home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 829 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2010
| | | | |-+  Rate mit hold
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 27 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit hold  (Læst 118622 gange)
blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold
« Svar #105: 08 Jul 2010, 17:12 »

hva update spiller du med siden henry og cole er fri transfer?!?!
Logged

ertolia
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Rate mit hold
« Svar #106: 08 Jul 2010, 17:26 »

en her fra forumet .
Logged

dissing10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold
« Svar #107: 08 Jul 2010, 17:39 »

Kunne jeg få et SS af Zohore??
Logged

ZZ
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Rate mit hold
« Svar #108: 08 Jul 2010, 17:40 »

Kan man ikke få et SS af din spilstatus?
Logged

ertolia
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Rate mit hold
« Svar #109: 08 Jul 2010, 17:59 »

ka du da godt http://m86.dk/mf og Kenneth zhore http://m86.dk/mg
Logged

fck-drengen
Gæst
 
Sv: Rate mit hold
« Svar #110: 08 Jul 2010, 18:14 »

ka du da godt http://m86.dk/mf og Kenneth zhore http://m86.dk/mg
Zohore ser da godt nok ikke ud til at være den virkelige Zohore... har du selv lavet ham?
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold
« Svar #111: 08 Jul 2010, 18:21 »

HAHAHAHAHA Kenneth Zohore !!! 178 cm !?!?!?!? WTF
Logged

Baztik
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold
« Svar #112: 08 Jul 2010, 19:17 »

haha. der er vist en del diskution omkring dit hold med Sevilla, hvilket meget vel har været snyd på den ene eller den anden måde.

Jeg begyndte derfor er "researche" lidt, og startede et game med Sevilla, i kan selv følge med.
Du købte for 1,23 mil. i første sæson, og solgte kun for 870, hvilket vil sige du startede med 370 mio.

Da jeg begyndte med game med Sevilla, valgte jeg at i forventningerne at vinde ligaen, hvor man så startede med 75 mio.
Hvilket slet ikke hører op til de 370 mio man skulle starte med hvis ertolia's game var uden økonomisk cheat.

Jeg gik derfor en i bestyrelses lokale og redigéret på budget, hvor man kunne ændre det så meget at man fik hele 200 mio. i transferbudgettet, men havde så kun 150.000 man kunne bruge om ugen til lønninger tilbage. Igen så hører 200 mio ikke op til de 370, plus du har solgt spillere der ikke var særlige løntunge, men købt spillere der var endnu mere, hvilket du så vil overskride lønningerne.

Når man så har vundet La Liga og CHL giver det lidt sig selv, så har man tjent penge i kassen, det klart at til næste sæson vil der komme flere sponsore, og forlængelse af klubbens nuværende sådan du får endnu flere penge, tv-indtægter vil klart også stige, populariten af klubben vil også stige, så der bliver solgt flere sæsonkortholdere og billetter til kampene. Selvom alt det ikke afgør at du ikke har snydt i starten, så er det måske værd at vide. Det er i hvertfald bevist at du har snydt økonomisk.

Når du så næste sæson sælger for 710 mio. og køber for hele 146 mil. vil det sige klubben har fristillet 750 mio. kroner til din kasse, udregnet efter du skulle have 0 mio. tilbage efter mine beregninger. 1 ting er du slet ikke vil kunne tjene så meget i at vinde La Liga, og CHL plus tv-indtægter, en anden ting er klubben slet ikke har så mange penge økonomisk. Desuden af alle de penge klubben har skrabet ind af det, vil de ikke fristille alle pengene, men derimod kun nogle af dem.

Du kan godt pakke sammen. Der er helt sikkert intet problem i at snyde, men at du benægter det er noget andet.



« Seneste Redigering: 08 Jul 2010, 19:20 af Baztik » Logged

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold
« Svar #113: 08 Jul 2010, 19:44 »

haha. der er vist en del diskution omkring dit hold med Sevilla, hvilket meget vel har været snyd på den ene eller den anden måde.

Jeg begyndte derfor er "researche" lidt, og startede et game med Sevilla, i kan selv følge med.
Du købte for 1,23 mil. i første sæson, og solgte kun for 870, hvilket vil sige du startede med 370 mio.
 
Da jeg begyndte med game med Sevilla, valgte jeg at i forventningerne at vinde ligaen, hvor man så startede med 75 mio.
Hvilket slet ikke hører op til de 370 mio man skulle starte med hvis ertolia's game var uden økonomisk cheat.

Jeg gik derfor en i bestyrelses lokale og redigéret på budget, hvor man kunne ændre det så meget at man fik hele 200 mio. i transferbudgettet, men havde så kun 150.000 man kunne bruge om ugen til lønninger tilbage. Igen så hører 200 mio ikke op til de 370, plus du har solgt spillere der ikke var særlige løntunge, men købt spillere der var endnu mere, hvilket du så vil overskride lønningerne.

Når man så har vundet La Liga og CHL giver det lidt sig selv, så har man tjent penge i kassen, det klart at til næste sæson vil der komme flere sponsore, og forlængelse af klubbens nuværende sådan du får endnu flere penge, tv-indtægter vil klart også stige, populariten af klubben vil også stige, så der bliver solgt flere sæsonkortholdere og billetter til kampene. Selvom alt det ikke afgør at du ikke har snydt i starten, så er det måske værd at vide. Det er i hvertfald bevist at du har snydt økonomisk.

Når du så næste sæson sælger for 710 mio. og køber for hele 146 mil. vil det sige klubben har fristillet 750 mio. kroner til din kasse, udregnet efter du skulle have 0 mio. tilbage efter mine beregninger. 1 ting er du slet ikke vil kunne tjene så meget i at vinde La Liga, og CHL plus tv-indtægter, en anden ting er klubben slet ikke har så mange penge økonomisk. Desuden af alle de penge klubben har skrabet ind af det, vil de ikke fristille alle pengene, men derimod kun nogle af dem.

Du kan godt pakke sammen. Der er helt sikkert intet problem i at snyde, men at du benægter det er noget andet.
Jeg vil ikke kommentere videre på det du skriver, for er 100 procent enig i alt sammen. Dertil kommer chancen for at Puyol, Zlatan, Cesc, Flamini eller Kun gider til Sevilla i første sæson, er højest lig med 0. Ked af at sige det sige det ertolia, men den der skal du squ længere ud på landet med Smiley
Logged

Baztik
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold
« Svar #114: 08 Jul 2010, 19:47 »

Jeg vil ikke kommentere videre på det du skriver, for er 100 procent enig i alt sammen. Dertil kommer chancen for at Puyol, Zlatan, Cesc, Flamini eller Kun gider til Sevilla i første sæson, er højest lig med 0. Ked af at sige det sige det ertolia, men den der skal du squ længere ud på landet med Smiley

Ja det jo en anden ting, er også 100 procent enig med dig Smiley
Logged

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

fck-drengen
Gæst
 
Sv: Rate mit hold
« Svar #115: 08 Jul 2010, 19:55 »

HAHAHAHAHA Kenneth Zohore !!! 178 cm !?!?!?!? WTF
Præcis og 6 i styrke! Grin
Logged

ertolia
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Rate mit hold
« Svar #116: 09 Jul 2010, 14:06 »

haha. der er vist en del diskution omkring dit hold med Sevilla, hvilket meget vel har været snyd på den ene eller den anden måde.

Jeg begyndte derfor er "researche" lidt, og startede et game med Sevilla, i kan selv følge med.
Du købte for 1,23 mil. i første sæson, og solgte kun for 870, hvilket vil sige du startede med 370 mio.
 
Da jeg begyndte med game med Sevilla, valgte jeg at i forventningerne at vinde ligaen, hvor man så startede med 75 mio.
Hvilket slet ikke hører op til de 370 mio man skulle starte med hvis ertolia's game var uden økonomisk cheat.

Jeg gik derfor en i bestyrelses lokale og redigéret på budget, hvor man kunne ændre det så meget at man fik hele 200 mio. i transferbudgettet, men havde så kun 150.000 man kunne bruge om ugen til lønninger tilbage. Igen så hører 200 mio ikke op til de 370, plus du har solgt spillere der ikke var særlige løntunge, men købt spillere der var endnu mere, hvilket du så vil overskride lønningerne.

Når man så har vundet La Liga og CHL giver det lidt sig selv, så har man tjent penge i kassen, det klart at til næste sæson vil der komme flere sponsore, og forlængelse af klubbens nuværende sådan du får endnu flere penge, tv-indtægter vil klart også stige, populariten af klubben vil også stige, så der bliver solgt flere sæsonkortholdere og billetter til kampene. Selvom alt det ikke afgør at du ikke har snydt i starten, så er det måske værd at vide. Det er i hvertfald bevist at du har snydt økonomisk.

Når du så næste sæson sælger for 710 mio. og køber for hele 146 mil. vil det sige klubben har fristillet 750 mio. kroner til din kasse, udregnet efter du skulle have 0 mio. tilbage efter mine beregninger. 1 ting er du slet ikke vil kunne tjene så meget i at vinde La Liga, og CHL plus tv-indtægter, en anden ting er klubben slet ikke har så mange penge økonomisk. Desuden af alle de penge klubben har skrabet ind af det, vil de ikke fristille alle pengene, men derimod kun nogle af dem.

Du kan godt pakke sammen. Der er helt sikkert intet problem i at snyde, men at du benægter det er noget andet.




det er noget der hedder og købe over 48måndere . og er det min skyld at de vil skifte til mig ? . Ved godt det ser mistænktsom ud men har altså ik snydt og det er ik mig selv der har lavet Zohre
Logged

Baztik
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold
« Svar #117: 09 Jul 2010, 14:55 »

det er noget der hedder og købe over 48måndere . og er det min skyld at de vil skifte til mig ? . Ved godt det ser mistænktsom ud men har altså ik snydt og det er ik mig selv der har lavet Zohre
ændre stadig ikke det faktum at du stadig ikke vil have nok midler.

når du ændre det til 200 mio. har du ikke råd til at betale en spiller, og hvis du ændre det til start, 75 mio. har du ikke råd til at købe spilleren.
Logged

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

fck-drengen
Gæst
 
Sv: Rate mit hold
« Svar #118: 09 Jul 2010, 16:12 »

ændre stadig ikke det faktum at du stadig ikke vil have nok midler.

når du ændre det til 200 mio. har du ikke råd til at betale en spiller, og hvis du ændre det til start, 75 mio. har du ikke råd til at købe spilleren.
Baztik, man kan altså godt købe spillere over 48 måneder for flere penge end der står i budgettet Peace

EDIT: Men det ser stadig vildt urealistisk med at de gider til klubben.
Logged

Baztik
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold
« Svar #119: 09 Jul 2010, 16:34 »

Baztik, man kan altså godt købe spillere over 48 måneder for flere penge end der står i budgettet Peace

EDIT: Men det ser stadig vildt urealistisk med at de gider til klubben.
Ved godt man kan det, økonomien er stadig uanmindelig med Sevilla. Smiley
Logged

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 27 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010