home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 589 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  England IKKE med til EM
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: England IKKE med til EM  (Læst 11140 gange)
Buschaka
Landsholdsspiller

Sv: England IKKE med til EM
« Svar #15: 22 Nov 2007, 22:39 »

Jeg ku nu godt tænke mig at se Sam i den rolle, men ville ikk gætte, for svært...

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

ManUtd83
Manager

« Svar #16: 22 Nov 2007, 22:41 »

Ja alt for svært. De skal jo også først spille betydningsfulde kampe om lang tid. EN ting er dog helt sikkert det bare ikke blive Mourinho. Så går jeg amok.

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #17: 22 Nov 2007, 22:43 »

haha ham tror jeg nu heller de gider, for ikk at sige at jeg tvivler på han vil... tror der er større chance for at se Tom Køhlert tage den plads fem for Mourinho... men ja, tror jeg vil gå amok med dig hvis de vælger ham og han siger ja

camber
Ynglingespiller

« Svar #18: 22 Nov 2007, 22:55 »

Jeg Carson lugtede godt nok i går - Hvordan kan det lade sig gøre at vælge en ny målmand til den afgørende kval-kamp taget i betragtning af ENgland var gået videre ved at holde nullet ? Ligeledes blev der ikke satses på rutinen i Ashley Cole og Wes Brown, men ungdommen i Lescott og Bridge... Giver ingen mening for mig..

Enig

Beckham i stedet for Shaun Wrigt

Ashly Cole i stedet for Wayne Bridge

David James i stedet for Cason

OG HVAD SKER DER BARE GENERALT FOR DET FORSVAR, DET SEJLEDE !

I'am Man U 'til I die, I'am Man U 'til I die, I know I am, its true I'am, I'am Man U 'til I die

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #19: 22 Nov 2007, 22:58 »

hehe tjah, man må da erkende england selv har skylden for det gik som det gik, men damn en skod start opstilling...

pseudoabs
Juniorspiller
**

« Svar #20: 22 Nov 2007, 23:01 »

Enig

Beckham i stedet for Shaun Wrigt

Ashly Cole i stedet for Wayne Bridge

David James i stedet for Cason

OG HVAD SKER DER BARE GENERALT FOR DET FORSVAR, DET SEJLEDE !

Ja deres forsvar er godt nok flere niveauer under hva man kunne forvente, jeg forstår ikke hvor Carragher bliver af han er da klart den bedste forsvar i England :S
Men ja man kan jo altid være bagklog, er sgu os ked af de ikke kom med men vil næsten hellere undvære at se på dem når de spiller sådan..

# Liverpool Fc - You'll Never Walk Alone #

Red love
Gæst

« Svar #21: 22 Nov 2007, 23:03 »

Ja deres forsvar er godt nok flere niveauer under hva man kunne forvente, jeg forstår ikke hvor Carragher bliver af han er da klart den bedste forsvar i England :S
Men ja man kan jo altid være bagklog, er sgu os ked af de ikke kom med men vil næsten hellere undvære at se på dem når de spiller sådan..
Carragher har selv sagt fra til landsholdet, så kan man trods alt ikke klandre træneren,.,

camber
Ynglingespiller

« Svar #22: 22 Nov 2007, 23:05 »

Carragher den bedste... jeg tvivler Peace

Men det skal jo så lige hører med til historien at Terry var skadet og tror også Rio havde karentæne. Men hvorfor har man så ikke en Dawson, Ledly King eller en Brown (som har spillet fremragende for United i Gary Neville's fravær) inde i stedet for Sol Campell og Lescott. Sol Campell HALLO ! Manden er slidt ! han burde havde være færdig på landholdet for lang tid siden!
« Seneste Redigering: 22 Nov 2007, 23:09 af camber » Logged

I'am Man U 'til I die, I'am Man U 'til I die, I know I am, its true I'am, I'am Man U 'til I die

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #23: 22 Nov 2007, 23:05 »

der var lidt viden jeg havde overset orz... men ja så den sag afgjort...

pseudoabs
Juniorspiller
**

« Svar #24: 22 Nov 2007, 23:05 »

Carragher har selv sagt fra til landsholdet, så kan man trods alt ikke klandre træneren,.,

Det forklare jo en del Smiley det er bare ærgeligt for dem de mangler virkelig en styrmand i defensiven...

pseudoabs
Juniorspiller
**

« Svar #25: 22 Nov 2007, 23:08 »

Carragher den bedste... jeg tvivler Peace

Men det skal jo så lige hører med til historien at Terry var skadet og tror også Rio døjede med noget. Men hvorfor har man så ikke en Dawson, Ledly King eller en Brown (som har spillet fremragende for United i Gary Neville's fravær) inde i stedet for Sol Campell og Lescott. Sol Campell HALLO ! Manden er slidt ! han burde være færdig på landholdest for lang tid siden!

Kan godt ske jeg ser med LFC farvede øjne, men han ville uden tvivl kunne styrke deres forsvar Smiley er ikke for sjov at LFC har det bedste forsvar i PL jo Smiley

Red love
Gæst

« Svar #26: 22 Nov 2007, 23:08 »

Det forklare jo en del Smiley det er bare ærgeligt for dem de mangler virkelig en styrmand i defensiven...

Ja altså skade til Terry, og karantæne til Rio hjælper heller ikke på sagen. Men vil godt støtte op om at man nok burde have haft wes brown på istedet, for ham lescot fyren, og Ashley Cole istedet for bridge, ville have været mere sikkert,.,.

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #27: 22 Nov 2007, 23:09 »

tjah, tag et SS af denne disku og send den til Mclaren for en uge siden Peace

Altid FCK
Manager

« Svar #28: 22 Nov 2007, 23:10 »

Forsvaret og målmanden var elendige

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

camber
Ynglingespiller

« Svar #29: 22 Nov 2007, 23:11 »

Ja altså skade til Terry, og karantæne til Rio hjælper heller ikke på sagen. Men vil godt støtte op om at man nok burde have haft wes brown på istedet, for ham lescot fyren, og Ashley Cole istedet for bridge, ville have været mere sikkert,.,.

Man kunne også havde sat en Carrick eller en Owen H fra start i stedet for Barry

Det er jeg fortaler for, og det er en 100% neutral holdning  Rullende Øjne, det er ikke fordi jeg er United fan,, nej nej det må i ikke tro  Tunge

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010