home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 811 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være? FM14
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 44 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM14  (Læst 154306 gange)
jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #525: 03 Jun 2014, 20:42 »

Jeg har brug for et klub!!!!!!!
kravene er ikke store.

Europæisk klub.
middelmådigt hold
lidt penge (20mio++)
et par sjove/spændende spillere

Men ellers fyr løs, og kom med en salgstale om hvorfor lige den klub.
Efter at have været gået død i Hobro, Schalke, Milan, Tottenham, Atl Madrid, Wigan osv.
har brug for noget nyt og anderledes.
Logged

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #526: 03 Jun 2014, 20:46 »

Start uden klub.
Evt. som en tidligere fodboldspiller. Jeg har lavet Preben Elkjær som manager og efter 3 måneder fik jeg jobbet i Bolton, derefter gik jeg selv til Leeds, og 4 måneder senere med 2 kampe tilbage i ligaen sagde jeg op i Leeds. Derefter ventede jeg i 6 måneder på at få et nyt job, hvor Reading henvendte sig, fordi de lå dårligt i Championship. Jeg er nu rykket op og ligger nr. 8 efter 5 kampe. Bare en ide til hvis du som mig blev ved med at starte op med en klub og lukke ned efter 5 minutter.
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #527: 03 Jun 2014, 20:48 »

Start uden klub.
Evt. som en tidligere fodboldspiller. Jeg har lavet Preben Elkjær som manager og efter 3 måneder fik jeg jobbet i Bolton, derefter gik jeg selv til Leeds, og 4 måneder senere med 2 kampe tilbage i ligaen sagde jeg op i Leeds. Derefter ventede jeg i 6 måneder på at få et nyt job, hvor Reading henvendte sig, fordi de lå dårligt i Championship. Jeg er nu rykket op og ligger nr. 8 efter 5 kampe. Bare en ide til hvis du som mig blev ved med at starte op med en klub og lukke ned efter 5 minutter.
Jeg har gjort det samme før, og fået vældig spændende spil ud af det, men lige nu søger jeg lidt et spil med action fra start!
Logged

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #528: 04 Jun 2014, 20:16 »

Nogen der har prøvet et spil i USA som kan anbefale mig et hold? Smiley
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #529: 06 Jun 2014, 00:53 »

Kommer an på hvad du leder efter?
Et hold der kan dominere? Et hold med penge? Et hold med mange stjerner? Et hold der skal kæmpe for holde styr på økonomien? Et hold uden stjerner, men som måske godt kan få et resultat her og der?

Og så hjælper det ikke bare at poste " ?? " mindre end et døgn efter din første post. Det virker aggressivt. Det er ikke alle der er herinde hele tiden. Der kan godt gå dage uden svar  Wink
« Seneste Redigering: 06 Jun 2014, 00:55 af Gungner » Logged

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #530: 06 Jun 2014, 07:15 »

Et hold der dominere som kan udvikle talenter samtidigt Wink
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #531: 06 Jun 2014, 17:44 »

L.A. Galaxy eller New York Red Bulls vil nok være det bedste bud i så fald.
Logged

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #532: 06 Jun 2014, 19:57 »

Okay tak Smiley
Logged

stork
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #533: 08 Jun 2014, 15:58 »

Er der nogle der har startet med Randers?Huh
Logged

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #534: 12 Jun 2014, 12:04 »

Jeg leder efter noget nyt i FM, jeg er ved at gå lidt død i at vinterpausen i Danmark er så laaaaang. Jeg er Lyngby i 2025, og har fået et ganske fint hold, og buldrer derud af i Superligaen, så vinterpausen skal ikke længere bruges til at finde bedre spillere.

Nogle der har et bud på hvilken klub jeg skal være, gerne med samme "udfordring" som Lyngby?

Gerne en klub med et par talenter, og gerne med gode faciliteter.

Gerne en klub i nogle af de store europæiske lande.


Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #535: 12 Jun 2014, 12:40 »

RC Strasbourg i Frankrig - eller Coventry hvis det skal være lidt nede i rækkerne med potentiale til at kunne rykke lidt hurtigt op af - samt korte pauser.

Ellers tag til Sydamerika - Uruguay, Colombia eller Peru der er ingen pauser af betydning samt store talenter du kan opfostre og sælge for gode beløb til Europa
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #536: 12 Jun 2014, 13:21 »

Frankfurt lyder lidt som noget for dig. Der er kun et måneds pause fra slutningen af december til slutningen af januar. Derudover besidder de et par talenter, hvor Marc Stendera må nævnes som den største. Derudover kan Sonny Kittel, Marc-Oliver Kempf,  Kevin Trapp grundet han er keeper og til dels Vaclav Kadlec nævnes. Udfordringen i første sæson er, at du ikke får noget transerbeløb stillet til rådighed. Derudover er der også nogle gamle ræve, der snart skal udskiftes i form  af Alexander Madlung og Alexander Meier. Holdet har dog ret stærke spillere i form af Pirmin Schwegler, Sebastian Jung, Sebastian Rode, Kevin Trapp og Takashi Inui. Med de(n) rette transfer(s) kan du hurtigt opnå en god placering selvom du er seedet til 11. pladsen.

I første sæson skal du også tænke på Euro Cup, hvilket giver en ekstra udfordring.

Jeg synes, at det kunne lyde som om, at det ligner et hold som Lyngby. Et hold der ikke rigtig bliver taget for givet, ingen penge i 1. transfervindue og med mulighed for at udvikle et par talenter Smiley
Logged


FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #537: 12 Jun 2014, 14:52 »

Gode bud!

Kunne være at jeg skulle prøve lykken med Frankfurt. Takker :-)
Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #538: 13 Jun 2014, 16:37 »

Søger et sub-top hold eller et hold som har potentielle til at blive tophold inden for et par sæsoner, samtidig må holdet meget gerne have en god/rigtig god økonomi sådan at der er penge til indkøb (må ikke være hold fra England eller Tyskland)
Kom mange gerne med flere forskellige bud Smiley

På forhånd tak!
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #539: 17 Jun 2014, 05:33 »

St.Etienne.

De har en ganske fin økonomi, der lader dig hente et par spillere eller tre. De har desuden en del talenter, og ligger lige i sub-toppen. Et hold der kan blive franske mestre indenfor en tre sæsoner. Kan kun anbefale dem.
Logged

Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 44 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010