home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 530 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2010
| | | | |-+  Rate mit hold
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 27 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit hold  (Læst 117970 gange)
Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold
« Svar #75: 28 Jun 2010, 10:30 »



Had synes i? Nogen forslag til forbedringer? Smiley

Vandt The Treble sidste år, hvilket betød at jeg ikke kunne holde på folk som Robben, Gómez og Ribéry, men betyder så også at jeg har en del penge til transfers.

Super godt hold Smiley Hvis jeg skulle sige en enkel ting, så må det være den centrale midtbane. Jeg ved ikke hvor god Witsel er, men måske kan der findes bedre? Demichellis kunne også godt skiftes med en yngre og bedre spiller Smiley Et bud kunne være Matuidi Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

phil0883
Gæst
 
Sv: Rate mit hold
« Svar #76: 28 Jun 2010, 10:37 »

Tak. Og han ser da god ud  Thumbs Up
Han er også god Peace Han mangler bare lige gennemruddet Wink
Logged

Klaus Fejer
Gæst
 
Sv: Rate mit hold
« Svar #77: 28 Jun 2010, 22:01 »


RATE! Grin
Spørg efter SS!
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold
« Svar #78: 28 Jun 2010, 22:58 »

Super godt hold Smiley Hvis jeg skulle sige en enkel ting, så må det være den centrale midtbane. Jeg ved ikke hvor god Witsel er, men måske kan der findes bedre? Demichellis kunne også godt skiftes med en yngre og bedre spiller Smiley Et bud kunne være Matuidi Smiley

Witsel har udviklet sig meget, og gør det rigtig godt Smiley Havde også tænkt mig snart at skifte Demichelis ud, men vidste ikke lige med hvem, så jeg vil kigge nærmere på ham Matuidi Smiley
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold
« Svar #79: 01 Jul 2010, 00:30 »

Det er mit AGF-hold, og vi er i tredje sæson. Første sæson jeg spillede, sluttede jeg langt over forventning og røg ind på en andenplads i SAS Ligaen, 3 point efter FCK. Fra et budget på 0,00,- danske kroner, ja så var der klar forbedring at hente. Alligevel fik jeg 'kun skrabet' en fjerdeplads i havn i sæson 2, og nu er jeg i gang med den tredje af sæsonerne.



Rate!
Hvis I vil have SS siger I bare til. Erol Karatas er den eneste regen i truppen, mens jeg har nogle gamle ræve og unge talenter i truppen.
Logged

rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: Rate mit hold
« Svar #80: 01 Jul 2010, 00:41 »

Det ligner at du har forsoegt at holde realismen i dit spil og ikke er gaaet ud og har lavet de vilde indkoeb. Noget siger mig ogsaa at du, ligesom mig selv, er AGF fan, da du ellers ville have fundet en anden maalmand end Steffen Rasmussen og jeg har også set flere saelge Martin Joergensen, fordi han maaske er lidt gammel og loentung!?
Jeg kunne godt taenke mig at vide hvordan Dennis Hoegh og Kasper Povlsen har gjort det? Og hvor er Sanel Kapidzic? Og saa er det fedt at du har hentet Winston Reid, da jeg også selv tit ender med at hente ham til Aarhus :-)
Logged

fck-drengen
Gæst
 
Sv: Rate mit hold
« Svar #81: 01 Jul 2010, 00:43 »

Det er mit AGF-hold, og vi er i tredje sæson. Første sæson jeg spillede, sluttede jeg langt over forventning og røg ind på en andenplads i SAS Ligaen, 3 point efter FCK. Fra et budget på 0,00,- danske kroner, ja så var der klar forbedring at hente. Alligevel fik jeg 'kun skrabet' en fjerdeplads i havn i sæson 2, og nu er jeg i gang med den tredje af sæsonerne.



Rate!
Hvis I vil have SS siger I bare til. Erol Karatas er den eneste regen i truppen, mens jeg har nogle gamle ræve og unge talenter i truppen.
Må jeg se SS af Mahatma Otoo?
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold
« Svar #82: 01 Jul 2010, 00:48 »

Ja selvfølgelig er man AGF-fan, eller fan vil jeg nu ikke kalde mig, men tilhænger i det, jeg bor i Århus. ;-)

Men ja, Rasmussen er ikke verdens bedste keeper, men han har fået chancen, og siden resten af mit hold har spillet som det skulle, har Rasmussen ikke været iøjnefaldende dårlig i hvert fald. ;-) Jørgensen er ikke blot løntung mere, han er også decideret tung nu her ... I første sæson kvitterede han ellers med et par mål og ganske habilt spil, inden jeg er blevet nødt til at bænke ham her i de næste sæsoner.

Dennis Høegh var i første sæson min helt fantastiske indskiftningsspille r, og han lavede 8 mål i første sæson i klubben - mange af dem var vigtige mål, hvor han blev sat ind i angrebet og dukkede frem af ingenting, men ellers sad Graulund tungt på tronen med 24 sæsonmål i sæson 1, hvorfor det var småt med spilletid til Høegh. Høegh har jeg ikke rigtig brugt i den sidste tid, for i og med, der er kommet bedre spillere i startopstillingen, er der også kommet bedre reserver; og han leverer ikke rigtig samme gode præstationer som tidligere. Desværre. Sanel leverer ikke på nogen måde, og selvom han har fået indskiftninger på stribe, er det kun blevet til 2 mål, hvorfor han er røget på andetholdet. KAsper Povlsen gør altid en god figur, men Chanko er bedre og bliver stortset aldrig skiftet ud. Povlsen er i mit hierarki dog over Lucena, så han gør det nogenlunde.

Reid er en sand klassespiller, ikke så meget at sige til hans præstationer.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold
« Svar #83: 01 Jul 2010, 00:51 »

Selvfølgelig må du se SS. :-)
http://roflsaurus.com/users/public/z36920mahatt167.jpg

Men i Århus, siger vi ikke Mahatma uden at sige Erol - jeg var så heldig at blive tildelt et af spillets største talenter, og lige i øjeblikket holder A.C. Milan og Livorno øje med min topscorer, men både Barcelona, Sevilla og andre topklubber har haft et øje til Karatas! :-)
http://roflsaurus.com/users/public/q40266erolr167.jpg
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold
« Svar #84: 01 Jul 2010, 00:58 »

Han er da noget vild ham Karatas! Thumbs Up
Logged


Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold
« Svar #85: 01 Jul 2010, 01:04 »

Han er da noget vild ham Karatas! Thumbs Up

Han er alt for vild! Topscorer i sidste sæson som 16-årig. Topscorer ligenu med 16 mål i 23 kampe. Han er iskold! ;-)
Logged

rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: Rate mit hold
« Svar #86: 01 Jul 2010, 01:05 »

Ja selvfølgelig er man AGF-fan, eller fan vil jeg nu ikke kalde mig, men tilhænger i det, jeg bor i Århus. ;-)

Men ja, Rasmussen er ikke verdens bedste keeper, men han har fået chancen, og siden resten af mit hold har spillet som det skulle, har Rasmussen ikke været iøjnefaldende dårlig i hvert fald. ;-) Jørgensen er ikke blot løntung mere, han er også decideret tung nu her ... I første sæson kvitterede han ellers med et par mål og ganske habilt spil, inden jeg er blevet nødt til at bænke ham her i de næste sæsoner.

Dennis Høegh var i første sæson min helt fantastiske indskiftningsspille r, og han lavede 8 mål i første sæson i klubben - mange af dem var vigtige mål, hvor han blev sat ind i angrebet og dukkede frem af ingenting, men ellers sad Graulund tungt på tronen med 24 sæsonmål i sæson 1, hvorfor det var småt med spilletid til Høegh. Høegh har jeg ikke rigtig brugt i den sidste tid, for i og med, der er kommet bedre spillere i startopstillingen, er der også kommet bedre reserver; og han leverer ikke rigtig samme gode præstationer som tidligere. Desværre. Sanel leverer ikke på nogen måde, og selvom han har fået indskiftninger på stribe, er det kun blevet til 2 mål, hvorfor han er røget på andetholdet. KAsper Povlsen gør altid en god figur, men Chanko er bedre og bliver stortset aldrig skiftet ud. Povlsen er i mit hierarki dog over Lucena, så han gør det nogenlunde.

Reid er en sand klassespiller, ikke så meget at sige til hans præstationer.
Jeg syntes heller ikke at Rasmussen plejer at være ioejnefaldende daarlig, men talentspejderrappor ten taler altid sit tydelige sprog. Jeg kunne godt forestille mit at Joergensen er blevet tung da hans stats meget hurtig begynder at hagle ned, men kan se at han gaar paa pension naar saesonen er slut, saa han kunne jo vaere sjov at faa med i traenerstaben.
Kan egentlig godt forstaa at du foretraekker Chanko, da han jo bl.a. laver nogle syge frispark, men hvad gav du for ham? Bliver ogsaa lige noed til at spoerge ind til Devdariani og hvordan han goer det, fordi han ser ud til at have et acceptabelt gennemsnit?
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold
« Svar #87: 01 Jul 2010, 01:14 »

Jeg måtte slippe 9,5 for Chanko, og jeg ved ikke, om han er alle pengene værd, men han gør det super, og med spillere som ham på holdet, kan man klatre meget i ligaen.
Jaa, Devdariani gør det super lækkert. Jeg har brugt ham på lidt forskellige pladser, men han er endt på den centrale midtbane, hvor han med 9 assist og 3 oplæg har gjort en fantastisk figur .. han er super vigtig og en spiller, man skal bruge imo. :-)
Logged

rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: Rate mit hold
« Svar #88: 01 Jul 2010, 01:21 »

Jeg gaar ud fra at du mener enter 9 assist og 3 maal eller 9 maal og 3 oplaeg :-)
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold
« Svar #89: 01 Jul 2010, 01:25 »

Hov ja, hehe. Jeg mener 9 assist og 3 mål. ;-)
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 27 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010