|
|
|
JimmyGP
|
|
LLM er?
Lower League Management 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
naRf
|
|
Lower League Management  Det tænkte jeg også, men så kom denne bemærkning "er det ikk noget med at man som LLM ikk udveksler taktik og lign.?..." som jeg så ikke helt forstod.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
I Dafuges Challenge er der ingen der forbyder at udveksle taktikker, diskutere dem osv.
"Discussion on tactics is allowed. (This is another warning for those of you who do not wish to see this)"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SirToby
|
|
I Dafuges Challenge er der ingen der forbyder at udveksle taktikker, diskutere dem osv.
"Discussion on tactics is allowed. (This is another warning for those of you who do not wish to see this)"
Så er dafuge jo netop ikke LLM.  Men ellers er det rigtig; du må ikke anbefale taktik, så hvis man bruger denne taktik, spiller man ikke LLM. Du kunne måske kalde den en "dafuge-taktik". Det ser også ud til, at Don Abramovich har brugt den i dafuge og ikke LLM.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
simunh
Lilleputspiller
|
|
Der går faktist bedre med den her taktik...men der kommer stadig for mange mål ind !!! det skal lige justeres !!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Der går faktist bedre med den her taktik...men der kommer stadig for mange mål ind !!! det skal lige justeres !!!
Det ved jeg. Men så længe du scorer flere mål end modstanderne er jeg tilfreds. Det var målet med taktikken 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
perb
|
|
Jeg er AC Milan og den taktik virker faktisk også på store hold.. jeg er total spil dominerende i kampene
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Jeg er AC Milan og den taktik virker faktisk også på store hold.. jeg er total spil dominerende i kampene
Det lyder godt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
daryth
Lilleputspiller
|
|
jeg prøver den sku med FC Fyn og ser om jeg kan vende skuden i første div. har tabt de sidste 5 kampe !!
|
|
|
|
|
|
YNWA !!
|
|
|
|
|
fjedder
|
|
så har jeg efterhånden fået spillet nofgle kampe med din taktik. bruger næsten kun udebane taktikken, da jeg lige er rykket op og underdog til næsten ALLE kampe. har en statistik der siger 9V 2U 10T og ligger nummer 11 i The Championship. så jeg kan roligt anbefale den  good job. ud over det har jeg forresten slået middlesbrough og Sheff Wed ud af carling cuppen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
så har jeg efterhånden fået spillet nofgle kampe med din taktik. bruger næsten kun udebane taktikken, da jeg lige er rykket op og underdog til næsten ALLE kampe. har en statistik der siger 9V 2U 10T og ligger nummer 11 i The Championship. så jeg kan roligt anbefale den  good job. ud over det har jeg forresten slået middlesbrough og Sheff Wed ud af carling cuppen Havde lige overset den her. Tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Romafan
|
|
Nu vil jeg sku prøveden med Bolton i PL... Vender tilbage når jeg har spillet nogle måneder...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Beee
|
|
Nu ville jeg endelig prøve den, men så virker download linket ikke  så hvoran står tingene inde i holdinstrukser 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|