home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 599 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Danmarks Nye Landstræner
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Danmarks Nye Landstræner  (Læst 8203 gange)
Red love
Gæst

Danmarks Nye Landstræner
« : 20 Nov 2007, 20:18 »

Hvis vi nu går udfra at Enten DBU, eller Morten Olsen kommer til fornuft, og gør en ende på vores pinsler. Ja hvem ser i så som mulige afløsere?

Kunne være Spændende at høre, da det er en diskussion der må siges at være meget relevant for alle os fodbold interesserede danskere. For når nu mange af os  vil sparke Olsen ad helveds til, ja hvem skal så ind i stedet?

Hvad ligger i vægt på? nationalitet, skal vi have en dansker? Personligt synes jeg godt vi kunne tage globaliseringen til os, og hive en kompetent udlændning ind til at styre os på ret kurs. Og udlændninge behøver altså ikke at være af det onde, Bo Johanson, Eller go´e gamle Sepp har altså hellere ikke dansk pas..

Hvilken fodboldfilosofi, hvordan skal vores landshold spille?  lad os få diskuteret hvad en ny Landstræner egentlig skal indeholde.

Kom med jeres bud, en begrundelse. Og forhold jer også lige lidt til hvad mulighederne er for at kandidaten rent faktisk siger ja.

så er tanken jeg vil samle alle buddene her. Så man kan få et overblik over hvilke personer der er i spil.

Kandidater: Co Adriaanse
                 Michael Laudrup
                 Brian Laudrup   
                 Preben Elkjær
                 Hans Backe
                 Morten Wieghorst
                 Ebbe Sand
                 Ståle Solbakken
                 Erik Rasmussen
                 Faxe
                 Ove Christensen
                 Martin Jol
                 Ralf Ragnick
                 Peter Schmeichel
                 Lothar Matthäus
                 Lars Olsen
                 Bo Johansson
                 Keld Bordingaard
« Seneste Redigering: 21 Nov 2007, 15:52 af Red love » Logged

Thore
Manager

Sv: Danmarks Nye Landstræner
« Svar #1: 20 Nov 2007, 20:22 »

Ja det er et svært spørgsmål, har svært ved at se nogle danske emner, der er selvfølgelig Laudrup, men ham bliver det i hvert falde ikke endnu.

Af udenlandske emner har jeg lidt fidus til Hans Backe

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Red love
Gæst

« Svar #2: 20 Nov 2007, 20:23 »

Lægger selv ud: Jeg lægger mig op ad Karsten Aabrink og siger Co Adriaanse.

60 år gammel. Har trænet bl.a.  Ajax, Porto, Willem||, Metalloerg Donekst, og Porto.

Væsentlige titler:Portugisisk mester med Porto 05/06 sæsonen. Og årets træner.
                        Kåret til årets træner i holland 04. Ham der startede med at føre AZ frem.
                        Rykket op med Zwolle,og Den haag.  

Ikke verdens bedste træner, men en solid mand. Med en Dejlig fodbolfilosofi, der dog ikke er naiv. Og en mand der forstår at indrette sig efter materialet, modsat Olsen.

Lige PT er han træner i en klub i Qatar. Grunden til at nævne ham er også at der en reel mulighed for at få ham, uden at DBU skal ud og ligge en total vanvittig løn.

Så ja, lige umiddelbart mit bud.
« Seneste Redigering: 20 Nov 2007, 20:26 af Red love » Logged

Rossonero
Gæst

« Svar #3: 20 Nov 2007, 20:26 »

Kunne dette ikke høre under Danmarks landshold's tråd?

Anyways - hvis Morten smutter, vil jeg gerne prøve med noget nyt blod. Michael Laudrup og Preben Elkjær ved roret - tror jeg kunne blive spændene Opstemt

Red love
Gæst

« Svar #4: 20 Nov 2007, 20:27 »

Kunne dette ikke høre under Danmarks landshold's tråd?

Anyways - hvis Morten smutter, vil jeg gerne prøve med noget nyt blod. Michael Laudrup og Preben Elkjær ved roret - tror jeg kunne være spændene Opstemt
Nej... Men Elkjær kommer med på listen....

Rossonero
Gæst

« Svar #5: 20 Nov 2007, 20:29 »

Nej... Men Elkjær kommer med på listen....

Hvad med at lave en afstemning? Smiley

Rossonero
Gæst

« Svar #6: 20 Nov 2007, 20:34 »

hvad med at komme med nogle relevante indlæg? Indeholdene bud på spørgsmålet evt....? Rullende Øjne

Anyways - hvis Morten smutter, vil jeg gerne prøve med noget nyt blod. Michael Laudrup og Preben Elkjær ved roret - tror jeg kunne blive spændene Opstemt

Det har jeg vel kommet med? Wink

Kommer bare med et forslag, du behøves ikke at tage det så tungt. Wink

Zone 43
Manager

« Svar #7: 20 Nov 2007, 20:38 »

Hvad med Wieghorst og Sand? Se, dét kunne være spænende Smiley

Men så længe det ikke bliver nordmænd og svenskere, så er jeg glad crazy

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Soccerpop
Gæst

« Svar #8: 20 Nov 2007, 20:42 »

Men så længe det ikke bliver nordmænd og svenskere, så er jeg glad crazy

Ja, ikke flere af Zones slags Opstemt

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #9: 20 Nov 2007, 20:47 »

SKal vi ikke lige køre en ordentlig debat!?

AMRDK
Gæst

« Svar #10: 20 Nov 2007, 20:49 »

Ståle Solbakken er da også en kandidat vil jeg sige !!!

Rossonero
Gæst

« Svar #11: 20 Nov 2007, 20:50 »

Flot du kan samle samtalen, virkelig imponerende.. Men kunne du ikke venligst slette det her komplet ligegyldige indspark til debatten?

Bare så du kunne åbne øjenene lidt - og det er ret nemt at samle. Smiley

Til Topic:

Første bud, som lød på Hans Backe, ville også være et godt valg, da de danske trænere ikke er helt med på bølgen. Så har han også kendskab til dansk fodbold, da han i 2001 stod i spidsen for FC København. Nu ligger han og rodder rundt i Man City som ass. træner, og det kunne vel være oplagt at føre ham op i det forreste sæde. Så Hans Backe, kunne også være ét af de mange bud.

camber
Ynglingespiller

« Svar #12: 20 Nov 2007, 20:56 »

Hvad med et Elkjær og Brian Laudrup som trænerteam, det kunne være interresant ?

I'am Man U 'til I die, I'am Man U 'til I die, I know I am, its true I'am, I'am Man U 'til I die

absalonsen
Gæst

« Svar #13: 20 Nov 2007, 21:05 »

Tja, som jeg ser det, er der kun én af jeres kandidater, der er nognelunde realistisk.

Co Adriaanse <-- Kender ham ikke
Michael Laudrup <-- Ny træner i Getafe. Tvivler på, at han forlader den post indenfor ihv. 2 år. Tror ikke han gider være landsholdstræner.
Hans Backe <-- Ny ass. i City. Tror og håber ikke på ham.
Preben Elkjær <-- Tja.. Ville nok være et sats. Ingen erfaring, som træner på topniveau, hviket kan spænde ben for det.
Morten Wieghorst <-- Så jeg gerne på posten, men har netop forlænget med FCN.
Ebbe Sand <-- Ham så jg gerne. Kender landsholdet godt, dog har han ingen erfaring som cheftræner.
Ståle Solbakken <-- Håber det ikke!! Vi skal ikke spille Ståle-bold, hvor vi ikke kan score. Nej tak! Tror heller ikke han vil.

Noget, der kan skræmme mange væk er, at holdet jo kun spiller få gange på et år.

Red love
Gæst

« Svar #14: 20 Nov 2007, 21:06 »

Tja, som jeg ser det, er der kun én af jeres kandidater, der er nognelunde realistisk.

Co Adriaanse <-- Kender ham ikke
Michael Laudrup <-- Ny træner i Getafe. Tvivler på, at han forlader den post indenfor ihv. 2 år. Tror ikke han gider være landsholdstræner.
Hans Backe <-- Ny ass. i City. Tror og håber ikke på ham.
Preben Elkjær <-- Tja.. Ville nok være et sats. Ingen erfaring, som træner på topniveau, hviket kan spænde ben for det.
Morten Wieghorst <-- Så jeg gerne på posten, men har netop forlænget med FCN.
Ebbe Sand <-- Ham så jg gerne. Kender landsholdet godt, dog har han ingen erfaring som cheftræner.
Ståle Solbakken <-- Håber det ikke!! Vi skal ikke spille Ståle-bold, hvor vi ikke kan score. Nej tak! Tror heller ikke han vil.

Noget, der kan skræmme mange væk er, at holdet jo kun spiller få gange på et år.
Altså at Wieghorst netop har forlænget med FCN, afholder ham næppe fra at sige ja hvis han får buddet om at blive landstræner Wink

« Seneste Redigering: 20 Nov 2007, 21:13 af Red love » Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010