home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:24:33 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23294
  0 Brugere, 743 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: Sofiachloe
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2729 2730 [2731] 2732 2733 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 3581587 gange)
Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40950: 30 Aug 2014, 13:16 »

Logged


Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40951: 30 Aug 2014, 13:31 »

Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde. Vil rigtig gerne have Agger tilbage, men synes nu økonomisk ansvarlighed må være første prioriteten.

Find en ny klub, BIF har aldrig økonomisk ansvarlighed som prioritet, gleem det!

Men tillykke til BIF fans, forstår bedre bestyrelsens målsætning om top3 fremover, med sådan et hent.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40952: 30 Aug 2014, 13:44 »



Det er intet mindre end genialt Agger er ikke en spiller der er færdig eller ikke kunne få et økonomisk bedre tilbud Agger vil det her og han er sgu intet mindre end et formidabel spiller at få til klubben - han vil være en spiller der kan vise vejen for fremtiden unge spillere og Agger vi have godt af at spille hver uge og ikke mindst ave godt af at have et mindre kompakt kamp program end i PL - Agger  ville kunne forstærk de fleste hold i PL men han har altid tidligere sagt at han ikke vil spille for andre PL end Liverpool - det er sgu en mand der holder ord Thumbs Up

Situationen i Liverpool var fastlåst og Rodgers viste tydeligt at han ikke prioriterede Agger - det var en svinestreg at gøre Agger til vice captain også ellers smide ham på bænken.

Men godt for os... nogen der nu er i tvivl om hvad der skal stå bag på deres Brøndby trøje  Wink
Logged

YNWA

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40953: 30 Aug 2014, 14:41 »

Det er jo for sindsygt at han er vendt hjem. Han er jo alt for god til suppen.
Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40954: 30 Aug 2014, 15:00 »

Samme mangel på ambitioner skal man da godt nok lede længe efter!
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40955: 30 Aug 2014, 15:29 »

@SSorgenfri  45 min.
Temo Pukki emne i BIF. Pænt travl dag her... #BIF #transferdk #sldk

Hvis man nå en god økonomisk aftale, så vil det være ganske fint. Passer meget godt som spilletype og har et fint scoringssnit pr. minut spillet.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40956: 30 Aug 2014, 15:40 »

Er det fucking seriøst at Pukki er ved at lande i BIF? Det lyder jo som et vanvittigt hent, sker der har I squ allerede guldet i hånden.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Barfoed91
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40957: 30 Aug 2014, 15:43 »

Samme mangel på ambitioner skal man da godt nok lede længe efter!
Det hedder klubånd og passion.
Det er det, som alle i og omkring Brøndby har, som de fleste andre klubber i Superligaen ikke har.
Det er derfor, at jeg holder med Brøndby!
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40958: 30 Aug 2014, 15:46 »

Barfoed kig mod Aab der har vi squ også masser af spillere med klub passion.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40959: 30 Aug 2014, 16:07 »

Er det fucking seriøst at Pukki er ved at lande i BIF? Det lyder jo som et vanvittigt hent, sker der har I squ allerede guldet i hånden.

Ifl. selvsamme journalist bliver det 'en kampe mod uret' for at lande ham, så det må betegnes som endnu usikkert.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40960: 30 Aug 2014, 16:08 »

Især når han ikke kan stave til "kamp" i ental/singularis Grin
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40961: 30 Aug 2014, 16:24 »

GULDET KOMMER HJEM!!

Det er det rene galimatias at tro, at Daniel Agger skifter til Brøndby denne sommer. For det første hverken kan eller vil Brøndby betale den overgangssum, som Liverpool vil kræve, og derudover er det igen et økonomisk issue, når han skal forhandle kontrakt med Brøndby. Der vil hverken være et økonomisk eller sportsligt incitament til at spille i Brøndby for en spiller af Daniel Aggers kaliber. Han vil ikke engang kunne tjene halvdelen af den løn, han hæver hver måned i Liverpool nu. Sportsligt ville det jo også være så uambitiøst, som noget næsten kan blive.

Jeg synes, det er helt absurd, at Barcelona og Brøndby angiveligt står i hver deres lejr og trækker i den samme spiller. Der er dog ingen tvivl om, at det er langt mere sandsynligt, at han ender i førstnævnte klub end sidstnævnte, omend en klub midt imellem de to nok ville matche Agger bedst.

Det er dog YNWA og ikke Brøndby IF, som er tatoveret på Agger Smiley
Jeg vil meget gerne have underbygget, hvorfor hans hjerte ligger i BIF og ikke Liverpool. Zohore var også i FCK fra han var 12 år, men det tilhørsforhold var ikke nok.
Derfor er det lidt tyndt at bruge hans rødder som argument, hvis ikke det også bliver underbygget med nogle udtalelser eller lignende.

Brøndby kommer selvfølgelig ikke til at smide ca. 100 mio, Agger gider selvfølgelig ikke ødelægge sin karriere ved at tage et så stort skridt ned og Brøndby har sikkert heller ikke mulighed for at betale lønnen. Agger til Brøndby er simpelthen absurd Smiley

Så fordi han udtaler, at han har glædet sig til kampen, så er han klar til at gå rigtig mange niveauer ned? Selvfølgelig er det tilladt at drømme, men en lille tilknytning til virkeligheden vil måske forebygge en skuffelse.

Nej Zohore-eksemplet fortæller, at rødder ikke behøver betyde det store. Selvfølgelig betyder det noget i Aggers tilfælde, men jeg tror stadig, at han har flere følelser for Liverpool.

I dette tilfælde skal man nok bare råbe aldrig og så komme tilbage til virkeligheden. Der er absolut ingen grund til at ødelægge sin karriere ved at skifte til et hold, der ikke engang er det bedste i DK, når man i forvejen spiller for en af de store klubber i England.

Kan du ikke godt selv høre, hvor absurd det lyder, at I skulle kæmpe med Barcelona om en spiller? Agger er alt, alt for god til Superligaen, og han ville ej heller få en økonomisk gevinst ud af det - tværtimod. Vi snakker om en viceanfører i en af de største klubber i verdens stærkeste liga. Godt nok er han blevet degraderet i Liverpools hierarki og er vel ret beset tredje- eller fjerdevalg, men en af hovedårsagerne til det skyldes skader og en nedadgående formkurve. Det er jo ikke ligefrem, fordi Liverpool vælter sig i verdensklassespille re i den bagerste kæde.

Som du selv siger, så skal man aldrig sige aldrig, men det vælger jeg så alligevel at gøre her. Han kommer ikke til Brøndby denne sommer. Jeg ville i hvert fald tabe kæben, hvis det skete.

Fuck jer. Kys
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40962: 30 Aug 2014, 16:25 »

Det er faktisk lidt sjovt det der  Grin
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40963: 30 Aug 2014, 16:47 »

GULDET KOMMER HJEM!!

Fuck jer. Kys

Haha Djævel
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40964: 30 Aug 2014, 18:15 »

Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde. Vil rigtig gerne have Agger tilbage, men synes nu økonomisk ansvarlighed må være første prioriteten.

Du kan være ganske rolig, det er først og fremmest takket være Jan Bech, at handlen har kunne finde sted. Smiley
http://brondby.com/files/PDF/Selskabsmeddelelser/FBM%20nr%2020%202014%20Brondby%20IF%20-%20Spekulationer%20om%20Daniel%20Agger.pdf
http://www.3point.dk/2014/08/30/et-langt-tillob-med-en-fantastisk-afslutning/#.VAHy2Pl_t0x
http://brondby.com/nyhed/2014/08/30/daniel-agger-vender-hjem

GULDET KOMMER HJEM!!

Fuck jer. Kys

Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 2729 2730 [2731] 2732 2733 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010