home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
24 Nov 2025, 20:06 Broen13 Blogs #17 Youth to Gold
24 Nov 2025, 13:38 Broen13 Klubsøgnin... Girondins de Bordeaux
23 Nov 2025, 16:15 simmy1 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
23 Nov 2025, 15:24 Broen13 Klubsøgnin... SC Braga
21 Nov 2025, 20:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49 Broen13 Klubsøgnin... 1860 München
20 Nov 2025, 15:05 Broen13 Klubsøgnin... River Plate
Antal Registrerede Brugere: 23182
  0 Brugere, 555 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kathli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  FM 2008 en tynd kop te
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: FM 2008 en tynd kop te  (Læst 8841 gange)
grunge
Lilleputspiller
*

FM 2008 en tynd kop te
« : 14 Nov 2007, 11:57 »

Det er en tynd kop te der er disket op med denne gang. Der er brugt "krudt" på grafisk pyntning her til julehandlen, medienyhederne er gammel vin på flaske, hvorfor bruger man ikke kræfterne på at få rettet gamle bugs fra tidligere spil op, inden man sender et nyt på gaden.  Huh Det Tyske landshold b.la., hvad har der Kaiser dog gjort disse udviklere?

Spillet er super, ingen tvivl om det - det er ikke det. Men jeg syntes de sidste 2 versioner har været facelift og til mindre gavn hvad opfindsomhed angår.

Hvad med nogle små levende tilskure rundt omkring på banen, der smed papir mv på banen og lavede små røgbomber før start - En manager der går til sidelinien ind imellem - Okay der er så meget man gerne vil.

Bare spil siger I så, ok er mit svar tilbage.

hermanerneder
Juniorspiller
**

Sv: FM 2008 en tynd kop te
« Svar #1: 14 Nov 2007, 12:07 »

Ang. det tyske landshold: Så vidt jeg husker har SI simpelthen ikke rettighederne til det, og derfor har de været nødsaget til at bruge andre navne. Dette kan dog rettes ved at hente en patch.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #2: 14 Nov 2007, 12:11 »

Det tyske landshold har sigames ganske simpelt ikke rettighederne til og derfor er det ikke med i spillet.
Du kritisere nogle små ansigtløftninger, og kommer så selv med nogle totalt ligegyldige nye ting du mener skal være i spillet, hvordan skulle disse dog gøre spillet bedre ?.

Hvis du kigger på springet fra fm 06 til fm 07, var det jo kæmpe stort, der var altså rigtigt mange gode nye ting i 07 versionen så det du siger holder jo slet slet ingensteder.

Bevars vi kunne da alle sammen ønske os en masse nye ting hvert år, men det er altså ganske simpelt bare ikke muligt, der er jo heller ikke behov for de store radikale ændringer, på langt de fleste områder de fleste ting kan man højest tilføje lidt nyt til.

fjedder
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 14 Nov 2007, 12:12 »

Det er en tynd kop te der er disket op med denne gang. Der er brugt "krudt" på grafisk pyntning her til julehandlen, medienyhederne er gammel vin på flaske, hvorfor bruger man ikke kræfterne på at få rettet gamle bugs fra tidligere spil op, inden man sender et nyt på gaden.  Huh Det Tyske landshold b.la., hvad har der Kaiser dog gjort disse udviklere?

Spillet er super, ingen tvivl om det - det er ikke det. Men jeg syntes de sidste 2 versioner har været facelift og til mindre gavn hvad opfindsomhed angår.

Hvad med nogle små levende tilskure rundt omkring på banen, der smed papir mv på banen og lavede små røgbomber før start - En manager der går til sidelinien ind imellem - Okay der er så meget man gerne vil.

jeg forstår ikke hvad du mener. som hermanerneder siger så har de ikke rettighederne til det tyske landshold, lige som at Jens Mustermann aka. oliver kahn, af en eller anden mærkelig grund føler sig for god til at være med i spillet.
du brokker dig over grafisk pyntning og vil hellere have at du kan se en lille sort prik som skulle forestille manageren løbe rundt i sit tekniske felt? så sætter jeg i hvert fald klart større pris på at det grafiske er godt.

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 14 Nov 2007, 12:19 »

jeg forstår ikke hvad du mener. som hermanerneder siger så har de ikke rettighederne til det tyske landshold, lige som at Jens Mustermann aka. oliver kahn, af en eller anden mærkelig grund føler sig for god til at være med i spillet.
du brokker dig over grafisk pyntning og vil hellere have at du kan se en lille sort prik som skulle forestille manageren løbe rundt i sit tekniske felt? så sætter jeg i hvert fald klart større pris på at det grafiske er godt.

Jeg tilslutter mig dette.

Forstår ikke hvad kritikken går på?

Til gengæld, så skal SI have kritik for ikke at have styr på de store bugs i spillet. At de udgiver et spil, som har så store graverende fejl er ikke ok. For min skyld, så måtte de hellere vente til december med at dudgive det, så man slipper for at de kæmpe fejl.

M v h

Thomasovic

N17
Manager

« Svar #5: 14 Nov 2007, 12:26 »

Hvad er det for nogle graverende fejl du snakker om Gaylord? Fra start har jeg ikke rigtig oplevet de store fejl, udover mange annullerede scoringer. De forsvandt dog med de to betapatch, og siden da har jeg ikke rigtig oplevet nogle ting!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #6: 14 Nov 2007, 13:02 »

Hvad er det for nogle graverende fejl du snakker om Gaylord? Fra start har jeg ikke rigtig oplevet de store fejl, udover mange annullerede scoringer. De forsvandt dog med de to betapatch, og siden da har jeg ikke rigtig oplevet nogle ting!

Måske har jeg været lidt for hutig i denne tråd. Har ikke spillet så meget siden beta-patchen udkom, som har rettet de største fejl.

Jeg mener dog at der burde udkomme en RIGTIG patch, da jeg ikke gider at starte et spil, som så skal slettes når den engang udkommer. Med andre ord, så er en beta-patch formålsløs for mig, da jeg ikke vil spille før det er 100 % ok...

JKJ
Gæst

« Svar #7: 14 Nov 2007, 13:24 »

Her må jeg sige at jeg er enig med bla Gaylord , det har da intet med spillet at gøre at der bliver smidt konfetti ind på banen eller noget i den stil, det burde man måske overveje til FIFA serien hvor man jo er helt ned på banen osv...
De bugs som bliver nævnt har jeg overhovedet ikke lagt mærke til, men igen et fejlfri spil fra starten ville være at foretrække frem for en træner der fiser rundt ved linien...

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #8: 14 Nov 2007, 13:28 »

Patchen bliver efter al sandsynlig savegamekompatibel.

Efter betapatchen er jeg ganske godt tilfreds. Matchflowet er bedre end i forhold til 07, og spillet er blevet lidt sværer;-)

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #9: 14 Nov 2007, 16:55 »

godt man ikke er grunge..

DE andre har sagt meget, men prøv da at sætte de 2 spil op mod hinanden, du kan da langt mere nu end før, plus som Elguapo siger så er det blevet sværer, du kan ikke bare satse på en taktik som i 07'ern og du skal nærmest holde styr på alle dine spilleres tilfredshed små som store, har selv været ude for at en af mine spillers moral var elendig, under hans profil kiggede jeg hans bekymringer, og hans største bekymring var at han blev "mobbet" på landsholdet, den har jeg aldrig set i 07'ern så lidt federe på mange punkter

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Badefar
Manager

« Svar #10: 14 Nov 2007, 16:57 »

Jeg deler bestemt ikke din mening

DelPiero1
Gæst

« Svar #11: 14 Nov 2007, 17:01 »

Jeg deler bestemt ikke din mening

Hvad er din så?

grunge
Lilleputspiller
*

« Svar #12: 14 Nov 2007, 22:11 »

Jeg beklager min uvidenhed omkring det Tyske landshold. Wink

Men mener stadig, at spillet ikke er gennemarbejdet nok, før det sendes i salg. Det er også (mig bekendt) første gang, at den første patch(beta) er tilgængelig, før spillet har spillet første sæson færdig.

Jeg syntes det er rigtig godt, at vi ikke er enige om forbedringer i den grafiske spil del - men der er jo tænkt over frost hårde baner med andre kampbolde. Dommer fløjter i gult ved f.eks. FCK. Spillerne smider trøjen i jubel. Løber mod hjørneflaget i jubel - HALLO skal vi så ikke lige have plads til en lidt småsur SIR ALEX. Og nogle røgbomber når AC Milan kommer til Horsens næste sæson. Hvad? Opstemt

Er der i øvrigt nogle af Jer venlige sjæle, der ved hvordan man i spillet springer over den ligegyldige "peptalk", som ass. manageren alligevel er mand for? Spil af tid og museklik.

Og så rykker AC Horsens bukserne af FCK i denne sæson, bare vent og se, drenge! Thumbs Up

fjedder
Førsteholdsspiller

« Svar #13: 14 Nov 2007, 22:16 »

Jeg beklager min uvidenhed omkring det Tyske landshold. Wink

Men mener stadig, at spillet ikke er gennemarbejdet nok, før det sendes i salg. Det er også (mig bekendt) første gang, at den første patch(beta) er tilgængelig, før spillet har spillet første sæson færdig.

Jeg syntes det er rigtig godt, at vi ikke er enige om forbedringer i den grafiske spil del - men der er jo tænkt over frost hårde baner med andre kampbolde. Dommer fløjter i gult ved f.eks. FCK. Spillerne smider trøjen i jubel. Løber mod hjørneflaget i jubel - HALLO skal vi så ikke lige have plads til en lidt småsur SIR ALEX. Og nogle røgbomber når AC Milan kommer til Horsens næste sæson. Hvad? Opstemt

Er der i øvrigt nogle af Jer venlige sjæle, der ved hvordan man i spillet springer over den ligegyldige "peptalk", som ass. manageren alligevel er mand for? Spil af tid og museklik.

Og så rykker AC Horsens bukserne af FCK i denne sæson, bare vent og se, drenge! Thumbs Up
hvad mener du med at
Det er også (mig bekendt) første gang, at den første patch(beta) er tilgængelig, før spillet har spillet første sæson færdig. ?

og mener du at holdsnakken før kampen er ligegyldig? eller sætter du bare assistenten til at gøre det?

JimmyGP
Manager

« Svar #14: 14 Nov 2007, 22:30 »

Holdsnakken er da bestemt ikke lige gyldig.. den er da blev uhyre vigtig her i fm08.. er sgu godt tilfreds med spillet.. Hvis det er så dårligt så find et andet spil eller smid din computer ud..

- Veni, vidi, vici -

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010