home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  2 Brugere, 949 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Premier League tråden.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem bliver nummer 1 i Premier League
Arsenal
- 13 (26,5%)
Manchester United
- 21 (42,9%)
Chelsea
- 8 (16,3%)
Liverpool
- 4 (8,2%)
Everton
- 1 (2%)
Portsmouth
- 2 (4,1%)
Aston Villa
- 0 (0%)
Anden
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 49

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint
Forfatter Emne: Premier League tråden.  (Læst 20667 gange)
kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League
« Svar #105: 28 Feb 2008, 16:32 »

men tror arsenal vinder men håber på chelsea!
Logged


ACH (dem ka` vi li
Gæst
 
Sv: Premier League
« Svar #106: 28 Feb 2008, 16:34 »

Det bliver arsenal de har helt klart det bedste hold i år men næste sæson bliver det sværere jeg tror der bliver solgt nogen førsteholds spillere. f.eks. adebayor han bliver solgt de kan nok ikke klare det uden ham tror også fabregas bliver solgt hvis der kommer et meget stort beløb
Logged

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Premier League
« Svar #107: 28 Feb 2008, 16:35 »

tror man utd vinder, men håber virkelig det bliver chelsea.
Logged

RCD
Gæst
 
Sv: Premier League
« Svar #108: 28 Feb 2008, 16:36 »

Liverpool laver et mester comeback Opstemt
Logged

ACH (dem ka` vi li
Gæst
 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #109: 28 Feb 2008, 16:36 »

Det bliver arsenal de har helt klart det bedste hold i år men næste sæson bliver det sværere jeg tror der bliver solgt nogen førsteholds spillere. f.eks. adebayor han bliver solgt de kan nok ikke klare det uden ham tror også fabregas bliver solgt hvis der kommer et meget stort beløb
Logged

lauritse
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Premier League
« Svar #110: 28 Feb 2008, 16:39 »

Jeg tror at Manchester United snupper titlen igen i år Wink
Logged

GF <3

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Premier League
« Svar #111: 28 Feb 2008, 16:41 »

Hvad laver den i Blog sektionen.. Næste gang du starter en tråd, så tjek lige efter hvor de skal være..
Logged

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Premier League
« Svar #112: 28 Feb 2008, 16:43 »

De andre har tydeligvis ingen manerer Shockeret Sulo VELKOMMEN TIL SIDEN  Djævel Cool
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #113: 18 Mar 2008, 22:12 »

Det er godt nok en PL tråd, men det går vel an med de lavere rækker?

http://www.bold.dk/nyt/?vis=81179

Hvis Ankergren får en straf, så skal de tilhængere vel også? Huh
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JKJ
Gæst
 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #114: 19 Mar 2008, 09:52 »

Det er godt nok en PL tråd, men det går vel an med de lavere rækker?

http://www.bold.dk/nyt/?vis=81179

Hvis Ankergren får en straf, så skal de tilhængere vel også? Huh


Tjaaa, nej det synes jeg faktisk ikke... spillerne ved det er en del af gamet og især målmændene er udsatte, det ved de også...

Så hvis han ikke kan tåle mosten burde han måske begynde og spille noget seriefodbold i de lavere rækker...
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #115: 19 Mar 2008, 10:04 »

Så er det er det snart "Suoer-sunday" igen, og i weekenden går det løs. Manchester United - Liverpool på Old Trafford og Chelsea - Arsenal på Stamford Bridge.

Uden tvivl to nøgleopgør i mesterskabskampen. Chelsea kan for alvor melde sig ind i duellen ved at sejre hjemme over Arsenal, hvilket i øjeblikket ligner en overkommelig opgave, da Arsenal ikke har vundet deres sidste 4 Premier League kampe. Omvendt vil Chelsea med et nederlag få svært ved at vinde titlen. Arsenal skal bruge 3 point, hvis de stadig skal have en chance for at hente United, som i aften kan komme tage et skridt væk fra London-holdet ved hjemme at slå Bolton.
Man Utd får muligheden for at øge forspringet til Chelsea og/eller Arsenal (æfhængigt af hvordan deres kamp går) hvis de kan gentage successen fra Anfield road tidligere i turneringen. Opgaven bliver ikke nem, da Liverpool - og i særdeleshed Fernando Torres - er ved at finde formen. Kampen er også vigtig for Liverpool, som kæmper med bysbørnene, Everton, om den fjerde og sidste billet til næste års Champions League.

En ualmindelig spændende kampdag. Giv mig jeres bud på resultaterne!

Jeg tror selv på sejr til de to hjemmehold United og Chelsea.
Logged


SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #116: 19 Mar 2008, 16:47 »

Lad os lige se, hvad onsdagens kampe ender først. Det vil utvivlsomt se godt ud for Chelsea, hvis de vinder på White Hart Lane, men det er jo heldigvis ikke så sikkert. Jeg håber på pointtab til Blues her. Vi skal have tre point imod Bolton - slut.

Arsenal vil være opsatte på at vinde på Stamford Bridge, præcis ligesom værterne, og derfor synes jeg, det ligner en uafgjort, hvilket også er kanon for os. Jeg kan ikke forestille mig, at Liverpool tager point fra os på Teatret, og alt andet end tre point vil også blive taget som en skuffelse.
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #117: 19 Mar 2008, 16:55 »

Jeg tror desværre at United vinder over Liverpool, men håber da at de rigtige fra Merseyside, kan finde formen og tage alle 3 point.

Derimod er jeg ikke et sekund i tvivl om at Chelsea tager alle 3 point hjemme mod Arsenal, og melder sig allerede i aften sig ind i kampen om mesterskabet med en sejr over Tottenham. Taget i betragtning at Arsenal har et par vigtige spillere skadet, tror jeg ikke det store på dem mod Chelsea.

- Skinner det igennem hvem jeg holder med? Peace
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #118: 19 Mar 2008, 16:59 »

- Skinner det igennem hvem jeg holder med? Peace

Wigan? Wink

Tjaaa, nej det synes jeg faktisk ikke... spillerne ved det er en del af gamet og især målmændene er udsatte, det ved de også...

Så hvis han ikke kan tåle mosten burde han måske begynde og spille noget seriefodbold i de lavere rækker...

Tja.. Imo burde det koste Swindon tilhængerne lidt. Om det er Swindon eller et andet hold, så bør det koste. I øvrigt for dårligt, at dommerne ikke greb ind Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #119: 19 Mar 2008, 17:11 »

Wigan? Wink

Tja.. Imo burde det koste Swindon tilhængerne lidt. Om det er Swindon eller et andet hold, så bør det koste. I øvrigt for dårligt, at dommerne ikke greb ind Smiley


No one likes us, No one likes us
No one likes us, We don't care
We are Millwall
Super Millwall
We are Millwall from The Den


 Grin

Som om  crazy
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010