|
Forfatter |
plutonium |
Dato |
Søndag d. 01 Marts 2009 - 19:46 |
Overskrift |
Nye Artikler På Banen |
|
|
Så er der læsestof til alle!
Pepe har kreeret endnu en guide til hvordan du kan få nye opfordringer ved Lower League Management. Denne gang er det de taktiske briller der bliver finpudset!
Det Taktiske
Derudover har vi fra crewets side valgt at lave en guide til de brugere, der måtte være interesserede i at ansøge om optagelse i crewet. Artiklen giver et overblik over hvilke poster der er i crewet, samt hvad der skal til for at besætte den. Så hvis du går og overvejer at sende en ansøgning afsted, så vil jeg anbefale at du læser artiklen igennem, så du ved hvad der skal stå i den!
Ansøgning til Crewet
|
|
|
|
|
7 Kommentarer til denne nyhed
|
Log ind for at kommentere denne nyhed
|
|
03 Marts, 2009 - 09:38
|
|
g00n
|
Hovedårsagen til at skrive den var (så vidt jeg ved) at vi forholdsvis ofte får henvendelser fra folk om hvad det kræver at være crew, hvad man skal skrive i sin ansøgning, hvad de forskellige folk laver i crewet osv.
Derfor er det rart at have denne guide at henvise til fremover.
KF har slet ikke ret.
|
|
|
01 Marts, 2009 - 21:08
|
|
Sunbao
|
Seføli er det hårdt ridset op, men grundlæggende så har folk alt for store forventninger til hvor lidt de kan slippe afsted med at lave, at være aktiv kan også blot være at give respons etc i baglokalet, men det er der desværre mange der igennem tiden ikke har magtet, og nej naturligvis er der ikke tale om et deltids arbejde, det er lysten der skal drive værket, men man er dog nødt til at være aktiv i crewet og ikke blot læne sig tilbage og se hvor længe den går.
Men artiklen er nu i stor grad rettet mod de mange spørgsmål vi får på hvad det indebærere at være i crew.
|
|
|
01 Marts, 2009 - 20:49
|
|
Shaft
|
Jeg må desværre give KF ret.
I får det nærmest til at virke som om det er et deltidsarbejde, som man skal bruge en del timer på om ugen, hvor belønningen skulle være at man kan sige man er crew medlem.
Som KF skriver, så er det hvis man svinger godt sammen i crewet, meget størrer sandsynlighed for man gider bruge den ekstra time om aften på at levere noget.
Jeg ved godt i får mange useriøse ansøgninger, og det formentlig er af den grund i har skrevet artiklen. Men det lyder bare alt for tørt det i skriver, hvilket formentligt vil afskrive nogen, som i måske kunne have brugt.
|
|
|
01 Marts, 2009 - 20:48
|
|
plutonium
|
KF: Nej. Det skal ikke ses som en sur pligt. Men guiden er lavet for at komme useriøse henhenvendelser til livs. Ansøgninger hvor brugere forventer at de kan få maksimal indflydelse for mindst muligt arbejde. Det er kan godt være at det virker meget tørt, men det må jeg så tage på mine skuldre. Selvom resten af crewet har godkendt den, så er den jo kommet fra min hånd.
Det er klart, at man skal have lysten, men vi har alt for mange gange måttet se prospects komme ind for så ikke at lave noget, hvorefter de ryger ud igen. Det er ærgeligt, og det vil vi gerne til livs. Altså at prospects og ansøgere er en anelse mere seriøse omkring det. Men når det er sagt, så har du fuldstændig ret i, at man skal have det godt med resten af crewet, og der er en god, munter tone i baglokalet. Det må endelig ikke være det, der afskrækker.
Så igen: det beklager jeg, at artiklen er for tør. Det var ikke hensigten, men det var vigtigt for mig at påpege, at crewet også har sine forpligtelser sammen med dets privelegier
|
|
|
01 Marts, 2009 - 20:39
|
|
KF
|
Jeg har netop læst jeres "crew-guide", og jeg betragter det desværre som en smule sørgeligt. Hvorfor knapper i en skjorte, der er 2 cm for lille i halsen helt op?
Forstå mig ret. Det virker på mig som en smule absurd, og en tand for seriøst med denne guide. Det er i mine øjne vigtigt at huske på, at disse FM-sider er for sjov, og det er lysten, der driver værket. Man skal have lyst til at bidrage, og om man er kvalificeret til at være med i crewet eller ej afhænger efter min mening mindst lige så meget af, om du svinger med det øvrige crew. Gør du det, så er det en fornøjelse at være aktiv i et crew og forsøge at stable forskellige projekter på benene etc. Jeg synes, det er en kedelig udvikling, som I forsøger at lave her.
Det bliver i hvert fald en tand for seriøst til min smag, og crewarbejdet kommer til at virke som en ussel tvang/pligt. Hvad er jeres tanker bag sådan en guide her? Har det været formålet, at få crewarbejdet til at virke som noget tørt, ekstremt disciplineret arbejde?
|
|
|
01 Marts, 2009 - 20:06
|
|
plutonium
|
Du har på sin vis ret, JS!
Ja, hvis én i crewet laver en ordentlig bunke artikler, som så kan spredes ud over tid, så er det klart, at så kan man arbejde i klumper. Men problemet ligger i, at hvis kun arbejder i en uge, og så ellers er helt usynlig i baglokalet. Crewet søger mere stabil aktivitet fra hele crewet, og ikke bare de samme 5-8 personer der sidder og diskuterer aktuelle sager.
Man kan ikke tvinge folk til at finde inspiration, men man kan lægge pres på deres engagement i almindelighed. Om ikke andet bør man være i stand til at forholde sig til aktuelle ting eller hjælpe med at bedømme andres materiale.
|
|
|
01 Marts, 2009 - 20:01
|
|
John Spurs
|
Lige omkring det der ansøgninger til crewet, så studsede jeg lidt over følgende: "Du skal være stabil, og ikke arbejde i klumper. Vi kan ikke bruge en person, der i den ene måned leverer tonsvis af materiale, og i den næste nærmest er død i baglokalerne"
Kan ikke helt se hvad problemet er i at man arbejder i klumper. Det er da nræmere hvordan I vælger at smide det ud til brugerne. Hvis der er én som virkelig har lysten, og knokler i en måned, og får lavet 5-10 artikler/guider. Men at han så ikke laver noget i 2-3 måneder udover at være lidt i baglokalet, så er det vel nærmere om I vælger at smide de 5-10 stykker op hurtigt eller om I vælger at dele dem ud, derved kan man da ikke se han er inaktiv, som bruger udenfor. Tror de fleste arbejder i klumper, da man laver mest når lysten virkelig er der.
|
|
|
|

|
|
|