home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 819 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Frankrig uden Zidane.....på banen
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Frankrig uden Zidane.....på banen  (Læst 10011 gange)
ManUtd83
Manager

Sv: Min første blog !
« Svar #15: 21 Nov 2007, 18:11 »

Jeg får en side der siger "Bandwidth Limit Exceeded". Gider ikke rode med det nu så det bliver Frankrig - går igang med første indlæg nu.

(R.I.P. Batistuta)

Metsu1
Manager

« Svar #16: 21 Nov 2007, 18:41 »

Lad det være "The King" Eric Cantona, der overtager jobbet som fransk landstræner  Opstemt

ManUtd83
Manager

« Svar #17: 21 Nov 2007, 19:25 »

Muligvis et dumt spørgsmål, men hvordan sætter jeg et billede ind. Hvad skal der stå imellem de to [img]-ting ?

SirToby
Manager

« Svar #18: 21 Nov 2007, 19:28 »

Muligvis et dumt spørgsmål, men hvordan sætter jeg et billede ind. Hvad skal der stå imellem de to [img]-ting ?

Linket til billedet skal i stå i mellen følgende:

Kode:
[img][/img]

Hvis det skal stå til højre for teksten, skal koden se således ud:

Kode:
[float=right][img][/img][/float]

ManUtd83
Manager

« Svar #19: 21 Nov 2007, 19:40 »

Ny Frankrig-manager afsløret !

Ret overraskende har Raymond Domenech valgt at gå af, som træner for det franske landshold. Det Franske Fodboldforbund var dog ikke lang tid om at finde en ny. Den 35-årige franske legende Zinedine Zidane blev tilbudt jobbet og sagde med det samme ja. Den store nyhed blev offentliggjort ved et pressemøde i hovedstaden Paris. Formanden for det Franske Fodboldforbund, Jean-Pierre Escalettes, og Zidane selv deltog selvfølgelig.

"Vi er utrolig begejstrede over at have sikret os Zinedine, som træner. Han havde jo en utrolig betydning for holdet, som aktiv, og jeg er overbevist om at han er den rette mand til jobbet. Langt de fleste af spillerne spillede sammen med ham, og jeg er ikke i tvivl om at de nærer den samme respekt for ham som træner, som de gjorde da han var aktiv. Os i forbundet kan ikke vente til at se resultaterne."

Zidane tog dog det meste af opmærksomheden fra de fremmødte journalister selv, og han svarede på talrige spørgsmål.

Hvad fik dig til at tage jobbet, som træner for det franske landshold?
Landsholdet var altid en stor del af min karriere, og jeg var ked af at stoppe, men følte alligevel det var nødvendigt. Dette er en stor mulighed for mig, for at vende tilbage til det hele. Derudover er det også en mulighed for at genvinde respekten efter mine dumme handlinger ved finalen 2006. Det optimale ville selvfølgelig være at vinde en titel, som erstatning for den jeg var med til at miste.

Hvilke forventninger bliver der stillet dig fra forbundets side?
Vi er vidst ret enige om at Frankrig SKAL med til EM 2008, men ellers er der ikke pres på mig. Vi bliver nødt til at tage det kamp for kamp, men jeg er sikker på vi kan klare os godt ved slutrunden.

Hvordan har du tænkt dig at få dit mandskab til at spille i de kommende kampe?
Jeg vil nu nødig afsløre for meget, men i kan forvente en gang positiv fodbold fra vores side. Mit mål er at vinde fodboldfrankrigs hjerter med underholdende fodbold. Og så kan i forvente at vi stiller op i en 4-4-2 formation.

Zidanes første udfordring vil finde sted den 22/8 når frankrig møder Slovakiet i en venskabskamp.
« Seneste Redigering: 22 Nov 2007, 19:04 af ManUtd83 » Logged

ManUtd83
Manager

« Svar #20: 22 Nov 2007, 12:37 »

Respons og kritik ??

KennWolter
Gæst

« Svar #21: 22 Nov 2007, 12:47 »

Syntes det er fedt at du har valgt Frankrig med Zidane som landstræner! Det gør det lidt mere realistisk i stedet for en der hedder Michael Hansen f.eks.....  Thumbs Up

Men spændende start, jeg skal ihvertfald følge med!    Smiley

martinjensen90
Reserveholdsspiller

« Svar #22: 22 Nov 2007, 12:50 »

fedt nok Wink
glæder mig at se hvordan det går Thumbs Up

Liverpool til jeg dør! - You'll Never Walk Alone!

YNWA!

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #23: 22 Nov 2007, 12:59 »

Flot update, det bliver spændene.

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #24: 22 Nov 2007, 13:01 »

^^ Haha..
Kan kun være "tilfreds"... Du tog jo mit forslag... Peace (halvt om halvt.. Peace)

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Batistuta
Førsteholdsspiller

« Svar #25: 22 Nov 2007, 13:58 »

Er der nogen der kommer og lægger blomster på min grav?

Men held og lykke med Frankrig. Farligt de tør tage chancen med en uafaren træner som ZZ

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #26: 22 Nov 2007, 14:13 »

Men jeg synes det er fedt! i stedet for man altid vælge platini. synes der er en tildens til.

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

ManUtd83
Manager

« Svar #27: 22 Nov 2007, 14:33 »

Nyheder før første test !

Frankrigs nye træner, legenden Zinedine Zidane, skal om få dage overbevise fodboldfrankrig om at han er den rette mand til jobbet. Han og hans tropper tager nemlig en tur til Trnava, hvor de skal møde Slovakiet. Siden Zidane blev udnævnt har han haft travlt med at se sine spillere i aktion - blandt andet på Wembley, hvor han så Makelele og Malouda slå Evra og Silvestre i Charity Shield.

I dag offentliggjorde Zidane så den trup han bringer med sig til Slovakiet. Frankrig har en smule problemer med skader. Førstevalget til målmandsposten Gregory Coupet er nemlig skadet, mens Sidney Govou og Louis Saha også må sidde over.
Til gengæld er der også nye ansigter i truppen. Arsenals Bakary Sagna kan sammen med Jeremy Menez og Sebastien Frey få deres første kamp i landsholstrøjen. Netop Frey forventes at vogte buret i stedet for skadede Coupet.

Hele truppen
Sebastien Frey
Mickael Landreau

Philippe Mexes
Lilian Thuram
Mikael Silvestre
William Gallas
Sebastien Squillaci
Bakary Sagna
Willy Sagnol
Patrice Evra
Eric Abidal

Claude Makelele
Patrick Viera
Jerome Rothen
Jeremy Toulalan
Steed Malbranque
Franck Ribery
Jeremy Menez
Florent Malouda
Samir Nasri

Karim Benzema
Thierry Henry
David Trezegeut
Djbril Cisse
Nicolas Anelka

Op til kampen er Frankrigs nye kaptajn og vicekaptajn også blevet annonceret. Den erfarne midtbanedynamo Patrick Viera var med sine 101 landskampe et naturligt valg. William Gallas fra Arsenal blev valgt som vicekaptajn.
« Seneste Redigering: 22 Nov 2007, 19:21 af ManUtd83 » Logged

ManUtd83
Manager

« Svar #28: 22 Nov 2007, 14:35 »

Kunne godt bruge noget mere hjælp til det med billeder - når jeg sætter et ind beholder det ikke dets naturlige form og det kommer til at se enormt dumt ud... nogle tips ?

ManUtd83
Manager

« Svar #29: 22 Nov 2007, 22:18 »

God start for Zidane !

Zidane stod i dag overfor den første test, som Fransk landsholdstræner, og man må sige at han bestod med. Det  lykkedes nemlig ham og hans at slå Slovakiet ude i en underholdende, men ret endsidig kamp.
Startopstillingerne så sådan ud:

Frankrig                                                              Slovakiet
                              Frey                                                                   Contofalsky

Abidal-Gallas-Thuram-Sagnol                                       Cech-Durica-Skrtel-Petras

Malouda-Viera-Toulalan-Ribery                                       Karhan-Sapara-Hamsik
                                                                                                           Mintal
                     Trezegeut-Henry                                                        Vittek-Sestak   

Kampen blev spillet i Slovakiet på Trnava-stadion. 17225 tilskuere var mødt op på en regnfuld dag for at overvære
venskabskampen, hvor Frankrig dog var klare favoritter. De dominerede da også kampen og sejren var fuldt fortjent. Det var dog Slovakiet som fik første chance da Nürnbergs Marek Mintal forsøgte sig med et forkølet langskud. 5 minutter senere forsøgte Karhan sig fra kanten af feltet, men skudet manglede bid. Den første farlige chance tilfaldt dog gæsterne. I 16. minut blev et frispark blokeret af det franske forsvar, og bolden landede tilfældigt for Trezegeuts fødder ved midterlinjen. Han reagerede hurtigt, og lagde den i dybden til lynhurtige Henry, som styrede direkte mod målet. Barcelona-spilleren formåede dog ikke at udnytte den store chance. Til gengæld var Trezegeut på pletten minuttet efter. Ribery løb med bolden langs højre kant og slog en fremragende indlæg til Trezegeut, som ikke svigtede - 1-0.
Slovakiet kom dog igen. Efter både Trezegeut og Henry havde brændt mindre chancer slog Slovakiet kontra. Marek Mintal sendte venstre back af sted og efter klumpspil i feltet og flere afretninger var bolden i nettet, ved Karhan.
Stillingen holdt dog ikke halvegen ud. I overtiden kunne anfører Viera nemlig sende Malouda afsted ned af venstrekanten. Chelseaspilleren lagde et fladt indlæg til Henry, som sikkert satte sit mål nr. 40 ind for Frankrig.

Menez, Nasri og Makelele afløste Malouda, Toulalan og Viera i pausen, og Frankrigs gode spil fortsatte. De blev dog først farlige i 60. minut. Igen var Ribery i oplæggerens rolle, da han fra højre fløj sendte et lav indlæg ind. Henry kunne let rette bolden over i det fjerneste hjørne til 3-1. Og allerede 9 minutter efter lukkede Trezegeut kampen med sin anden scoring. Willy Sagnol sendte et fremragende indlæg ind mod Trezegeut, som udnyttede chancen. Resten af kampen tog spillerne en slapper og gassen gik lidt af ballonen. Der var dog aldrig tvivl og resultatet, og Zidane fik en drømmestart.

"Jeg er utrolig tilfreds. Vores fløjspil fungerede upåklageligt og rent faktisk kom alle vores mål derfra. Spillerne leverede alle en god præstation, men især vores offensive spillere må fremhæves. Trezegeut og Henry stod for to scoringer hver, mens Ribery lagde op til to. Jeg kan kun være tilfreds." - Udtalte Zinedine Zidane efter kampen.

Frankrig-Slovakiet
David Trezegeut (17, 69) - Miroslav Karhan (36)
Thierry Henry (45, 60) - Robert Vittek skadet (34)

Frankrigs næste udfordring bliver EM-kvalifikationskampen mod Italien den 08/07 på San Siro.
« Seneste Redigering: 22 Nov 2007, 22:22 af ManUtd83 » Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010