home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 606 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  England IKKE med til EM
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: England IKKE med til EM  (Læst 11092 gange)
pseudoabs
Juniorspiller
**

Sv: England IKKE med til EM
« Svar #45: 22 Nov 2007, 23:21 »

man skal vel også være uenig i et forum :p

Alt andet ville da blive kedeligt Smiley selvom jeg her må give dig ret Wink

# Liverpool Fc - You'll Never Walk Alone #

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #46: 22 Nov 2007, 23:22 »

^^ hehe tog sin tid men endelig fik jeg ret i noget Peace

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

jeppe_nr13
Førsteholdsspiller

« Svar #47: 22 Nov 2007, 23:22 »

man skal vel også være uenig i et forum :p

jaa.. Så sandt som det er sagt Smiley

camber
Ynglingespiller

« Svar #48: 22 Nov 2007, 23:24 »

Jeg ville nok erstatte ferdinand med carragher og Cole med Lescott

Det synes jeg ikke. Nu har jeg ikke set hverken Carragher eller Lescoot spille i år. Men Lescott har hvert fald ikke klassen. Han var også elendig igår. Angående Rio så er han fysiks stærk, skræmmende i hovdespillet og lynhurtig, han holder altid hovdet kold og er sikkerheden selv sammen med Terry i centerforsvaret

I'am Man U 'til I die, I'am Man U 'til I die, I know I am, its true I'am, I'am Man U 'til I die

jeppe_nr13
Førsteholdsspiller

« Svar #49: 22 Nov 2007, 23:26 »

Det synes jeg ikke. Nu har jeg ikke set hverken Carragher eller Lescoot spille i år. Men Lescott har hvert fald ikke klassen. Han var også elendig igår. Angående Rio så er han fysiks stærk, skræmmende i hovdespillet og lynhurtig, han holder altid hovdet kold og er sikkerheden selv sammen med Terry i centerforsvaret

Ja.. men har set lecott i nogle kampe for everton i år hvor han har spillet forryende.. Og carragher ALTID på et suverænt højt niveu med få udsving i præstationerne  Wink

camber
Ynglingespiller

« Svar #50: 22 Nov 2007, 23:28 »

Ja.. men har set lecott i nogle kampe for everton i år hvor han har spillet forryende.. Og carragher ALTID på et suverænt højt niveu med få udsving i præstationerne  Wink

Hehe jeg har på fornemmren at vi kan diskuterer det her i meget lang tid uden at blive enig  Tunge Især fordi vi har to forskellige slags røde briller på  Tunge

I'am Man U 'til I die, I'am Man U 'til I die, I know I am, its true I'am, I'am Man U 'til I die

pseudoabs
Juniorspiller
**

« Svar #51: 22 Nov 2007, 23:28 »

Jeg vil dog stadig mene at Carragher er stærkere, hvor mange gange har vi ikke set hans fod redde LFC med en sidste sekunds tackling... og de ting du nævner passer præcist lige så godt på ham, måske mangler han en anelse i hurtigheden men, har han jo heller ikke brug for når han er så god til at placere sig som han er..

jeppe_nr13
Førsteholdsspiller

« Svar #52: 22 Nov 2007, 23:29 »

Hehe jeg har på fornemmren at vi kan diskuterer det her i meget lang tid uden at blive enig  Tunge Især fordi vi har to forskellige slags røde briller på  Tunge

Jeg tror du har ret Peace så vi må vidst hellere stoppe  Opstemt

jeppe_nr13
Førsteholdsspiller

« Svar #53: 22 Nov 2007, 23:30 »

Jeg vil dog stadig mene at Carragher er stærkere, hvor mange gange har vi ikke set hans fod redde LFC med en sidste sekunds tackling... og de ting du nævner passer præcist lige så godt på ham, måske mangler han en anelse i hurtigheden men, har han jo heller ikke brug for når han er så god til at placere sig som han er..

Og støtter dig 100%   Wink

Red love
Gæst

« Svar #54: 22 Nov 2007, 23:30 »

Nu bliver der diskuteret spillere på livet løs. Så tænkte jeg lige ville komme med mit bud på Englands 11 bedste:

Paul Robinson
                                      G. Neville-Rio-Terry-Ashley Cole
                                      Beckham-Hargreaves- Gerrad- Joe Cole
                                                         Owen- Rooney

Værd at bemærke at ud af dem startede kun Joe Cole, og Gerrad igår..
Det er så heller ikke optimalt i den vigtigste landskamp hele året.. Fandme for bittert...

I Beckhams landskamp nr.99, til at tude over...

camber
Ynglingespiller

« Svar #55: 22 Nov 2007, 23:33 »

Nu bliver der diskuteret spillere på livet løs. Så tænkte jeg lige ville komme med mit bud på Englands 11 bedste:

Paul Robinson
                                                          Owen- Rooney

Det er så heller ikke optimalt i den vigtigste landskamp hele året.. Fandme for bittert...

Jeg kan godt lide det opstilling der. Men synes alligevel at det er svært at si sådan en som Lampard fra. Og når Gary trækker sig så er der Micha Richards, synes faktisk han gjorde en god figur i går trods alt.

men nu kommer der sikkert en eller anden scouser og siger at crouch skal starte inde  Tunge
« Seneste Redigering: 22 Nov 2007, 23:34 af camber » Logged

pseudoabs
Juniorspiller
**

« Svar #56: 22 Nov 2007, 23:35 »

Paul Robinson
                                                          Owen- Rooney

og hvis så de kunne lære Gerrard og Lampard at spille sammen så ville Lampard nok høre til der os Smiley

Red love
Gæst

« Svar #57: 22 Nov 2007, 23:36 »

Jeg kan godt lide det opstilling der. Men synes alligevel at det er svært at si sådan en som Lampard fra. Og når Gary trækker sig så er der Micha Richards, synes faktisk han gjorde en god figur i går trods alt
Problemet med Lampard er at de simpelthen ikke fungere med ham og gerrad, de er alt for ens.. og når man så har en spiller af hagreaves kvalitet, der passer langt bedre ind, så synes jeg han skal på..

Richards er rigtig stærk enig. Og når næste slutrunde først er 2010, ja til den tid er han nok forbi Neville. Vil jeg selvom jeg er united mand, godt erkende...

camber
Ynglingespiller

« Svar #58: 22 Nov 2007, 23:38 »

Problemet med Lampard er at de simpelthen ikke fungere med ham og gerrad, de er alt for ens.. og når man så har en spiller af hagreaves kvalitet, der passer langt bedre ind, så synes jeg han skal på..

Richards er rigtig stærk enig. Og når næste slutrunde først er 2010, ja til den tid er han nok forbi Neville. Vil jeg selvom jeg er united mand, godt erkende...

Ja der kan være noget om de er ens. De er begge ret offensive. Men tror bare ikke de engelsk fans ville gå med til at lampard blev sat af.

Ja jeg er jo også United mand, og sådan en som Gary kunne de godt havde brugt i går. Han figther til han vælter omkuld.

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #59: 22 Nov 2007, 23:40 »

tror bare desværre ikk Gary kan klare det plan mere, han har jo været med i en del år nu

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010