home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 608 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Danmarks Nye Landstræner
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Danmarks Nye Landstræner  (Læst 8249 gange)
niller122
Landsholdsspiller

Sv: Danmarks Nye Landstræner
« Svar #30: 20 Nov 2007, 22:18 »

Michael Laudrup hvis han gider, er jo begyndt at gå godt i Getafe.. ellers Peter Schmeichel Opstemt kunne være fedt han blev landstræner..

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

camber
Ynglingespiller

« Svar #31: 20 Nov 2007, 22:25 »

Yes, kan se ingen nævner nogle udlændninge, eller "nye" navne. Hvilket ærger mig lidt, så vil da selv prøv at komme med et par bud, på hvem det evt. Kunne være.

Den Fantastiske/ Lidt urealistiske: Martin Jol, arbejdsløs efter at blevet fyret i Tottenham. Meget Begejstre for Arnesen måske det kunne hjælpe. Derudover en god kapacitet, der står for god fodbold. Hvis så DBU gav lidt los, og tilbød ham en ordentlig pose penge, måske han så ville takke ja.

Den solide : Ralf Ragnick, tidliger Schalke 04, nu Hoffenheim i den næst bedste tyske. En træner med meget taktisk substans, og bredt anerkendt for sin fodboldindsigt. Har også kendskab til flere danske fra sin Schalke tid.
 Mon ikke han kunne lokkes med et landstrænerjob i DK?

Den kontroversielle: Lothar Matthäus. Fodboldlegende, med KÆMPE ego.
 Haft en hel del jobs i hans hidtil korte træner karierre. Blev senest fyret i Salzburg efter uoverenstemmelser med Trappatoni. Har tidligere bl.a. stået i spidsen for Ungarn, så må betegnes som meget realistisk han ville takke ja hvis DBU ringede.

Hvad siger i til det..?

Utrolige spændene kadidater alle 3. Jeg tror bare ikke DBU vil have en ude fra, desværre. Selvom jeg tror det ville være det bedste, med noget helt nyt blod fra en anden kultur og en "anden" opfattelse af fodbold.

Nu sagde du at der ikke ver nævnt nogen nye navne. Jeg nævte da Brian Laudrup, synes ikke han var nævnt før. Jeg synes det kunne være interresant at se ham og Preben Elkjær som trænerteam, men måske også et sats. Hvis det så ikke blev tilfældet så synes jeg da de skulle være inde omkring ungdomsholdende som træner/mentor for de unge potienelle stjerner

I'am Man U 'til I die, I'am Man U 'til I die, I know I am, its true I'am, I'am Man U 'til I die

Red love
Gæst

« Svar #32: 20 Nov 2007, 22:29 »

Utrolige spændene kadidater alle 3. Jeg tror bare ikke DBU vil have en ude fra, desværre. Selvom jeg tror det ville være det bedste, med noget helt nyt blod fra en anden kultur og en "anden" opfattelse af fodbold.

Nu sagde du at der ikke ver nævnt nogen nye navne. Jeg nævte da Brian Laudrup, synes ikke han var nævnt før. Jeg synes det kunne være interresant at se ham og Preben Elkjær som trænerteam, men måske også et sats. Hvis det så ikke blev tilfældet så synes jeg da de skulle være inde omkring ungdomsholdende som træner/mentor for de unge potienelle stjerner

Kunne også utrolig godt tænke mig Brian Laudrup blev tilknyttet Landsholdet i en assisterende rolle, og hvis ikke så tilknyttet vores ungdomsarbejde. I forhold til Elkjær er jeg nok en smule skepsis, tror ikke rigtig han vil holde vand som Landstræner. I forhold til de faglige kompetencer, og evnen til at lede et hold.
Hvor meget man end kan holde af ham, ja så tror jeg ikke han er løsningen. Flere har også nævnt hans fejlslagene forsøg i Silkeborg som eksempel.

I forhold til nye, mente jeg  nogen nye i Fodbold Danmark, hvilket Elkjær, og Laudrup dårligt kan betegnes som.

camber
Ynglingespiller

« Svar #33: 20 Nov 2007, 22:36 »

Kunne også utrolig godt tænke mig Brian Laudrup blev tilknyttet Landsholdet i en assisterende rolle, og hvis ikke så tilknyttet vores ungdomsarbejde. I forhold til Elkjær er jeg nok en smule skepsis, tror ikke rigtig han vil holde vand som Landstræner. I forhold til de faglige kompetencer, og evnen til at lede et hold.
Hvor meget man end kan holde af ham, ja så tror jeg ikke han er løsningen. Flere har også nævnt hans fejlslagene forsøg i Silkeborg som eksempel.

I forhold til nye, mente jeg  nogen nye i Fodbold Danmark, hvilket Elkjær, og Laudrup dårligt kan betegnes som.

Nej Silkeborg er ikke just god reklame Peace

Jeg er som jeg sagde før 100% enig i at Michael Laudrup SKAL tilknyttes DBU's ungdomsarbejde, måske sammen med en Flemming Poulsen ( hvad går han egenligt og laver?) Spillerne på ungdomsholdene burde kunne få meget ud af de to

I'am Man U 'til I die, I'am Man U 'til I die, I know I am, its true I'am, I'am Man U 'til I die

Red love
Gæst

« Svar #34: 20 Nov 2007, 22:39 »

Nej Silkeborg er ikke just god reklame Peace

Jeg er som jeg sagde før 100% enig i at Michael Laudrup SKAL tilknyttes DBU's ungdomsarbejde, måske sammen med en Flemming Poulsen ( hvad går han egenligt og laver?) Spillerne på ungdomsholdene burde kunne få meget ud af de to
Flemming Povlsen kune også være en mulighed at tilknytte, han er lige nu assistenttræner for Kent Nielsen i Horsens...

camber
Ynglingespiller

« Svar #35: 20 Nov 2007, 22:51 »

Flemming Povlsen kune også være en mulighed at tilknytte, han er lige nu assistenttræner for Kent Nielsen i Horsens...

Det var filans det vidste jeg faktisk ikke han var  Smiley

Jeg kan huske den gang han spillede for Brabrand IF og var med til at sikre os oprykning hehe  Tunge

wirenfeldt
Gæst

« Svar #36: 20 Nov 2007, 22:56 »

Hans Backe vil være et fantastisk bud. En mand med erfaring, og ikke mindst, titler.

Thore
Manager

« Svar #37: 20 Nov 2007, 23:10 »

Det var filans det vidste jeg faktisk ikke han var  Smiley

Jeg kan huske den gang han spillede for Brabrand IF og var med til at sikre os oprykning hehe  Tunge

Jeg kan huske ham som sportschef til Aarhus Fremad, total åndsvagt til en 1. divisionsklub, hvis storhedstid desværre ligger nogle år tilbage efterhånden  Skuffet (og ja med storhedstid mener jeg de to sæsoner klubben havde i superligaen - Det var tider)

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Laziofan
Reserveholdsspiller

« Svar #38: 20 Nov 2007, 23:22 »

Erik Rasmussen ville være fin! Vi kan give Mourinho 2 milliarder i ugen, så kan vi begynde at betale noget mere i skat, jeg er da ligeglad... En ting er sikkert hvis ståle solbakken bliver dansk landstræner så flytter jeg ud af landet og begynder at holde med et andet landshold. Jeg så også gerne Lars Olsen som landstræner evt. med en tidligere spiller som assistent. Ville nu helst hvis vi fik et kæmpe ego...

JimmyGP
Manager

« Svar #39: 20 Nov 2007, 23:23 »

Jeg tror ikke på at det bliver Ståle.. Han har afvist at blive norsk landstræner og derfor tror jeg heller ikke han gider DK.. Han vil opbygge noget stort i FCK..

- Veni, vidi, vici -

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #40: 20 Nov 2007, 23:24 »

Charmen ved at få Lars Olsen som landstræner er at du alle dage vil holde buret rent. Den negative side af sagen er selvfølgelig at du vil heller ikke score nogen mål. :-)
Jeg tror nu at vi beholder Morten Olsen, simpelthen grundet mangel på noget bedre og jeg gider ikke at have en udlændning. Bosse var sq mere end rigeligt.

Red love
Gæst

« Svar #41: 20 Nov 2007, 23:30 »

Wirenfeldt @:Ja lad os da få Bosse igen, for hans sidste resultater for Danmark var jo geniale. Ham stemmer jeg for.

Buddet er noteret Wink

wirenfeldt
Gæst

« Svar #42: 20 Nov 2007, 23:36 »

@ Red Love
Super Wink

EDIT: Troede du kunne fornemme sarkasmen. Men okay. Smiley
Bosse's seneste resultater med Danmark var jo elendige, hvis du ikke husker det.
« Seneste Redigering: 20 Nov 2007, 23:38 af wirenfeldt » Logged

Red love
Gæst

« Svar #43: 20 Nov 2007, 23:46 »

@ Red Love
Super Wink

EDIT: Troede du kunne fornemme sarkasmen. Men okay. Smiley
Bosse's seneste resultater med Danmark var jo elendige, hvis du ikke husker det.
Jaa okay, var ikk lige så hurtig der, ved at være sent..

Men vi var da med til EM, modsat nu. så da ikke helt ringe... Wink

Men okay da, byder på ham for egen regning så..  crazy Hehe..
« Seneste Redigering: 20 Nov 2007, 23:52 af Red love » Logged

cube
Manager

« Svar #44: 21 Nov 2007, 00:12 »

Ville være helt pjattet med Erik Rasmussen som landstræner og med Brian Laudrup som assistent.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010