home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  0 Brugere, 722 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  AGF - De hvide fra Galehuset [Crashed]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: AGF - De hvide fra Galehuset [Crashed]  (Læst 12866 gange)
7kfum
Gæst
 
AGF - De hvide fra Galehuset [Crashed]
« : 17 Jun 2007, 21:05 »

AGF - De hvide fra Galehuset



Mange ved at jeg med hensyn til mine blogs, har været særdeles ustabil. Denne gang giver jeg den en sidste skalle, og håber på at denne bliver god, og lang.
Så jeg vil bede jer om ikke at give op på forhånd.


For at denne blog er blevet til, har det krævet inspirationskilder og støtte, fra andre fra siden. Derfor vil jeg gerne takke en række mennesker:

Kimu – Tak fordi du har været en støtte, igennem opbyggelsen og udførelsen af mine andre blogs.
Thorøe – Endnu en tak for støtte. Men du har også været en stor inspirationskilde. Gennem dit gode sprog og dine tekster, har jeg lært meget.
Dau – Du har især været en inspirationskilde med hensyn til layout og grafik. Og det vil jeg takke dig for.
FreddieM – Du har på samme måde som Dau været en stor inspirationskilde med hensyn til layout og især gennem din imponerende grafik.
Blackhawk – Jeg er udover Dau og FreddieM, også stor fan af din grafik. Og jeg vil også takke dig for det samarbejde vi har haft, med de ting vi har lavet sammen, indtil videre.
Henning Mankell – Svensk forfatter som jeg har læst i den seneste tid. Har været en en stor inspirationskilde med hensyn til min ’genopståelse’.


« Seneste Redigering: 27 Jun 2007, 14:04 af -Sommer- » Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AGF - De hvide fra Galehuset [Intro]
« Svar #1: 17 Jun 2007, 21:08 »

Hejsa Sommer!

Fedt at se dig tilbage på blog scenen Smiley Glæder mig til at høre om dit eventyr hos GF. Spændende og se om du kan gøre det lige så godt som Ove P. og sikre dem oprykning til SAS ligaen, men det er jeg ikke i tvivl om du kan Smiley
Logged

freddiem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AGF - De hvide fra Galehuset [Intro]
« Svar #2: 17 Jun 2007, 21:12 »

Udmærket start, desværre er din skrift ikke så god. Den er meget utydlig og svær at læse. Nu kan vi jo altid diskutere om AGF stadig er et galehus, men det er også en fanfraktion, og man kan jo ikke ligefrem sige at de stammer fra en fanfraktion (hvis det er det, du hentyder til) Smiley

Bare lidt konstruktiv kritik, men kom hellere igang med nogle flere updates. Du har jo ikke rygtet som den mest vedvarende blogskriver Peace
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: AGF - De hvide fra Galehuset [Intro]
« Svar #3: 17 Jun 2007, 21:17 »

God nok intro. Flot at du fortsætter Sommer. GL!
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: AGF - De hvide fra Galehuset [Intro]
« Svar #4: 17 Jun 2007, 21:17 »

Glæder mig til din blog Opstemt
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: AGF - De hvide fra Galehuset [Intro]
« Svar #5: 17 Jun 2007, 21:19 »

Tak allesammen! Det er dejligt at man er blevet savnet.

Jeg har nu ændret skrift typen, så det ville være dejligt hvis i sagde om den virkede.. Smiley
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AGF - De hvide fra Galehuset [Intro]
« Svar #6: 17 Jun 2007, 21:20 »

Flot, flot.

- Men skynd dig med en update..
Logged

I ain't playin', nigga

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AGF - De hvide fra Galehuset [Intro]
« Svar #7: 17 Jun 2007, 21:22 »

Jeg har nu ændret skrift typen, så det ville være dejligt hvis i sagde om den virkede.. Smiley

Den er meget bedere. Jeg glæder mig virkelig til at høre mere, du har det med at lave gode blogs. Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: AGF - De hvide fra Galehuset [Intro]
« Svar #8: 17 Jun 2007, 21:55 »

Ove Pedersen fyret!
Jyllands Posten | 1. Juli 2006

Trods løfter om at, Ove Pedersen ikke ville blive fyret, blev Ove Pedersen alligevel fyret i dag.

"Ove har ikke haft lang tid under os. Men vi vælger alligevel at fyre ham, på grund af mangel på resultater. Derudover har der været uoverensstemmelser i truppen, omkring Ove’s træningsmetoder."

Udtaler AGF’s bestyrelse.
Bestyrelsen vil dog ikke gå i detaljer omkring uoverensstemmelsern e. Ove Pedersen kom i virke som træner, i en meget svær tid fra AGF. Han blev udpeget som redningsmand, men formået ikke at redde AGF fra nedrykning. Det er angiveligt derfor at han allerede i dag er væk igen.

"Jeg er meget skuffet, over bestyrelsens beslutning. Men jeg må acceptere den, selvom jeg ikke holder af den." Sagde en skuffet Ove Pedersen til Jyllands Posten efter pressemødet.

AGF var i mange år en magtfaktor i dansk fodbold. Men de har i de seneste år, ikke været i nærheden af en SAS Liga triumf. Dog er forhåbningerne blandt fansene, stadig store. Og netop fansene har igennem mange år været AGF’s varemærke. Fansene har både været ude i skandaler, som da det blev offentliggjort, at der var stor racistisk tilgang blandt fansene. Men de er dog også flere steder blevet hyldet, som nogle af Danmarks bedste fans.

Mange peger på at nuværende assistent træner Peter Sand, vil overtage ’Galehuset’. Men intet er dog sikkert endnu.

Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AGF - De hvide fra Galehuset [Update 1]
« Svar #9: 17 Jun 2007, 22:01 »

Super flot update!

Bliver spændende og se hvem som overtager jobbet i GF efter Ove...
Logged

Thorøe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AGF - De hvide fra Galehuset [Update 1]
« Svar #10: 17 Jun 2007, 22:16 »

Som du selv siger, er det virkelig noget af det bedste, du har lavet! Bliv endelig ved!
Din font på billedet skal dog stadig ændres Smiley
Logged


andersfa123
Gæst
 
Sv: AGF - De hvide fra Galehuset [Update 1]
« Svar #11: 17 Jun 2007, 22:20 »

Fantastisk update  BLIV VED
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: AGF - De hvide fra Galehuset [Update 1]
« Svar #12: 17 Jun 2007, 22:22 »

Tusind tak, allesammen. Alt jeres respons er taget til efteretning.. Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: AGF - De hvide fra Galehuset [Update 1]
« Svar #13: 17 Jun 2007, 22:52 »

Gammel GF’er overtager!
Jyllands Posten | 4. Juni 2006

I dag blev Ove Pedersens efterfølger så valgt, valget faldt på Flemming Povlsen, som i sin tid som aktiv spiller selv spillede i AGF.

Flemming Povlsen blev på et pressemøde i dag, offentliggjort som AGF’s nye træner. Mange forventede at Peter Sand ville overtage, men bestyrelsen besluttede at holde Sand som Assistent og i stedet, kårer Flemming Povlsen som ny træner.

Povlsen var i sin tid, en yderst habil spiller. Han var i 1992 med til at vinde EM, og bar i 1983-86 AGF’s hvide trøje.

”Vi håber at udnævnelsen af Flemming vil signalere, at vi gerne vil være med fremme, også om ti år. Flemming er en ny træner komet, så vel som han var en fremragende spiller. Og vi stoler fuldt ud på at, Flemmings metoder vil bære frugt. Og at vi næste år er at finde i Danmarks bedste række.” Udtalte sportschef Brian Steen Nielsen.

”Jeg har altid ønsket at kunne hjælpe min barndomsklub. Og dette vil nu være muligt,” sagde Flemming Povlsen omkring udnævnelsen.

Povlsen har i tiden efter sit stop, blandt andet ageret assistent i AC Horsens, og spillet på AGF’s eget oldboyshold.

”Jeg kan lige nu ikke udtale mig om, hvorvidt vi vil købe ind i den næste tid. Dog regner jeg med at vi når sæsonen går i gang, har et hold der kan føre AGF til SAS ligaen igen,” udtalte Flemming Povlsen til spørgsmålet omkring eventuelle transfers.

Målsætning skulle være klar, AGF vil gerne se sig selv i SAS ligaen næste år. Men kan de det, har Flemming Povlsen nok klasse til at bringe ’den synkende skude i havn’?

« Seneste Redigering: 18 Jun 2007, 13:43 af -Sommer- » Logged

Møller
Gæst
 
Sv: AGF - De hvide fra Galehuset [Update 2]
« Svar #14: 17 Jun 2007, 22:56 »

Spændende udvikling, flot grafik, virkelig flot layout.

Keep It Up - Keep Up The Good Work ! Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010