home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:40:42 szukizek Blogkonkur... 4# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 11:19:40 Broen13 Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  3 Brugere, 270 Gæster Online.

Indlæg: 1132745 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Rygter
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: Rygter  (Læst 194388 gange)
Toffini
Gæst
 
Sv: Rygter
« Svar #45: 01 Jun 2006, 17:24 »

AC Milan vil bruge pengene fra salget af Shevchenko til at byde på Steven Gerrard.

Blackburn byder 7 millioner pund på Nikola Zigic fra Red Star Belgrade.

Bolton er interesseret i Lazio's Ousmane Dabo, men han vil 30.000 pund om ugen i løn.

Newcastle er seneste klub til at vise interesse i Chelsea's Robert Huth.

Blackburn tilbyder Morten Gamst Pedersen en ny kontrakt med en dobbelt op lønforhøjelse, for at prøve at beholde ham på Ewood Park.

Liverpool's Chris Kirkland skal til Wigan på lån for hele sæsonen.

Besiktas har budt 2 millioner pund på Wigan's Jason Roberts, og han skulle nu være i forhandlinger om en kotrakt til 30.000 pund om ugen.

Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rygter
« Svar #46: 01 Jun 2006, 17:42 »

Joleon Lescott til Blackburn, skiftet skulle kun været et lægetjek væk.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Toffini
Gæst
 
Sv: Rygter
« Svar #47: 01 Jun 2006, 18:49 »

Denilson hjem til brasiliansk fodbold nærmere bestemt klubben Fluminense.

http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=179583
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rygter
« Svar #48: 01 Jun 2006, 20:36 »

Rasmus Daugaard forlader FCM, måske til fordel for OB. Han er i hvert falde en rigtig god spiller og få gratis.

http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=179609
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Toffini
Gæst
 
Sv: Rygter
« Svar #49: 01 Jun 2006, 21:29 »

Edgar Davids forlader måske Tottenham og vender hjem til Ajax.
Logged

Guggi
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rygter
« Svar #50: 01 Jun 2006, 22:20 »

Rasmus Daugaard forlader FCM, måske til fordel for OB. Han er i hvert falde en rigtig god spiller og få gratis.

http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=179609

Til Herning Rocker gik jeg og snakkede med ham. Han virkede godt pløret, så jeg fik hans løn at vide, og at han ikke forlænger. Jeg fik en masse ud af ham. Så blev vi tilbudt at komme ind i hans lejlighed og feste videre med spillere som Kristian Bak og Jesper Mikkelsen. Hehe. Mega cool!

Men han sagde at han ikke forlængede, og at han ville bruge de næste to uger på at tænke tilbuddene i gennem. Smiley
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rygter
« Svar #51: 02 Jun 2006, 12:06 »

Gravesen færdig i Real Madrid

Trist med den behandling han får, håber han finder et andet sted hvor han bliver fast mand hver gang!
Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: Rygter
« Svar #52: 02 Jun 2006, 12:08 »

Gravesen færdig i Real Madrid

Trist med den behandling han får, håber han finder et andet sted hvor han bliver fast mand hver gang!

Sjovt, jeg har netop læst på tekst-tv, at intet bliver afgjort før præsidentvalget den 3. juli, så den nye trænere, præsidenten ansætter, kan vurdere, om han vil bruge Gravesen eller ej. Uanset hvad tror jeg, Celtic ville være et godt sted for ham, langt bedre end Madrid.
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Rygter
« Svar #53: 02 Jun 2006, 12:16 »

Sjovt, jeg har netop læst på tekst-tv, at intet bliver afgjort før præsidentvalget den 3. juli, så den nye trænere, præsidenten ansætter, kan vurdere, om han vil bruge Gravesen eller ej. Uanset hvad tror jeg, Celtic ville være et godt sted for ham, langt bedre end Madrid.
Fuldstændig enig  Wink
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rygter
« Svar #54: 02 Jun 2006, 12:23 »

Sjovt, jeg har netop læst på tekst-tv, at intet bliver afgjort før præsidentvalget den 3. juli, så den nye trænere, præsidenten ansætter, kan vurdere, om han vil bruge Gravesen eller ej. Uanset hvad tror jeg, Celtic ville være et godt sted for ham, langt bedre end Madrid.

Den perfekte afløser for Petrov, som sidst da jeg så "the old firm" skulle være på vej væk, Men ellers enig Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rygter
« Svar #55: 03 Jun 2006, 12:52 »

Logged


ZhotLog
Gæst
 
Sv: Rygter
« Svar #56: 04 Jun 2006, 15:10 »

NEWS OF THE WORLD
* Middlesbrough are close to signing Chelsea duo Robert Huth and Eidur Gudjohnsen.

* Spurs have made a £7million bid to sign St Etienne star Didier Zokora.

* Bolton want to sign Fenerbahce striker Nicolas Anelka on loan.

* Wolves defender Joleon Lescott's move to Everton is in the balance over the method of payment.

* Watford are to make Spurs defender Calum Davenport their first summer signing.

* Blackburn are targeting former Spurs striker Mido.

* Liverpool are preparing a £3.8million bid for Fulham midfielder Steed Malbranque.

* Portsmouth are to splash out £10million on Lens striker Olivier Thomert and Aston Villa midfielder Gareth Barry.

* West Ham are set to clinch the £3.6million signing of Charlton right-back Luke Young.

* Fulham are poised to nick Sochaux defender Souleymane Diawara from under Portsmouth's nose.

SUNDAY PEOPLE

* William Gallas has said that Chelsea's new contract offer has come too late to keep him at Stamford Bridge.

* Manchester United are aiming to hold off Barcelona to sign Chelsea's Eidur Gudjohnsen in a £9million deal.

* Nicolas Anelka is being lined up for a move to Bolton Charlton keeper Stephan Andersen is wanted by Real Sociedad.

* Manchester City and Blackburn will battle for Sunderland midfielder Grant Leadbitter.

* Blackburn are ready to enter the chase for Wigan striker Jason Roberts.

* Fulham are interested in Aston Villa striker Luke Moore West Ham have opened talks with Manchester United defender Jonathan Spector.

* Derby's new boss Billy Davies wants to sign Celtic midfielder Stephen Pearson.

* Middlesbrough are close to signing USA defender Oguchi Onyewu.

* Spurs are lining up a £3.5million raid on Blackburn for midfielder Steven Reid.

* Newcastle will offer just £1.5million for Manchester City contract rebel Joey Barton.

SUNDAY MIRROR

* John Terry is set for a £40,000-a-week pay rise at Chelsea.

* Arsenal, Liverpool and Tottenham are in the hunt for Sampdoria midfielder Aimo Diana.

* Wigan striker Jason Roberts could follow his former team-mate Jimmy Bullard to Fulham.

* New Charlton boss Iain Dowie wants his former Crystal Palace player Ben Watson at The Valley.

SUNDAY EXPRESS

* Blackburn are close to signing Birmingham striker Emile Heskey.

MAIL ON SUNDAY

* Manchester United are set to pay £8million for Chelsea striker Eidur Gudjohnsen.

* Middlesbrough have won the race to sign Chelsea defender Robert Huth.

SUNDAY MAIL

* Rangers boss Paul Le Guen is set to swoop for Monaco skipper Gael Givet.

* Gretna are keen to sign Rangers defender Marvin Andrews.

Alt sammen taget fra:
http://www.sportinglife.com/football/transfer_centre/teamtalk/
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rygter
« Svar #57: 07 Jun 2006, 16:27 »

David Trezeguet fra Juventus til AS Roma
Kilde: Tribalfootball
Sandsynlighed: Lav

Johan Elmander fra Brøndby til Real Sociedad
Kilde: Diario Vasco
Sandsynlighed: Under middel

Pavel Nedved fra Juventus til Monaco
Kilde: Channel4
Sandsynlighed: Lav

Kolja Afriyie fra Esbjerg til Viborg
Kilde: Radio Viborg
Sandsynlighed: Middel

Antonio Cassano fra Real Madrid til AC Milan
Kilde: Channel4
Sandsynlighed: Lav

David Suazo fra Cagliari til AC Milan
Kilde: Tribalfootball
Sandsynlighed: Middel

Maxi Lopez fra FC Barcelona til Bolton, West Ham eller Charlton
Kilde: Tribalfootball
Sandsynlighed: Middel

Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Rygter
« Svar #58: 07 Jun 2006, 16:29 »

Tja, nu ved jeg ikke om det er nævnt, men Sidney Govou rygtes på vej til West Ham eller City.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Morientes
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rygter
« Svar #59: 07 Jun 2006, 22:36 »

Cassano til Milan
Logged

"You´ll Never Walk Alone"

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 81 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010