home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 925 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Manglende form og defensiv disciplin
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Manglende form og defensiv disciplin  (Læst 1154 gange)
Borelli BB
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Manglende form og defensiv disciplin
« : 30 Nov 2012, 22:26 »

Hey freaks.

Jeg er i 2. sæson i mit Brøndby-spil, efter en veloverstået 1. sæson som endte med en 3. plads. Problemet er nu indtruffet midt i 2. sæson, da jeg simpelthen ikke kan vinde fodboldkampe længere. Mine problemer består i at modstanderholdet kommer til friløbere ved at én af mine midterforsvarere boozer, og der kommer så hul bag ham, hvor den anden angriber kan løbe i dybden og få stikningen. Eller også kommer de til indlæg, som de så kynisk udnytter hver gang. Det er et mine defensive problem. Mit andet problem ligger i at mine spillere ikke har form til at genneføre en fodboldkamp uden at komme ned på omkring 65-70% ved kampens slutning. Jeg har hviledag både før og efter kamp, og træningsintensitete n er på medium.

Håber i kan hjælpe, sædet brænder under mig!
Logged

Crillae
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manglende form og defensiv disciplin
« Svar #1: 30 Nov 2012, 22:30 »

Samtlige af de mål der bliver scoret mod mig i mit FCK save (der bliver ikke scoret mange), er ved at de får den dybe stikning fordi min forsvarer går frem. Pisse irriterende.
Har du din defensive linje til højt pres? I så fald hvis du har dette, kan det afhjælpe lidt at du sætter den længere ned. Det hjalp hvert fald for mig Smiley

Hvad der skyldes din dårlige form kan jeg desværre ikke svare på. Jeg har træningsintensitete r på højt, og mine kommer højst ned på 75 %.
Logged

"BIF: Velkommen til sydsiden... Af nedrykningsstregen!"

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manglende form og defensiv disciplin
« Svar #2: 30 Nov 2012, 22:55 »

Tror næsten alle har samme problemer med bolde i dybden, så der er ikke rigtig noget og gøre ved det eftersom det desværre bare er en del af FM13...
Logged


Taktikeren
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Manglende form og defensiv disciplin
« Svar #3: 01 Dec 2012, 17:24 »

Jeg plejer at spille alle venskabskampene, og så sætte træningsmængden op til sæsonen på hård, så de kommer i form. Og det betaler sig som regel når man når jul i sæsonen, så har mine spillere det ekstra gear til at kunne spille mere og løbe længere håber det hjalp  Smiley
Logged

Malmö FF

kristianrosenkilde
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manglende form og defensiv disciplin
« Svar #4: 02 Dec 2012, 11:27 »

Jeg har sat min målmand som sweeper målmand og offensiv... Det har hjulpet at han tag mange af dem Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010