home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 291 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Afslutning af guldfavoritterne
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Afslutning af guldfavoritterne  (Læst 99103 gange)
tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 'fysiskforsvar'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #135: 22 Jul 2008, 17:33 »

Jeg har kun en indvending til forsvaret og det er at Calif er amrikansk og ikk australsk !

Venstre back syntes jeg godt man kunne putte Christopher meget højere op minimum nr. 3 ! han burde være en over landsholdet allerede og spiller virkelig godt, ellers er jeg meget tilfreds, men kunne være nice hvis du tog bredden med også !
Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'fysiskforsvar'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #136: 22 Jul 2008, 17:34 »

Jeg har kun en indvending til forsvaret og det er at Calif er amrikansk og ikk australsk !

Venstre back syntes jeg godt man kunne putte Christopher meget højere op minimum nr. 3 ! han burde være en over landsholdet allerede og spiller virkelig godt, ellers er jeg meget tilfreds, men kunne være nice hvis du tog bredden med også !

Det med Califf kan man da kalde en svipser. Tak for det! Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 'fysiskforsvar'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #137: 22 Jul 2008, 17:54 »

AaB ønskede ikke at forlænge med Califf Wink At sige han er et klassekøb vil jeg ikke; han er satme en dyr herre! Califf har sine styrker når holdet står lavt på banen, men kæft han er middelmådig når der bliver spillet rundt om ham. Og vil nogle ikke uddybe deres holdnig, at helveg er ringe? Vil mene beauchamp er vores fysiske forsvarsspiller.
Logged


fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: 'fysiskforsvar'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #138: 22 Jul 2008, 17:58 »

AaB ønskede ikke at forlænge med Califf Wink At sige han er et klassekøb vil jeg ikke; han er satme en dyr herre! Califf har sine styrker når holdet står lavt på banen, men kæft han er middelmådig når der bliver spillet rundt om ham. Og vil nogle ikke uddybe deres holdnig, at helveg er ringe? Vil mene beauchamp er vores fysiske forsvarsspiller.
Har du nogensinde set Beauchamp?
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'fysiskforsvar'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #139: 22 Jul 2008, 18:00 »

Hvis jeg tager bredden med. Dvs. 7 spillere fra reservebænken - hvad siger I så til følgende?

(FCM) Martin Raska, Kristian Ipsa, Filip Marcic, Petter Furuseth, Claus Madsen, Kim Christensen, Jude Nworuh

(OB) Anders Lindegaard, Jonas Troest, Espen Ruud, Esben Hansen, Cristian Bolaños, Mads Timm, Srdjan Radonjic

(BIF) Michael Tørnes, Mark Howard, Anders Randrup, Martin Ericsson, Kasper Lorentzen, Tobias Mikkelsen, Peter Madsen

(AaB) Kasper Stenild, Martin Pedersen, Jens-Kristian Sørensen, Caca, Siyabonga Nomvethe, Simon Bræmer, Patrick Kristensen

(FCK) Nathan Coe, Mikael Antonsson, Niclas Jensen, William Kvist, Jesper Grønkjær, Morten Nordstrand, José Junior

Det vil bare blive vurderet samlet på bredden, og ikke så meget på, hvordan den enkelte spiller står overfor den anden, men hvordan bænken står overfor de andre.
« Seneste Redigering: 22 Jul 2008, 18:04 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: 'fysiskforsvar'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #140: 22 Jul 2008, 18:02 »

FCM: Raska, Ipsa, Marcic/Jessen, Furuseth, Claus Madsen, Kim C, Baba Collins/Fagerberg/Jude Nworuh

Er altid lidt svært at sige, da FCM tit og ofte roterer spillerne...
Logged



N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'fysiskforsvar'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #141: 22 Jul 2008, 18:03 »

AaB ønskede ikke at forlænge med Califf Wink At sige han er et klassekøb vil jeg ikke; han er satme en dyr herre! Califf har sine styrker når holdet står lavt på banen, men kæft han er middelmådig når der bliver spillet rundt om ham. Og vil nogle ikke uddybe deres holdnig, at helveg er ringe? Vil mene beauchamp er vores fysiske forsvarsspiller.

Jeg har valgt Beauchamp som den spillende forsvarsspiller, da jeg har vurderet ham som en mere spillende forsvarsspiller en Olfers. Jeg tror nu nok, at AaB ville forlænge med deres anfører, men de kunne ikke blive enige, og derfor mener jeg det er klassearbejde af FCM og sikre sig en af, imo, de bedste centerforsvarere i den danske liga. Nu er det trods alt den fysiske forsvarsspiller vi vurdere her.

Har du nogensinde set Beauchamp?

Det er vi vel egentlig ikke så mange der har
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: 'fysiskforsvar'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #142: 22 Jul 2008, 18:04 »

Er lidt i tvivl mht. Esben Hansen. han er jo Anfører i OB, så lidt svært for mig at se ham på bænken, men igen den er svær, for Djemba Djemba skal heller ikke bænkes, men ser det mere som et rotationsprincip. Derudover er Nordstrand en fast starter for FCK. Og Grønkjær starter også inde når han er klar Smiley ellers fint
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'fysiskforsvar'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #143: 22 Jul 2008, 18:04 »

FCM: Raska, Ipsa, Marcic/Jessen, Furuseth, Claus Madsen, Kim C, Baba Collins/Fagerberg/Jude Nworuh

Er altid lidt svært at sige, da FCM tit og ofte roterer spillerne...

Har valgt Marcic og Jude.. Smiley Håber det er okay
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: 'fysiskforsvar'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #144: 22 Jul 2008, 18:05 »

Jeg har valgt Beauchamp som den spillende forsvarsspiller, da jeg har vurderet ham som en mere spillende forsvarsspiller en Olfers. Jeg tror nu nok, at AaB ville forlænge med deres anfører, men de kunne ikke blive enige, og derfor mener jeg det er klassearbejde af FCM og sikre sig en af, imo, de bedste centerforsvarere i den danske liga. Nu er det trods alt den fysiske forsvarsspiller vi vurdere her.

Det er vi vel egentlig ikke så mange der har
nemlig derfor syntes jeg ikke du kan vurderer ham som spiller, jo selfølgelig på udtalelser, men syntes man burde have set dem før man vurderer dem
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'fysiskforsvar'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #145: 22 Jul 2008, 18:06 »

Er lidt i tvivl mht. Esben Hansen. han er jo Anfører i OB, så lidt svært for mig at se ham på bænken, men igen den er svær, for Djemba Djemba skal heller ikke bænkes, men ser det mere som et rotationsprincip. Derudover er Nordstrand en fast starter for FCK. Og Grønkjær starter også inde når han er klar Smiley ellers fint

Jeg har valgt Grønkjær på bænken, da han i øjeblikket er skadet, og der går noget tid inden han er helt klar. Så pt. tager han plads på bænken.
Jeg tror ikke Nordstrand bliver en fast starter, når først Santin kommer til klubben, og derfor har jeg pt. valgt at tage Santin på banen, da det vil give FCK en hel del måder at rotere på banen uden at lave udskiftninger
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'fysiskforsvar'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #146: 22 Jul 2008, 18:07 »

nemlig derfor syntes jeg ikke du kan vurderer ham som spiller, jo selfølgelig på udtalelser, men syntes man burde have set dem før man vurderer dem

Har kun set nogle klip med ham, og der virker han mere spillende end f.eks. Olfers, som jeg ikke har den store fidus til. Men du har jo ikke set min vurdering af ham endnu, og derfor må du vente Grin
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: 'fysiskforsvar'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #147: 22 Jul 2008, 18:13 »

Har kun set nogle klip med ham, og der virker han mere spillende end f.eks. Olfers, som jeg ikke har den store fidus til. Men du har jo ikke set min vurdering af ham endnu, og derfor må du vente Grin
venter spændt Smiley
Jeg har valgt Grønkjær på bænken, da han i øjeblikket er skadet, og der går noget tid inden han er helt klar. Så pt. tager han plads på bænken.
Jeg tror ikke Nordstrand bliver en fast starter, når først Santin kommer til klubben, og derfor har jeg pt. valgt at tage Santin på banen, da det vil give FCK en hel del måder at rotere på banen uden at lave udskiftninger
Ja okay, måske er svært da jeg tror meget på et rotationsprincip Wink
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 'fysiskforsvar'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #148: 22 Jul 2008, 19:06 »

Jeg har valgt Beauchamp som den spillende forsvarsspiller, da jeg har vurderet ham som en mere spillende forsvarsspiller en Olfers. Jeg tror nu nok, at AaB ville forlænge med deres anfører, men de kunne ikke blive enige, og derfor mener jeg det er klassearbejde af FCM og sikre sig en af, imo, de bedste centerforsvarere i den danske liga. Nu er det trods alt den fysiske forsvarsspiller vi vurdere her.
Det er hele tiden et spørgsmål om man er pengene værd.
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'fysiskforsvar'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #149: 22 Jul 2008, 19:07 »

Det er hele tiden et spørgsmål om man er pengene værd.

Eller om klubben har et loft, som man bare ikke vil overskride uanset hvad. Der kan være mange grunde, men tror simpelthen ikke på, at AaB ikke ville forlænge med deres anfører.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010