home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:57:08 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
I går kl. 19:25:04 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I går kl. 12:34:09 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 11:47:30 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23486
  0 Brugere, 781 Gæster Online.

Nyeste Bruger: shriramserenity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Mighty Spurs
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Mighty Spurs  (Læst 5177 gange)
Nees
Førsteholdsspiller

Sv: Mighty Spurs
« Svar #15: 02 Jan 2011, 00:09 »

Som du vil  Thumbs Up

Men alle engelske målmænd ville være en nedgradering på mange måder, måske man kunne sætte en brite ind på en anden postition end lige målmandsposten?

Nu ved jeg godt man ikke skal sammenligne IRL med spiller, men de gange jeg har set Gomes i aktion synes jeg slet ikke han er god nok til Tottenham, derfor kan jeg godt forstå salget, måske bare ikke timingen (hvis han da er solgt endnu) Jeg ville nok vendte til efter første sæson, hvor jeg regner med du har fundet den rette afløser.

Men som en bestyrelse ville sige: Jeg støtter dog op om salget af Gomes Wink fortsæt det fine arbejde og lad os snart få en opdatering igen Wink

N17
Manager

« Svar #16: 03 Jan 2011, 01:44 »

Hmmm spillet er lukket ned, så starter faktisk helt fra starten igen... Hmm, kan dermed ikke garanterer, at Andy Carroll ender i Spurs.. Reglerne er dog de samme, som de var da jeg lagde bloggen op. Den starter bare forfra her fra NU!!!

Håber stadig I er friske på at følge med, min lyst til spillet er ikke væk, selvom jeg må starte forfra. Heldigvis var jeg kun lige ved, at være færdig med transfervinduet, så det er ikke så meget der er mistet...

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Drillo
Gæst

« Svar #17: 03 Jan 2011, 02:07 »

Hvad er der sket, glemte du at gemme ticked off  crazy

Vil dog stadig gerne følge med. Håber da at du få fingrene i Carroll igen Thumbs Up

N17
Manager

« Svar #18: 03 Jan 2011, 02:35 »

den skrev, at spillet havde lavet en uventet handling og blev lukket ned... Har autogem på, så det burde ikke blive et problem. Dog har jeg valgt at starte helt forfra, da der åbenbart er fejl i dette gem, da det er anden gang den gør det

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Drillo
Gæst

« Svar #19: 03 Jan 2011, 02:47 »

ved ikke om det er det sammen som hos dig, men jeg oplevede at efter at jeg havde hentet den nye update crashede mit Man Utd spil hele tiden. Det var et spil der var startet op inden updaten kom, så jeg blev også nød til at starte forfra.

Men glæder mig til update 1 version 2  Peace

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #20: 03 Jan 2011, 06:06 »

Ærgeligt at det crashede. Ellers spændende med Carroll, men læser stadig med. Layoutet er simplet og fint. Ikke rigtig noget at sige der Smiley

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010