home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  0 Brugere, 639 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Allez Paris!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Allez Paris!  (Læst 4093 gange)
Cesc
Gæst
 
Sv: Allez Paris!
« Svar #15: 11 Jul 2009, 01:58 »

"Helt sikkert mayn - for knæhøj karse det her"
"Helt sikkert en herre frydern trup"
"Og kan du holde folkene fra at skulle bruge stylter"

Lyder genialt i min ører  Grin  Opstemt

Jamen, tak! Folk plejer faktisk også at sige, jeg er rimelig chill at høre på, når jeg snakker. Der må jo være noget om snakken så... Men tak - jeg er pavestolt, og jeg må sgu' indrømme at jeg fældede et par tårer eller to ved den der bemærkning du kom med til sidst. Kys kys.

Men hey, vi kan tage den bare os to skat; min msnliste er ledig for dig. Vi skal helst ikke lave bloggen om til fæces..
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Allez Paris!
« Svar #16: 11 Jul 2009, 02:02 »

Jamen, tak! Folk plejer faktisk også at sige, jeg er rimelig chill at høre på, når jeg snakker. Der må jo være noget om snakken så... Men tak - jeg er pavestolt, og jeg må sgu' indrømme at jeg fældede et par tårer eller to ved den der bemærkning du kom med til sidst. Kys kys.

Men hey, vi kan tage den bare os to skat; min msnliste er ledig for dig. Vi skal helst ikke lave bloggen om til fæces..

Skriver lige min msn i pb til dig så Opstemt
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Allez Paris!
« Svar #17: 12 Jul 2009, 00:02 »


PSG ansætter en legende!

8/7 2008

Paris Saint Germain, eller PSG som klubben i folkemunde er kaldt, har i dag valgt at ansætte en legende inden for fodboldens verden.  George Weah blev i dag præsenteret på et pressemøde på Parc des Princes. Flere eksperter kiggede skeptisk på den nye cheftræner, da han trådte ind i presselokalet. En mand der ingenting har bevist inden for trænergerningens ædle kunst, skal være træner i den traditionsrige hovedestadsklub.
Den liberianske legende, der i sin spillerkarriere var den eneste spiller nogensinde til, at vinde titlen som verdens bedste fodboldspiller, uden nogensinde at deltage i et VM. Som spiller havde han en periode i hovedstaden, hvor han nåede at score 53 mål i 152 kampe, inden han fortsatte karrieren hos den italienske hovedstadsklub AC Milan, det var nok den periode af hans karriere han er mest kendt for.

Weah der på det seneste har deltaget liberisk politik, men tabte i anden afstemningsrunde til Ellen Johnson-Sirleaf, med stemmerne 59 % mod Weahs 41 %. Det var derfor ikke svært at lokke Weah til Paris, med udsigter til cheftræner rollen. George Weah har fået en ”prøve” kontrakt på et år, så han er meget afhængig af at bevise noget fra start af. Han menes at have fået en løn på omkring 40.000 – 60.000 kr. om ugen. Det bliver bestemt spændende at følge Paris i den kommende sæson!
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Allez Paris!
« Svar #18: 12 Jul 2009, 00:58 »

Looking good! Lay-out ser fint og simpelt ud, teksten er rigtig fin og klubben er spændende. Jeg læser med, Roxer!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

cjensen94
Gæst
 
Sv: Allez Paris!
« Svar #19: 12 Jul 2009, 01:09 »

Ser godt ud, fint layout og tekst Opstemt
Logged

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Allez Paris!
« Svar #20: 13 Jul 2009, 16:31 »

Fed blog indtil nu. Smiley
Rigtig lækkert layout. Wink

KIU Thumbs Up
Logged


motZ
Gæst
 
Sv: Allez Paris!
« Svar #21: 13 Jul 2009, 16:34 »

Det ser godt ud, Roxer. Du kører den enkle stil, hvilket er fedt - grafikken er også dejlig. Desuden er det flot skrevet!

Jeg læser med.
KIU!
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Allez Paris!
« Svar #22: 15 Jul 2009, 13:59 »

Bloggen er hermed sat på pause!
- Jeg drager på ferie til Italien i aften, og kan derfor ikke opdatere. Men regner dog med at skrive et par updates på køreturen frem og tilbage. Og de vil blive smidt op hvis jeg kommer på internettet dernede, ellers må i vente til søndag/mandag i henholdsvis uge 30/31.
Der er kun en ting tilbage at sige;
ALLEZ PARIS!
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010