home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I går kl. 20:45:50 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 766 Gæster Online.

Indlæg: 1133148 over 31388 Emner
Nyeste Bruger: Brendansow
NYHEDER

~ Nyhedsindeks ~
Dear users of FmFreaks.dk
Samarbejde med SI
Optakt3 og præmier til ...
Officiel research til F...
Blogkonkurrence-rundspø...
Optakt til blogkonkurre...
Blogkonkurrence 09
Skotske hold til Premie...
Endnu en ny serie
En ekstra Guide
Februar-awards
Resultat af FM-Quiz!
Nye Artikler På Banen
Patch 9.3.0 er ude
Lower League Management...
Mens vi venter på patch...
Sidste guide i Position...
Valentinsgaver fra Crewet
Valentins tilbud på Foo...
FmF-Style: Liga BBVA

(Denne nyhed er vist 1562 gange)
 
Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 78
 Nye Artikler På Banen
Forfatter   plutonium
Dato   Søndag d. 01 Marts 2009 - 19:46
Overskrift   Nye Artikler På Banen


Så er der læsestof til alle!

Pepe har kreeret endnu en guide til hvordan du kan få nye opfordringer ved Lower League Management. Denne gang er det de taktiske briller der bliver finpudset!

Det Taktiske

Derudover har vi fra crewets side valgt at lave en guide til de brugere, der måtte være interesserede i at ansøge om optagelse i crewet. Artiklen giver et overblik over hvilke poster der er i crewet, samt hvad der skal til for at besætte den. Så hvis du går og overvejer at sende en ansøgning afsted, så vil jeg anbefale at du læser artiklen igennem, så du ved hvad der skal stå i den!

Ansøgning til Crewet



GÃ¥ til bunden 7 Kommentarer til denne nyhed

Log ind for at kommentere denne nyhed

 03 Marts, 2009 - 09:38
 g00n
Hovedårsagen til at skrive den var (så vidt jeg ved) at vi forholdsvis ofte får henvendelser fra folk om hvad det kræver at være crew, hvad man skal skrive i sin ansøgning, hvad de forskellige folk laver i crewet osv.

Derfor er det rart at have denne guide at henvise til fremover.

KF har slet ikke ret.

 01 Marts, 2009 - 21:08
 Sunbao
Seføli er det hårdt ridset op, men grundlæggende så har folk alt for store forventninger til hvor lidt de kan slippe afsted med at lave, at være aktiv kan også blot være at give respons etc i baglokalet, men det er der desværre mange der igennem tiden ikke har magtet, og nej naturligvis er der ikke tale om et deltids arbejde, det er lysten der skal drive værket, men man er dog nødt til at være aktiv i crewet og ikke blot læne sig tilbage og se hvor længe den går.

Men artiklen er nu i stor grad rettet mod de mange spørgsmål vi får på hvad det indebærere at være i crew.

 01 Marts, 2009 - 20:49
 Shaft
Jeg må desværre give KF ret.

I får det nærmest til at virke som om det er et deltidsarbejde, som man skal bruge en del timer på om ugen, hvor belønningen skulle være at man kan sige man er crew medlem.

Som KF skriver, så er det hvis man svinger godt sammen i crewet, meget størrer sandsynlighed for man gider bruge den ekstra time om aften på at levere noget.

Jeg ved godt i får mange useriøse ansøgninger, og det formentlig er af den grund i har skrevet artiklen. Men det lyder bare alt for tørt det i skriver, hvilket formentligt vil afskrive nogen, som i måske kunne have brugt.

 01 Marts, 2009 - 20:48
 plutonium
KF:
Nej. Det skal ikke ses som en sur pligt. Men guiden er lavet for at komme useriøse henhenvendelser til livs. Ansøgninger hvor brugere forventer at de kan få maksimal indflydelse for mindst muligt arbejde.
Det er kan godt være at det virker meget tørt, men det må jeg så tage på mine skuldre. Selvom resten af crewet har godkendt den, så er den jo kommet fra min hånd.

Det er klart, at man skal have lysten, men vi har alt for mange gange måttet se prospects komme ind for så ikke at lave noget, hvorefter de ryger ud igen. Det er ærgeligt, og det vil vi gerne til livs. Altså at prospects og ansøgere er en anelse mere seriøse omkring det. Men når det er sagt, så har du fuldstændig ret i, at man skal have det godt med resten af crewet, og der er en god, munter tone i baglokalet. Det må endelig ikke være det, der afskrækker.

Så igen: det beklager jeg, at artiklen er for tør. Det var ikke hensigten, men det var vigtigt for mig at påpege, at crewet også har sine forpligtelser sammen med dets privelegier

 01 Marts, 2009 - 20:39
 KF
Jeg har netop læst jeres "crew-guide", og jeg betragter det desværre som en smule sørgeligt. Hvorfor knapper i en skjorte, der er 2 cm for lille i halsen helt op?

Forstå mig ret. Det virker på mig som en smule absurd, og en tand for seriøst med denne guide. Det er i mine øjne vigtigt at huske på, at disse FM-sider er for sjov, og det er lysten, der driver værket. Man skal have lyst til at bidrage, og om man er kvalificeret til at være med i crewet eller ej afhænger efter min mening mindst lige så meget af, om du svinger med det øvrige crew. Gør du det, så er det en fornøjelse at være aktiv i et crew og forsøge at stable forskellige projekter på benene etc. Jeg synes, det er en kedelig udvikling, som I forsøger at lave her.

Det bliver i hvert fald en tand for seriøst til min smag, og crewarbejdet kommer til at virke som en ussel tvang/pligt. Hvad er jeres tanker bag sådan en guide her? Har det været formålet, at få crewarbejdet til at virke som noget tørt, ekstremt disciplineret arbejde?

 01 Marts, 2009 - 20:06
 plutonium
Du har på sin vis ret, JS!

Ja, hvis én i crewet laver en ordentlig bunke artikler, som så kan spredes ud over tid, så er det klart, at så kan man arbejde i klumper. Men problemet ligger i, at hvis kun arbejder i en uge, og så ellers er helt usynlig i baglokalet. Crewet søger mere stabil aktivitet fra hele crewet, og ikke bare de samme 5-8 personer der sidder og diskuterer aktuelle sager.

Man kan ikke tvinge folk til at finde inspiration, men man kan lægge pres på deres engagement i almindelighed. Om ikke andet bør man være i stand til at forholde sig til aktuelle ting eller hjælpe med at bedømme andres materiale.

 01 Marts, 2009 - 20:01
 John Spurs
Lige omkring det der ansøgninger til crewet, så studsede jeg lidt over følgende:
"Du skal være stabil, og ikke arbejde i klumper. Vi kan ikke bruge en person, der i den ene måned leverer tonsvis af materiale, og i den næste nærmest er død i baglokalerne"

Kan ikke helt se hvad problemet er i at man arbejder i klumper. Det er da nræmere hvordan I vælger at smide det ud til brugerne. Hvis der er én som virkelig har lysten, og knokler i en måned, og får lavet 5-10 artikler/guider. Men at han så ikke laver noget i 2-3 måneder udover at være lidt i baglokalet, så er det vel nærmere om I vælger at smide de 5-10 stykker op hurtigt eller om I vælger at dele dem ud, derved kan man da ikke se han er inaktiv, som bruger udenfor. Tror de fleste arbejder i klumper, da man laver mest når lysten virkelig er der.

GÃ¥ til top

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010