home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
24 Nov 2025, 20:06 Broen13 Blogs #17 Youth to Gold
24 Nov 2025, 13:38 Broen13 Klubsøgnin... Girondins de Bordeaux
23 Nov 2025, 16:15 simmy1 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
23 Nov 2025, 15:24 Broen13 Klubsøgnin... SC Braga
21 Nov 2025, 20:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49 Broen13 Klubsøgnin... 1860 München
20 Nov 2025, 15:05 Broen13 Klubsøgnin... River Plate
Antal Registrerede Brugere: 23182
  0 Brugere, 513 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kathli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Bestyrelsen accepterer transfer
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Bestyrelsen accepterer transfer  (Læst 1881 gange)
AmagerFF
Ynglingespiller

Bestyrelsen accepterer transfer
« : 17 Nov 2007, 21:51 »

Her har man valgt at være Chelsea -både fordi de er rå - men også fordi de har kassen.
Så er spørgsmålet bare - hvad sker der når bestyrelsen accepterer et bud på 260 mio fra Inter på Marcelo jeg købte hos Real for 60 mio??? Heldigvis kunne jeg selv bestemme og han fik lov til at rejse.

ER der andre der har været mindre heldige og har mistet deres spillere?? Hvem, til hvem og hvlke pris?

skamd
Gæst

Sv: Bestyrelsen accepterer transfer
« Svar #1: 18 Nov 2007, 12:59 »

Jeg har engang mistet lennon 2 dage før kampstart i første sæson, og værre endnu. Jeg fik ingen penge for transferen..

lasse laulund
Juniorspiller
**

« Svar #2: 19 Nov 2007, 09:53 »

ja jeg kender det godt.. specielt i 07'eren.. det er træls.. Det er også træls når bestyrelsen SELV køber spillere.. Ha jeg oplevet i Chelsea!! De købe tit nogle spillere man slet ikke kan bruge.. Mega træls..

"Jeg er ikke overtroisk - det gi'r uheld"

Cencur
Manager

« Svar #3: 19 Nov 2007, 09:54 »

Har mistet mange spillere i Brøndby, f.eks Duncan til Chelski for 40 mil - Det accepterede bestyrelsen selv. Duncan lavede 28 bokse i 38 kampe inden han røg Skuffet

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #4: 19 Nov 2007, 10:02 »

^^ Har også selv oplevet at bestyrrelsen bar accepterer handlerne, hvis transfer-summen er så høj, at klubben ikke har råd til at sige nej... Selvom man selv gerne vil have, op imod, det dobbelte... Ingen tvivl om at det er surt, men også realistisk... Selvfølgelig er det noget lort at miste de gode spillere alt for billigt, men sådan ville det også være i den virkelige verden... Desuden kan man jo bare have styr på sin økonomi...  Så sker det ikke.. Wink Opstemt

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Cencur
Manager

« Svar #5: 19 Nov 2007, 10:06 »

Det mest irriterende er, at jeg havde penge nok, plus over hele linjen (spiller 07 Tunge) - og fandt aldrig rigtig nogen erstatning..

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #6: 19 Nov 2007, 10:08 »

Det mest irriterende er, at jeg havde penge nok, plus over hele linjen (spiller 07 Tunge) - og fandt aldrig rigtig nogen erstatning..

^^ Haha... Man kan sku aldrig få penge NOK ! Opstemt Men, jah, okay... Klubben kan jo stadig godt synes at det vil være så stort for en så lille klub(som en dansk klub jo er), at man bare ikke KAN afslå...

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

rookie
Lilleputspiller
*

« Svar #7: 19 Nov 2007, 16:38 »

I fm 08, var Bayern, mistede henholdsvis Klose(29år) 150mio over 24 måneder og Luca Toni(30år) 97,5 over 12 måneder. Fandme nederen

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller

« Svar #8: 19 Nov 2007, 16:47 »

skete os i mit 07 spil jeg var brøndby og havde Kasper Schmeichel så bød Arsenal 55mio også aceptert bestyrelsen tilbudet Græder

AmagerFF
Ynglingespiller

« Svar #9: 20 Nov 2007, 14:37 »

^^ Har også selv oplevet at bestyrrelsen bar accepterer handlerne, hvis transfer-summen er så høj, at klubben ikke har råd til at sige nej... Selvom man selv gerne vil have, op imod, det dobbelte... Ingen tvivl om at det er surt, men også realistisk... Selvfølgelig er det noget lort at miste de gode spillere alt for billigt, men sådan ville det også være i den virkelige verden... Desuden kan man jo bare have styr på sin økonomi...  Så sker det ikke.. Wink Opstemt

Jeg har stakken i mit spil, jeg er jo chelsea - bestyrrelsen synes at økonomien er exceptionel.....

Burgers
Lilleputspiller
*

« Svar #10: 20 Nov 2007, 14:53 »

Jeg hentede Guilherme til FCK op til sæson 2 i 08 for 55 mio. kr, hvorefter bestyrelsen valgte at acceptere et bud på 30 mio. kr fra Porto, så han røg allerede afsted 1. januar igen... Det er ikke særlig realistisk...

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010