home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 656 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Opsætning af taktik
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Opsætning af taktik  (Læst 578 gange)
CHaozz
Juniorspiller
**

Opsætning af taktik
« : 14 Nov 2007, 19:29 »

Hej gutter.
Jeg er ved og være pænt frusterede over det taktik lort her. Jeg har svært ved at sætte en ganske normal taktik op. Ligemget hvordan og hvorledes jeg ændre på de forskellige ting så får jeg intet ud af det. Har ikke spillet en kamp med P'boro i england hvor jeg ku se jeg dominerede for en gang skyld og havde en masse bolderoberinger og tacklinger og virkeligt flot spil. Men derimod fejlbedømte tacklinger, hovedstød, afleveringer, få skud som er inden for målrammen. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg gør galt. Efter min mening ud fra indkøb osv har jeg det stærkeste hold i rækken.

- Jeg vil egentlig gerne vide hvad de vigtigste ting er når det er man skal sætte sin taktik op. ? Gerne omkring de her punkter.

* Personlige indstillinger : Metaltitet, kreativitet, afleveringer (er det smart at nogen fra holdet spiller direkte og nogen kort ?), tacklinger, closing down for hver enkel spiller? og hvor vigtigt er det man piller ved om f.eks en fløj. Han er jo normalt sat til Ofte ryk fremad, ofte løb med bold, ofte indlæg. Hvad nu hvis han har over 10 i "uden bold" skal man så sætte den til normal osv med de andre ting ?

* Holdinstillinger: Holdmentaliteten ? Hvordan virker det ? Hvis man spiller offensivt presser holdet så mere boldholderen eller presser holdet bedst ved defensiv holdmetalitet ? Hvor vigtig er holdkreativiteten ? Og er der nogen sammenhæng mellem korte, langsomme afleveringer.(Smider man ikke bolden væk så tit som ved direkte og og hurtigt spil.) ? Har hold'closingdown' nogen funktion holdmæssigt hvis man ændre ved det i personlige instillinger ? Hvordan skal man sætte sin defensive linje op ?

- Ved godt der er mange mærkelige spørgsmål men det jeg spørg om ser jeg ingen sammenhæng i nemlig. Og de guides jeg har læst rundt omkring har ikke ligefrem givet bonus.
Jeg har den nyeste patch.
Og er ikke interesserede i at bruge taktikker har lavet. Der er ikke en taktik som passer til 2 hold. Derfor jeg gerne vil lærer at opsætte en. Har prøvet mange gange at downloade andres taktikker for at se hvad de ændre på men tit har jeg selv prøvet og gøre de ting uden held

Håber nogen vil give en hjælpende hånd!
« Seneste Redigering: 14 Nov 2007, 19:39 af CHaozz » Logged

Altid FCK
Manager

Sv: Opsætning af taktik
« Svar #1: 14 Nov 2007, 20:28 »

Hvis du har mange spillere der er kreative skal du nok spille kreativt. Efter mine erfaringer er det bedst at spille med meget kreativitet hvis du er et tophold. Hvis du vil presse meget skal du sætte den på offensiv og jo mere du vil presse jo mere skal den være på offensiv.
Dine modstandere kan så spille på kontra. Hvis du har hurtige forsvarer skal du sætte den på "højt pres".
Gør det også i mit FCK spil med Gravgaard og Traore selvom de er fysisk stærke. Det hjælper ikke noget at stå dybt med hurige forsvarer da de muligvis vil spille med lange bolde.

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Rossonero
Gæst

« Svar #2: 14 Nov 2007, 20:30 »

CHaozz
Juniorspiller
**

« Svar #3: 14 Nov 2007, 20:57 »

I know men synes der var så mange ting jeg vil have svar på så mente den skulle have sin egen tråd da jeg mener det vil kunne hjælper andre også.

CHaozz
Juniorspiller
**

« Svar #4: 14 Nov 2007, 21:01 »

Hvis du har mange spillere der er kreative skal du nok spille kreativt. Efter mine erfaringer er det bedst at spille med meget kreativitet hvis du er et tophold. Hvis du vil presse meget skal du sætte den på offensiv og jo mere du vil presse jo mere skal den være på offensiv.
Dine modstandere kan så spille på kontra. Hvis du har hurtige forsvarer skal du sætte den på "højt pres".
Gør det også i mit FCK spil med Gravgaard og Traore selvom de er fysisk stærke. Det hjælper ikke noget at stå dybt med hurige forsvarer da de muligvis vil spille med lange bolde.
Mange tak. Rigtig god information (:

- Hvad indebærer og være kreativ ? Afleveringer, flair og kreativitet ?
- Hvor vigtigt er det og sætte metaliteter på hver enkel spiller. Det skader vel ikke presset da det er holdinstilliger ? Bruger i andre 2 trins systemet eller bare "hold" ?

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010