home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:38:14 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 594 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Mighty Spurs
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Mighty Spurs  (Læst 4821 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Mighty Spurs
« : 29 Dec 2010, 13:46 »



Der er tiden hvor lysten er væk, der er tiden hvor den er tilstede. Lysten til Football Manager er endelig på vej tilbage til undertegnede, men lysten til at holde et spil kørende har endnu ikke indfundet sig. Derfor forsøger jeg, at få dette til at lykkedes ved at lave en blog. Jeg har tidligere været meget aktiv i blogs, men det er efterhånden længe siden, at der kom en ordentlig blog fra mig. Det håber jeg at gøre anderledes med denne blog, hvor vi, som overskriften antyder, kommer til at følge mig i Tottenham Hotspur FC.

Desværre har jeg oplevet, at man i Football Manager 2011 ofte bliver tilbudt de største stjerner til småpenge. Dette har jeg ikke i sinde, at lade mig friste af hele tiden. Selvfølgelig kan der være tilbud, hvor man bare siger HAPS og snupper spilleren fordi man har mangler i truppen på den plads, men det skal gøres med omtanke og uden at kigge på navnet alene.

For at jeg selv skal bibeholde interessen i dette gem, så vil jeg opsætte nogle regler for, hvordan min blog skal køre. Jeg tror måske, at det kan være vejen ud af krisen for mig.

Når jeg spiller med Tottenham, så er målet selvfølgelig at vinde Premier League, men ikke for enhver pris. Det kan måske blive svært, hvis vi kigger på reglerne, men det skal nok lykkedes over tid.

Regler for bloggen.
  • Der skal bygges et hold op omkring britiske spillere, derfor skal der gøres alt for at holde på spillere som Gareth Bale, Jermain Defoe, Michael Dawson, Tom Huddlestone og ikke mindst Aaron Lennon. Disse skal selvfølgelig  suppleres op med flere spillere fra de britiske øer, men det kommer til at kræve omtanke og udvikling, hvis holdet for  alvor skal bygges op omkring britisk blod.
  • Maks. fire spillere uden britisk pas i startopstillingen. Dvs. at minimum 7 spillere i start 11 skal være fra de britiske øer. Dette kommer dog ikke til, at gøre sig gældende i den første sæson, da holdet er fint fra start og skal udvikles ud fra dette.
  • I en verden af mega stjerner findes også en verden af kæmpe talenter. Disse vil jeg forsøge at hente, så vi holder styr på økonomien samtidig med, at vi holder Tottenham i toppen af Premier League.

Med overtagelsen af Tottenham Hotspur FC har jeg kigget de britiske spillere igennem, og det lader til, at vi har en god base at starte ud fra. Følgende britiske spillere forventes, at være en del af førsteholdstruppen fra første færd.

  • Michael Dawson
  • Ledley King
  • Gareth Bale
  • Alan Hutton
  • Tom Huddlestone
  • Aaron Lennon
  • David Bentley
  • Jermaine Jenas
  • Jermain Defoe
  • Robbie Keane
  • Peter Crouch
   

På talent siden ser det okay ud. Der er et par talenter, som jeg vil mene kan gøre sig gældende, og måske allerede få et par kampe i Liga Cuppen i den første sæson. Det er måske blandt disse spillere, at vi finder nogen af dem, som skal kendetegne Tottenham Hotspur FC i de kommende år - og være med til, at bringe klubben ind i en æra af trofæer og hæder. Blandt disse talenter har jeg et godt øje til følgende.

  • John Bostock
  • Kyle Naughton
  • Jamie O'Hara
  • Jake Livermore
  • Danny Rose
  • Kyle Walker
  • Ryan Mason
  • Adam Smith

Med et krav om maks. 4 udenlandske spillere i startopstillingen, så er der ingen tvivl om, at disse skal være spillere, som kan gå ind og gøre en forskel. I den første sæson er der muligvis flere af klubbens udenlandske spillere, som vil få spilletid, men ser vi ud i fremtiden, så ser jeg følgende som en del af klubben.

  • Vedran Corluka
  • Rafael van der Vaart
  • Luka Modric
  • Giovani dos Santos
  • Niko Kranjcar
  • Sandro

De valg som er truffet betyder også, at et stort udsalg vil komme i gang i klubben, så der kan indhentes kapital til at føre planerne ud i livet. Det betyder, at følgende spillere vil blive sat til salg. Dog giver det sig selv, at vi ikke kan skille os af med alle sammen på en gang uden at have styr på nye tilføjelser til truppen. Specielt er dette gældende på målmandsposten.

  • Gomes
  • Carlo Cudicini
  • Jonathan Woodgate
  • Younes Kaboul
  • Sébastien Bassong
  • William Gallas
  • Benoît Assou-Ekotto
  • Wilson Palacios
  • Roman Pavlyuchenko

Efter denne gennemgang er der bare tilbage, at byde jer alle sammen velkommen indenfor hos Tottenham Hotspur FC. Velkommen på White Hart Lane. Velkommen til en storhedstid for THE MIGHTY SPURS.

Lad det være sagt med det samme - I skal ikke forvente for mange SS af spillet. Og så bliver det skrevet fra avisernes synsvinkel. Spillere markeret med fed er de vigtigste spillere at beholde, mens spillere med [i]kursiv er dem som først og fremmest skal væk. Forslag til indkøb af britiske spillere er velkommen!
« Seneste Redigering: 29 Dec 2010, 14:00 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mighty Spurs
« Svar #1: 29 Dec 2010, 14:00 »



min
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

jackie94
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Mighty Spurs
« Svar #2: 29 Dec 2010, 14:37 »

Til målmandsposten kan du jo kigge på Alex Smithies fra Huddersfield
Logged

Svendsen89
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Mighty Spurs
« Svar #3: 29 Dec 2010, 17:42 »

Til målmandsposten kan du jo kigge på Alex Smithies fra Huddersfield

Så vil jeg supplerer med Joe Hart, Gary Cahill, Steven Fletcher . Smiley

Af talenter kan nævnes: Connor Wickham, Will Keane,
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mighty Spurs
« Svar #4: 29 Dec 2010, 17:46 »

Den her blog ser jeg rigtig meget frem til! Du er jo meget stor Tottenham fan og det går det hele meget mere spændende! Smiley

God intro og jeg glæder mig til at se dine transfers! Smiley

KIU! Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mighty Spurs
« Svar #5: 29 Dec 2010, 17:58 »

Rigtig god start John Spurs, selvom jeg er Arsenal fan vil jeg da helt sikkert følge med her, jeg synes det er rigtig fedt du har opsat disse regler! Glæder mig til at læse mere! KIU!!!
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mighty Spurs
« Svar #6: 29 Dec 2010, 21:15 »


M I G H T Y  S P U R S
top of the pop


Tottenhams nye manager har indtil videre været utrolig aktiv i denne sæson indtil videre. Der blev nævnt fra start, at klubben ville satse mere på britiske spillere, og klubben har da også hentet seks nye britiske spillere ind i truppen, men da flere af dem er meget unge, så forventes det ikke, at de kommer til at have den store betydning i denne sæson.

Ni spillere har forladt White Hart Lane, men ikke alle permanent. Flere af spillerne er udlånt, men med forkøbsret for de involverede klubber. Dermed er det endnu ikke sikkert om Sébastien Bassong, David Bentley og Wilson Palacios har forladt klubben permanent eller om de vender tilbage efter lejemålets ophør.

V Æ R D  A T  F R E M H Æ V E
Det unge stjerneskud Andy Carroll er bare 21 år gammel. Han har endnu ikke fået sin debut på det engelske landshold, men det forventes indenfor kort tid. Styrkerne for Andy Carroll ligger i hovedspillet, hvor ikke mange spillere kan følge den stærke angriber.

Med et bud på 165.000.000 kroner kunne Newcastle på ingen måde forsvare økonomisk at sige nej, derfor var det en flok meget skuffede fans, som udenfor stadion gav udtryk for deres utilfredshed, men Newcastle ligger meget vægt på, at de bliver nødt til, at handle økonomisk forsvarligt.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mighty Spurs
« Svar #7: 01 Jan 2011, 14:34 »


M I G H T Y  S P U R S
talenter hentes ind og lejes ud


Tottenham vil satse endnu mere på talenter i fremtiden, men man kan ikke vinde trofæer kun med unge drenge på holdet, derfor er der selvfølgelig heller ikke plads til alle spillere i klubben på samme tid. Det har ført til, at Tottenham har lejet fire store talenter ud, så de kan få noget førsteholdsspilleti d. Det forventes, at Tottenham i løbet af de sidste par uger af transfervinduet vil forsøge, at få lejet et par spillere yderligere ud.

V Æ R D  A T  F R E M H Æ V E
Tottenham har lavet en samararbejdsaftale med den skotske Premier Division klub Hearts og er derfor begyndt at leje de store talenter ud til den skotske klub. Det betyder indtil videre, at Tom Cairney, Jake Livermore og Michael Potts spiller den kommende sæson i Hearts. Samtidig er forsvarsspilleren Kyle Walker lejet ud til Leeds fra den næstbedste række.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Mighty Spurs
« Svar #8: 01 Jan 2011, 14:41 »

Lækker blog indtil videre, jeg vil helt sikkert følge med
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Lasse Jatta
Gæst
 
Sv: Mighty Spurs
« Svar #9: 01 Jan 2011, 14:41 »

Fed blog og jeg kan godt lide dine regler, så jeg følger med Thumbs Up.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mighty Spurs
« Svar #10: 01 Jan 2011, 15:51 »


M I G H T Y  S P U R S
nederlag på st. james park


Andy Carroll skulle op mod sin tidligere klub i sæsondebuten i Premier League for Tottenham Hotspur. På St. James Park tog Newcastle imod foran et altid fantastisk hjemmepublikum, der virkelig har længtes efter Premier League fodbold på deres hjemmebane. Der skulle bare gå otte minutter før hjemmeholdets fans fik noget at juble over, da Jonás sendte holdet i front.

Et kvarter inde i anden halvleg blev Tottenham anfører Ledley King smidt ud for en nødbremse. Dermed burde hjemmeholdet få endnu mere spil, men i stedet satte Tottenham sig på spillet og chancerne. Syv minutter efter udvisning kom midterforsvareren Michael Dawson højest og headede Tottenham tilbage på uafgjort. Kort efter blev Alan Smith udvist, men dermed var det ikke slut - og i overtiden kom Newcastle foran med 2-1, hvilket også blev kampens resultat.

V Æ R D  A T  F R E M H Æ V E
Den engelske landsholdsspiller Michael Dawson blev helt, men endte som skurk for Tottenham, da han først udlignede Newcastles føring, men i overtiden satte han sidste fod på et Newcastle angreb og sendte med et selvmål alle tre point til Newcastle. En ærgerlig afslutning på en ellers god kamp for Dawson.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Mighty Spurs
« Svar #11: 01 Jan 2011, 19:26 »

Er Gomes så dyr at have ? Eller er det pga du vil have det antal britiske spillere? Hruelho Gomes er en vild keeper Smiley
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mighty Spurs
« Svar #12: 01 Jan 2011, 23:19 »

Er Gomes så dyr at have ? Eller er det pga du vil have det antal britiske spillere? Hruelho Gomes er en vild keeper Smiley

Jeg forstår heller ikke det salg? Fremragende stats
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mighty Spurs
« Svar #13: 01 Jan 2011, 23:27 »

Skriver jeg satser engelsk... Derfor vil jeg finde en engelsk målmand...
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mighty Spurs
« Svar #14: 01 Jan 2011, 23:43 »

Skriver jeg satser engelsk... Derfor vil jeg finde en engelsk målmand...

Som du vil  Thumbs Up

Men alle engelske målmænd ville være en nedgradering på mange måder, måske man kunne sætte en brite ind på en anden postition end lige målmandsposten?
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010