home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1001 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Håndbold tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: Håndbold tråden  (Læst 84261 gange)
Red love
Gæst

Sv: Håndbold tråden
« Svar #105: 20 Jan 2008, 21:19 »

Jeg ved ikke med Møller Madsen, men synes stadig Norge gjorde hvad de skulle gøre - selvom det ikke havde kostet dem noget! Havde du ment anderledes, hvis han havde kastet et halvhjertet kast i paraderne? Det her det er meninger vi diskutere, og det kommer vi ikke længere med. Så stopper den her!
jamen vi har jo allerede 2 eksempler på at det sagtens kan lade sig gøre..

Så det er temmelig oplagt at Norge ikke gjorde som de burde.. Så ja, når du ikke kommer med noget der ændrer på det billede så stopper den her...

Red love
Gæst

« Svar #106: 20 Jan 2008, 21:21 »

Den gode Møller Madsen er forøvrig røget hjem, og Spellerberg er indkaldt i stedet til mellemrunden: http://em.tv2.dk/article.php/id-10093476.html

N17
Manager

« Svar #107: 20 Jan 2008, 21:22 »

Du kommer heller ikke med noget der ændre min mening jo - jeg synes Norge gjorde det rigtige, du synes de gjorde det forkerte. Uanset hvad, så tror jeg ikke der er nogen af os der ændre mening. Vi har jo begge kommet med vores synspunkter for, hvorfor vi mener de gjorde det rigtige/forkerte. Derfor kommer vi jo ikke meget længere med at debatere holdninger/meninger om denne sag Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager

« Svar #108: 20 Jan 2008, 21:23 »

Den gode Møller Madsen er forøvrig røget hjem, og Spellerberg er indkaldt i stedet til mellemrunden: http://em.tv2.dk/article.php/id-10093476.html

Jep og forståeligt nok, men tror ikke som Nyegaard sagde, at det betyder at Jesper Jensen får mindre spilletid. Vi har ikke nogen spiller der sætter spillet bedre op end ham. Spellerberg kommer på backen..

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Red love
Gæst

« Svar #109: 20 Jan 2008, 21:25 »

Jep og forståeligt nok, men tror ikke som Nyegaard sagde, at det betyder at Jesper Jensen får mindre spilletid. Vi har ikke nogen spiller der sætter spillet bedre op end ham. Spellerberg kommer på backen..
Altså jeg synes egentlig hellere kasper søndergaard skulle have røget hjem, han er mildest talt ikke ret god..

Men så ville vi have en bagkæde uden en enest venstrehåndet, og det kan jeg også godt se, det er noget pis.. Bittert Per Leegard han er skadet, han ville have været rigtig god at have på højre back.

N17
Manager

« Svar #110: 20 Jan 2008, 21:27 »

Altså jeg synes egentlig hellere kasper søndergaard skulle have røget hjem, han er mildest talt ikke ret god..

Men så ville vi have en bagkæde uden en enest venstrehåndet, og det kan jeg også godt se, det er noget pis.. Bittert Per Leegard han er skadet, han ville have været rigtig god at have på højre back.

Jeg synes heller ikke Kasper Søndergaard har imponeret synderligt, men omvendt, så har han spillet sig en LILLE smule op her de sidste to kampe, og så han venstrehåndet. Der er dog ingen tvivl om, at Per Leegaard ville have været en klassespiller at have med.

Har Danmark andre venstrehåndet backs, som kunne være brugt? Klavs Bruun er efterhånden for gammel..

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Red love
Gæst

« Svar #111: 20 Jan 2008, 21:28 »

Altså nej. Det bedste bud jeg kunne komme med ville være Rune Ohm, men han er heller ikke ligefrem verdensklasse...

njandersen
Gæst

« Svar #112: 20 Jan 2008, 21:30 »

Anders Oechsler som spillede fantastisk mod Island sidste år er ikke med.. Uforståeligt.. Medmindre han self. er skadet.

Red love
Gæst

« Svar #113: 20 Jan 2008, 21:31 »

Anders Oechsler som spillede fantastisk mod Island sidste år er ikke med.. Uforståeligt.. Medmindre han self. er skadet.
Altså ja, han er nu vist også højre håndet.. Men han gjorde det nu ganske fint som højre back, det har du ret i..

Red love
Gæst

« Svar #114: 20 Jan 2008, 21:39 »

For øvrigt nogen der så slagelse med et hold af kun stregspillere, og fløje slog Viborg? Siger altså lidt om hvor genial Anja hun er.. Det er faktisk helt vildt, kunne være dejligt at få hende som landstræner en dag, hun er jo langt den bedste..

N17
Manager

« Svar #115: 20 Jan 2008, 21:41 »

Så desværre ikke kampen, men har fået fortalt, at hun var helt genial i de taktiske aspekter i kampen. Hun er den klart mest talentfulde træner i landet. Bare ærgerligt hun nu skal arbejde for Don Klam

TOTTENHAM HOTSPUR FC

fjedder
Førsteholdsspiller

« Svar #116: 20 Jan 2008, 21:47 »

For øvrigt nogen der så slagelse med et hold af kun stregspillere, og fløje slog Viborg? Siger altså lidt om hvor genial Anja hun er.. Det er faktisk helt vildt, kunne være dejligt at få hende som landstræner en dag, hun er jo langt den bedste..

står der noget om kampen nogle steder?

Red love
Gæst

« Svar #117: 20 Jan 2008, 21:51 »

står der noget om kampen nogle steder?
http://sporten.tv2.dk/haandbold/article.php/id-10092364.html
http://www.slagelsefh.dk/index.php?id=55&backPID=8&tt_news=916

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #118: 21 Jan 2008, 14:32 »

Det er jeg ret sikker på han er. Søndergaard er jo kun 3valg på højre back,men de 2 første er skadet.

It's gonna be legendary

Hojgaard
Ynglingespiller

« Svar #119: 21 Jan 2008, 14:52 »

Det er jeg ret sikker på han er. Søndergaard er jo kun 3valg på højre back,men de 2 første er skadet.
Som jeg kan se det, er den eneste, der skulle stå foran Kasper Søndergaard, Per Leegaard? Hvem står ellers foran?
« Seneste Redigering: 21 Jan 2008, 16:23 af Hojgaard » Logged

Mader: "Hér Bruyneel inderst, og Tafi allerinderst."

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 22 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010