home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 741 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 251 252 [253] 254 255 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1342110 gange)
DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3780: 04 Jul 2008, 13:03 »

Men - nogle - Manchester United-fans, vil gerne have Ronaldo til at sidde på bænken? Ronaldo er mig bekendt en anelse mere talentfuld end Pique - der også er et stort talent. Jeg mener at Piques kontrakt med Manchester løber til 2010, så hvorfor ikke lade ham sidde på bænken?

Ved godt det er et lidt provokerende spørgsmål, men det bliver igen og igen fact, at Ferguson er rigtig bange for at miste Ronaldo, og i sin angst gør han alt, for at stoppe det.

Der er vist væsentlige forskelle i årsagerne til at de to i så fald skulle sidde på bænken (og nu er det vist også tribunen nogle godt vil have flyttet Ronaldo op på, og håber i øvrigt ikke det er mig du kalder Unitedfan  Wink).

Ronaldos opførsel har jo været under al kritik, han har gang på gang selv pustet liv i rygtemøllen der ville sende ham til Real, og har i det hele taget snakket mere med pressen om et muligt skifte, end med United, der trods alt har kontrakt med ham i lang tid endnu. Piquets opførsel har vel tvært imod været tæt på forbilledlig, uden at jeg skulle kunne udtale mig med sikkerhed dog. Han har i hvert fald ikke trukket de store overskrifter, og har klaret tingene internt, istedet for at fare til pressen og tude ud.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3781: 04 Jul 2008, 13:07 »

Der er vist væsentlige forskelle i årsagerne til at de to i så fald skulle sidde på bænken (og nu er det vist også tribunen nogle godt vil have flyttet Ronaldo op på, og håber i øvrigt ikke det er mig du kalder Unitedfan  Wink).

Ronaldos opførsel har jo været under al kritik, han har gang på gang selv pustet liv i rygtemøllen der ville sende ham til Real, og har i det hele taget snakket mere med pressen om et muligt skifte, end med United, der trods alt har kontrakt med ham i lang tid endnu. Piquets opførsel har vel tvært imod været tæt på forbilledlig, uden at jeg skulle kunne udtale mig med sikkerhed dog. Han har i hvert fald ikke trukket de store overskrifter, og har klaret tingene internt, istedet for at fare til pressen og tude ud.

Om så Pique sagde "Jeg vil til Barcelona", skabte det jo nok ikke voldsomme overskrifter. Pique? Wink

Ja ja, det er Ronaldo, og han har på sin vis opildnet pressen, men han har aldrig selv sat mere ild til bålet. Han har sagt "Jeg vil gerne til Madrid, men det er op til klubben" - i flere gange, og hver gang kommer der overskrifter overalt i verden "Ronaldo har besluttet sig", og alt det der. Nani, Scolari og alle de andre, der gang på gang har sagt "Ronaldo har besluttet sig" eller hvad de nu sagde, derimod, har smidt tændvæske på bålet og jeg kan ærlig talt ikke se hvordan Ronaldo, under en EM-slutrunde, skulle snakke med Fergueson - pressen derimod er til stede, og Ronaldo har blot gentaget sig selv. Smiley
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3782: 04 Jul 2008, 13:16 »

Om så Pique sagde "Jeg vil til Barcelona", skabte det jo nok ikke voldsomme overskrifter. Pique? Wink

Ja ja, det er Ronaldo, og han har på sin vis opildnet pressen, men han har aldrig selv sat mere ild til bålet. Han har sagt "Jeg vil gerne til Madrid, men det er op til klubben" - i flere gange, og hver gang kommer der overskrifter overalt i verden "Ronaldo har besluttet sig", og alt det der. Nani, Scolari og alle de andre, der gang på gang har sagt "Ronaldo har besluttet sig" eller hvad de nu sagde, derimod, har smidt tændvæske på bålet og jeg kan ærlig talt ikke se hvordan Ronaldo, under en EM-slutrunde, skulle snakke med Fergueson - pressen derimod er til stede, og Ronaldo har blot gentaget sig selv. Smiley

Og stået til en træning og fortalt de Engelske journalister at han bliver i United, for at løbe ti meter hen til de Spanske journalister, og fortælle at han tager til Real Madrid.

Under alle omstændigheder er det noget han skal holde internt i klubben, vil han gerne væk må han gå til Uniteds ledelse og fortælle dem det, og så ellers nægte at udtale sig, eller afvise rygterne, eller hvis han gerne vil blive, så er det jo meget nemt at sige.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3783: 04 Jul 2008, 14:20 »

Jeg har lige et lille spørgsmål til alle Jer United-fans.

Synes i at Manchester Uniteds ledelse kan tillade sig, hvis det skulle ske, at sige nej til Real Madrid, selvom Cristiano Ronaldo gerne vil skifte?

Hvis jeg skulle tage mine Arsenal-briller af, føler jeg det ikke. Hvis Cristiano Ronaldo siger 'okay' og tager ledelsens valg, som en mand, så er det i orden. Men hvis han ikke tager det pænt, og derimod bliver en der kun jogger til træning og ikke gider lave noget på banen, så vil jeg mene at de skal slippe ham.

Men okay, hvorfor overhovedet skifte til Real Madrid? Jeg ved godt at det er verdens største klub, og at de har ry for at være perfekt for kendisser, men alligevel. Han har alt hvad han ønsker sig i Manchester, på nær godt vejr. Han kan vel ligeså godt blive i United og indskrive sig som en legende dér, for det vil jeg ikke mene at han er endnu.. 
Logged

njandersen
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3784: 04 Jul 2008, 14:25 »

Hvis Ronaldo ikke vil spille i United, så kan United ligeså godt få penge ud af ham og komme videre.. Så kan han senere finde ud af, at man bliver ødelagt - rent fodboldmæssigt - af at spille fodbold i Real Madrid. Så kan han komme tilbage med røde kinder.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3785: 04 Jul 2008, 14:27 »

Jeg har lige et lille spørgsmål til alle Jer United-fans.

Synes i at Manchester Uniteds ledelse kan tillade sig, hvis det skulle ske, at sige nej til Real Madrid, selvom Cristiano Ronaldo gerne vil skifte?

Hvis jeg skulle tage mine Arsenal-briller af, føler jeg det ikke. Hvis Cristiano Ronaldo siger 'okay' og tager ledelsens valg, som en mand, så er det i orden. Men hvis han ikke tager det pænt, og derimod bliver en der kun jogger til træning og ikke gider lave noget på banen, så vil jeg mene at de skal slippe ham.

Men okay, hvorfor overhovedet skifte til Real Madrid? Jeg ved godt at det er verdens største klub, og at de har ry for at være perfekt for kendisser, men alligevel. Han har alt hvad han ønsker sig i Manchester, på nær godt vejr. Han kan vel ligeså godt blive i United og indskrive sig som en legende dér, for det vil jeg ikke mene at han er endnu.. 

Nu er jeg godt nok ikke United fan, men svarer alligevel. Vel kan de da så tillade sig at sige nej, han har lige skrevet under på en kontraktforlængelse, så United har papir på ham længe endnu.

Ronaldo virker i øvrigt noget mere lunken overfor ideen om et skifte, efter at det kom frem, at han nok ville blive nødt til at gå ned i løn, hvis han skiftede, så tror ikke han vil blive alt for prinsessefornærmet, hvis et bud bliver afvist  Wink
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3786: 04 Jul 2008, 16:12 »

Men - nogle - Manchester United-fans, vil gerne have Ronaldo til at sidde på bænken? Ronaldo er mig bekendt en anelse mere talentfuld end Pique - der også er et stort talent. Jeg mener at Piques kontrakt med Manchester løber til 2010, så hvorfor ikke lade ham sidde på bænken?

Ved godt det er et lidt provokerende spørgsmål, men det bliver igen og igen fact, at Ferguson er rigtig bange for at miste Ronaldo, og i sin angst gør han alt, for at stoppe det.

Du kan ikke sammenligne de to sager. Og som jeg har sagt før, så ønsker jeg ikke, at Ronaldo skal rådne op på bænken.

Men Ronaldo kommer fra en glamourøs tilværelse i Fergies kridthus, hvorimod Pique trods et stort potentiale må tage plads på bænken. Pique har al mulig grund til at ønske at skifte, og han har i det mindste ikke holdt klubben for nar. Det er mere, end man kan sige om Ronaldo.

Synes i at Manchester Uniteds ledelse kan tillade sig, hvis det skulle ske, at sige nej til Real Madrid, selvom Cristiano Ronaldo gerne vil skifte?

Ja, selvfølgelig kan den det. Ronaldo skrev under på en ny kontrakt for et år siden. En kontrakt er bindende, og hvis United ikke kan tillade sig at holde på en spiller, de har kontrakt på, hvorfor så overhovedet bruge kontrakter i fodbold? I så fald er det blot et stykke betydningsløst papir. Ronaldo kunne bare have undladt at forlænge i fjor.
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3787: 04 Jul 2008, 22:10 »

Det er selvfølgelig ærgerligt set fra vores synspunkt, men vi kan ikke tillade os at byde en så talentfuld spiller som Pique endnu en sæson på bænken. Han er et stort talent, men vi må også være realistiske og indse, at han ikke ville være blevet fast mand i mange år. Dertil er Rio og Vidic simpelthen for gode. Så jeg synes ikke, det kunne være anderledes.

Ja i United var han bag Vidic, Rio og Brown i centerforsvarshiera kiet, men det er altså det samme i Barcelona, hvor han skal konkurrere med spillere som Milito, Puyol, Marquez og ham Caceres de også har købt - ikke umiddelbart meget nemmere for ham.

Et godt argument for salget er at hans stil passer rigtig godt Spanien (han er jo også Spanier Smiley ) hans boldsikkerhed og gode blik for medspillerne gør ham bedre egnet til Barcelona og deres boldbesiddelse.

Jeg ser det ikke som noget særligt tab for United, hvis jeg skal være helt ærlig. Rio har netop skrevet en 5-årig kontrakt og der er masser af år i Vidic. I øvrigt er der jo Jonny Evans som muligvis kan blive til noget.

Logged


Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3788: 04 Jul 2008, 22:26 »

Ja i United var han bag Vidic, Rio og Brown i centerforsvarshiera kiet, men det er altså det samme i Barcelona, hvor han skal konkurrere med spillere som Milito, Puyol, Marquez og ham Caceres de også har købt - ikke umiddelbart meget nemmere for ham.

Et godt argument for salget er at hans stil passer rigtig godt Spanien (han er jo også Spanier Smiley ) hans boldsikkerhed og gode blik for medspillerne gør ham bedre egnet til Barcelona og deres boldbesiddelse.

Jeg ser det ikke som noget særligt tab for United, hvis jeg skal være helt ærlig. Rio har netop skrevet en 5-årig kontrakt og der er masser af år i Vidic. I øvrigt er der jo Jonny Evans som muligvis kan blive til noget.



Marquez og Puyol har rundet de 30, og det kan mærkes. Samtidig er Milito jo skadet, og Caceres er endnu meget ung. Fremtiden er forhåbentligt Caceres og Pique.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3789: 05 Jul 2008, 09:56 »

Ja i United var han bag Vidic, Rio og Brown i centerforsvarshiera kiet, men det er altså det samme i Barcelona, hvor han skal konkurrere med spillere som Milito, Puyol, Marquez og ham Caceres de også har købt - ikke umiddelbart meget nemmere for ham.

I mine øjne er Rio og Vidic bedre end alle dem, du nævner. Så jo, det synes jeg, at det er.
Logged

bettepjevs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3790: 05 Jul 2008, 10:11 »

I mine øjne er Rio og Vidic bedre end alle dem, du nævner. Så jo, det synes jeg, at det er.

Meget enig Thumbs Up ingen kan slå Rio og Vidic langt frem.
Logged

Juanito
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3791: 05 Jul 2008, 10:30 »

Enig, enig, enig!
Rio og Vidic er nok det bedste forsvarsmakkerpar man har set i længe, efter min mening Smiley
Logged

Practise makes Perfect!

Djævlen
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3792: 05 Jul 2008, 10:50 »

Men - nogle - Manchester United-fans, vil gerne have Ronaldo til at sidde på bænken? Ronaldo er mig bekendt en anelse mere talentfuld end Pique - der også er et stort talent. Jeg mener at Piques kontrakt med Manchester løber til 2010, så hvorfor ikke lade ham sidde på bænken?

Ved godt det er et lidt provokerende spørgsmål, men det bliver igen og igen fact, at Ferguson er rigtig bange for at miste Ronaldo, og i sin angst gør han alt, for at stoppe det.

Piques kontrakt udløb efter den kommende sæson. Derfor solgte de ham så billigt.
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3793: 06 Jul 2008, 11:28 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=85972

Det er jo dejligt at læse! Huntelaar er min højeste prioritet på tranfersmarkedet i dette vindue, så at høre at han "elsker" klubben og gerne vil spille for den er jo luksus. Samtidig har Ajax hentet erstatningen åbenbart, så et skifte ser meget sandsynligt ud efterhånden. Det ville glæde mig rigtig meget.
Logged


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3794: 10 Jul 2008, 18:11 »

Wauw så hører man Tv2 sporten, mens man står i køkkenet. Hører Blatter udtale sig om C. Ronaldo sagen, og moderne slaveri?
Nogen der har noget link værk til hans udtalelser. Det lyder meget lig det Madrids præsident gik ud og sagde tidligere.
Logged


Sider: 1 ... 251 252 [253] 254 255 ... 1162 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010