home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I dag kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 21:25:07 warmon Blogkonkur... [16] Journeyman - Afsl...
I dag kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  2 Brugere, 380 Gæster Online.

Indlæg: 1132753 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  En britisk storklub
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: En britisk storklub  (Læst 4262 gange)
Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
En britisk storklub
« : 23 Dec 2013, 21:19 »


Manchester United

Velkommen til en ny blog fra min side. Denne kan tager den udgangspunkt i en klub, jeg personligt har fulgt og holdt med igennem størstedelen af mit liv. De forsvarende engelske mestre fra Manchester United er holdet. Men spillet bliver ikke tilfældigt sat op i denne omgang. Jeg vil nemlig bestræbe mig efter, ikke blot at genvinde det engelske mesterskab, og derved holde det hos den røde del af Manchester. Men jeg vil også forsøge at få de røde djævle til at fungere udelukkende bestående af britiske spillere. Det nye Manchester United skal være britisk, og midtpunktet skal være Wayne Rooney!

Dette betyder der er sat nogle retningslinjer op for dette spil, som på intet tidspunkt må brydes.

RETNINGSLINJER:
- I første sæson findes der ingen regler for procentdelen af truppen der skal være britisk.
I anden sæson skal min. 70% af førsteholdstruppen bestå af britiske spillere.
I tredje sæson skal min. 90% af førsteholdstruppen bestå af britiske spillere.
Efter fjerde sæson skal hele truppen bestå af britiske spillere.

- Alle indkøb skal være britiske.
Alle indkøb skal være under 25 år gammel.

- Wayne Rooney må ikke sælges.
Michael Carrick må ikke sælges.

NUVÆRENDE TRUP:
David De Gea
Anders Lindegaard
Ben Amos

Chris Smalling
Phil Jones
Rio Ferdinand
Jonny Evans
Nemanja Vidic
Rafael
Kyle Walker
Patrice Evra

Michael Carrick
Darren Fletcher
Marouane Fellaini
Tom Cleverley
Ashley Young
Ryan Giggs
James Ward-Prowse
Luis Nani
Adnan Januzaj
Shinji Kagawa

Danny Welbeck
Wayne Rooney
Robin van Persie
Javier Hernández
« Seneste Redigering: 25 Dec 2013, 16:50 af Møller » Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: En britisk storklub
« Svar #1: 23 Dec 2013, 21:25 »

den farlige "kommer der en seriøs britisk målmand frem, inden for 3 år" leg Opstemt

Nogen tanker om hvilke udlændinge du vil smide af holdet først?
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: En britisk storklub
« Svar #2: 23 Dec 2013, 21:58 »

Spændende glæder mig til mere!
Logged

Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En britisk storklub
« Svar #3: 23 Dec 2013, 22:55 »


Manchester United

Transfervinduet er lukket i for denne gang, og det har været et interessant et af slagsen. Der er selvfølgelig en grund til jeg har ladet første sæson være fri for reglen omkring procentdel britiske spillere i truppen. Det ville være

James Ward-Prowse, Rooneys nye lærling!
katastrofalt og skulle ud og udskifte så stor en del af truppen, som Manchester Uniteds trup af udenlandske spillere. Det ville ikke bare skabe dårlig kemi, men også dårlige resultater.

Med det sagt, har jeg selvfølgelig været ude og skille mig af med nogle spillere fra både førsteholdstruppen, men også reserveholdet. Første spillere der blev sat til salg og tilbudt væk var brasilianske Anderson, Antonio Valencia fra Ecuador og Alexander Büttner fra Holland. De røg temmelig hurtigt til hhv. Marseille, Monaco og Rubin Kazan, for 81 mio., 100 mio. og 31 mio. Men vigtigst af alt tjente vi i rundt regnet én million i lønninger pr. uge.

Det gav plads i transferbudgettet til nogle større handler. Første indkøb stod mig klart ret hurtigt. Jeg forventede egentlig et stort bud på Rafael, da Bayern lod til at være virkelig interesserede. De ville dog ikke betale hvad jeg ønskede, og derfor kan man måske mene indkøbet af Kyle Walker for 130 mio. kr. blev gjort for tidligt. Ind er han dog kommet sammen med stortalentet Will Hughes, som er hentet for 65 mio. kr. hos Derby. På sidste dagen blev så vinduets dyreste handel for os James Ward-Prowse sikret for 160 mio. kr.

Efter transfervinduet står jeg nu med en førsteholdstrup bestående af 26 spillere. 14 af dem er fra Storbritannien, det er to mere end da spillet startede. Dette skyldes af Will Hughes som han ankom også blev lejet ud til Southampton fra Premier League.

Sæsonen er også allerede sparket igang. I Community Shield slog vi sikkert som forventet Wigan med 2-0. I Premier League er vi også kommet afsted som håbet. 2-1 ude over Southampton, 3-0 hjemme over Cardiff og sidst 2-0 ude mod Hull er resultaterne fra de første tre kampe, ni point der sender os helt til tops af Premier League.

Lodtrækningen til Capital One Cuppens 3. runde gav os Burnley. Mens vi i Champions League Gruppespillet er trukket sammen med italienske Milan, de tyske forsvarende sølvvindere fra Dortmund og så belgiske Anderlecht i en meget svær gruppe.
« Seneste Redigering: 23 Dec 2013, 22:58 af Møller » Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: En britisk storklub
« Svar #4: 23 Dec 2013, 23:09 »

Fedt det går da meget godt indtil videre!
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: En britisk storklub
« Svar #5: 24 Dec 2013, 00:01 »

følger helt klar med, god start Smiley
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Svartovich
Gæst
 
Sv: En britisk storklub
« Svar #6: 24 Dec 2013, 00:02 »

Simpelt og flot layout - og elsker konceptet. Kunne godt overveje selv at prøve det med Arsenal i nærmeste fremtid! Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: En britisk storklub
« Svar #7: 24 Dec 2013, 00:40 »

Spændende blog indtil videre møller Smiley
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En britisk storklub
« Svar #8: 24 Dec 2013, 05:00 »

Spændende med et rent britisk hold havde jeg også tilbage i fm 11-12 stykker med brighton.
Logged


Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En britisk storklub
« Svar #9: 24 Dec 2013, 15:21 »

Jeg bukker og takker Smiley Der kommer desværre ikke noget i dag, men I skal da ikke snydes for et glædeligt jul alligevel.
Logged

20LEGEND
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: En britisk storklub
« Svar #10: 24 Dec 2013, 23:38 »

Super fed start! Følger med.
Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: En britisk storklub
« Svar #11: 25 Dec 2013, 03:39 »

den farlige "kommer der en seriøs britisk målmand frem, inden for 3 år" leg Opstemt

hvad med Jack Butland? er han ikke britisk og et rimeligt talent? Smiley
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

kasper.rytter
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: En britisk storklub
« Svar #12: 25 Dec 2013, 12:21 »

den farlige "kommer der en seriøs britisk målmand frem, inden for 3 år" leg Opstemt

Nogen tanker om hvilke udlændinge du vil smide af holdet først?

Ja, det kan vist sagtens ske, at De Gea er inden for de sidste 10%, der først ryger inden fjerde sæson. Når det så er sagt, er der da nogle få stykker:
- Joe Hart
- Begovic er vist også halv eller kvart englænder (ved ikke om det tæller?  Smiley)
- Fraser Forster - selvom han virkelig til at være lidt undervurderet i spillet
- Og selvfølgelig Butland, som der også nævnes
Logged

Forza Parma

Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En britisk storklub
« Svar #13: 25 Dec 2013, 13:23 »


Manchester United


Den succesrige del af Manchester, sådan omtales vores del, den røde del af Manchester, i de lokale aviser. Vi er overalt på forsiderne, 7 sejre i streg kunne vi præstere, før Aston Villa i ottende kamp, to minutter inde i overtiden udlignede vores 1-0 føring til 1-1 på Villa Park. En positiv ting er at vi fortsat i den hjemlige er ubesejrede ti kampe inde i sæsonen. Resultater som 3-1 over Tottenham og Liverpool, derudover er West Ham og Norwich også blevet

Uniteds topscorere fortsat ikke britiske.
besejret. Vores statistik i den hjemlige Premier League lyder på 8-2-0 efter ti kampe, de to uafgjorte resultater stammer fra kampen på Villa Park og tiende kamp mod Fulham på Old Trafford.

I Champions League er vi også ubesejrede. Vi lagde stærkt ud med 5-0 hjemme over belgiske Anderlecht. Men siden da er vores statistik gået ned ad bakke, 1-1 var vi heldige med at slippe fra Dortmund med, mens vi hjemme på Old Trafford også kun spillede 1-1 imod AC Milan efter en skudstatistik på 17-1 i vores favør. Bestemt ikke godkendt og langt fra tilfredsstillende, heller ikke for fansne.

Men lutter succeshistorier skal det heller ikke være. Vi har nemlig lidt vores første nederlag under min ledelse. I Carling Cuppens fjerde runde stod vi overfor Burnley på udebane. Ganske som mit store forbillede Sir. Alex Ferguson plejede at gøre det benyttede jeg en masse af vores yngre talenter i kampen. James Wilson kom på måltavlen til 1-0, men i 88ende minut udlignede Championship topholdet og i straffesparkskonkur rencen nappede deres målmand Kyle Walkers skud efter otte fuldtræffere fra begge mandskaber.

Jeg glemte i den første opdatering at meddele at Wilfried Zaha også er blevet lejet ud for denne sæson. Han render pt. rundt for de succesrige Aston Villa, som aktuelt ligger overraskende nr. 4 i Premier League. Wilfried er en af profilerne på det hold, og i september blev han månedens unge spiller i Premier League, mens han to gange har været på ugens hold. Det unge vidunderbarn har scoret fire gange i 11 kampe for Villa.

Hvis jeg skal komme med en kort status over de mest lovende talenter jeg har udlejet for tiden, har Angelo Henriquez desværre pådraget sig en alvorlig korsbåndsskade og er ude i op til syv måneder for Zaragoza. Will Hughes har fået seks kampe fra start for Southampton, mens han er blevet indskiftet to gange, den unge britte har fortsat sit første Saints mål til gode. Sidst men ikke mindst har Nick Powell fået fem kampe fra start hos Wigan, han er blevet indskiftet én enkelt gang og har scoret ét mål for de forsvarende FA Cup vindere.

En ting jeg bruger meget tid på er at kigge frem mod januars transfervindue. Jeg skal fortsat udskifte truppen skridt for skridt. Der skal være en perfekt balance i udskiftningen, så vi ikke kommer til at få dalende præstationer grundet for mange nye navne i truppen. Til januar er målet at komme af med to ældre spillere, som begge trækker en enorm løn. Nemanja Vidic er allerede solgt til kinesiske Guanzhou for 14 mio. kr. men også Patrice Evra forventer jeg forlader os til vinter. Kommer jeg af med de to vil det løsne 1,5 mio. kr. om ugen i lønningsposen. Jeg har kig på flere positioner hvor der skal forstærkes. Én af dem er selvfølgelig såfremt Evra smutter venstre back pladsen, der er flere navne inde og vende som erstatning. Luke Shaw er den oplagte, da han er Englands største talent på positionen, men har vi på nuværende tidspunkt knap 300 mio. kr. at smide til Southampton for at få ham til Old Trafford? Derfor er der også alternativer som Danny Rose eller at benytte Fabio ét halvt år mere. Også målmandsposten ønsker jeg snart at finde mit fremtidige valg. David De Gea har jeg ikke travlt med at afskedige, han er ikke blandt de dyrest lønnede, og der er langt mellem de gode britiske keepere. Jeg har dog talenter i kikkerten, som David kan bruge 1-1½ år på at give gode råd og oplæring.

Premier LeagueChampions League
1.Man Utd26p1.Anderlecht6p
2.Chelsea22p2.Man Utd5p
3.Tottenham20p3.Dortmund4p
4.Aston Villa18p4.AC Milan1p
« Seneste Redigering: 25 Dec 2013, 13:27 af Møller » Logged

Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En britisk storklub
« Svar #14: 25 Dec 2013, 16:30 »


Manchester United
Tirsdag 4. februar 2014

Endnu et transfervindue, mit anden af slagsen i karrieren, er veloverstået! Så veloverstået at jeg ikke har skrevet kontrakt med ét eneste nyt navn. Det var lige ved at jeg lavede lidt en hasarderet signing på sidste dagen af Danny Rose, men i sidste øjeblik skiftede jeg mening og lod Rose blive i London. Dette hasarderede tilbud på ham faldt

Danny Rose ikke til Manchester United i denne omgang.
efter jeg også på sidste dagen lod Fábio forlade os til forden for FC Bayern til en sum af 95 mio. kr. En pris jeg ikke kunne sig nej til, Fábio har været god, men jeg ved virkelig ikke om han kunne have blevet ved med at præstere på samme høje niveau.

Derudover har også Patrice Evra, helt som ventet, fundet sig en ny klub. Franskmanden har kontraktudløb til sommer og flere klubber udnyttede muligheden for at forhandle med min venstre back. Det gør mig egentlig ikke så meget, at han til sommer skifter os ud med Bordeaux fra hjemlandet, for som I alle ved er planen at signe en ny engelsk venstre back inden alt for længe. Den helt store nyhed for mig er at jeg i pausen også har fået skrevet ny kontrakt med midterpunktet i dette projekt, Wayne Rooney, så han nu er bundet til os for de næste 5 år også.

Macheda smutter i øvrigt også til sommer, han har skrevet kontrakt med italienske Genoa der overtager ham gratis efter kontraktudløb. Macheda har endnu sin første kamp til gode under min ledelse. Pt. har jeg ikke råd til min ønskespiller til venstre backen, Luke Shaw. Men til sommer skulle jeg meget gerne have det. Min plan er lige pt. at sende Robin van Persie afsted til sommer, de kan komme som en overraskelse for nogen. Men 30 år gammel og stadig over 150 mio. kr. værd, det er med at få ham afsted mens man kan få lidt af den store sum Sir. Alex betalte for ham ind igen.

Siden sidste opdatering har vi spillet 19 kampe. 11 af dem er blevet vundet, mens vi har spillet fire uafgjort og tabt 4 kampe. Vi er kommet videre fra gruppespillet i Champions League som toere efter nederlag til puljevinderne fra Dortmund i sidste kamp 10 mod 11 næsten hele kampen. Derudover er vi videre til fjerde runde i FA Cuppen, hvor vi skal spille omkamp mod Hull efter 1-1 på Old Trafford. I den hjemlige Premier League har vi nu tabt i alt tre kampe på 24 kampe, vi har kun lukket 14 mål ind og har aktuelt hele ni point ned til 2. pladsen Chelsea, som vi i øvrigt tabte til på Stamford Bridge i juleprogrammet. Et juleprogram hvor vi også spillede 0-0 hos Manchester City i et lokalopgør der havde ingen intensitet eller kvalitet.

Javier Hernandez fortsætter med at bombe for os. Han har nu scoret 16 mål i 17(6) kampe i denne sæson. Han har mere eller mindre forvist Robin van Persie til bænken. Wayne Rooney fortsætter sit fremragende spil, og det samme gør Rio Ferdinand i forsvaret. Begge sidstnævnte har i øvrigt forlænget deres United-kontrakter med hhv. fem og to år.

Yderligere info skal vi møde Marseille i 1. knockoutrunde i Champions League, mens vi hvis vi slår Hull ud af FA Cuppens 4. runde skal møde de forsvarende mestre fra Wigan, med Nick Powell i truppen.

Premier LeagueChampions League
1.Man Utd53p1.Dortmund11p
2.Chelsea44p2.Man Utd11p
3.Everton40p3.Anderlecht8p
4.Aston Villa40p4.AC Milan2p
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010