|
|
| Dato |
Forfatter |
Forum |
Emne |
|
|
|
|
|
|
Log ind for at skrive
|
|
|
Skovlyst:
Ronaldo var næppe MEGET bedre. Der er lidt herinde: Link
|
|
|
Skovlyst:
Hiver du lige stats frem fra sidste sæson, Spardle? Vi er enige om Messi havde et formdyk, men han var ikke helt væk.
|
|
|
Daniel Nordentoft:
Ja, det er bare svært for nogle mennesker at anerkende andre. Desværre.
|
|
|
Spardle:
Hvis vi kigger på sidste sæson var det en anden sag, ser frem til at Messi vinder Ballon D'or næste år.
|
|
|
Skovlyst:
Næppe "vi" i dette tilfælde. Men de fleste burde vide det i forvejen.
|
|
|
g00n:
Af få straffe, vel at mærke.
|
|
|
g00n:
Alt det vidste vi i forvejen. Det eneste Ronaldo er bedre til er straffe og hovedstød.
|
|
|
Skovlyst:
Link Lidt Messi/Ronaldo debat er altid sjaw!
|
|
|
Bradley Beal:
Reals midtbane er nemlig så over crowded
|
|
|
g00n:
Jeg har ikke stemt på Årets Blog, da jeg stort set ikke har læst nogen. Det ser ud til at crewet har det ligedan :-D
|
|
|
Gungner:
Han skulle være taget til Holland eller Belgien... Real f*cker hans karriere op. Wait and see.
|
|
|
Spardle:
Med mindre, han har fået en klausul på 20+ kampe per sæson.
|
|
|
Spardle:
Ødegaard har lige fucket sig selv op, valgte Real, foran alle de forskellige talentfabrikker rundt om i Europa
|
|
|
Spardle:
Hvad vil du så kalde det? Smalt?
|
|
cartoon:
at spille snævert, får en forkert klang i mine øre
|
|
|
Caviezel:
Jep
|
|
|
Spardle:
NFL?
|
|
|
Caviezel:
Fucking Havhøge!
|
|
|
Fresse94:
med en anden cd med w7 eller w8
|
|
|
Vegilans:
Måske et dumt spørgsmål, nut whatever: Nogle der ved, hvordan man formatere en windows 7 computer?
|
|
|
Sunbao:
Ingen anelse, den er hermed læst op
|
|
|
Gungner:
Hvorfor er AS Monaco tråden låst inde under klubsøgning og erfaring? Jeg kan ikke se at der findes en anden tråd med dem
|
|
Svartovich:
Damn it! Det vidste jeg jo ikke noget om.
|
|
|
vijofrech:
jeg ved det åbnede en og fik Di Maria
|
|
|
Spardle:
vijofrech de har været der, der var kun 5.000, tilgengæld var der én garanteret TOTY/IF i pakkerne.
|
|
|
Sider: 1 ... 323 324 [325] 326 327 ... 604
|
|
|
|
|
|
Seneste Nyheder
|
|
|
|
|
Stemmerne er talt op og afgørelsen er truffet!
Resultatet er blevet som følger.
På en 3 plads har vi Bubbles med 10 point På 2 pladsen med 16 point finder vi szukizek
Til sidst men vigtigst, finder vi vinderen med 22 point. Vinderen og vores nye blogmester er Broen13 og hans blog AI-Manager.
Stort tak til alle deltager, og et kæmpe tillykke til Broen13 med blogmesterskabet 2026!
Læs og kommenter denne nyhed her. ( 0 Kommentarer )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
Senest aktive forumemner
|
| Dato |
Forfatter |
Forum |
Emne |
| I går kl. 17:41:28 |
JG v25 |
Fodbold |
VM2026 - Holdet.dk |
| 15 Jun 2026, 19:34 |
g00n |
Baren |
Spiller du på et instrument? |
| 10 Jun 2026, 15:20 |
Broen13 |
Blogs |
#74 Youth to Gold |
| 10 Jun 2026, 10:11 |
valverde4ever |
Pro Cycling Manager |
Cycling Career - Kan du blive stjernen? |
| 26 Maj 2026, 18:10 |
szukizek |
Challenges |
The real Sir Alex Ferguson Challenge |
| 14 Maj 2026, 14:42 |
warmon |
Blogs |
[38] Mit AS Roma-eventyr i FM26 – La Magica lever! |
| 30 Apr 2026, 22:03 |
szukizek |
Blogkonkurrencen 2026 |
17# Arbeit, Fußball, Leidenschaft - Slut |
| 30 Apr 2026, 21:37 |
Broen13 |
Blogkonkurrencen 2026 |
#31 Brighton - AI-Manager - SLUT |
| 25 Apr 2026, 09:03 |
g00n |
Blogs |
The Youth Of The Nation 3 |
| 17 Apr 2026, 09:50 |
Bubbles |
Blogkonkurrencen 2026 |
4 - Hajrá Honvéd - En ungarsk drøm |
|
|
|
|
| |
|
Hall of Fame
|
| Rang |
Navn |
Løntrin |
Ugeløn |
FM Balance |
| 1 |
Fynbo |
118 |
11.545,50 |
20.838.991,75 |
| 2 |
Brodtgaard |
120 |
13.445,20 |
18.422.839,65 |
| 3 |
BelthazorDK |
107 |
9.465,63 |
14.605.078,60 |
| 4 |
euthenasia |
97 |
6.674,38 |
9.471.546,02 |
| 5 |
g00n |
114 |
13.904,90 |
8.234.417,38 |
| 6 |
KaTaNkA |
121 |
10.253,10 |
7.358.732,05 |
| 7 |
Jharn |
114 |
10.207,00 |
6.880.877,22 |
| 8 |
TMazz |
120 |
9.782,50 |
6.402.247,24 |
| 9 |
Sunbao |
122 |
11.816,90 |
5.847.609,68 |
| 10 |
Roxer |
116 |
9.988,00 |
5.578.572,46 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
|
|
|
|