home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 807 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Truppen 10/11 - Bianconeri
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Det store spørgsmål omkring billederne ? - Hvad er jeres mening  (Afstemning slut: 10 Dec 2007, 12:28)
Sort / Hvid
- 24 (50%)
Farverige
- 24 (50%)
Antal Stemmer: 48

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Truppen 10/11 - Bianconeri  (Læst 36247 gange)
jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bianconeri
« Svar #75: 05 Dec 2007, 13:44 »

God update , ade Smiley

det med photoshop virker godt, men vi vil se en gladere simao næste gang Smiley

KIU
Logged

19-18!

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bianconeri
« Svar #76: 05 Dec 2007, 17:58 »




Efter en fejlfri sæsonstart røg Udinese ind i deres første nederlag og en mindre spillemæssig krise i sæsonen. Efter 13 sejr på stribe måtte Udinese på hjemmebane se sig besejret af et heldigt Milan hold med 1-0. De efterfølgende kampe udmyntrede sig også i dårligt spil, men holdet var heldige med at kunne trække sig sejrrigt ud af opgørende mod Parma og Brescia.

Spillemæssigt krise, samt et nyt ansigt

Efter nederlaget til Milan, var humøret lavt i Udinese truppen, hvor det blev til 2 dårlige optrædender mod Parma og Brescia hvor man hentede snævre sig på 1-0 og 2-1. Man havde forinden næsten sat en føring på 4-1 over Werder Bremen i Champions League, som sluttede med vanvittige 6-4 i årets bedste kamp i Champions League.

Derfor valgte Udineses manager optil kampen mod Cagliari at lave nogen taktiske ændringer og en enkelt  udskriftning i midterforsvaret, hvor Fabiano Sancroce havde haft nogen uheldige kampe, og blev erstatet med den mere rutineret Damiano Ferronetti. Hvilket gav udslag i et klart spil og chance overtag, samt en sikker sejr på 2-0. De efterfølgende kampe kunne man for alvor se et anderledes Udinese hold som var overalt på banen, og hentede i kampen efter en flot 3-0 sejr ude over Ascoli. En stor sejr kommer sjældent alene, og de efter følgende kampe lignede Udinese for alvor et mesterhold, hvor først Atl Madrid blev fejret af banen med en 4-2 sejr  hjemme på Friuri. Den sidste kamp i november måned skulle også gå hen er blive en mindeværdig dag for de fleste Udinese fan, da man endnu engang på hjemmebane vidste klassen og kørte Roma med hele 4-1, endnu engang var Udineses topscore Asamoah Gyan den store arkitekt der med 3 mål afgjorde kampen.

Til sidst er det blevet plads til et nyt ansigt i Udinese truppen, da man hentede det unge venstreback talent, Emiliano Insúa til holdet. Insúa der nu er inde omkring det Argentinske landshold kommer fra en tilværelse i Liverpool hvor han for det meste af tiden sad på bænken. Beløbet svarede til omkring 50 mio, og skal styrke holdets venstre side, hvor det indtil videre kun har været Marco Motta som besad de rigtige kvaliteter til den plads.


Serie A stillingen efter 14 kampe
Logged

GOONER TILL I DIE !!


patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bianconeri
« Svar #77: 05 Dec 2007, 18:10 »

Super fed blog, glæder mig til at høre mere!!
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bianconeri
« Svar #78: 05 Dec 2007, 19:44 »

Super fed blog, glæder mig til at høre mere!!

mange tak, kommer måske en update senere omkring VM for klubhold. Så bliv oppe hvis i vil høre om Udinese vinder VM for klubhold.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bianconeri
« Svar #79: 05 Dec 2007, 19:58 »

Glæder mig til at se Insua i Udinese trøjen.,. Flot update.. og KIU!!
Logged

- Veni, vidi, vici -

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bianconeri
« Svar #80: 05 Dec 2007, 23:20 »



Efter endnu en vanvittig Champions League kamp rent cifre mæssigt spillede Udinese sig til en klar første plads da det blev til hele 5-5 i Paris, hvor man ellers havde ført 5-2. Efterfølgende rejste man til Yokohama i Japan for at spille VM for klubhold, I Semifinalen ventede det amerikanske hold New York, med den alderende stjerne Juan Pablo Angel.

Kongen Gyan viser vejen til VM


Efter en noget sløj start fra ghanesiske stjerne Asamoah Gyan, er han atter blevet frygtet af alle med sin fantastike speed, enorme fysik samt hans næse for mål. Det er dog også blevet til skræmmende 12 mål i blot 6 kampe, hvilket bringer ham op på 19 kampe og 23 mål.

I semifinalen ventede New York fra USA, der med deres alderende stjerne Juan Pablo Angel regnede med at skulle drille de store hold. Men de skulle stå tidlig op for at snyde de regerende Champions League vindere for en finale plads. Der skulle dog heller ikke gå mere end 7 min før, Udineses målkonge Asamoah Gyan fandt målet på et brag af et langskud. Udinese styrede da også hele første halvleg og bragte sig yderligere foran, da Miguel Veloso bragte italienerne foran med 2-0 på et tvivlsomt straffespark. Hele anden halvleg spaserede Udinese sig igennem, men måtte dog stramme sig lidt an da amerkanerne noget heldigt fik reduceret til 1-2 efter 67 min. Værre var det dog ikke at Udineses, Gyan kunne sikre Udinese finale pladsen med sin 2 scoring til slut resultatet 3-1.

Semifinale
New York 3-1


I finalen ventede der dog, lidt mere idet holdet skulle op imod de stærke brasilanere fra Gremio. Der med en 3-1 sejr over et New Zealandsk hold var klar til finalen. Det var endnu engang Udinese som styrede begivenhederne ligesom i semifinalen og kom også planmæssigt foran da fyrtårnet Iaquinta kunne heade bolden imål på et flot indlæg fra Gyan. Stillingen holdt frem til pausen, og efter spil og chancer så burde Udinese nok havde ført noget mere. Men ligesom i semifinalen begyndte Udinese igen at sløse på spillet, og stik imod spil og chancer fik Gremio udlignet på mål det lugtede af offside. Men nok engang havde Udinese nøglen til sejr, og den nøgle hed selvfølgelig Asamoah Gyan, der med turneringens flotteste solo præstation også lukkede VM for klubhold af med sit mål til 2-1. Det skulle dog også vise sig at blive det endelige resultat og derved kunne Udinese kalde sig for Verdens Bedste Klubhold for første gang i historien. Det var da heller ikke nogen overraskelse at Asamoah Gyan løb med titlen "Turneringens bedste spiller" da han med sine 3 mål og en assist afgjorde VM for Udinese.

Finale
Gremio 2-1
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (Afstemning) - Bianconeri
« Svar #81: 06 Dec 2007, 10:26 »

Så blev Udinese Verdens Bedste Klubhold, så derfor synes jeg der skulle en afstemning op. omkring hvem der skulle hentes til sommer.

Stem ad hjertet begære.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Afstemning) - Bianconeri
« Svar #82: 06 Dec 2007, 11:29 »

Super updates. Man må jo sige, at det går "pænt" godt for dig Wink
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (Afstemning) - Bianconeri
« Svar #83: 06 Dec 2007, 12:37 »




Mr. Udinese takker af

Med et CV på over 220 kampe for Udinese i Serie A, takker en stor personlighed af for Bianconeri, der efter 2 sæsonen under den danske manager var en af nøglerne til den pludselige succes. Men efter købet af portugiseren af Miguel Veloso gledet ud af start opstillingen.


Giampiero Pinzi har igennem 10 sæsoner været en arbejdsom spiller på Udineses midtbane. Så det var da også en stor overraskelse for alle, da Roma kunne præsentere Pinzi på et pressemøde her til morgen. Mange havde dog set, at den nyankommende Miguel Veloso havde overtaget Pinzis plads på den centrale midtbane, men ingen havde regnet med at Pinzi ville forlade sit elskede Udinese. Men et bud som svarede til over 200 mio kunne hverken bestyrelsen eller Udineses manager sige nej til.


- " Det med stor sorg i stemmen, at denne dag er kommet. Jeg har hele tiden troet jeg skulle spille i Udinese til den dag jeg lagde støvlerne på hylden. Jeg så dog ingen anden udvej end at forlade denne klub, hvis jeg forsat ville spille mange kampe per sæson. Så da Roma kom med et godt tilbud. vidste jeg allerede at jeg skulle forlade Udinese. Jeg håber dog jeg en dag kan vende tilbage til klubben, for dette er min klub og jeg elsker alt ved den sagde en meget bevæget Giampiero til den italienske presse."
« Seneste Redigering: 06 Dec 2007, 15:38 af Adebayor 25 » Logged

GOONER TILL I DIE !!


Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (Afstemning) - Bianconeri
« Svar #84: 06 Dec 2007, 16:08 »

Kommer nok en transfer update på erstatninger for Pinzi i løbet af aftenen.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Afstemning) - Bianconeri
« Svar #85: 06 Dec 2007, 16:12 »

God blog.

Du har sgu udviklet dig meget indenfor blogskrivning, lige fra det tekstmæssige og til opsaætningen.

Når man kigger i starten i din Notts County blog og til der hvor du er nået til nu, kan man se en kolosal forandring.

KUTGW Thumbs Up
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (Afstemning) - Bianconeri
« Svar #86: 06 Dec 2007, 19:48 »



Hedwiges Maduro
- Det evige talent


Efter at have viget hele sit liv til en klub, stod hollandske Hedwiges Maduro uden konkrakt til sommer. Efter salget af Pinzi stod Udinese og manglede en defensiv midtbanespiller.


Efter 6 sæsoner i hollandske Ajax Amsterdam, besluttede Hedwiges Maduro at skifte de tryge rammer ud med det Italienske støvleland. På trods af en fast plads i Ajax søgte Maduro nye udfordringer, og en kamp med Ajax og Fiorentina trak de Italienske mestre det længste strå. Maduro har hjemme i Holland altid været betragtet som et evighedstalent , som lige manglede det sidste for at nå det højeste niveau. Datoen på dåbsattesten siger 25 år, og CV'et 12 landskampe. Maduro skifter på en free transfer efter sommeren, og derfor modtag Ajax ingen transfersum for denne spiller.

- " Ajax har altid stået først på min dagsorden, og jeg har givet alt for at fører den klub til storhed, både som ungdomspiller og da jeg rykkede op som prof. Men eftersom jeg ikke bliver yngere og alder nu er 25 år uden at nå det helt store, mente jeg selv det var på tide at der skulle ske noget nyt i mit liv. Her ser jeg Udinese som et vigtig middel for at opnå det største man kan inde for fodbold, såsom Champions League og Serie A titler". 
« Seneste Redigering: 06 Dec 2007, 19:50 af Adebayor 25 » Logged

GOONER TILL I DIE !!


Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (Afstemning) - Bianconeri
« Svar #87: 06 Dec 2007, 20:43 »



Vigtige kampe:

Juventus - Udinese  0-1
Inter - Udinese  0-1
Milan - Udinese  0-3



Uovervindelige Udinese

Der er nu spillet 2/3 af Serie A 2009/2010 sæsonen, og allerede nu kan Udinese fans forberede endnu en fantastik fest i maj måned. For alt tyder på mesterskabet bliver hentet hjem til Udine endnu engang. Selv om der mangler godt 13 kampe, ser mange det svært hvordan man skal hente Udinese forspring på 16 point samt en kamp til gode.

Udineses manager nye taktik og ændringer i startopstillingen har som et trylleslag, forvandlet den lille spillemæssige krise der ramte holdet tidligere på sæsonen. Der er nu blevet spillet 17 kampe og her er blot en tabt, hvor man tabte 0-2 ude til et Inter hold i stærkeste opstilling mens den danske manager valgte at nedprioterer Coppa Italia i år, og blot stillede med et rent reservehold.

Især storholdene i Serie har fået at føle Udinese gode form og både, Juventus, Inter og senest Milan har måtte se sig besejret af et Udinese hold, som virker stærkere end nogensinde. Hvilket stillingen i Serie A også viser et tydeligt svar på hvor gode Udinese er i år. Selv om man har nedprioteret Coppa Italia i år, så er man stadig med i det fine selvskab i Champions League hvor holdet netop har spillet sig videre til kvart finalen med en samlet sejr på 5-1 over Shakhtar. I kvartfinalen kan man dog forvente mere modstand, idet holdet står overfor modstanderen man slog i finalen sidste år. engelske Chelsea.



Logged

GOONER TILL I DIE !!


Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Update - Bianconeri
« Svar #88: 06 Dec 2007, 21:30 »

Stadig nogen som følger med i denne blog ? for har brugt meget på sidste updates. så lidt nytteløst at forsætte hvis ingen alligevel ikke læser den.  Huh
Logged

GOONER TILL I DIE !!


martinjensen90
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Update - Bianconeri
« Svar #89: 06 Dec 2007, 21:36 »

Hold da kæft nogle resultater Shockeret
nice work! Thumbs Up
Logged

Liverpool til jeg dør! - You'll Never Walk Alone!

YNWA!

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010