home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  2 Brugere, 839 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Home of Football - Kapitel 18
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint
Forfatter Emne: The Home of Football - Kapitel 18  (Læst 33404 gange)
The Red
Landsholdsspiller

Sv: Sambafodboldens hjemland - Kapitel 11
« Svar #105: 20 Nov 2007, 18:50 »

Ja hvad skal man sige? Absolut topklasse!

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

JimmyGP
Manager

« Svar #106: 20 Nov 2007, 19:44 »

Superfedt at snuppe Kerlon på en leje.. flot update JS

- Veni, vidi, vici -

Balslev
Førsteholdsspiller

« Svar #107: 20 Nov 2007, 19:50 »

Det er så utroligt fedt at læse det du skriver!

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

Brodtgaard
Manager

« Svar #108: 20 Nov 2007, 20:03 »

Altså, det her bli'r da osse bedre og bedre... Thumbs Up

Glæder mig helt vildt til at læse mere.......

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

N17
Manager

« Svar #109: 20 Nov 2007, 21:12 »

Kapitel 12: Mafiaen igen på spil

Endelig havde Marcos taget sig sammen til at fortælle mig hvad der foregik. Han havde været ude for en situation, hvor han havde hjulpet ”the boss” ud af Mafiaens klør. Derfor var ”the boss” så indforstået med, at jeg skulle være den nye træner. Derfor kunne Marcos styre meget her i klubben. Derfor var han og jeg nu klubbens trænerteam.

Men ikke nok med det. Marcos var også blev involveret i Mafiaen. Ja ikke som sådan. Men de forlangte, at han fiksede nogle af Cabofrienses resultater, sådan de kunne vinde penge. Men så var jeg den forkerte han havde fået med. Jeg går aldrig på banen for at tabe. Og det gjorde jeg heller ikke mod Flamengo. Derfor Marcos var kommet i problemer igen. Desværre.

Mafiaen havde dog lovet Marcos, at hvis han kunne sørge for, at vi rykkede op i denne sæson, så ville de stoppe med at forfølge ham. Det havde han lovet. Men nu så det alt andet end lyst ud. Placeret sidst. Seks point op til stregen. Seks kampe igen. Det så meget skidt ud. Marcos var nedtrykt. Han var nervøs. Ingen af os vidste hvad Mafiaen kunne finde på.

”Han nægter at møde op.” Marcos kom løbende ind til mig. Jeg blev meget overrasket. ”Hvem?” spurgte jeg. Han kiggede på
mig. Igen med flakkende øjne, som jeg efterhånden har for vane at se hos Marcos. ”Wemerson. Han vil ikke spille for os mere. Mafiaen har opsøgt ham. De vil have ham i startopstillingen. Han vil ikke have de træffer valg for dig. Så han vil ikke komme.” Jeg blev meget skræmt. Ville Mafiaen nu til at bestemme hvordan vi stiller op. Wemerson er ikke nogen dårlig spiller, men andre har været bedre. Det ved Wemerson også. Nok derfor han ikke vil finde sig i, at de vil sætte holdet. ”Jeg ringer til ham. Han kommer i eftermiddag. Det lover jeg.” Marcos gik ud af døren, og fortsatte klargøring til dagens træninger. Imens fandt jeg min blok frem. Sat et par streger, mens jeg tænkte over hvad jeg gjorde. Er dette hvad jeg vil være en del af? Tænkte jeg ved mig selv inden jeg greb telefonen, og ringede til Wemerson.
Han kommer i eftermiddag.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

The Red
Landsholdsspiller

Sv: Sambafodboldens hjemland - Kapitel 12
« Svar #110: 20 Nov 2007, 21:17 »

OMG! Kæft du skriver genialt og realistisk Opstemt Havde det været mig i den situation havde jeg sagt op efter sæsonen Peace

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Rossonero
Gæst

« Svar #111: 20 Nov 2007, 21:23 »

OMG! Kæft du skriver genialt og realistisk Opstemt Havde det været mig i den situation havde jeg sagt op efter sæsonen Peace

Mon ikke han gør det?
Det virker ihvertfald sådan, men nu skal jeg ikke være alt for glad! Sådan som denne historie har udviklet sig, så kan alt ske.

Endnu en gang flot skrevet Spurs, og så kommer dine updates også i god tempo.

Keep it going. Smiley

Crazy-andreas
Gæst

« Svar #112: 20 Nov 2007, 21:47 »

God update...Jeg ville dog råde dig til at kigge første afsnit igennem, du bruger "derfor" 3 gange i samme antal sætninger.

N17
Manager

« Svar #113: 20 Nov 2007, 21:50 »

God update...Jeg ville dog råde dig til at kigge første afsnit igennem, du bruger "derfor" 3 gange i samme antal sætninger.

Jep - og det er meningen, men ellers tak for at komme med input til forbedringer. Det tager jeg gerne imod Peace

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Crazy-andreas
Gæst

« Svar #114: 20 Nov 2007, 21:58 »

Ahh smart, generalt kan jeg nu også godt lide bloggen og din måde at skrive på.

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #115: 20 Nov 2007, 22:19 »

God update igen Smiley

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Kasper-J
Ynglingespiller

« Svar #116: 21 Nov 2007, 14:32 »

Perfekt.....!! Smiley

N17
Manager

« Svar #117: 21 Nov 2007, 23:42 »

Kapitel 13: Nedrykning

Et chok. Et kæmpe chok. Hvordan kunne det gå sådan? Drømmen er blevet til et mareridt. Jeg har fejlet stort. Skuffelsen er enorm. Hvad kunne jeg have gjort anderledes.

Da jeg startede i Cabofriense var jeg sikker på at vi ville slutte i toppen. Talenterne var store. Holdet var godt. Taktikken var klar. Men alligevel fejlede vi. Vi fejlede stort. Vi fejlede kæmpe stort. Aldrig har jeg været så skuffet.

Jeg lænte mig tilbage i min lænestol på kontoret. Tre dage tilbage. Det bankede på døren. Marcos kom ind og satte sig. ”Et mareridt. Hva?” Jeg nikkede bare, og havde egentlig ikke lyst til at svare mere på det. ”Vi slipper da for mafiaen nu.” Marcos
virkede overraskende glad. ”Hvad mener du. Vi har skuffet fælt. Og vi er snart færdige her. Det var min drøm. Nu har jeg ødelagt den.” Jeg kiggede over på Marcos, og rystede bebrejdende på hovedet af ham.

Marcos skulle til at rejse sig og gå. ”Hvor skal du hen? Du bliver her. Vi skal have snakket det igennem.” Jeg var sur nu. Meget sur. Han skulle ikke på denne måde lade som om det var godt nok at vi var rykket ned. ”Hvad fanden har du gang i. Det var da det værste der kunne ske. Vi har ødelagt vores drøm. Vi har ødelagt klubbens drøm. Vi har ødelagt fansenes drøm. Vi har fejlet enormt.” vreden boblede inden i mig. ”Undskyld.” Marcos var nu meget kortfattet. ”Smut med dig.” sagde jeg til Marcos. Vi var færdige med hinanden.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

Sv: *Stem* Sambafodboldens hjemland - Kapitel 13
« Svar #118: 21 Nov 2007, 23:48 »

Smid en stemme i min afstemning - det er muligt at vælge to af valgmulighederne Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Brodtgaard
Manager

Sv: *Stem* Sambafodboldens hjemland - Kapitel 13
« Svar #119: 21 Nov 2007, 23:59 »

Flotte updates (igen).

Jeg har stemt at du skal blive i Brasilien eller tage til Argentina...

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010