home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:11:31 Bubbles Blogkonkur... #8 - Danish Viking War...
I går kl. 19:37:26 Broen13 Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
21 Maj 2024, 20:57 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23306
  0 Brugere, 285 Gæster Online.

Indlæg: 1132774 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fafeji3661
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål  (Læst 413085 gange)
Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *190* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #600: 21 Maj 2011, 16:11 »



SÆSONEN 2051 - 2052


NORDIRSKE LIGA PREMIER DIVISION

Det blev igen en sæson uden nederlag, og det gjorde, at vi kunne hive mesterskabet hjem 7 runder før afslutningen af liga sæsonen. Det blev til 35 sejre og 3 uafgjorte kampe, men der, hvor vi imponerede mest, var ved målscoringen. Godt nok lod vi flere mål (20) gå ind, end vi plejer, men samtidig fik vi puttet fantastiske 161 mål i kassen, så her blev der sat ny rekord i ligaen. Med de 38 ubesejrede kampe kan vi nu se tilbage på 252 kampe uden nederlag i ligaen. Det er selvfølgelig urealistisk i virkelighedens verden, men i FM2011 kan det lade sig gøre.

Linfield blev igen nr. 2, men de var 34 point efter The Point. Glenavon på tredje pladsen var dog hele 43 point efter. Det var i hvert fald ikke sæsonen, hvor de andre hold kom tættere på os, og jeg synes selv, at det er imponerende, at vi kan blive ved at præstere, eftersom vi har stor udskiftning på vores førstehold. Jeg er hele tiden på udkig efter nye talenter, for det er den eneste måde, som vi som europæisk topklub kan overleve. Vi har ikke råd til de dyreste spillere, ligesom vi ikke kan betale de dyreste lønninger.

Som en lille detalje til årets liga kan nævnes, at vi er nødt til at have mindst to hold af spillere, som kan gøre sig gældende i ligaen, da spiller rigtigt mange kampe på kort tid. Et eksempel var da vi spillede 5 kampe på 8 dage og hele 11 kampe i april måned.   


KÅRINGER

Jedrzejczyk løb af sted med flere priser, da han scorede rigtigt mange mål gennem sæsonen. Han blev topscorer i ligaen med 40 mål, mens Da Silva blev nr. 2 med 33 mål. Jedrzejczyk blev også kåret som Årets Spiller i The Point, og sidst men ikke mindst fik han den Gyldne Støvle i Europa for at være den målfarligste spiller i Europa.

Tindall blev kåret til Årets Spiller i ligaen, Andrezinho blev nr. 2 og Adrie Richards blev nr. 3. Højrefløjen Holness blev kåret som Årets Unge Spiller i ligaen, mens forsvareren Toninho blev nr. 2. Jeg selv løb af sted med kåringen som Årets Manager.


RANGERINGER

Nordirland lå stadigvæk nr. 12 i landene i Europa, ligesom den Nordirske Liga Premier Division også stadigvæk lå nr. 12 – lige efter skotske Clydesdale Bank Premier League. Der var til gengæld sket noget på klubranglisten, idet vi havde taget et spring fra 11. pladsen til 7. pladsen, hvor vi var lige efter Manchester United. Det var helt sikkert sidste års finaleplads i Champions League samt årets semifinale i Euro Cup, som havde givet os dette hop op ad ranglisten.


FACTS

Blandt de rigeste klubber i Europa var vi rykket lidt op ad listen og lå nu nr. 22 med en værdi på 1.29 mia. kr. Det blev også til en ny tilskuerrekord på The Burren med 25.267 tilskuere, hvilket var meget naturligt, da vi havde fået vores stadion udvidet til 26.992 tilskuere.

FREM MOD DEN NYE SÆSON

Ved ikke rigtigt, hvad jeg skal forvente af den nye sæson. Selvfølgelig skal vi vinde ligaen og vores hjemlige pokalturneringer, men det er i Europa, som jeg vil lave de store bedrifter. Her bliver det selvfølgelig svært med nye spillere gennem sæsonen, men jo flere kampe vores talenter spiller, desto bedre bliver de, og jo bedre de bliver, desto større chance er der for, at de bliver solgt til en anden klub. Der er ligesom ingen ende på, men måske skal vi tjene endnu flere penge, så vi kan give endnu højere lønninger. Lad os nu se at kommer i gang – let the games begin.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *191* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #601: 23 Maj 2011, 13:15 »



LODTRÆKNING TIL CHAMPIONS LEAGUE

Som det plejer at være, så skulle der trækkes lod til årets Champions League. På grund af vores 7. plads på ranglisten var vi i første seedningslag. Fra andet seedningslag trak vi måske et af de sværeste hold dette seedningslag, da vi trak A.C. Milan (nr. 13 i Europa), som vi tidligere havde mødt 4 gange med 1 sejr, 2 uafgjorte og 1 nederlag til følge. Fra tredje seedningslag trak vi CSKA Moskva (nr. 38 i Europa), hvor det i vores indbyrdes forhold var blevet til 1 sejr og 1 uafgjort til The Points fordel. F.C. Sochaux-Montbé var det sidste hold i gruppespillet. Vi havde ikke mødt dem før, og de lå nr. 175 i Europa. En sejr mod Milan, 4 point mod CSKA og 6 point mod Sochaux-Montbé skulle være nok til at bringe os videre i Champions League.

DE ANDRE NORDIRSKE HOLD I EUROPA

Linfield var med i tredje kvalrunde til Champions League, hvor det overraskende blev til to tætte kampe mod PSV. Første kamp på hjemmebane blev tabt 2-3, mens Linfield højst overraskende vandt udekampen med 1-0. Det var dog ikke nok, så Linfield tabte på reglerne om udebanemål. Herefter blev det til spil i fjerde kvalrunde i Euro Cup, hvor modstanderen var skotske Motherwell. Det blev til en samlet sejr på 2-1 - efter en hjemmesejr på 2-0, og Linfield havde kvalificeret sig til gruppespillet i Euro Cup. Linfield har spillet alle 6 kampe i gruppespillet, og det er blevet til 1-1 ude mod AEK, et snævert hjemmenederlag på 1-2 til Hull, 1-3 ude mod F.C. Groningen, 2-1 hjemme over Groningen, 3-2 over AEK på hjemmebane, og i sidste kamp blev 0-3 til Hull. Samlet blev det dog højst overraskende til en anden plads i puljen, og derfor også videre kvalifikation til næste runde i Euro Cup. En stor præstation af Linfield.   

Glenavon var kun med i en enkelt runde i Euro Cup, idet det blev til to nederlag (0-1 og 0-3) i fjerde kvalrunde mod Lokomotiv Moscow. Lurgan Celtic gjorde heller ikke meget væsen af sig, da de mødte engelske Southend i fjerde kvalrunde til Euro Cup. Det blev til to nederlag på 1-3 og 1-4.

Larne fik dog to runder i Euro Cup, men de startede også i anden kvalrunde, hvor det blev til en samlet sejr på 2-0 over ungarske MTK. I tredje kvalrunde blev et snævert samlet nederlag på 3-4 til svenske Elfsborg, og så var der ikke mere europæisk fodbold for Larne.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

DenGrimmeÆlling
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: *191* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #602: 23 Maj 2011, 14:34 »

Fuck du er vild!!!!:O

Hold kæft hvor er det fedt!

Ligger du evt. gamet op? Smiley
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *191* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #603: 23 Maj 2011, 15:34 »

shit man der er da meget der er gået forbi min næse selvom jeg har læst med hver gang der kom en ny update...
hvor mange pladser har Nordirland lige i de europæiske turneringer?
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Balslev
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: *191* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #604: 23 Maj 2011, 15:45 »

Fedt, at du er kommet så langt og har holdt bloggen igang i så lang tid! Flotte resultater må jeg godt nok sige!
Thumps up!!
Logged

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *191* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #605: 23 Maj 2011, 18:12 »

Fuck du er vild!!!!:O

Hold kæft hvor er det fedt!

Ligger du evt. gamet op? Smiley

Gamet vil blive lagt op, når sæsonen er færdig - altså når FM2012 udkommer  Smiley
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *191* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #606: 23 Maj 2011, 18:16 »

shit man der er da meget der er gået forbi min næse selvom jeg har læst med hver gang der kom en ny update...
hvor mange pladser har Nordirland lige i de europæiske turneringer?

Nordirland har iøjeblikket en plads i gruppespillet i CHL, en plads i 4. kval runde i CHL, 2 pladser i 4. kval runde i Euro Cup og et hold i 2. kval runde i Euro Cup.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *191* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #607: 23 Maj 2011, 20:52 »

Avs har det så ikke givet flere penge til klubberne og dermed mere modstand?
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

DenGrimmeÆlling
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: *191* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #608: 23 Maj 2011, 20:54 »

Gamet vil blive lagt op, når sæsonen er færdig - altså når FM2012 udkommer  Smiley
Lyder fedt Smiley
Er der nogle vilde regens i dit spil? Smiley
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *191* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #609: 23 Maj 2011, 20:58 »

Lyder fedt Smiley
Er der nogle vilde regens i dit spil? Smiley

Eller virkelige spillere tilbage altså som trænere eller sådan noget
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *191* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #610: 23 Maj 2011, 21:04 »

Lyder fedt Smiley
Er der nogle vilde regens i dit spil? Smiley

Har selv nogle ret gode spillere, ligesom stort set hele førsteholdstruppen spiller landskampe. Men de bedste spillere er stadigvæk i de største klubber. Flere af de bedste spillere har selvfølgelig spillet i The Point, men er blevet solgt af flere forskellige grunde. Lægger mest mærke til egne spiller, men der er selvfølgelig vilde regens i andre klubber.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *191* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #611: 23 Maj 2011, 21:05 »

Eller virkelige spillere tilbage altså som trænere eller sådan noget

Nej desværre. Men det kan dog fortælles, at Fernando Torres har været landstræner for England.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *191* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #612: 23 Maj 2011, 21:07 »

Fedt... Kan bare huske da jeg spillede FM10 med det save du lagde ud havde du Nicklas Bendtner som talentspejder
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *191* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #613: 23 Maj 2011, 21:11 »

Fedt... Kan bare huske da jeg spillede FM10 med det save du lagde ud havde du Nicklas Bendtner som talentspejder

Rigtigt husket, men med Warrenpoint Town er det meget sværere at få kendte til klubben. Nordirland er for småt og for langt væk.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *191* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #614: 23 Maj 2011, 21:17 »

Du kan altid prøve at ansætte nogle få trænere, talentspejdere eller sådan noget med et godt omdømme det plejer da at virke for mig
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 79 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010