23 Nov 2007, 20:41 »

Jeg er villig til at tage denne samtale over private beskeder for ikke at fylde op med for mange indlæg. Men mit problem er, at jeg syntes, jeg lukker for mange mål ind. Jeg er OB og er lige begyndt på første season. Jeg har spillet 10 kampe, og har lukket 12 mål ind. Heldigvis har jeg så et skarpt angreb som så har scoret 31 mål samlet. Men syntes forsvaret er alt for venligt. Jeg har prøvet med avanceret og simpel taktik, men modstanderens mål vælter bare ind. Hvis nogen vidste præcis hvad man kan gøre, så vil jeg være taknemlig. Jeg har sat tackling til hård på samtlige forsvars spillere og def. midtbane. Skærme af har jeg sat næsten i bund, så de har tid til at komme tilbage. Og nej, at sætte skærme af op får dem bare til at gå frem på banen og tabe den på midten. Mit forsvar består af: Venstrekant= Ulrik Laursen, Højrekant: Jonas Troest, Centrale forsvar: Magnus Troest og Jan tore ophaug. Modstanderne scorer meget på 2. bolde og dødbolde. Også kontra, men det er nok mest, fordi mit forsvar ikke er det hurtigste.

BFunk
Lilleputspiller
*

Sv: Skal bruge professionel hjælp please
« Svar #1: 23 Nov 2007, 21:31 »

12 mål er sku ikke så meget?

Men spil med dybt.. Ved ikke lige hvordan Magnus Troest er, men evt skaf endnu en tung forsvar, det virker altid i sasligaen Smiley

perb
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 23 Nov 2007, 21:44 »

12 mål er sku ikke så meget?

Men spil med dybt.. Ved ikke lige hvordan Magnus Troest er, men evt skaf endnu en tung forsvar, det virker altid i sasligaen Smiley
dyb defensiv linie? Isåfald, det har jeg også prøvet, hjælper lige godt.

Excile
Juniorspiller
**

« Svar #3: 23 Nov 2007, 22:19 »

10 kampe er hvad du bruger på at implementere en ny taktik, du kan umuligt have testet meget. Og nej, en score på +20 er bestemt ikke noget at være utilfreds over.

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #4: 23 Nov 2007, 22:21 »

Jeg er villig til at tage denne samtale over private beskeder for ikke at fylde op med for mange indlæg. Men mit problem er, at jeg syntes, jeg lukker for mange mål ind. Jeg er OB og er lige begyndt på første season. Jeg har spillet 10 kampe, og har lukket 12 mål ind. Heldigvis har jeg så et skarpt angreb som så har scoret 31 mål samlet. Men syntes forsvaret er alt for venligt. Jeg har prøvet med avanceret og simpel taktik, men modstanderens mål vælter bare ind. Hvis nogen vidste præcis hvad man kan gøre, så vil jeg være taknemlig. Jeg har sat tackling til hård på samtlige forsvars spillere og def. midtbane. Skærme af har jeg sat næsten i bund, så de har tid til at komme tilbage. Og nej, at sætte skærme af op får dem bare til at gå frem på banen og tabe den på midten. Mit forsvar består af: Venstrekant= Ulrik Laursen, Højrekant: Jonas Troest, Centrale forsvar: Magnus Troest og Jan tore ophaug. Modstanderne scorer meget på 2. bolde og dødbolde. Også kontra, men det er nok mest, fordi mit forsvar ikke er det hurtigste.

Ulrik Laur centralt....

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010