home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 716 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 962 963 [964] 965 966 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1597675 gange)
snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14445: 02 Okt 2012, 15:03 »

Hvor bestiller i jeres rejser henne? Overvejer også at tage afsted i år eller næste år Smiley
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14446: 02 Okt 2012, 15:17 »

Jeg "bygger" selv min rejse, når jeg er derovre. Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14447: 02 Okt 2012, 15:22 »

Jeg "bygger" selv min rejse, når jeg er derovre. Smiley
Hvad mener du helt præcist? Bestiller du fly, hotel osv seperat?
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14448: 02 Okt 2012, 15:23 »

Jeg ved det faktisk ikke, jeg fik rejsen i fødselsdagsgave  Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14449: 02 Okt 2012, 15:58 »

Hvor bestiller i jeres rejser henne? Overvejer også at tage afsted i år eller næste år Smiley
Myplanetsport
Spies
Cometrejser
Travel2football

Disse sider har jeg kun hørt godt om Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14450: 02 Okt 2012, 17:13 »

Hvad mener du helt præcist? Bestiller du fly, hotel osv seperat?
Lige præcis, i følge mine egne erfaringer er det langt billigere på den måde. Oftest er det dog billigst at købe hotel og fly sammen. Smiley
Denne hjemmeside er god til både hotel og billetter til kampen.
http://www.tiatravels.com/tia/kamper.html

Det er en nordmand som står bag, og den er ganske pålidelig.  Thumbs Up
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14451: 03 Okt 2012, 08:44 »

Lige præcis, i følge mine egne erfaringer er det langt billigere på den måde. Oftest er det dog billigst at købe hotel og fly sammen. Smiley
Denne hjemmeside er god til både hotel og billetter til kampen.
http://www.tiatravels.com/tia/kamper.html

Det er en nordmand som står bag, og den er ganske pålidelig.  Thumbs Up

Hvor finder du så de billigste flyture henne? Smiley
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14452: 03 Okt 2012, 11:03 »

Norwegian har jeg gode erfaringer med. Det billigste er at flyve til Manchester og så tage tog derfra til Liverpool. ellers kan du bruge momondo, travelmarket osv. til at sammenligne flypriserne. Går også ind for, selv at "bygge sin tur". Det er billigst i længden tror jeg.
Logged

LFC & OB!!!

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14453: 03 Okt 2012, 16:16 »

Den er squ nem, det bliver da Gerrard der ryger af. Kun fordi han hele tiden er skadet desværre. Tænk på at Sahin laver jo også mål Smiley Det gør de andre 2 ikke rigtig Wink

Han har så ikke været skadet i denne sæson.

Og man sætter ikke bare Gerrard af.

Mit bud er helt sikekrt at Sahin ryger på bænken igen når Lucas er klar.
Lucas tager sig så af det defensive, Allen laver alle perle afleveringerne og Gerrard laver alt det andet.

Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14454: 03 Okt 2012, 20:46 »

Noget af et luksusproblem det kan blive for Rodgers, hvilket bare er positivt Smiley

Dog har jeg svært ved at forestille mig, at der bliver mange kampe, hvor alle 4 er klar. Og der skal nok blive spilletid til dem alle grundet EL og COC + FA Cuppen senere.
Ligenu er jeg meget i tvivl om, hvem jeg foretrækker på bænken. Hvis Sahin overfører sit gode spil fra de mindre kampe til PL, er det svært at pille ham ud. Allen gør det rigtigt godt, og Gerrard er bare Gerrard. Lucas er solid defensivt og er nødvendig, men faktisk tror jeg godt de andre 3 kan løse den opgave, hvis det er.

Ang. ture til Liverpool:
Easyjet flyver meget billigt fra Hamborg-Manchester især om fredagen. Mener også de flyver fra kbh.-til Manchester, men ikke nær så billigt.
Liverpool lufthavn har ikke specielt mange internationale ruter. Men KLM har en fra Amsterdam og dem kan man også flyve til Amsterdam fra Billund, Kastrup og Ålborg. Vi fløj Billund-Amsterdam-Liverpool i januar. Det var godt 2400 kr for en returbillet.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14455: 03 Okt 2012, 21:32 »

Vi skal jo heller ikke glemme Jonjo.
Han er måske den spiller der har overrasket mig mest positiv indtil nu.

Indrømmer gerne at jeg lidt havde mine tvivl om ham, men jeg synes rent faktisk at ligner lidt en ung Gerrard med hans vildskab og drive på midtbanen. Han vil gerne være med overalt, både defensivt og offensivt.

Men helt fantastisk at vi rent faktisk har så mange gode spillere som alle bør være med fra start og ikke bare en masse fyld.

Men hvor ville jeg elske at de 2 gode kammmerater, BR og Mourinho, lige satte sig sammen og lavede en aftale om at Sahin kunne blive solgt til os for en fornuftig pris.

Så vil jeg påstå at vi i Allen, Gerrard, Sahin, Lucas, Suso, Jonjo og Hendo havde en midtbane i top 3-4 i PL.  Og bortset fra Gerrard har de jo alle fremtiden for sig og mange af dem er ikke engang i deres bedste fodbold alder endnu Smiley
Logged

Hallihallo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14456: 03 Okt 2012, 21:36 »

Vi skal jo heller ikke glemme Jonjo.
Han er måske den spiller der har overrasket mig mest positiv indtil nu.

Indrømmer gerne at jeg lidt havde mine tvivl om ham, men jeg synes rent faktisk at ligner lidt en ung Gerrard med hans vildskab og drive på midtbanen. Han vil gerne være med overalt, både defensivt og offensivt.

Men helt fantastisk at vi rent faktisk har så mange gode spillere som alle bør være med fra start og ikke bare en masse fyld.

Men hvor ville jeg elske at de 2 gode kammmerater, BR og Mourinho, lige satte sig sammen og lavede en aftale om at Sahin kunne blive solgt til os for en fornuftig pris.

Så vil jeg påstå at vi i Allen, Gerrard, Sahin, Lucas, Suso, Jonjo og Hendo havde en midtbane i top 3-4 i PL.  Og bortset fra Gerrard har de jo alle fremtiden for sig og mange af dem er ikke engang i deres bedste fodbold alder endnu Smiley
Mener du helt seriøst, at den midtbane kunne overgå enten Chelseas, Uniteds, Citys eller Arsenals?
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14457: 03 Okt 2012, 21:39 »

Du må gerne skrive mig op for, at den centrale midtbane ville være den bedste i PL.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14458: 03 Okt 2012, 21:43 »

Du må gerne skrive mig op for, at den centrale midtbane ville være den bedste i PL.
Når du highlighter "den centrale midtbane", hvem af de spillere er det så du mener?
Logged

welbz is dat guy

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14459: 03 Okt 2012, 21:47 »

Mener du helt seriøst, at den midtbane kunne overgå enten Chelseas, Uniteds, Citys eller Arsenals?

Ja.

Jeg kan ikke rigtig se hvem der skulle være så meget bedre  Peace
Logged

Sider: 1 ... 962 963 [964] 965 966 ... 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010