home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 957 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Champions League finalen.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem vinder finalen  (Afstemning slut: 23 Maj 2007, 16:59)
Vinder - Liverpool
- 34 (54,8%)
Vinder - Milan
- 28 (45,2%)
Antal Stemmer: 60

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Champions League finalen.  (Læst 18705 gange)
United-styrer
Gæst
 
Sv: Champions League finalen.
« Svar #15: 01 Maj 2007, 15:50 »

Så længe United når finalen, så er jeg tilfreds. Og det er jeg også overbevist om.

Det ville dog unægteligt være sjovt at slå Chelsea i alle turneringer, men Liverpool ville også gå an - bare for forandringens skyld.
Logged

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen.
« Svar #16: 01 Maj 2007, 15:58 »

Jeg kunne godt forestille mig at Milan Manchester ville have været en god finale, men hvis jeg skal vælge nu ville jeg nok håbe på Manchester Chelsea.

Tror at når nu de skal møde hinanden så mange gange, så ville de være sindsygt tændte.

Plus de plejer altid at levere god underholdning Smiley
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

KingLuke
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen.
« Svar #17: 01 Maj 2007, 15:59 »

Så længe United når finalen, så er jeg tilfreds. Og det er jeg også overbevist om.

Det ville dog unægteligt være sjovt at slå Chelsea i alle turneringer, men Liverpool ville også gå an - bare for forandringens skyld.
Hvad er det der gør dig så overbevist om at United når finalen helt præcis Smiley?
Logged


KingLuke
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen.
« Svar #18: 01 Maj 2007, 16:01 »

Jeg kunne godt forestille mig at Milan Manchester ville have været en god finale, men hvis jeg skal vælge nu ville jeg nok håbe på Manchester Chelsea.

Tror at når nu de skal møde hinanden så mange gange, så ville de være sindsygt tændte.

Plus de plejer altid at levere god underholdning Smiley
Jeg er sådan set enig med dig i alle punkter, ud over selve punktet med at det skulle være United mod Chelsea. Det er mit Milan hjerte for stolt til at give dig ret i  Cool
Logged


Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen.
« Svar #19: 01 Maj 2007, 16:06 »

Hehe ja, men det er surt at de ikke kan mødes, men god kamp til dig så Smiley i for brug for det når i skal møde de røde djævle Peace Thumbs Up
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

United-styrer
Gæst
 
Sv: Champions League finalen.
« Svar #20: 01 Maj 2007, 16:12 »

Hvad er det der gør dig så overbevist om at United når finalen helt præcis Smiley?

Jeg er nødt til at være skråsikker Wink

Ej, jeg synes, at United på Old Trafford til tider viste, at hvis de rammer gearet, så er de en smule stærkere end milaneserne. Nøglen til sejr for United er, ikke at spille taktisk. Det var en fejl af Fergie at spille med kun Rooney fremme. United er stærkere i offensiven end Milan, men bliver det en taktisk dyst, så tror jeg, at italienerne vinder.

Dog er det utroligt opløftende for United, at Saha, Rio og Vidic er tilbage i truppen. Hvis Maldini må sidde ude for Milan, så ser jeg United som favoritter.
Logged

KingLuke
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen.
« Svar #21: 01 Maj 2007, 16:35 »

Jeg er nødt til at være skråsikker Wink

Ej, jeg synes, at United på Old Trafford til tider viste, at hvis de rammer gearet, så er de en smule stærkere end milaneserne. Nøglen til sejr for United er, ikke at spille taktisk. Det var en fejl af Fergie at spille med kun Rooney fremme. United er stærkere i offensiven end Milan, men bliver det en taktisk dyst, så tror jeg, at italienerne vinder.

Dog er det utroligt opløftende for United, at Saha, Rio og Vidic er tilbage i truppen. Hvis Maldini må sidde ude for Milan, så ser jeg United som favoritter.
Jeg vil give dig ret i at United viste sig stærkere i nogle dele af kampen, men det samme gjorde Milan jo på sin vis også, så på den grund står de i min bog lige, før opgøret på San Siro. Jeg tror derimod United får det umådelig svært på San Siro. Jeg siger ikke at de ikke får nogle gode chancer, men jeg tror dog at Milan vil komme til at sidde på kampen med en stor italiensk kadance og stærk sammenhold. Jeg tror inderligt at Milan står stærkest rustet til denne kamp, og at de vil komme med fuld fart fra start af.

Det er helt sikkert en god ting for United at Rio og Vidic er tilbage i forsvaret, for Brown og Heinze lavede da en gevaldig fejl nede i forsvaret sidst de spillede. Er Heinze egentlig med igen i næste kamp, eller? Tror ikke det har den store betydning om Maldini er med eller ej. Selvfølgelig vil fans og hans medspillere være glade hvis den gamle ræv er med, men de har trods alt fuldgode erstatninger i form af Bonera og Favalli. Så på det område tror jeg næppe de kommer til at miste styrke.

Jeg tror og håber på at de kan få en fremragende kamp, der både er godt spillet og også har en fantastisk gejst og stemning, hvor Milaneserne trækker sig ud som sejrherrer Wink
Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: Champions League finalen.
« Svar #22: 01 Maj 2007, 16:47 »

Jeg vil give dig ret i at United viste sig stærkere i nogle dele af kampen, men det samme gjorde Milan jo på sin vis også, så på den grund står de i min bog lige, før opgøret på San Siro. Jeg tror derimod United får det umådelig svært på San Siro. Jeg siger ikke at de ikke får nogle gode chancer, men jeg tror dog at Milan vil komme til at sidde på kampen med en stor italiensk kadance og stærk sammenhold. Jeg tror inderligt at Milan står stærkest rustet til denne kamp, og at de vil komme med fuld fart fra start af.

Hvorvidt AC Milan kommer til at sidde på kampen eller ej, afhænger efter min mening af Uniteds tilgang til kampen. Hvis de prøver at spille med og udnytte, at de offensivt set er ekstremt stærke, så tror jeg ikke på, at Milan kan komme til at sidde på kampen. Til det er United simpelthen for stærke. Vælger Fergie derimod at satse på at holde nullet, så er jeg næsten overbevist om, at Milan løber med sejren.

Det synes jeg også, at man så i kampen på Old Trafford. Efter Uniteds føringsmål trækker de sig tilbage på banen, og det koster, for AC Milan er bestemt intet ueffent hold, og de udnytter det, hvis United går ned og dækker menneskelig mur foran feltet. I anden halvleg var United imidlertidig i et langt højere gear med offensiv fodbold frem for alt, og der dominerede de stort set samtlige 45 minutter.

Det er helt sikkert en god ting for United at Rio og Vidic er tilbage i forsvaret, for Brown og Heinze lavede da en gevaldig fejl nede i forsvaret sidst de spillede. Er Heinze egentlig med igen i næste kamp, eller? Tror ikke det har den store betydning om Maldini er med eller ej. Selvfølgelig vil fans og hans medspillere være glade hvis den gamle ræv er med, men de har trods alt fuldgode erstatninger i form af Bonera og Favalli. Så på det område tror jeg næppe de kommer til at miste styrke.

Det var Evra og Heinze (primært Evra), der lavede bommerten ved Kakas anden scoring. Heinze er med, mens Evra har karantæne.
Jeg er til gengæld uenig, hvad angår Maldini. Hans rutine er vigtig i så stor en kamp.
Logged

KingLuke
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen.
« Svar #23: 01 Maj 2007, 17:01 »

Hvorvidt AC Milan kommer til at sidde på kampen eller ej, afhænger efter min mening af Uniteds tilgang til kampen. Hvis de prøver at spille med og udnytte, at de offensivt set er ekstremt stærke, så tror jeg ikke på, at Milan kan komme til at sidde på kampen. Til det er United simpelthen for stærke. Vælger Fergie derimod at satse på at holde nullet, så er jeg næsten overbevist om, at Milan løber med sejren.
Jeg vil give dig ret i at det på sin vis handler om Uniteds indstilling til hvordan kampen skal spilles, men det handler vel egentlig også om hvem der lige rammer dagen, når man tænker på hvor offensivt Milan skal spille, hvilket ikke er deres vante spillestil. Hvis Milans offensiv kikser fuldstændig, så står United med en lukrativ mulighed for at score en masse kontramål. Dog, hvis Milan får det til at køre, tror jeg godt de kan komme til at sidde på kampen. Det handler sådan set om hvordan de står på dagen. Det så man også tydeligt i kvartfinalenerne mellem United og Roma.

Det synes jeg også, at man så i kampen på Old Trafford. Efter Uniteds føringsmål trækker de sig tilbage på banen, og det koster, for AC Milan er bestemt intet ueffent hold, og de udnytter det, hvis United går ned og dækker menneskelig mur foran feltet. I anden halvleg var United imidlertidig i et langt højere gear med offensiv fodbold frem for alt, og der dominerede de stort set samtlige 45 minutter.
Det vil jeg give dig fuldstændig ret i. United har altid været et offensivt spillende hold, og det ligger på ingen måde til dem at spille med en sådan defensiv spillestil som Ferguson havde dikteret dem at spille. Alt i alt tror jeg, ligesom den første kamp, at det bliver en brilliant og eksplosiv kamp endnu engang, og jeg tror begge hold er meget opsatte på at vinde den. Det lover godt for kampen.

Det var Evra og Heinze (primært Evra), der lavede bommerten ved Kakas anden scoring. Heinze er med, mens Evra har karantæne.
Jeg er til gengæld uenig, hvad angår Maldini. Hans rutine er vigtig i så stor en kamp.
Ja, selvfølgelig. Min fejl  - Det så under alle omstændigheder ikke særlig godt ud i hvert fald.
Favalli er en ganske rutineret herre også, så han er en fuldgod erstatning i forsvaret i mine øjne.
« Seneste Redigering: 02 Maj 2007, 00:06 af KingLuke » Logged


Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen.
« Svar #24: 01 Maj 2007, 17:21 »

Manchester som jeg personligt mener er det bedste spillende hold lige nu og chelsea som altid er så pisse heldig går i finalen.

Og den vinder Manchester Opstemt
Logged

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen.
« Svar #25: 01 Maj 2007, 17:51 »

Man skal jo også overveje at Manchester kommer ned på San Siro, og der kan de godt få det utrolig svært.

Men jeg tror at Manchester tror så meget på det at de nok skal klare den, men i år synes jeg at alt er så åbent som det kan være, man kan ikke afskrive nogen endnu.

Man skal huske at Chelsea skal altså over og spille på Anfield hvor de har tabt mange gange før, og som Benitez sagde vi spiller 12 mod 11 så alt er åbent mener jeg Smiley
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen.
« Svar #26: 01 Maj 2007, 17:58 »

Kom nu derude vi vil sQ have nogle flere meninger end bare min united og king lukes kom ind i debatten venner.

Vores øl vores debat Peace Thumbs Up
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

KingLuke
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen.
« Svar #27: 01 Maj 2007, 23:57 »

Manchester som jeg personligt mener er det bedste spillende hold lige nu og chelsea som altid er så pisse heldig går i finalen.
Den finale kommer så ikke helt til at passe for dig efter i aften  Hævet Øjenbryn
Logged


KingLuke
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen.
« Svar #28: 02 Maj 2007, 00:04 »

Man skal jo også overveje at Manchester kommer ned på San Siro, og der kan de godt få det utrolig svært.

Men jeg tror at Manchester tror så meget på det at de nok skal klare den, men i år synes jeg at alt er så åbent som det kan være, man kan ikke afskrive nogen endnu.

Man skal huske at Chelsea skal altså over og spille på Anfield hvor de har tabt mange gange før, og som Benitez sagde vi spiller 12 mod 11 så alt er åbent mener jeg Smiley
Jeg tror bestemt også at Manchester skal tage sig i agt på San Siro. Jeg tror de får det svært i støvlelandet, men heller ikke så svært at de ikke kan skabe store chancer. Umiddelbart tegner det til at være en meget bølgende kamp, hvor det går chance på chance. Hvis Milan så scorer, så går der dog helt sikkert taktik i spillet.

En klog mand sagde engang "Tro kan flytte bjerge og fodboldben kan score fodboldmål". Eller også var det bare mig der synes jeg lød klog i en brandert, men nok om det. Jeg mener at deres indstilling har meget at sige til hvordan kampen vil forløbe; om den skal spilles i et hæsblæsende tempo eller et taktisk tempo.

Endnu engang viste Benitez sig at have ret. Publikum blev deres 12' mand i straffesparkskonkur rencen. I hvert fald mentalt for Chelseas vedkommende.
Logged


Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen.
« Svar #29: 02 Maj 2007, 14:38 »

Nu er vi jo i den situation at vi kan få Liverpool - Milan i finalen og det ville være galt Smiley
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010