home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 606 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Truppen 10/11 - Bianconeri
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Det store spørgsmål omkring billederne ? - Hvad er jeres mening  (Afstemning slut: 10 Dec 2007, 12:28)
Sort / Hvid
- 24 (50%)
Farverige
- 24 (50%)
Antal Stemmer: 48

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Truppen 10/11 - Bianconeri  (Læst 36208 gange)
Flipperen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Update - Bianconeri
« Svar #105: 07 Dec 2007, 02:44 »

Selvom jeg ikke er den store tilhænger af italiensk fodbold, er min lyst til at læse flere updates på ingen måde forsvundet..

Bliv endelig ved Ade  Opstemt
Logged

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Update - Bianconeri
« Svar #106: 07 Dec 2007, 07:22 »

Jeg følger da også med. Det er en kanon blog med nogen fantastiske resultater. Jeg har det ligesom Metsu1 at det er svært at få noget til at hænge sammen men det har du formådet. Også stor respekt her fra. Wink
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Update - Bianconeri
« Svar #107: 07 Dec 2007, 10:37 »



Johan Elmander
- Den komplete svensker


Den danske manager havde helt fra starten planen om at hente danske spillere til Udinese. Men i løbet af snart tre sæsonen er det ikke blevet til en eneste dansker i Udinese. Dette ønske blev dog til dels indfriet ved et pressemøde idag.

Idag kunne man på et planlagt pressemøde, præsenterer endnu et spændende indkøb til den kommende sæson, da Udinese stolt kunne vise deres nye signing frem. Manden som alle var kommet for at se, var den lange svenske angriber Johan Elmander, som starter til sommer i hans nye klub.

Elmander skiftede ligesom en anden svensker til den hollandske liga i en ung alder, hvor alle regnede med han ville slå igennem for Feyenoord. Efter 2 acceptabel sæsoner begyndte Elmanders karriere for alvor at gå ned før den egentlig var begyndt, hvor har i par sæsoner i træk skiftes til at blive udlejet til mindre hollandske og svenske klubber. Det var først da Michael Laudrup spotede den lange svensker med det store potientale og hentede ham til Brøndby. Allerede efter 2 fantastiske sæsoner stod de fleste europæiske klubber i kø for at hente Elmander til deres klub. Det var dog franske Toulouse der smed 37 mio og sikrede sig Elmander.

- " Nu har jeg endelig opnået den mission jeg havde da jeg skiftede til Brøndby, jeg ville spille på højesteplan for det vidste jeg min talent rakte til. Det var enormt frustrerende at være i Holland også ikke kunne vise det spil jeg kunne, jeg skylder derfor også en stor tak til Michael Laudrup. Han viste mig virkelig stor tiltro på mine evner og jeg kunne blot takke ham ved at spille det spil jeg kunne. Mit skifte til Toulouse var også en del af den plan jeg havde med at spille på højeste plan, for her viste jeg at jeg kunne begå mig på et endnu højere niveau, og de 4 sæsoner jeg nåede har uden tvivl været de bedste i min karriere. Jeg gælder meget utroligt meget til at spille på et af Europas bedste hold, og især at kunne slå Zlatan i vores inbyrdes opgør, sluttede en grinende Elmander."
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Rossonero
Gæst
 
Sv: Elmander - Bianconeri
« Svar #108: 07 Dec 2007, 10:39 »

Gode resultater og godt køb af Elmander.
Én ting jeg ikke er fan af, er sort/hvid billederne.
Synes det virker for kedeligt, og man får et dårligt førstegangsindtryk.
Men ellers ser det rigtig fornuftigt ud.

Keep it up.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Elmander - Bianconeri
« Svar #109: 07 Dec 2007, 10:49 »

Gode resultater og godt køb af Elmander.
Én ting jeg ikke er fan af, er sort/hvid billederne.
Synes det virker for kedeligt, og man får et dårligt førstegangsindtryk.
Men ellers ser det rigtig fornuftigt ud.

Keep it up.

En grund til dette, kan måske være, at Udineses farver er sorte og hvide, så her er der en mulighed for at skabe lidt sammenhæng.

EDIT: God update, havde dog håbet og stemt på den hollandske troldmand VDV  Peace

Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Elmander - Bianconeri
« Svar #110: 07 Dec 2007, 10:51 »

En grund til dette, kan måske være, at Udineses farver er sorte og hvide, så her er der en mulighed for at skabe lidt sammenhæng.


EdIT: God update, havde dog håbet og stemt på den hollandske troldmand VDV  Peace



Ved det godt Metsu1, men synes det virker lidt for tørt.
Det skrivemæssige fejler ikke noget, og det ovenstående er bare mit bud på en forbedring.
Logged

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Elmander - Bianconeri
« Svar #111: 07 Dec 2007, 10:58 »

Ved det godt Metsu1, men synes det virker lidt for tørt.
Det skrivemæssige fejler ikke noget, og det ovenstående er bare mit bud på en forbedring.

Det skam helt i orden Rosso, kan prøve at lave det i farver til næste præsentation af måske den hollandske troldmand hvem ved ?
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Elmander - Bianconeri
« Svar #112: 07 Dec 2007, 11:01 »

Ved det godt Metsu1, men synes det virker lidt for tørt.
Det skrivemæssige fejler ikke noget, og det ovenstående er bare mit bud på en forbedring.

Det er også helt i orden, jeg kan nu godt li' det, da det ikke er noget man ser i mange andre blogs  Peace
Logged

Woodfarm
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Elmander - Bianconeri
« Svar #113: 07 Dec 2007, 11:55 »

Vil faktisk sige at sort/hvid-billederne giver et dejligt oldschool look
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Elmander - Bianconeri
« Svar #114: 07 Dec 2007, 11:57 »

Jeg er også tilhænger af sort/hvid-billederne. Det får bloggen til at skille sig ud, det passer ind i Udineses farver, og som Woodfarm skriver, så giver det sgu et super fedt oldschool look!
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Elmander - Bianconeri
« Svar #115: 07 Dec 2007, 12:15 »

John Terrys røde kort, blev skæbnesvangre for Chelsea


Den måske moralske finale skulle afgøres over to kampe i denne sæsons Champions League kvartfinale. Begge hold havde vidst stort spil både i gruppespillet og knockout runden, så det ærgeligt at et af holdende allerede skulle ryge ud. Et rødt kort til John Terry skulle dog vise sig at være fatalt for udfaldet over de 2 kampe.


Chelsea vs. Udinese
- Den moralske finale


Der var lagt op til revanche hjemme på Stanford Bridge, da hjemmeholdet Chelsea skulle have vasket deres nederlag i Champions League finalen sidste sæson, hvor de noget uheldigt tabte 1-0 til deres modstander italienske Udinese. Der skulle dog kun 6 min, før den afgørende episode indtraf, da John Terry som sidste mand valgte at bremse en fremstomende Gyan, og fik marchorder. Chelsea var som forstenede da deres kaptajn måtte forlade banen, og der stod Udinese på resten af kampen. Der skulle dog også kun få 7 min før udeholdets Asamoah Gyan opsnapede en retur og kunne bringe hans hold i front med 1-0. Det skulle dog få endnu værre for Chelsea i anden halvleg da først Iaquinta kunne sende den i nettet til 2-0 på oplæg fra Gyan. Og 6 min. senere gav Pirlo dødstødet med sit mål til slutresultatet 3-0.

Første kvartfinale
Chelsea - Udinese 0-3


Et meget sulten Chelsea hold ventede i det andet opgør mod Udinese. Dog havde man valgt den lidt urutineret Michael Mancienne til erstate John Terry i midterforsvaret. Didier Drogba skulle dog kun bruge 7 min før han havde scoret sit første mål i kampen. Glæden blev dog kort, idet Andrea Pirlo fik udlignet blot 4 min efter Drogbas føringsmål og Chelsea manglede derfor stadig 3 mål. Inden halvlegen var omme havde Drogba endnu engang vist sin målfarlighed og bragt sit hold foran 2-1, som også blev stillingen ved halvleg. 28 min inden i anden halvleg var Chelseas fan i drømmeland, da den Ukrainske stjernespiller Andriy Shevchenko bankede et frispark indtil 4-1, den selv samme Shevchenko havde også bragt sit hold på 3-1. Chelsea havde gjort det umulige og hentet Udinese forspring på 3-0 fra den første kamp. Men da man bedst troede at Udinese var på vej ud af årets Champions League, satte Udineses manager "fyrtårnet" Iaquinta ind. Hvilket gav endnu en ny drejning på kampen, på blot 12 min vendte kampen total igen og der stod nu 4-4 da Iaquinta headede bolden ind til 4-4. Man havde forinden set Alexis lave selvmål, og Fabio Quagliarella reducere til 3-4. To vanvittige kampe havde nu afgjort at Udinese skulle gå videre med en samlet score på 7-4.

Anden kvartfinale
Udinese - Chelsea 4-4
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Rossonero
Gæst
 
Sv: Elmander - Bianconeri
« Svar #116: 07 Dec 2007, 12:17 »

See, that i like! Helt klart bedre, efter min mening.

Imponerende sejr over de blå, og glæder mig til at se hvem du møder i semifinalen. Smiley
Logged

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: CL kvartfinale - Bianconeri
« Svar #117: 07 Dec 2007, 12:17 »

Så er der kommet lidt farver på, hvad synes i ? Sort / Hvid eller farver ?
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: CL kvartfinale - Bianconeri
« Svar #118: 07 Dec 2007, 12:23 »

Flot update igen og billederne er også flotte, men det er ikke pænere end med de sorte/hvide, hvis du spørger mig  Wink
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: CL kvartfinale - Bianconeri
« Svar #119: 07 Dec 2007, 12:24 »

Uenigheder, må man vist nok sige. Tunge

Ville være en idé, hvis du oprettede en afstemning mht. sort/hvid eller farver.
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010