home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 593 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Fc Barcelona
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Fc Barcelona  (Læst 20705 gange)
RasmusA12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fc Barcelona
« Svar #30: 14 Nov 2014, 15:02 »

Falsk 9 Smiley
Logged

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

RasmusA12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fc Barcelona
« Svar #31: 14 Nov 2014, 15:17 »

ved ikke lige hvad der sker bar tryk på billedet som kan man se dem! Smiley


Sådan gik 2 sæson:

Liga:



Cuppen:



Chl:



Mål og Ass:





Så en kanon sæson, ser frem til 3 sæson nu!  Thumbs Up
Logged

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

Ringling96
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fc Barcelona
« Svar #32: 17 Nov 2014, 19:52 »

Hvad har folk af holdinstruktioner
Logged

Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito

Uhrenholdt
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Fc Barcelona
« Svar #33: 17 Nov 2014, 23:31 »

Så har jeg afsluttet min første sæson med FC Barcelona, og hvilken en af slagsen!

Jeg startede sæsonen ud med at hente Marco reus, ved at udløse hans frikøbsklausul på 197 mio,-
Jeg solgte Adriano som den eneste.
Bedrifter:
- Vandt 5 ud af 6 kampe mod Real Madrid i sæsonen.
- Vandt La liga med 97 point (Real Madrig 89 point på 2.pladsen)
- Vandt 5-2 over Atletico Madrid i Copa Del Rey
- Vandt Champions League 5-1 over Zenit i finalen

Er ret godt tilfreds med denne sæson!
Vil indføre et system med 3 centrale forsvarsspillere, og 2 wingbacks, i kommende sæson.
Spørg hvis i vil vide mere:-)
Logged

frandseen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Fc Barcelona
« Svar #34: 28 Nov 2014, 20:40 »

Må også hellere bidrage lidt til denne tråd!

Siden sidst jeg skrev har jeg spillet anden og tredje sæson.
Op til anden sæson havde jeg hentet Balanta, og ud gik Pedro, Song, Vermaelen, Affellay og Adama Traore.
Sæsonen endte med, at jeg vandt de små turneringer - den spanske og europæiske Super Cup samt Klub VM uden de store dikkedarer. De tre andre turneringer mundede ud i skuffelser - et point efter Real i ligaen og tabte både pokalturneringen og Champions League på gulvet i finalerne. Bl.a. pga. en kæmpefejl af Stegen i finalen, så Liverpool scorede til 3-2 i den forlængede spilletid efter vi havde kæmpet os tilbage fra 2-0. ticked off

Op til tredje sæson hentede jeg Pogba for hele 690 millioner. Rullende Øjne
Ud gik Mathieu, Mascherano (ville hjem til Argentina men skifter så til United  funny), Sergi Roberto, Tello og Rakitic. Til januar gik Paris amok og valgte at acceptere at købe Rafinha for hele 500 millioner + 50 % af næste salg! Shockeret Opstemt
Så alt i alt solgte jeg for mere end jeg købte.
Tredje sæson vandt jeg igen det hele ligesom første sæson. Real blev slået 4-1 i pokalturneringen, ligaen blev vundet med ni point og Champions League blev endnu engang vundet efter sejr over City på 2-0. Thumbs Up
Til info kan det fortælles, at både Messi, Neymar og Suarez, min normale offensiv, åbenbart var taget til landskampe og derfor ikke var med. ticked off
Munir har dog udviklet sig enormt (24 mål i 29(12) kampe og nummer tre på vores interne topscorerliste) og scorede til 1-0 3 minutter før tid. Deolofeu udbyggede minuttet efter og sejren var hjemme! Thumbs Up
Logged

brau
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Fc Barcelona
« Svar #35: 02 Dec 2014, 16:05 »

Succesfuld 2. sæson, vandt alt med undtagelse af CL Skuffet der tabte jeg til RM i semi-finalen. Men var nu meget godt tilfreds med at gå ubesejret igennem ligaen Smiley hvilket også troldmanden, Messi roste mig for! Wink

Logged

brau
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Fc Barcelona
« Svar #36: 04 Dec 2014, 13:03 »

Må også hellere bidrage lidt til denne tråd!

Siden sidst jeg skrev har jeg spillet anden og tredje sæson.
Op til anden sæson havde jeg hentet Balanta, og ud gik Pedro, Song, Vermaelen, Affellay og Adama Traore.
Sæsonen endte med, at jeg vandt de små turneringer - den spanske og europæiske Super Cup samt Klub VM uden de store dikkedarer. De tre andre turneringer mundede ud i skuffelser - et point efter Real i ligaen og tabte både pokalturneringen og Champions League på gulvet i finalerne. Bl.a. pga. en kæmpefejl af Stegen i finalen, så Liverpool scorede til 3-2 i den forlængede spilletid efter vi havde kæmpet os tilbage fra 2-0. ticked off

Op til tredje sæson hentede jeg Pogba for hele 690 millioner. Rullende Øjne
Ud gik Mathieu, Mascherano (ville hjem til Argentina men skifter så til United  funny), Sergi Roberto, Tello og Rakitic. Til januar gik Paris amok og valgte at acceptere at købe Rafinha for hele 500 millioner + 50 % af næste salg! Shockeret Opstemt
Så alt i alt solgte jeg for mere end jeg købte.
Tredje sæson vandt jeg igen det hele ligesom første sæson. Real blev slået 4-1 i pokalturneringen, ligaen blev vundet med ni point og Champions League blev endnu engang vundet efter sejr over City på 2-0. Thumbs Up
Til info kan det fortælles, at både Messi, Neymar og Suarez, min normale offensiv, åbenbart var taget til landskampe og derfor ikke var med. ticked off
Munir har dog udviklet sig enormt (24 mål i 29(12) kampe og nummer tre på vores interne topscorerliste) og scorede til 1-0 3 minutter før tid. Deolofeu udbyggede minuttet efter og sejren var hjemme! Thumbs Up
Jeg har også lige købt Pogba, dog til anden sæson. Jeg måtte slippe 640 + 20% af næste salg (HAN BLIVER ALDRIG SOLGT). Hvad fik du for Rakitic? Overveje at sælge ham, da han nok bliver reserve, hvilket han nok ikke bliver helt tilfreds med. Jeg har nemlig Iniesta, Pogba , Youri Tielemans, Halilovic og Wilfrid Kaptoum til de to centrale midtbanepladser
Logged

Zachar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fc Barcelona
« Svar #37: 04 Dec 2014, 15:02 »

Hey Freaks Smiley
Jeg er self også startet med mit farvorithold, F.C. Barcelona Smiley
Er noget igennem de første 6 måneder af den første sæson, og har aldrig før oplevet denne form for dominans ! :p

Bruger en taktik, hentet fra FM BASE, der bygger på possesion og højt genpres, min ideal-11´er ser således ud:



Som i kan se har jeg ikke været ude og bruge så mange penge på transfermarkedet, da jeg ville bruge den første sæson på at opdage eventuelle svagheder i holdet (umiddelbart ingen).
Jeg håber vi kan holde dampen oppe resten af sæsonen og hive ligatitlen og Chl-trofæet hjem Smiley (fører ligaen stort foran Real)

Gode forslag er som altid yderst velkomne Opstemt
Logged

brau
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Fc Barcelona
« Svar #38: 04 Dec 2014, 18:51 »

Hey Freaks Smiley
Jeg er self også startet med mit farvorithold, F.C. Barcelona Smiley
Er noget igennem de første 6 måneder af den første sæson, og har aldrig før oplevet denne form for dominans ! :p

Bruger en taktik, hentet fra FM BASE, der bygger på possesion og højt genpres, min ideal-11´er ser således ud:



Som i kan se har jeg ikke været ude og bruge så mange penge på transfermarkedet, da jeg ville bruge den første sæson på at opdage eventuelle svagheder i holdet (umiddelbart ingen).
Jeg håber vi kan holde dampen oppe resten af sæsonen og hive ligatitlen og Chl-trofæet hjem Smiley (fører ligaen stort foran Real)

Gode forslag er som altid yderst velkomne Opstemt
Fungere det godt med så mange fremskudte playmakere? Smiley .. og har du solgt Munir? Hiv eventuelt Halilovic og Kaptoum op fra B-holdet, de bliver gode Wink Youri Tielemans kan hentes for omkring 100 mio, han er en fremragende til at overtage Xavi og Iniestas roller
Logged

Zachar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fc Barcelona
« Svar #39: 04 Dec 2014, 19:21 »

Han blev købt af liverpool ligesom jeg var ved at skrive nu kontrakt og komme af med den klausul, det samme skete med Rafinha Skuffet
Jeg er under transfer-ban til januar 16 Skuffet så tørt
Logged

brau
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Fc Barcelona
« Svar #40: 04 Dec 2014, 21:25 »

Rafinha var utilfreds, så var nødt til at sælge ham efter første sæson Skuffet
Logged

frandseen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Fc Barcelona
« Svar #41: 05 Dec 2014, 19:13 »

Jeg har også lige købt Pogba, dog til anden sæson. Jeg måtte slippe 640 + 20% af næste salg (HAN BLIVER ALDRIG SOLGT). Hvad fik du for Rakitic? Overveje at sælge ham, da han nok bliver reserve, hvilket han nok ikke bliver helt tilfreds med. Jeg har nemlig Iniesta, Pogba , Youri Tielemans, Halilovic og Wilfrid Kaptoum til de to centrale midtbanepladser

Pogba bliver du glad for! Han er fremragende, uden tvivl den bedste centrale midtbanespiller i spillet. Thumbs Up
Mener jeg solgte ham for lige knap 300 millioner og kan ikke huske om jeg også får 20 % af videresalg eller sådan noget. Har også lige hentet Tielemans og Halilovic er også rigtig god. Xavi vil bare ikke gå på pension men han spiller ingen kampe overhovedet. Hvad fik du for Rafinha? Smiley
Logged

frandseen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Fc Barcelona
« Svar #42: 05 Dec 2014, 19:17 »

Lige et godt råd til jer drenge - husk at brug Samper!! Han bliver hurtig utilfreds men gør alt for at behold ham og skriv også en ny kontrakt med ham, så han ikke har så lav frikøbsklausul. Allerede i første sæson spillede han mange kampe for mig, og han har udviklet sig fuldstændig vanvittigt.
En af de spillere jeg helt sikkert henter, når jeg skal være andre hold. Smiley
Logged

brau
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Fc Barcelona
« Svar #43: 06 Dec 2014, 17:11 »

Pogba bliver du glad for! Han er fremragende, uden tvivl den bedste centrale midtbanespiller i spillet. Thumbs Up
Mener jeg solgte ham for lige knap 300 millioner og kan ikke huske om jeg også får 20 % af videresalg eller sådan noget. Har også lige hentet Tielemans og Halilovic er også rigtig god. Xavi vil bare ikke gå på pension men han spiller ingen kampe overhovedet. Hvad fik du for Rafinha? Smiley
Fik 235 mio og Rafinha. Har lige mistet Samper til Bayern, ville godt ha' beholdt ham, men han blev utilfreds med han ikke fik en ny kontrakt der passede til hans status som nøgle spillere. Så hele truppen kom efter mig, og mente jeg skulle lade ham gå, fordi jeg stod i vejen for hans karriere og jeg ved ikke hvad Skuffet så solgte ham for 335, håber jeg kan købe ham tilbage igen om et par sæsoner. Har også lige solgt Alba for 405 til PSG, han havde kun et år tilbage af sin kontrakt og forlangte pænt meget i løn.
Så jeg håbede på, at jeg kunne få Alaba, men Bayern vil have 1,12 milliard som udgangspunkt Skuffet selvom mine talentspejdere mener han kan hentes for 350-420 mio. Så endte med at hente Bernat for 345 mio.
Logged

RasmusA12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fc Barcelona
« Svar #44: 11 Dec 2014, 16:54 »

Efter spillet gik ned startet jeg nyt op! en fantastisk sæson uden lige. slog alle rekorder!!  Cool









Logged

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010