home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 810 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 965 966 [967] 968 969 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1597647 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14490: 04 Okt 2012, 20:12 »

At kalde spillere som Gerrard, Sahin, Allen og Lucas for andenrangsspillere er nok lige at stramme den i mine øjne! Hvis det er andenrangsspillere er der i mine øjne MEGET få førsterangsspillere, her taler vi: Yaya Toure, Iniesta, Xavi og meget få andre som er et niveau over dem på midtbanen.
Allen og Sahin har muligheden for at klatre op blandt de bedste, men de er der ikke endnu. Gerrard er på vej den forkerte vej. Men der er ikke så mange midtbanespillere af aller allerøverste klasse, men det er vel fair nok. Alligevel kunne jeg godt finde en del, der er bedre end Sahin, Allen og Gerrard.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14491: 04 Okt 2012, 20:18 »

Han havde i hvert fald samme vilje som Shelvey. Han bliver jeres fremtidige kaptajn.

Måske, men der gør altså mange år endnu. Han er ikke mere end 20 år, er ikke på nogen måde fast men er da igang i en rivende udvikling.

Inden han evt kommer så langt skla der ske endda rigtig mange ting der skal gå hans vej.

Og jeg vil gerne stå ved at jeg stadig mener at vores centrale midtbane høre til i top 3-4.
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14492: 04 Okt 2012, 20:19 »

Hmm... du kan finde mange der er ligeså gode ja, men i mine øjne er der ikke mange der er bedre! Gerrard er noget helt specielt for Liverpool, Allen og Shelvey er talenter fra ALLER øverste række og Sahin har vist han har klassen hos Dortmund og har spillet flot for Liverpool på det seneste!
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14493: 04 Okt 2012, 20:22 »

Allen og Sahin har muligheden for at klatre op blandt de bedste, men de er der ikke endnu. Gerrard er på vej den forkerte vej. Men der er ikke så mange midtbanespillere af aller allerøverste klasse, men det er vel fair nok. Alligevel kunne jeg godt finde en del, der er bedre end Sahin, Allen og Gerrard.

Hvis du læste mit indlæg i starten af denne debat skrev jeg rent faktisk at bortset fra Gerrard så har vi en endda yderst talentfuld midtbane der først skal toppe om mange år.
Og når man tænker på hvor godt spillende de allerede er så kan de blive de bedste. Det er de ikke endnu, men de er med helt i toppen.

Hvis vi tager 2x Manchester, Chelsea og Arsenal så tror jeg ikke umiddelbart jeg er parat til at bytte med nogen.

Og igen, jeg tæker på de 3 centrale midtbane folk, ikke fløje/wings eller hængende angribere.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14494: 04 Okt 2012, 20:25 »

Aftenens opstilling til kampen mod Udinese:

The team in full is: Reina, Johnson, Coates, Carragher, Robinson, Assaidi, Henderson, Allen, Shelvey, Downing, Borini. Subs: Jones, Suarez, Gerrard, Sahin, Sterling, Skrtel, Wisdom.

Den synes jeg ikke umiddelbart der er noget overraskende i.
Agger bliver sparet, Cole, Lucas og Enrique er skadet så holdet og truppen giver vel nærmest sig selv.

Jeg tror vi vinder med 2 mål.
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14495: 04 Okt 2012, 20:29 »

Aftenens opstilling til kampen mod Udinese:

The team in full is: Reina, Johnson, Coates, Carragher, Robinson, Assaidi, Henderson, Allen, Shelvey, Downing, Borini. Subs: Jones, Suarez, Gerrard, Sahin, Sterling, Skrtel, Wisdom.

Den synes jeg ikke umiddelbart der er noget overraskende i.
Agger bliver sparet, Cole, Lucas og Enrique er skadet så holdet og truppen giver vel nærmest sig selv.

Jeg tror vi vinder med 2 mål.

Selvom vi sparer profilerne og har et par skader, syntes jeg faktisk der er masser af kvalitet i det hold vi stiller med. Bortset fra angriberpositionen syntes jeg vi har en forholdsvist bred trup i år! Tror også på en Pool sejr i aften, hvilket jeg også har oddset på selvom man ALDRIG skal oddse med hjertet! Wink
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14496: 04 Okt 2012, 20:31 »

Hvis du læste mit indlæg i starten af denne debat skrev jeg rent faktisk at bortset fra Gerrard så har vi en endda yderst talentfuld midtbane der først skal toppe om mange år.
Og når man tænker på hvor godt spillende de allerede er så kan de blive de bedste. Det er de ikke endnu, men de er med helt i toppen.

Hvis vi tager 2x Manchester, Chelsea og Arsenal så tror jeg ikke umiddelbart jeg er parat til at bytte med nogen.

Og igen, jeg tæker på de 3 centrale midtbane folk, ikke fløje/wings eller hængende angribere.

Hmm... er til dels enig! Der er umiddelbart en stor fremtid i sigte for et par af vores midtbanefolk, på trods af det havde jeg gerne snuppet Hazard og Yaya Toure! Smiley
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14497: 04 Okt 2012, 20:35 »

Hmm... er til dels enig! Der er umiddelbart en stor fremtid i sigte for et par af vores midtbanefolk, på trods af det havde jeg gerne snuppet Hazard og Yaya Toure! Smiley

Jeg ser ikke ikke feks Hazard som en central midtbane men mere som en hængende angriber/fløj.

Derfor vil jeg ikke bruge ham som eksempel.

YT er uden tvivl en klasse spiller. Men nej, jeg synes ikke vi kan bruge ham fremfor nogle af dem vi allerede har.
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14498: 04 Okt 2012, 20:38 »



YT er uden tvivl en klasse spiller. Men nej, jeg synes ikke vi kan bruge ham fremfor nogle af dem vi allerede har.

Nu holder du simpelthen din kæft.. Det er som at sige du ikke gider have Messi eller Ronaldo fordi i har Suarez?
Logged


Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14499: 04 Okt 2012, 20:41 »

Nu holder du simpelthen din kæft.. Det er som at sige du ikke gider have Messi eller Ronaldo fordi i har Suarez?

Is på, vi snakker centrale midtbanespillere...

Du har måske ret med Hazard, men Yaya ville pynte på enhver midtbane i mine øjne!
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14500: 04 Okt 2012, 20:44 »

Is på, vi snakker centrale midtbanespillere...

Du har måske ret med Hazard, men Yaya ville pynte på enhver midtbane i mine øjne!

Is på?

Han vurdere at en af verdens bedste midtbanespillere IMO, ikke kan bruges på jeres hold?
Derfor tog jeg og sammenlignede det med at tage Suarez og ikke gide og have Messi .. Så, selv is på dude
Logged


JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14501: 04 Okt 2012, 20:47 »

Nu holder du simpelthen din kæft.. Det er som at sige du ikke gider have Messi eller Ronaldo fordi i har Suarez?

Hop nu ind i di egen tråd og hyg dig derinde.

Vi snakker centrale midtbanefolk.

Selvfølgelig vil jeg da gerne have Messi eller Ronaldos kvaliteter, men det er da for pokker ikke det vi diskutere hvis du bare gider følge lidt med!!
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14502: 04 Okt 2012, 20:47 »

Har du en dårlig dag i dag? Men min fejl troede du mente det som at, Ronaldo og Messi også kunne bruges, i stedet for at bruge det som sammenligning. Bare fordi han mener noget andet, kan du vel tage det lidt med ro alligevel?
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14503: 04 Okt 2012, 20:50 »

Har du en dårlig dag i dag? Men min fejl troede du mente det som at, Ronaldo og Messi også kunne bruges, i stedet for at bruge det som sammenligning. Bare fordi han mener noget andet, kan du vel tage det lidt med ro alligevel?

Amen, jeg tror det var en af de mere idiotiske kommentare herinde .. at man ikke gider have en spiller som Yaya, og siger ens midtbane ikke har brug for ham . Hå hå hå

Vel, det skulle ikke forståes sådan.. Mere at man ikke ville have en af verdensbedste spillere, i stedet for det man havde til at rende rundt Smiley
Logged


JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14504: 04 Okt 2012, 20:50 »

Is på?

Han vurdere at en af verdens bedste midtbanespillere IMO, ikke kan bruges på jeres hold?
Derfor tog jeg og sammenlignede det med at tage Suarez og ikke gide og have Messi .. Så, selv is på dude

luk nu r....!

Jeg vil ikke have YT til klubben, og her snakker jeg ikke kun pga hans kvaliteter men også pga hans løn og alder. Og ikke mindst primadonna nyker.

Han passer ikke ind på holdet imo!! Og det holdnng står jeg ved,  selvom du ikke er ening!

Logged

Sider: 1 ... 965 966 [967] 968 969 ... 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010