home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
24 Nov 2025, 20:06 Broen13 Blogs #17 Youth to Gold
24 Nov 2025, 13:38 Broen13 Klubsøgnin... Girondins de Bordeaux
23 Nov 2025, 16:15 simmy1 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
23 Nov 2025, 15:24 Broen13 Klubsøgnin... SC Braga
21 Nov 2025, 20:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49 Broen13 Klubsøgnin... 1860 München
20 Nov 2025, 15:05 Broen13 Klubsøgnin... River Plate
Antal Registrerede Brugere: 23182
  0 Brugere, 555 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kathli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  FM 2008 en tynd kop te
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: FM 2008 en tynd kop te  (Læst 8845 gange)
Flipperen
Førsteholdsspiller

Sv: FM 2008 en tynd kop te
« Svar #30: 15 Nov 2007, 16:03 »

Dvs at du skal til at bestemme om de skal tage 10 småløb, 10 armbøjninger, 10 min småspil osv osv... Så skal vi vel også til at servere pause the til dem i pausen og måske et stykke fugt...

Kært.... Er det sjovt at nedgøre andre for at ophæve sig selv?  Wink Men selvfølgelig, nogle kan åbenbart ikke finde andre metoder.

Det må jo være dit forslag, med hensyn til armbøjninger og frugten.. Jeg foreslog de skulle opvarme, det kunne gå hen og give skader hvis det blev for længe, ligesom hvis ens træning var for hård..

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

JKJ
Gæst

« Svar #31: 15 Nov 2007, 16:09 »

Kært.... Er det sjovt at nedgøre andre for at ophæve sig selv?  Wink Men selvfølgelig, nogle kan åbenbart ikke finde andre metoder.

Det må jo være dit forslag, med hensyn til armbøjninger og frugten.. Jeg foreslog de skulle opvarme, det kunne gå hen og give skader hvis det blev for længe, ligesom hvis ens træning var for hård..

Det var nu ikke for at nedgøre dig, den tanke havde jeg slet ikke...  Peace

Men må indrømme  at jeg slet ikke kan forestille mig at man skal træne med dem inden kampen...

Og igen, er sgu ked af hvis du mente den var en nedgørelse, det var bestemt ikke meningen...

hamdenrare
Ynglingespiller

« Svar #32: 15 Nov 2007, 16:10 »

Og skal vi så også til at følge træningspassene i 2d? For i virkeligheden står trænerne jo også og deltager i træningen og holder øje med spillerne.. Synes man skal træde meget varsomt, med hvilke tiltag man gør for at gøre det mere virkelighedstro.. Der skal jo stadig tages højde for gameplayet. Og det lokker næppe mange nye spillere til, hvis det skal til at gå i real time også.. Bare for at gøre det mere virkeligt.. Smiley

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #33: 15 Nov 2007, 16:13 »

Og skal vi så også til at følge træningspassene i 2d? For i virkeligheden står trænerne jo også og deltager i træningen og holder øje med spillerne.. Synes man skal træde meget varsomt, med hvilke tiltag man gør for at gøre det mere virkelighedstro.. Der skal jo stadig tages højde for gameplayet. Og det lokker næppe mange nye spillere til, hvis det skal til at gå i real time også.. Bare for at gøre det mere virkeligt.. Smiley

Forseglede Læber ...

Du kan vel næsten allerede gøre dette, (90 min.) ved at sætte tiden ned på det laveste..

Det var nu ikke for at nedgøre dig, den tanke havde jeg slet ikke...  Peace

Men må indrømme  at jeg slet ikke kan forestille mig at man skal træne med dem inden kampen...

Og igen, er sgu ked af hvis du mente den var en nedgørelse, det var bestemt ikke meningen...

Jeg følte bare lige du nedgjorde mig, men det kan selvfølgelig også bare være mig Smiley

Jeg savner sgu bare nogle flere effekter, det må jeg ærligt indrømme.. Måske er det også fordi jeg har spillet med United frem til 2040..

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

hamdenrare
Ynglingespiller

« Svar #34: 15 Nov 2007, 16:15 »

Til gengæld er det hamrende irriterende at man hver gang skal kommentere når en tidligere spiller fra ens hold skal møde ens hold.. Det ville være fint nok første gang efter spilleren var skiftet.. Men hver gang er godt nok belastende..

fjedder
Førsteholdsspiller

« Svar #35: 15 Nov 2007, 16:17 »

Til gengæld er det hamrende irriterende at man hver gang skal kommentere når en tidligere spiller fra ens hold skal møde ens hold.. Det ville være fint nok første gang efter spilleren var skiftet.. Men hver gang er godt nok belastende..

enig

JKJ
Gæst

« Svar #36: 15 Nov 2007, 16:18 »

enig

Så lad være med at sælge til hold i samme liga Smiley

Sælger 99% af gangene til ligaer under min eller til andre lande, bla fordi jeg tit synes de har en afgørende fod med når jeg møder deres hold...

hamdenrare
Ynglingespiller

« Svar #37: 15 Nov 2007, 16:20 »

Forseglede Læber ...

Du kan vel næsten allerede gøre dette, (90 min.) ved at sætte tiden ned på det laveste..

Jeg følte bare lige du nedgjorde mig, men det kan selvfølgelig også bare være mig Smiley

Jeg savner sgu bare nogle flere effekter, det må jeg ærligt indrømme.. Måske er det også fordi jeg har spillet med United frem til 2040..

Shit mand.. Hvordan kan det lade sig gøre? Smiley Går du ikke i skole, arbejder eller noget? Smiley

fjedder
Førsteholdsspiller

« Svar #38: 15 Nov 2007, 16:21 »

Så lad være med at sælge til hold i samme liga Smiley

Sælger 99% af gangene til ligaer under min eller til andre lande, bla fordi jeg tit synes de har en afgørende fod med når jeg møder deres hold...

kan jo ikke lade væer med at sælge bare fordi det er til en fra samme liga. men det er da lidt træls at man skal kommentere det hele tiden

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #39: 15 Nov 2007, 16:39 »

Shit mand.. Hvordan kan det lade sig gøre? Smiley Går du ikke i skole, arbejder eller noget? Smiley

Hehe.. Jo, går faktisk både i skole og har to fritidsjob ved siden af, derudover venner og en kæreste som kræver en del tid.. Har spillet det i godt og vel, 9 måneder vil jeg tro, det var der jeg startede på dette fantastiske spil.. Det er mit første og eneste save nogensinde og spiller stadigvæk på det, så tit jeg kan komme i nærheden af..  Grin

R.I.P.

Altid FCK
Manager

« Svar #40: 15 Nov 2007, 16:39 »

Det er vel i 07 du er nået til 2040?

Ellers tror jeg ikke på dig og stadig hvordan er det muligt at spille så meget på en gemt?

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #41: 15 Nov 2007, 16:44 »

Det er vel i 07 du er nået til 2040?

Ellers tror jeg ikke på dig og stadig hvordan er det muligt at spille så meget på en gemt?

Ja, selvfølgelig er det da i 2007.. Hvordan skulle jeg ellers kunne have spillet det i 9 måneder? Rullende Øjne

Tja... Jeg synes bare stadigvæk det er mega sjovt at spille på det her save.. Har fået mit eget stadion jo, Lambertsens Idrætspark, med plads til næsten 150.000 Tunge

R.I.P.

fjedder
Førsteholdsspiller

« Svar #42: 15 Nov 2007, 16:46 »

Ja, selvfølgelig er det da i 2007.. Hvordan skulle jeg ellers kunne have spillet det i 9 måneder? Rullende Øjne

Tja... Jeg synes bare stadigvæk det er mega sjovt at spille på det her save.. Har fået mit eget stadion jo, Lambertsens Idrætspark, med plads til næsten 150.000 Tunge

når det nu er 07'eren du spiller, hvordan kan du så egentlig efterspørge flere effekter i 08'eren?

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #43: 15 Nov 2007, 16:50 »

når det nu er 07'eren du spiller, hvordan kan du så egentlig efterspørge flere effekter i 08'eren?

Man kan vel godt synes der stadigvæk mangler  flere effekter.. Smiley

R.I.P.

JimmyGP
Manager

« Svar #44: 15 Nov 2007, 16:55 »

Har du overhovedet 08'eren?

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010