home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  0 Brugere, 683 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  '5' La Vecchia Signora
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: '5' La Vecchia Signora  (Læst 3836 gange)
MichaelHarlev
Gæst
 
'5' La Vecchia Signora
« : 18 Jun 2010, 18:31 »




Claudio Gentile ny manager i Juventus

Tirsdag morgen kunne Juventus præsenterer deres nye manager. Det er klublegenden, Claudio Gentile, som skal stå i spidsen for "Den Gamle Dame". Claudio Gentile spillede store dele af sin aktive fodboldkarriere i Juventus, og nåede næsten 300 kampe igennem 11 år. Nu skal han så stå i spidsen for sin hjerteklub, og han er også glad for, at få chancen på så højt plan.

"Jeg er ekstremt glad for, at få chancen her i Juventus. Jeg håber, at kunne få klubben tilbage på sporet efter calciopoli-skandalen og turen ned i Serie B, og få dem op i toppen af europæisk fodbold igen. Det er en traditionsklub, som ikke skal rode rundt i det uvisse".

Gentile stod i spidsen for det italienske u-21 landshold i 6 år, som han vandt u-21 EM med i 2004. Han har fået en 2-årig kontrakt med Juventus.
« Seneste Redigering: 18 Jun 2010, 23:55 af MichaelHarlev » Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: La Vecchia Signora
« Svar #1: 18 Jun 2010, 18:31 »

Karrierestatistik:

Juventus: 2009-20??
« Seneste Redigering: 18 Jun 2010, 20:39 af MichaelHarlev » Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: La Vecchia Signora
« Svar #2: 18 Jun 2010, 19:29 »

Juventus er mit ynglingshold i Italien, så vil helt sikkert følge med Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: La Vecchia Signora
« Svar #3: 18 Jun 2010, 19:40 »

Lyder godt, Poul. Smiley
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: La Vecchia Signora
« Svar #4: 18 Jun 2010, 20:05 »



Juventus henter argentinsk midtbane

Juventus' nye manager, Claudio Gentile, har nu lavet sit første indkøb. En eller stærk midtbane, er blevet yderligere forstærket, med købt af argentineren, Fernando Gago, som kommer fra de spanske giganter, Real Madrid.

Juventus har måtte slippe omkring 40 millioner kroner for Gago, som ikke blev den store succes i de 3 sæsoner han var i Madrid. Gago er en teknisk stærk, hårdtarbejdene midtbanespiller, som både kan spille på den defensive- og centralemidtbane.

Claudio Gentile er glad for sit nyindkøb, som han beskriver som et scoop af dimensioner.

"Jeg er utroligt glad for, at det er lykkedes mig, at hente Fernando til klubben. Han er en kreativ midtbanespiller, med et godt pasningsspil. Jeg er sikker på, at han bliver en stor succes her i Juventus".

Gago selv, er også meget tilfreds med skiftet.

"Juventus er en stor klub, med en god trup, og en flot historie, og det er en ære, at repræsentere denne klub. Det blev desværre ikke hvad jeg havde håbet på i Madrid, men jeg håber at få succes her i klubben".

Fernando Gago har fået nummer 23, og forventes at kæmpe med Mohamed Sissoko om pladsen på den defensive midtbane.

« Seneste Redigering: 18 Jun 2010, 20:46 af MichaelHarlev » Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: La Vecchia Signora
« Svar #5: 18 Jun 2010, 21:14 »



Endnu en argentiner til Juventus

Først blev Fernando Gago hentet, og nu har Juventus med Claudio Gentile ved roret, hentet endnu en argentiner. Det drejer sig om midterforsvaren, Nicolas Otamendi. Otamendi er flere gange, blevet kaldt for den nye Gabriel Milito, og de minder også meget om hinanden. Otamendi er en 'lille' forsvarsspiller, på 178 cm, men han har en fantastisk fysisk styrke, som kompenserer for hans manglende højde.

Otamendi som har fået 5 landskampe for Argentina, er lykkelig for sit skifte til en stor europæisk klub.

"Det er en drøm der går i opfyldelse. Jeg har altid synes godt om Juventus, og det er fantastisk at skifte til en klub der er så stor. Jeg håber, at jeg får stor succes her".

Claudio Gentile er også meget tilfreds med købet af Otamendi, som han håber, kan blive fremtidens mand.

"Jeg har fulgt Nicolas i et stykke tid nu, og jeg er virkelig imponeret af hans spillestil. En hurtig, utrolig fysisk stærk spiller, som jeg håber, kan styre vores midterforsvar i mange år frem. Vi har en godt forsvar nu, og købet af Nicolas gør det kun bedre"

Nicolas Otamendi har fået trøjenummer 19, og forventes at gå direkte ind i startopstillingen.

Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: La Vecchia Signora
« Svar #6: 18 Jun 2010, 21:15 »

Juve er det nye Inter.

Jeg følger med, når det handler om Juve.
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: La Vecchia Signora
« Svar #7: 18 Jun 2010, 21:16 »

Fedt, Adzke! Smiley
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: La Vecchia Signora
« Svar #8: 18 Jun 2010, 21:18 »

Fedt, Adzke! Smiley

Men så skal du også love at stoppe med argentinerne.
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: La Vecchia Signora
« Svar #9: 18 Jun 2010, 21:22 »

Skal forsøge.. Wink Bliver formentlig de to eneste køb i dette transfervindue.
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: La Vecchia Signora
« Svar #10: 18 Jun 2010, 22:46 »



United henter Juventus back

Manchester United har her til aften offentliggjort, at de har hentet den 22 årige venstreback, Paolo De Ceglie, fra Juventus. Paolo De Ceglie var kommet i overskud hos Claudio Gentile som spiller uden backs, så derfor kom han på salgslisten, hvorefter mange storklubber fik interesse i den dygtige venstreback, men mange af dem, trak sig tilbage da de fandt ud af, at Juventus krævede hele 75 millioner kroner for backen.

Manchester United var dog ikke bange for at byde de 75 millioner kroner, og et par dage efter, var De Ceglie altså United-spiller. Et skifte som De Ceglie betegner som spændende.

"Jeg er selvfølgelig ked af, at forlade Juventus, men jeg respekterer også Gentiles beslutning om, ikke at bruge backs i sit spil. Og når en kæmpeklub som Manchester United byder sig ind, så er det meget svært at sige nej".

Om De Ceglie kommer til at starte inde for Manchester United vides ikke, men han får i hvertfald meget hård konkurrence, da verdens måske bedste venstreback, Patrice Evra sidder tungt på pladsen i United.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '4' La Vecchia Signora
« Svar #11: 18 Jun 2010, 23:20 »

Ser godt ud MH.

Små korte og præcise updates. Fortsæt endelig med argentinerne.

Jeg følger med.
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: '4' La Vecchia Signora
« Svar #12: 18 Jun 2010, 23:23 »

Mange tak, Kasper. Er glad for, at du følger med. Næste update kommer formentlig til, at omhandle min start i Juventus, som har budt på et sindssygt kampprogram. Kommer enten i dag/i nat eller engang imorgen
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: '4' La Vecchia Signora
« Svar #13: 18 Jun 2010, 23:55 »



Blandet start for Juventus

Juventus har haft, det vel nok sværeste startprogram af alle klubber i denne sæson. Således har de på 8 kampe, spillet mod 4 af verdens bedste hold. Første kamp var i Serie A, hvor man besøgte Sampdoria, og tog en stensikker 4-1 sejr med hjem. Iaquinta, Diego og Amauri scorede målene, i en kamp, hvor Juventus dominerede alt. Næste kamp var mod Roma, hjemme på Olimpico, og det blev en stor skuffelse. Også i denne kamp kørte Juventus showet, og var overlegne i forhold til Romerne, som dog kunne trække sig ud af kampen, med en 1-0 sejr, på et mål scoret af Luca Toni 2 minutter før tid.

Efter skuffelsen mod Roma, skulle Juventus igen op mod et hold fra Rom, nemlig Romas ærkerivaler fra Lazio. Det blev en lidt tam affære, som Juventus trak sig bedst ud af, med en 1-0 sejr efter mål af Nicol Legrottaglie. Så stod den på Champions League bold i Torino, og Juventus var kommet i gruppe med Wolfsburg, Barcelona og Marseille. Første kamp var mod tyske Wolfsburg, og den blev ligeledes vundet med 1-0, på mål af brasilianske Felipe Melo. Efter Wolfsburg-kampen gæstede AC Milan Olimpico, og det blev en fantastisk kamp. Den endte dog 'kun' 1-0 til Juventus, men de var ganske dominerende, og kunne sagtens have vundet 2- eller 3-0. Så skulle man igen op mod sidste kamps ærkerival, og man tog derfor til Milano, hvor Inter ventede. Det blev til en 1-0 sejr til Inter, og Juventus fik samtidig en af deres vigtigste spiller skadet, nemlig Felipe Melo, som dog blev klar et par dage efter.

Nu stod den igen på fodbold i den fornemme turnering, Champions League. Denne gang, var det verdens bedste hold, FC Barcelona, som gæstede Olimpico. Spanierne var på forhånd udnævnt til favoritter, men Juventus rystede alle, og hev en fantastisk 2-1 sejr hjem. Målene blev scoret af Fernando Gago, som faktisk debuterede for Juventus i denne kamp, efter at en skade havde holdt ham ude i et stykke tid, mens det andet blev sat ind af Vincenzo Iaquinta. Udinese stod klar i næste kamp, som endte 0-0, men som Juventus burde have vundet.

Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010