|
GudenEricsson
Gæst
|
|
Det har begge mine modstandere også Red love.. Både Blackhawk og CencuR har ramt deres rigtige!
Øv Blackhawk ha ramt rigtigt! ham møder jeg i pokalen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-KNM-
|
|
Damn.. Glemte at tippe  Bør faktisk sige undskyld til micktrix, der laver så godt et arbejde....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Red love
Gæst
|
|
Damn.. Glemte at tippe  Bør faktisk sige undskyld til micktrix, der laver så godt et arbejde.... Altså gennerelt synes jeg ikke det er særlig fint at lade være med at tippe, da The Mictrix som du selv siger lægger en del arbejde i det.. Meeen, da jeg møder dig i pokalen, så skal du ikke høre for det den her gang KNM..  Sagde jo jeg ville slå dig ud,haha..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wonder Jones
|
|
ohhh...5 ud af 6 indtil videre 
|
|
|
|
|
|
Brøndby fan til jeg dør! Haha! Det dér, det er nice 
|
|
|
|
|
darkzt4r
|
|
dejligt med alle opgørene i bundesligaen går min vej plus FCK 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Damn.. Glemte at tippe  Hvorfor kunne du ikke havde gjort det i sidste runde?  Det ser fint ud, så vidt jeg lige ved.. Jeg ved, at jeg har Stuttgart forkert, fordi de er dumme! 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
N17
|
|
Min "kupon" pt. Hannover 96 – Schalke 04 2 √ Eintracht Frankfurt - VfB Stuttgart 2 √ Bochum - Bielefeld 1 √
Birmingham - Portsmouth X Middlesbrough – Aston Villa 2 √
FC København - OB X Lens - Lorient 1 Toulouse - Monaco 1 FC Barcelona – Huelva (0-2) 2 Murcia – Real Madrid 2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sehested47
|
|
Kan allerede nu sige at jeg har vundet begge mine kampe!  Har slået Absa ud i pokalen! 
|
|
|
|
|
|
Hvad skal der stå her? 
|
|
|
|
|
njandersen
Gæst
|
|
24.11.07 kl. 15:30 Hannover 96 – Schalke 04 x S7  24.11.07 kl. 15:30 Eintracht Frankfurt - VfB Stuttgart 2 √ 24.11.07 kl. 15:30 Bochum - Bielefeld 1 S1 √ 24.11.07 kl. 16:00 Birmingham - Portsmouth 2 S2 √ 24.11.07 kl. 16:00 Middlesbrough – Aston Villa 2 S3 √ 24.11.07 kl. 17:00 FC København - OB 1 S4 √ 24.11.07 kl. 20:00 Lens - Lorient 2 24.11.07 kl. 20:00 Toulouse - Monaco 2 S6 24.11.07 kl. 20:00 FC Barcelona – Huelva (0-2) x 24.11.07 kl. 22:00 Murcia – Real Madrid 2 S5 5 ud af 6 rigtige.. Dejligt..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chelsea-4ever
|
|
Her er mine som det ser ud nu:
Hannover 96 – Schalke 04 2 S6 √ Eintracht Frankfurt - VfB Stuttgart 2 S2 √ Bochum – Bielefeld 1 S7 √ Birmingham – Portsmouth 2 S4 √ Middlesbrough – Aston Villa 2 S5 √
FC København – OB X Lens – Lorient 1 S3 - Toulouse – Monaco 1 - FC Barcelona – Huelva (0-2) X - Murcia – Real Madrid 2 S1 -
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Clestin
|
|
jeg håber ikke jeg kommer ud i S6-s7 mod min modstander for de er forkerte :/ lorte tip idag
|
|
|
|
|
|
We ride together, we die together. Man Utd 4life
|
|
|
|
|
Rossonero
Gæst
|
|
So far:2 Hannover 96 - Schalke 04 √ 2 Eintracht Frankfurt - VfB Stuttgart √
X Bochum - Bielefeld 2 Birmingham - Portsmouth √ X Middelsbrough - Aston Villa √ 1 FC København - OB √ 1 Lens - Lorient X Toulouse - Monaco 1 FC Barcelona - Huelva (0-2) 2 Murcia - Real Madrid
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Min "kupon" pt. Hannover 96 – Schalke 04 2 √ Eintracht Frankfurt - VfB Stuttgart 2 √ Bochum - Bielefeld 1 √
Birmingham - Portsmouth X Middlesbrough – Aston Villa 2 √
FC København - OB X
Lens - Lorient 1
Toulouse - Monaco 1
FC Barcelona – Huelva (0-2) 2 Murcia – Real Madrid 2
Hmm.. Startede godt, men nu er to nederlag sikret 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aarhus Fremad
|
|
jeg håber ikke jeg kommer ud i S6-s7 mod min modstander for de er forkerte :/ lorte tip idag
straffe 6 bliver afgørende... så vinder jeg. tak for kampen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chelsea-4ever
|
|
Her er mine som det ser ud nu:
Hannover 96 – Schalke 04 2 S6 √ Eintracht Frankfurt - VfB Stuttgart 2 S2 √ Bochum – Bielefeld 1 S7 √ Birmingham – Portsmouth 2 S4 √ Middlesbrough – Aston Villa 2 S5 √
FC København – OB X
Lens – Lorient 1 S3
Toulouse – Monaco 1
FC Barcelona – Huelva (0-2) X Murcia – Real Madrid 2 S1
Jaa, det startede også så godt her. Nu kan jeg håbe på seks rigtige, så må jeg se om det er nok til at vinde.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|