home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  2 Brugere, 840 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2010
| | | | |-+  FM 10 til grin?!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: FM 10 til grin?!  (Læst 1708 gange)
GhettoG
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
FM 10 til grin?!
« : 19 Aug 2010, 20:48 »

Ja kom lidt sent igang med spillet, og har spillet det stille og roligt, så er ikke nåede så langt. Men spiller med Aston Villa, hvor jeg første sæson fik en skuffende 8 plads, men vandt Euro League eller Euro Cup som det hedder i spillet. Anden sæson fik jeg styr på spillermaterialet, hvor jeg solgt ud af de gamle fugle og fik ungt blod på holdet og benyttede mig af fx barry bannan og delph.

Det gjorde så at mit hold fantastisk vis fik kæmpet sig til en 4 plads, hvor jeg fik nyheden jeg var kvalificerede mig til Champions Cup, weehuuu. Et overraskende godt resultat, hvor jeg vandt mine sidste 6 kampe, og dermed kravlede for en 6-8 plads forbi chelsea man city, man utd. og tottenham. Men nogle dage efter kom der en ny besked hvor der stod jeg var kvalificerede mig til Euro Cup, så tænkte fint nok, det er nok fordi hvis jeg røg ud af 3 kval kamp, så røg jeg direkte i Euro Cup. Men tjekkede det lige op for en sikkerhedsskyld, og kiggede på deltagende hold for Champions Cup, og der fandt jeg Arsenal, Everton, liverpool og Man City?!?!?! Dermed er alt min glæde fuldstændig drevet ud over dette latterlige spil, at man ofre mange timer og man har siddet og jublet over en scoring, som senere blev til en 6-1 sejr, banket sin flade ned i bordet, når everton (altid everton) scorede i overtiden, osv osv. Og så laver spillet denne fatale fejl?! Hvad sker der? Har i prøvet det?!
« Seneste Redigering: 19 Aug 2010, 21:02 af Enged » Logged

GhettoG
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM 10 TIL GRIN?!
« Svar #1: 19 Aug 2010, 20:53 »

faktisk vandt Man C. Champions Cup. Så de hugger bare min plads?!
« Seneste Redigering: 19 Aug 2010, 20:54 af GhettoG » Logged

dissing10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM 10 TIL GRIN?!
« Svar #2: 19 Aug 2010, 20:57 »

Ja, så "hugger" de bare din plads. Prøvede det selv hvor jeg var Spurs, og det gjorde at jeg mistede lysten til det save.
Logged

GhettoG
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM 10 TIL GRIN?!
« Svar #3: 19 Aug 2010, 20:58 »

max irriterende, da de vandt på straffespark, og dermed huggede min plads.
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: FM 10 TIL GRIN?!
« Svar #4: 19 Aug 2010, 21:02 »

Hvis City blev 5'er, så er det da som det er i virkeligheden, ligesom da Liverpool vandt Champions League, men ikke kvalificerede sig i England, så fik de pladsen fra den der blev 4'er. De skulle dog spille fra kval. runde 1.
Jeg mener i hvert fald det er sådan, jeg kan dog ikke huske om den regel blev ændret efterfølgende, eller om det blot var der den blev lavet.
Hvis den blev lavet der, jamen så er det jo netop realistisk. Peace

Edit:
Jeg fjernede lige caps fra overskriften.
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: FM 10 til grin?!
« Svar #5: 19 Aug 2010, 21:24 »

Jeg er ret sikker på at Football Manager har styr på reglerne også i sådan et tilfælde. Vi har med et topprofessionelt firma, som har lavet et klassespil mange år, at gøre. Det er superærgeligt, når sådan noget sker, men der er jo intet andet for end at komme op på hesten igen og gennemtæske City i næste sæson og komme i Champions League Smiley
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM 10 til grin?!
« Svar #6: 19 Aug 2010, 21:35 »

Der er intet galt med dit spil, det ville nemlig foregå på samme måde i virkeligheden.

Citat
; future winners not qualifying through their domestic league will take the place of the team claiming the last Champions League spot in the domestic League. If the same situation were to happen again, where Everton claimed the fourth and final Champions League place in the English Premiership with Liverpool finishing fifth, Liverpool would take Everton's place in the Champions League and Everton would have to settle for a UEFA Cup spot.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010