home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 499 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Gamle spil til, nye maskiner.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Gamle spil til, nye maskiner.  (Læst 1744 gange)
Red love
Gæst

Gamle spil til, nye maskiner.
« : 23 Nov 2007, 17:26 »

Kan ikke få cm 99/00 til at virke på min bærbar.. Har haft det samme problem med cm 01/02, noget med jeg skal have en eller anden service pakke,noget.. Som jeg har prøvet at downloade den passende version af direct x, men sgu ikke få det til at funge.. Irriterende når man lige sidder og lyst til at hive lidt op i gamle minder, og spille et spil  hvor Beckham er 25, og stadig har tiden for sig. Hvor Saviola er 17, og det største talent i Verden. og ikke mindst et spil hvor Brian Laudrup, og Great Peter er still goin strong..

Så Please hjælp, hvis nogen af jer lige kan sige mig nogle vise ord omkring det?
« Seneste Redigering: 23 Nov 2007, 17:28 af Red love » Logged

MLL
Manager

Sv: Gamle spil til, nye maskiner.
« Svar #1: 23 Nov 2007, 17:27 »

Har du Vista?

Tilbage på FmF Opstemt

Red love
Gæst

« Svar #2: 23 Nov 2007, 17:28 »

Nej, har XP

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3: 23 Nov 2007, 17:31 »

Hvis det er DOS spil, så prøv at hente programmet SCUMM, som får dos-spil til at køre på XP... Det løste mit problem med Simon the Sorcerer Opstemt

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

MLL
Manager

« Svar #4: 23 Nov 2007, 17:31 »

Okey kan desværre ikke hjælpe dig Skuffet

Tilbage på FmF Opstemt

MLL
Manager

« Svar #5: 23 Nov 2007, 17:32 »

Hvis det er DOS spil, så prøv at hente programmet SCUMM, som får dos-spil til at køre på XP... Det løste mit problem med Simon the Sorcerer Opstemt

Hehe grinern spil.

Tilbage på FmF Opstemt

Red love
Gæst

« Svar #6: 23 Nov 2007, 17:33 »

Ved ikke helt hvad et DOS spil er godt nok, hehe.. Men hvor kan man hente det der SCUMM du snakker om..?

MLL
Manager

« Svar #7: 23 Nov 2007, 17:36 »

prøv at  google det

Tilbage på FmF Opstemt

Red love
Gæst

« Svar #8: 23 Nov 2007, 17:47 »

Har prøvet at hente der der SCUMM, men hjalp mig ikke rigtigt..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9: 23 Nov 2007, 18:14 »

Jeg kan ikke helt huske hvilket system CM 98/99 kører, men du kan jo også prøve at genstarte computeren i DOS, og køre det på den måde.. Ellers er jeg lidt tør for løsninger - Det er svært at køre gamle spil på nye computere Smiley

Og ja, Simon er total grinern Smiley

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Red love
Gæst

« Svar #10: 23 Nov 2007, 18:22 »

Jeg kan ikke helt huske hvilket system CM 98/99 kører, men du kan jo også prøve at genstarte computeren i DOS, og køre det på den måde.. Ellers er jeg lidt tør for løsninger - Det er svært at køre gamle spil på nye computere Smiley

Og ja, Simon er total grinern Smiley
Okay, mange tak for hjælpen.. Lige helt hurtigt er ikke særlig freaket til computer, hvad betyder det at genstarte computeren i DOS?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11: 23 Nov 2007, 18:25 »

Du trykker F8 ved opstartsskærmen så snart du genstarter/starter din computer... så kommer der en hel masse valgmuligheder, hvor du vælger opstart i DOS Smiley

Red love
Gæst

« Svar #12: 23 Nov 2007, 18:26 »

Du trykker F8 ved opstartsskærmen så snart du genstarter/starter din computer... så kommer der en hel masse valgmuligheder, hvor du vælger opstart i DOS Smiley
Okay, tak... Smiley

Red love
Gæst

« Svar #13: 25 Nov 2007, 23:09 »

Den der DOS noget fik jeg aldrig til at virke, men faldt heldigvis hjælp i en anden tråd herinde..

Hvor en venlig sjæl linkede her til:
http://www.sigames.com/sibase.php?type=view&id=69 - se punkt 2. havde samme problem og det løste det

Og det løste det også for mig, så bare lige til andre der evt. skulle få samme problem Smiley

Gillerfm
Ynglingespiller

« Svar #14: 25 Maj 2008, 18:59 »

Hey ALLE

Apropros DOS spil. Er der nogle der ligger inde med det legendariske LPS manger ? eller som har et link til hvor det kan hentes Huh

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010