home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23306
  1 Bruger, 722 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fafeji3661
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2010
| | | | |-+  Fra talentspejder rapport til ønskeliste
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Fra talentspejder rapport til ønskeliste  (Læst 1815 gange)
Red14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Fra talentspejder rapport til ønskeliste
« : 11 Sep 2010, 17:04 »

Hvis man scouter en spiller, så bliver han på ens ønskeliste i 12 måneder, er der ikke mulighed for at de bliver på ens ønskeliste for altid? Også kan man selv fjerne dem med tiden?

Er træt af at skulle scoute de samme spillere konstant, for at få viden om dem når fx deres kontrakt er ved at udløbe.

Nogen der ved hvordan man tilføjer spillere ubestemt til ens ønskeliste, efter man har scoutet dem?

Og der er nogen som har en liste de kan uploade, med gode transferfrie spillere og evt talenter? (Patch 10.3 + summer update)
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Fra talentspejder rapport til ønskeliste
« Svar #1: 11 Sep 2010, 17:23 »

Klik oppe i menuen hvor du kan scoute ham, og vælg Fjern fra ønskeliste, derefter klikker du igen ind i den menu og siger tilføj til ønskeliste på ubestemt tid.

(Det er under den menu du får frem når du højreklikker på en spiller i en trup, og går ind under Talentspejder at du finder tilføj til ønskeliste, der vælger du den liste du vil have spilleren på, og længden, eksempelvis spillere hvis kontrakt udløber om 6 måneder så du kan få dem gratis er interessant at ligge til om 6 måneder for at få en reminder om det.)

Håber det hjælper dig?
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Red14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Fra talentspejder rapport til ønskeliste
« Svar #2: 11 Sep 2010, 17:27 »

Klik oppe i menuen hvor du kan scoute ham, og vælg Fjern fra ønskeliste, derefter klikker du igen ind i den menu og siger tilføj til ønskeliste på ubestemt tid.

(Det er under den menu du får frem når du højreklikker på en spiller i en trup, og går ind under Talentspejder at du finder tilføj til ønskeliste, der vælger du den liste du vil have spilleren på, og længden, eksempelvis spillere hvis kontrakt udløber om 6 måneder så du kan få dem gratis er interessant at ligge til om 6 måneder for at få en reminder om det.)

Håber det hjælper dig?

Smart, eneste problem er at det skal gøres manuelt med alle spillere jeg er interesseret i :/ Måske man bare kan vælge en masse af, fjerne fra ønskeliste også tilføje igen?
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fra talentspejder rapport til ønskeliste
« Svar #3: 12 Sep 2010, 01:38 »

Smart, eneste problem er at det skal gøres manuelt med alle spillere jeg er interesseret i :/ Måske man bare kan vælge en masse af, fjerne fra ønskeliste også tilføje igen?
Hvis jeg forstod det rigtigt, så spørger du om man kan markere alle på engang også fjerne/tilføje dem?
Ja det kan man lige som man gør med dokumenter i windows normalt.
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fra talentspejder rapport til ønskeliste
« Svar #4: 13 Sep 2010, 12:16 »

Klik oppe i menuen hvor du kan scoute ham, og vælg Fjern fra ønskeliste, derefter klikker du igen ind i den menu og siger tilføj til ønskeliste på ubestemt tid.

(Det er under den menu du får frem når du højreklikker på en spiller i en trup, og går ind under Talentspejder at du finder tilføj til ønskeliste, der vælger du den liste du vil have spilleren på, og længden, eksempelvis spillere hvis kontrakt udløber om 6 måneder så du kan få dem gratis er interessant at ligge til om 6 måneder for at få en reminder om det.)

Håber det hjælper dig?
Jeg bruger en lidt hurtigere metode - jeg har typisk nogle forskellige shortlister, f.eks. talenter, veteraner (med meget i determination og professionalism) osv. Når jeg har scouted en spiller, som jeg vil beholde, så flytter jeg ham fra den oprindelige shortlist, hvor han jo forsvinder efter 12 mdr og så er han for altid i den nye shortlist. Det sparer et par tryk Peace
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010