home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23303
  1 Bruger, 932 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: leoperry087
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Brøndby IF: System Skift Fra 4-4-2 til 3-5-2!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF: System Skift Fra 4-4-2 til 3-5-2!  (Læst 12787 gange)
donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF. System Skift
« Svar #15: 11 Maj 2007, 18:37 »

@ Dusty! Mange tak for de fine ord Smiley Jeg skal nok ligge kigge på det med at få uoloade taktikken her i løbet af weekenden.. nok først søndag at der vil være nyt på den front Peace

@ Benja91/ Don AA! Tak. Der skal nok komme billeder, skal lige ind i en blog rytme igen så der skal nok komme billeder Thumbs Up

@ Lindskov. Håber der kommer en update i aften! Nej jeg spiller med FreakUP 2.0 Final!
Logged


Lindskov6ooo
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF. System Skift
« Svar #16: 11 Maj 2007, 18:51 »

@ Lindskov. Håber der kommer en update i aften! Nej jeg spiller med FreakUP 2.0 Final!

Jeg glæder mig Opstemt ! . Jeg kan ikke finde ud af at få FreakUP 2.0 Final til at virke ! Sur
Logged

//Lindskov6ooo

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF. System Skift
« Svar #17: 11 Maj 2007, 23:13 »

Lørdag d. 05-08-2006. 4. Runde i SAS-Ligaen.
Esbjerg FB – Brøndby IF

Alle er mere eller mindre klar. Retov og Lorentzen er ved at være tilbage i form efter nogen lange skader. De er også de eneste som har nogen skavanker. Dagens modstander EFB ligger nr1 lige pt. i ligaen dog på en bedre målscore end os og FCK. EFB har slået Vejle, Viborg og har så spillet uafgjort med AaB. Så ikke nogen skræmmende modstander de har fået point imod. Vi skal hente alle tre point. Det er de samme 11 som starter dagens kamp dog ryger Katongo ud og ind kommer Dong Fangzhuo.
De 11 udvalgte til dagens kamp:
Stephan Andersen

Per Nilsson – Per Nielsen – Mikkel Bischoff

    Martin Spelmann – Pontus Wernbloom

Mads Jørgensen (70)    (70) Thomas Rasmussen
 Martin Ericsson

Dong Fangzhuo – Duncan


Bænken: Michael Tørnes (GK), Mark Howard, Mike Jensen (70), Chris Katongo, Markus Lantz, Kevin Larsen (70), Sammuel.

KICK-OFF
Esbjerg FB – Brøndby IF
0 – 1

MÅL: Per Nielsen (22)
MOM: Per Nielsen (BIF) (8)
Tilskuere: 9 641
Dommer: Anders Hermansen

En lille men meget dejlig sejr. EFB havde en lille overvægt i boldbesiddelse, dog havde begge hold lige mange skud på mål og kun godt målmandspil i begge ender gjorde at der ikke blev scoret mere. Kampens eneste mål blev scoret af kaptajnen selv Per Nielsen. Efter en død bold selvfølgelig.

Nielsen: En utrolig vigtig sejr da det altid er svært at spille her i Esbjerg, og dejligt at få lov til at score kampens eneste mål.



Torsdag d.10-08-2006. UEFA Cup 2. Qual. Runde. 1. Kamp
Brøndby IF – Lokomotiv Sofia

Kendskabet er ikke stort til dagens modstander. Dog forventer jeg ikke at det bliver et ubehageligt bekendtskab. Jeg tror vi vinder og vinder stort. Altså med 2-3 mål. Sofia slog Mika fra Armenien ud i den første runde for at nå her til. Ikke noget man bliver imponeret over. Der er lige et par små ændringer i start opstillingen. Per Nilsson går ud og bliver afløst af Mark Howard. Helt fremme ryger Dong ud og ind kommer Williams.
De 11 udvalgte til dagens kamp:
Stephan Andersen

Mark Howard – Per Nielsen – Mikkel Bischoff

    (70) Martin Spelmann – Pontus Wernbloom

Mads Jørgensen      (70) Thomas Rasmussen
 Martin Ericsson

David Williams – Duncan (70)


Bænken: Michael Tørnes (GK), Morten Rasmussen, Mike Jensen, (70) Chris Katongo, (70) Markus Lantz, (70) Kevin Larsen, Sammuel.

KICK-OFF
Brøndby IF – Loko. Sofia
2 – 0

MÅL: Duncan (56)
MÅL: David Williams (61)
MOM: Per Nielsen (BIF) (8)
Tilskuere: 11 067
Dommer: Petteri Kari

Først halvleg var en sand ørkenvandring hvor Sofia ikke vil noget og hvor vi ikke kun noget. Efter pausen løsner det mere op og vi får lagt større pres på efter et utroligt opspil banker Duncan bolden i kassen. Williams score sikkert til 2-0 efter flot oplæg fra Thomas Rasmussen.

Duncan: En hård opgave blev løst rigtig godt og vi fik hvad vi kom efter. Sofia ville ikke noget og der var tydeligt, jeg tror ikke de havde et skud på mål. Nu kan vi tage der ned med ro i sindet også sikre den vigtige videre deltagelse.



Søndag d.13-08-2006. 5. Runde i SAS-Ligaen.
Brøndby IF – Vejle Boldklub.

Ja der kan ikke være og der må ikke komme nogen form for tvivl om kampens udfald i dag. Det skal være tre point til os. Vejle har fundet sig til rette i bunden af tabellen med 4 point for 4 kampe. Truppen i dag er stort set skades fri. Det er kun Retov og Lorentzen som ikke er helt 100% i nu. Der vil ikke blive fortaget nogen ændringer i blandt i det startende i forhold til UEFA Cup kampen mod Sofia. Dog lige en enkelt i sidste øjeblik. Kevin Larsen går ind i stedet for Thomas Rasmussen.
De 11 udvalgte til dagens kamp:
Stephan Andersen

Mark Howard – Per Nielsen – Mikkel Bischoff

    Martin Spelmann – Pontus Wernbloom

Mads Jørgensen (45)     Kevin Larsen
 Martin Ericsson (69)

David Williams (45) – Duncan


Bænken: Michael Tørnes (GK), Per Nilsson, (45) Mike Jensen, (45) Chris Katongo, Markus Lantz, Thomas Rasmussen, (69) Sammuel.

KICK-OFF
Brøndby IF – Vejle Boldklub
1 – 1

MÅL Søren Pallesen (14)
MÅL Brian Nielsen (92) (Selvmål)
MOM: Thor Hogne Aarøy (Vejle) (7)
Tilskuere: 12 428
Dommer: Henrik Kragh

Nej en ringe kamp. Vores afslutninger er så ringe som noget kan være. Skud ude fra 30-35 meters afstand bliver valgt. Det er som sådan også okay hvis det er et godt skud men her var hjørneflagene mere i fare for at blive ramt end målene. Vejle kom foran på et flot langskud fra 30m og der efter var Vejle ikke over midtbanen. Skidt at vi skuffer så mange tilskuere med så ringe spil men det var sku en off-day. Jeg prøver med lidt ændringer i pausen som også gør at vi skaber lidt flere chancer men vores afslutninger var ringe. Til sidst er det bare lange bolde op mod Duncan og det gør at vi kommer frem til et indlæg og der er Brian Nielsen fra Vejle heldig og score selvmål.

S. Andersen: Vejle har ingen ting i dag også score de på sådan langskud. Øv.



Søndag d. 20-08-2006. 6 Runde i SAS-Ligaen
Viborg FF – Brøndby IF

Efter skuffelsen sidste uge hjemme mod Vejle forventer jeg en trods reaktion fra spillerne i dag. Der er dog lavet en del ændringer i start opstillingen da jeg ikke var helt tilfreds med visse spillers indsats i sidste kamp. Dagens modstander fra Viborg ligger nr.12 og sidst med 1 point. Derfor kan jeg ikke andet forvente en sejr i dag. Mikkel Bischoff blev skadet under træning og ude i en lille måneds tid. Morten Rasmussen tager hans plads.
De 11 udvalgte til dagens kamp:
Stephan Andersen

Per Nilsson – Per Nielsen – Morten Rasmusen

    Markus Lantz – Pontus Wernbloom

Mike Jensen     (65) Kevin Larsen
 (65) Sammuel

Chris Katongo – Duncan (65)


Bænken: Michael Tørnes (GK), Mark Howard, Mads Jørgensen (65), David Williams (65), Martin Spelmann, Thomas Rasmussen (65), Martin Ericsson.

KICK-OFF
Viborg FF – Brøndby IF
1 – 2

MÅL 0-1 Chris Katongo (5)
MÅL 0-2 Sammuel (40)
MÅL 1-2 Rune Bjerre (93)
MOM: Morten Rasmussen (BIF) (8)
Tilskuere: 7 637
Dommer: Henning Jensen

Det var en langt bedre kamp fra vores side. Vi kommer hurtigt foran og det giver ro på holdet. Vi presser VFF langt tilbage på banen og at vi skulle frem til 5 min før pausen før vi kom foran med 2-0 var mere held end forstand for VFF. Efter pausen lader vi Viborg kommer mere med og vi går ned i tempo. Det er lige ved at koste men Viborg får scoret for sent og hvis vi have smidt point her, uha jeg var blevet sur.

Morten Rasmussen: Vi spiller en solid kamp og vi står godt nede bag i. Dog træls de score til sidst men vi fik da tre point.



Torsdag d.24-08-2006. UEFA Cup 2. Qual. Runde. 2. Kamp
Loko. Sofia 0 – 2 Brøndby IF

Arbejde fra den første kamps skal gøres færdig her. Forhåbentlig kan vi score et hurtigt mål så vi lukker kampen. Lorentzen er med i truppen og starter på bænken og står med gode muligheder for at komme ind og få lidt spille tid. Ericsson går igen ind på den offensive midtbane plads. Sammuel er træt efter kampen i Viborg. Mark Howard afløser Per Nilsson som ikke er spille berettig i UEFA Cuppen.
De 11 udvalgte til dagens kamp:
Stephan Andersen

Mark Howard – Per Nielsen (90) – Morten Rasmusen

    Markus Lantz – Pontus Wernbloom

Mike Jensen (57)     Thomas Rasmussen
 Martin Ericsson

(57) Chris Katongo – Duncan


Bænken: Michael Tørnes (GK), Kasper Lorentzen, Mads Jørgensen (57), David Williams (57), Martin Spelmann (90), Kevin Larsen, Sammuel.

KICK-OFF
Lokomotiv Sofia – Brøndby IF
3 – 3

MÅL 1-0 Elin Stavrev (6)
MÅL 1-1 Martin Ericsson (8)
MÅL 2-1 Yordan Stoychev (18)
MÅL 2-2 Martin Ericsson (40)
MÅL 3-2 Yonko Dzhegov (57)
MÅL 3-3 David Williams (89)
MOM: Martin Ericsson (BIF) (8)
Tilskuere: 1 837
Dommer: Kenny Clark

Uha en kamp. Den blev mere spænende end jeg havde troet. Hvis man kigger på skudstatistikken vil man få et andet ind blik i kampen. Vi har hele 17 skud på mål men vi holder kun de 6 af dem inden for rammen. De har 6 skud på mål og 3 inden for kassen. Hvor alle så går ind. Hmm Hr. Andersen! Dog stod forsvaret heller ikke godt i dag men så virkede offensiven til gengæld. Williams scoring gør at vi stadig ikke hat tabt i denne sæson.

Ericsson: En utrolig kamp hvor vi burde vinde stort men som sådan set er vi tilfredse for vi gik videre og det var det vi kom for.
I næste runde venter SV Salzburg med Vratislav Lokvenc i spidsen. En svær opgave venter her!



Søndag d.27-08-2006. 7. Runde i SAS-Ligaen.
Brøndby IF – AaB

Dagens kamp er vigtig. Dog er jeg lidt bange for at UEFA Cup kampen stadig sidder i benene på de fleste og det kan kom til at koste dyrt mod AaB. AaB har dog skuffet fælt her i starten af sæson og ligger pt. nr10 med 5 point. Vi har haft lidt problemer hjemme hvor vi har vundet 1 kamp ud af 3. Det er ikke helt godt nok. Derfor er det vigtig at vi tager os sammen og sender AaB hjem uden nogen point. Per Nielsen har været tvivlsom op til kampen efter han fik et hårdt slag i midt uge kampen men han er klar.
De 11 udvalgte til dagens kamp:
Stephan Andersen

Mark Howard – Per Nielsen – Per Nielsson

    Markus Lantz – Pontus Wernbloom (75)

Mike Jensen     (45) Thomas Rasmussen
 Martin Ericsson

(45) David Williams – Duncan


Bænken: Michael Tørnes (GK), Kasper Lorentzen (45), Mads Jørgensen, Chris Katongo (75), Martin Spelmann, Kevin Larsen (45), Morten Rasmussen.

KICK-OFF
Brøndby IF – AaB
0 – 1
MÅL 0-1 Rade Prica (26)
MOM: Rasmus Wurtz (AaB) (9)
Tilskuere: 18 311
Dommer: Jesper Overgaard

Tænk at man kan spille så ringe på hjemmebane. Det var det dårligste vi har spillet i min tid i klubben og AaB vandt meget fortjent. Kun Stephan Andersen var skyld i at vi ikke tabte med mere. Skandaløst ringe.
Det var ikke muligt at få en kommentar fra en BIF spiller efter kampen da de var til skideballe hos HR. Westergaard ticked off
Mike Jensen og Thomas Rasmussen fik begge skader som holder dem ude i op til 2. måneder. Græder



Onsdag d.30-08-2006. 8. Runde i SAS-Ligaen.
FC København – Brøndby IF

Stor opgør. Lokal brag. Ny klassiker. Top opgør. Kært barn mange navne som man siger. Vi går indtil den her kamp vingeskudt efter kampen mod AaB. Men som et såret dyr vil vi kæmpe og slå tilbage mes stor styrke og hvilken bedre kamp at gøre det i end kampen mod rivalerne fra FCK. Kevin Larsen aflæser en skadet Thomas Rasmussen. Mads Jørgensen afløser Mike Jensen. Dong er med fra start da der skal nyt liv til helt fremme. Vi skal vinde i dag. Vi kom 2 point efter FCK efter vores nederlag og det vil gøre godt at komme tilbage som nr1 enden landsholdspausen.
De 11 udvalgte til dagens kamp:
Stephan Andersen

Mark Howard – Per Nielsen – Per Nielsson

    Martin Spelmann – Pontus Wernbloom

Mads Jørgensen     Kevin Larsen
 Martin Ericsson

Dong Fangzhuo – Duncan


Bænken: Michael Tørnes (GK), Kasper Lorentzen, Marc Olsen, Chris Katongo, Markus Lantz, Sammuel, Morten Rasmussen

KICK-OFF
FC København – Brøndby IF
1 – 0

Rødt Kort Kevin Larsen (35) (2 gule kort)
MÅL 1-0 Michael Silberbauer (61)
MOM: Michael Gravgaard (FCK) (9)
Tilskuere: 36 548
Dommer: Heinrich Kristensen

Nej nej skandale dommer. Han troede vist han var med i et poker spil med alle de kort han skulle af med. 6 stk. Dog har vi kun os selv at takke for dette skidt vi nu er kommet ud i. Vi spiller langt under det vi kan. Så jeg tror faktisk at denne landsholds pause kommer fint. Det giver mig lige tid til at se om det skal ændres noget i taktikken. For i de sidste to kampe er vi blevet presset alt for langt tilbage på banen og vi skaber alt for lidt oppe foran. Der skal ske noget.

Kevin Larsen: Utroligt at man kan ryge ud for at tackle bolden!



Stillingen i SAS-Ligaen efter 8 runder:




Næste Update (Først søndag!):
FC Midtjylland (ude)
SV Salzburg (hjemme)
FC Nordsjælland (hjemme)
Sædding-Guldager IF (Pokal) (ude)
OB (ude)
SV Salzburg (ude)

Så husk at se efter næste update. Først søndag desværre, har ikke tid imorgen. Græder
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF. System Skift
« Svar #18: 11 Maj 2007, 23:17 »

Ikke de bedste resultater, desværre. Skuffet

Op på hesten igen, og giv modstanderen tæsk! Djævel
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Benja91
Gæst
 
Sv: Brøndby IF. System Skift
« Svar #19: 12 Maj 2007, 12:09 »

@ Dusty! Mange tak for de fine ord Smiley Jeg skal nok ligge kigge på det med at få uoloade taktikken her i løbet af weekenden.. nok først søndag at der vil være nyt på den front Peace

@ Benja91/ Don AA! Tak. Der skal nok komme billeder, skal lige ind i en blog rytme igen så der skal nok komme billeder Thumbs Up

@ Lindskov. Håber der kommer en update i aften! Nej jeg spiller med FreakUP 2.0 Final!


Bare iorden  Thumbs Up
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF. System Skift
« Svar #20: 12 Maj 2007, 14:28 »

Ikke de bedste resultater, desværre. Skuffet

Op på hesten igen, og giv modstanderen tæsk! Djævel

Nej de sidste to kampe var en katastrofe.. ikke godt nok.. men det skal nok blive bedre..  Peace

 Smiley
Logged


Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF. System Skift
« Svar #21: 13 Maj 2007, 16:41 »

Det ser ud som om den nye taktik virker!

På trods af nederlagene til Aab og FCK ser det lovende ud.
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF. System Skift
« Svar #22: 13 Maj 2007, 16:47 »

De små justeringer.


Efter de sidste to kampe (0-1 AaB hjemme), (0-1 FCK ude) har jeg valgt at se lidt nærmer på taktikken igen. For ikke nok med at vi tabte de kampe vi spillede også utroligt ringe. Vi skabte ikke noget og når vi kom frem til chancer skød vi 20 m over og ved siden af målet. Dog holder jeg fast i at have tre mand bagude. De Ændringerne der kommer hvis jeg skifter vil være at spille med wingbacks. Altså sådan her:

Målmand

Forsvare – Forsvare – Forsvare

   Wingback   Wingback

Central midtbane – Central Midtbane

Offensivmidtbane

Angriber – Angriber

Altså tæt på en 5-3-2 opstillingen.


Tror dog nærmer at jeg ændre sådan at jeg spiller med en angriber. Så jeg får en mere kompakt midtbane med to defensive midtbanespiller. En central også en offensiv spiller hængene bag den ene angriber. Det vil se sådan her ud:

Målmand

Forsvare – Forsvare – Forsvare

Defensivmidtbane – Defensivmidtbane

Højremidtbane – Centralmidtbane – Venstremidtbane

Offensivmidtbane

Angriber.

Altså en 3-2-3-1-1 formation.
Så jeg har nok at vælge imellem hvis det går galt med min første. Der har jeg ændret lidt i spille indstillingerne til hver enkelt spiller plus lidt i hold indstillinger for at få os længer frem på banen og der ved få skabte nogen flere chancer og der ved flere mål.


Den sidste mulighed som jeg går og pusler lidt med ser sådan her ud:

Målmand

Forsvare – Forsvare – Forsvare

Defensivmidtbane

Højremidtbane – Centralmidtbane – Venstremidtbane

Offensivmidtbane – Offensivmidtbane

Angriber

Altså en 3-1-3-2-1
Nu får vi at se hvad som virker og hvad der ikke gør.



Ruud til Brøndby!

Der er desværre ikke snak om Ruud fra Real Madrid. Der er snak om norske Espen Ruud. Ruud er højre back/wing/midtbane. En meget alsidige spiller som bliver meget vigtig for os. Han er stadig meget ung og helt sikkert en kommende stjerne.
Ruud: Det gik lige pludselig meget stærkt til sidst men jeg er meget glad for at være kommet til brøndby og jeg kan ikke vente med at komme i gang med at spille.
TW: Ruud er en klasse spiller som kan give os noget mere fremad i banen. Dejligt at vi fik kontrakt med her på sidste dagen af sommer transfer vinduet.



SAS-Liga. Runde 9.
FC Midtjylland – Brøndby IF
Vi starter kampen rigtig godt med gode pasninger men mere og mere kommer FCM ind i kampen og. Vi kommer foran 0-1 på en flot kontra ved Ericsson. Der efter går vi helt i stå og lader FCM styre resten af kampen. Det bliver 1-1 lige inden pausen ved Danny Olsen. Kort efter bliver 1-2 ved et selvmål af Kolja Afriyie. Så 1-2 ved pausen. Efter pausen skaber vi ingen ting. Det er så ringe. Vi bliver presset ned og vi slipper billigt med at kampen ender 2-2. Det sidste mål scoret af Sergey Dadu. Så der er stadig masser at arbejde med. Formation: 3-5-2
FC Midtjylland 2 – 2 Brøndby IF



UEFA Cup 1. runde. 1 kamp.
Brøndby IF – SV Salzburg
Op til dagens kamp har jeg valgt at sætte en mere kompakt midtbane og der ved kun spille med en mand helt fremme.
Det var en af vores bedre kampe. Det så ud til at vi fik bedre styr på midtbanen efter at have rykket en ekstra mand der ned. Det betyder også at vi der ved far skabt en god base for at rykke frem på banen og få lagt et tryk på modstanderen som vi kan holde over en længer periode. I dag vinder vi godt nok kun 1-0 på mål af Duncan. Vi kunne godt have været heldig og have scoret en gang mere men godt målmandsspil gjorde at vi måtte nøjes med 1-0. Lorentzen er virkelig dejlig at have med efter hans skade. Han er på vej imod storformen.
Formation: 3-2-3-1-1
Brøndby IF 1-0 SV Salzburg



SAS-Liga. Runde 10.
Brøndby IF – FC Nordsjælland
Efter en hård hjemmebane kamp i UEFA cuppen skal det blive spænende at se og vi kan mobiliser nok kræfter til at slå FCN. En sejr er påkrævet hvis vi ikke skal komme forlangt efter FCK.
Vi kommer halvt dårligt fra start og FCN presser godt på uden dog at blive alt for farlige. Vi kommer mere mere ind i kampen og efter et større klump spil score Kasper Lorentzen sit første mål i denne sæson til stillingen 1-0. En halvtime senere får vi hjørne spark som bliver slået til første stolpe hvor Per Nielsen kommer først og højst på bolden og 2-0. Stillingen ved Pausen.
Efter pausen sker det igen. Vi går i stå vi vælger de forkerte løsninger og da Per Nielsen nøler lidt i feltet kommer Morten Nordstrand og score til 2-1. Efter det mål presser FCN hårdt på men vi formår at holde dem væk fra de store chancer og køre sejren hjem. En hårdt trængt sejr.
Formation: 3-2-3-1-1
Brøndby IF 2-1 FC Nordsjælland



DONG Cup. 3 Runde.
Sædding-Guldager IF – Brøndby IF
Ja en sejr er hvad jeg forventer af denne kamp. Der bliver sparet en del spiller men det burde nu ikke få nogen større betydning.
Der var 3 spiller som fik deres BIF debut på første holdet. Michael Tørnes, Marc Olsen og Niclas Rønne. Olsen og Rønne kom oven i købet også på måltavlen i stor sejren på 7-0. Ja en vejs trafik og en sikker sejr i den kamp. Mere er der ikke at sige om det.
Formation: 3-2-3-1-1
I næste runde venter Esbjerg FB ude.
Sædding-Guldager IF 0 – 7 Brøndby IF



SAS-Liga. 11 Runde.
OB – Brøndby IF
En skæbne kamp. Taber vi tror jeg også at mesterskabet ryger ud af døren. Vi er stadig 7 efter nr1 FCK og derfor er det vigtig at vi bare vinder for at have lidt snor i dem. Martin Retov er ved at være tilbage og spillede hele kampen i DONG Cuppen men han mangler stadig det sidste for at være med fra start. Ellers er alle klar lige på nær vores langtidsskade folk Thomas Rasmussen og Mike Jensen. Optimismen er tilbage efter tre sejr i træk og vi skal forsætte her.
Ja det var sku så ringe. Vi skaber ingen ting og lader OB styre det hele og hele kampen igennem. Dog holder vi OB fra de store chancer men så lige pludselig skyder Mads Timm fra lang afstand og Stephan Andersen står og sover også er vi bagud 1-0. Der fra går alt ned af bakke og ingen gang en skideballe i pausen virker. OB score fortjent til 2-0 i overtiden.
Formation: 3-2-3-1-1
OB 2-0 Brøndby IF



UEFA Cup 1. Runde. 2. Kamp.
SV Salzburg (0) – (1) Brøndby IF
En meget svær kamp venter her. Selvtilliden fik et knæk på Fyn. Vi skal rejse os. Går vi videre her når vi vores første mål: At komme i gruppe spillet i UEFA Cuppen. Det bliver utroligt svært at nå det mål grundet vores svingene form og at dagens modstander faktisk ikke er helt så ringe ind da.
En utrolig disciplinær kamp fra vores side hvor vi kæmper røven ud af bukserne. Vi skaber en del store chancer og da vi får hjørne efter en lille halvtime kommer Per Nielsen højst og BANG 0-1. Det er også stillingen ved pausen. 5 min efter pausen bliver det dog 1-1 ved Fernandinho. Der efter går kampen lidt i stampe. Til sidst kommer Salzburg dog tætter på men der bliver ikke scoret flere mål i den kamp og vi er videre i UEFA Cuppen. SÅDAN.
Formation: 3-1-3-2-1
SV Salzburg 1 (1) – (2) 1 Brøndby IF



Stillingen i SAS-Ligaen efter 11 Runder:


Det ser ikke for godt ud!


Næste kampe:
AC Horsens (ude)
Randers FC (hjemme)
Silkeborg IF (ude)
Esbjerg FB (hjemme)
Viborg FF (hjemme)
Vejle B (ude)

Der til kommer der nogen kampe i UEFA Cuppen. Der er ikke trykket lod til gruppespillet i UEFA Cuppen i nu.
Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Brøndby IF. System Skift
« Svar #23: 13 Maj 2007, 16:51 »

Nice overskrift med Ruud funny
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF. System Skift
« Svar #24: 13 Maj 2007, 16:53 »

Der mangler det sidste..

Af de startformationer ville, jeg nok tage den første Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF. System Skift
« Svar #25: 13 Maj 2007, 17:50 »

Nice overskrift med Ruud funny

Takker Smiley

Der mangler det sidste..

Af de startformationer ville, jeg nok tage den første Smiley

Lige nu spiller jeg med den sidste af dem Smiley

Der er blevet trykket lod i UEFA Cuppen!
Auxerre
Lokomotiv Moskva
HSV
Brøndby IF
Young Boys


En ok pulje. Med lidt held så kan vi gå videre.

Programmet for BIF ser sådan her ud:

Auxerre (hjemme)
HSV (ude)
Young Boys (hjemme)
Lokomotiv Moskva (ude)

Spænende bliver det!
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF. System Skift
« Svar #26: 13 Maj 2007, 17:54 »

Der skal maks. point hjemme.. Young Boys skal besejres. Auxerres og HSV bliver svært. Lokomotiv tvivler jeg desværre på.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Ronal-Hatt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF. System Skift
« Svar #27: 13 Maj 2007, 18:44 »

det her er en fantastisk blog....elsker blogs om bif og den her er i den gode ende af dem.....FANTASTISK!!!!!! KUTGW Thumbs Up
Logged

B.I.F for altid!!!!!


Læs min oddsblog: http://20kligeilommen.blogspot.com/

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF. System Skift
« Svar #28: 13 Maj 2007, 22:05 »

En spillemæssig god måned


SAS-Liga. 12. Runde.

AC Horsens – Brøndby IF
En tur til det jyske er altid rar. I dag er vi taget til Horsens. Det bliver samme 11 som spillede i UEFA Cup kampen dog lige med en ændring. Det er at Duncan går ind i stedet for Katongo. Vi skulle gerne hente alle tre point i dag. Vi skal begynde at komme ind i stime hvor vi får nogen sejr og spiller mere stabilt end til fældet har været før. Jeg tror vi kan vinde i dag da videre deltagelsen i UEFA Cuppen har givet nu optimisme i truppen.
Ja det spillet i dag kan jeg ikke klage over. Vi skaber mange chancer og sørger for at Horsens ikke kommer frem til mange chancer. Vi kommer foran på en ny dødbold situation. Et frispark fra Ericsson finder vej frem til Per Nielsen som score sikkert til 0-1. Det blev også kampens eneste scoring. Så for første gang i 8 liga kampe holdte vi også nullet. Så alt i alt en god dag.
Formation: 3-1-3-2-1.
AC Horsens 0-1 Brøndby IF



SAS-Liga. 13. Runde.

Brøndby IF – Randers FC
En kamp som skal vindes. RFC ligger nr12 og sidst. Jeg har valgt ikke at lave nogen ændringer i start opstillingen da spillet i sidste kamp så rigtig godt ud. De tre point skal ind på vores konto.
Igen en god kamp. Vi skaber mange chancer. Chancer som bliver brændt. Dog lukker vi stort set af for Randers som kun har 5 skud på mål og ingen inden for rammen. Ericsson score kampens eneste mål på en ren frisparks perle efter 31 min også stod der 1-0. Katongo kommer på banen i anden halvleg og han fik en mega chance få minutter før tid men på forunderlig vis fik han bolden skudt ved siden af.
Formation: 3-1-3-2-1.
Brøndby IF 1 – 0 Randers FC.



SAS-Liga. 14. Runde.

Silkeborg IF – Brøndby IF
Magi fra Katongo idag

Efter en kort landskamps pause er vi nu klar igen. Imens der har været pause har vi brugt tiden på at få en masse skader. 4 nye fik vi. Duncan, Sammuel, Retov og David Williams. Alle forventes dog klar enden for 2 uger. Skaderne betyder at Daugaard spiller sin første kamp i denne sæson. Marc Olsen er ligeledes med fra start. Dong er at finde på bænken med de skader vi har helt fremme. Kampen skal vindes. Det bliver svært da SIF kæmper en hård kamp i bunden af ligaen. Så en spænende kamp er i vente.
Ja det var en af de dårligere kampe det her. Vi får slet ikke lagt det samme pres på modstanderen i dag som vi ellers har fået gjort i de sidste to kampe. SIF får to kæmpe muligheder enden for de første 10 min men heldigvis score de ikke. Vi skal frem til 2 min før pausen før at kampens første mål bliver scoret. Igen er det en død bold som bliver om sat i mål. Ericsson tager et frispark på kanten af feltet, han lægger den til bag stolpen og her kommer Per Nilsson højst og score sit første Brøndby mål, 1-0. Anden halvleg bliver ikke noget særligt og der skete ikke meget. Kun lige da der gik Michael Laudrup i Chris Katongo og han lavede en sand kopi af Laudrups mål fra VM i 86. Sand Klasse og 2-0 som blev kampens resultat.
Formation: 3-1-3-2-1.
Silkeborg IF 0 – 2 Brøndby IF



UEFA Cup. Gruppe C. 1. kamp.

Brøndby IF – Auxerre
En vigtig hjemmebane kamp i UEFA Cuppen. En svær kamp også. Franske hold er altid svære at spille imod og Auxerre er ingen undtagelse. Dog ligger de lige nu kun nr10 i den franske ligue 1. Vi har stadig lidt skader i Retov og Duncan som de vigtige op til dagens kamp. Jeg håber at vi kan vinde. Vi kan i hvert fald spille frit da vi har noget vores eget mål og jeg ser Auxerre som svag favorit til dagens kamp. Spiller vi op til vores bedste kan vi vinde.
Typisk dansk. Det er nok det man vil sige efter denne kamp. Vi spiller fuldt ud lige op med Auxerre og er også bedre på dagen. Vi formår dog ikke at udnytte de chancer vi til spiller os også sker der det som typisk sker, Auxerre slår kontra et lille kvarter før tid også taber vi 0-1. Synd for vi spillede sku godt og havde fortjent at få point.
Formation: 3-1-3-2-1.
Brøndby IF 0 - 1 Auxerre



SAS-Liga. 15. Runde.

Brøndby IF – Esbjerg FB
Jeg har op til dagens kamp valgt at spare Per Nielsen. Morten Rasmussen tager hans plads. Det ændrer dog ikke på målsætningen til denne kamp. Den skal nemlig vindes. Spiller vi som vi gjorde mod Auxerre jamen så vinder vi også.
19 skud på mål og kun 4 inden for rammen. Det er ikke optimalt. Der skal til at være lidt mere traf sikkerhed når vi skyder. Det er alt for ringe og det kommer til at koste. Det gjorde det så bare ikke i dag hvor vi spiller en af de bedste kampe igennem denne sæson indtil nu. Ericsson score på straffe i overtiden af første halvleg så vi går til pausen med 1-0. Onstad bliver smidt ud for at lave straffesparket. Det afgør kampen. Vi fortsætter vores pres efter pausen og kommer meget fortjent foran med 2-0 ved Ericsson igen. Der efter sker der ikke meget. Så kampen ender 2-0.
Formation: 3-1-3-2-1.
Brøndby IF 2 – 0 Esbjerg FB



SAS-Liga 16. Runde.

Brøndby IF – Viborg FF
Dagens modstander indtager en 10. plads og derfor er krævet en sejr. Vi spiller godt lige i øjeblikket og det skal vi forsætte med. FCK virker stærke og er stadig 7 point foran. Vi er nød til at vinde for at holde trit med FCK. Vi skal hente dem og sejr her skal hjælpe os på vej.
Ja igen en god kamp fra vores side. Dog ikke så stor forskel på de to mandslaber i dag som i sidste kamp. Dog er man ikke i tvivl om at vi var de bedste. Vi får en super start da Katongo efter 2 min scorede til 1-0. Der efter bølgede det lidt frem og tilbage og det blev ved de 1-0 efter de første 45 min. Efter pausen scorede vi igen efter 2 min til stillingen 2-0 ved Per Nilsson. Det lukkede sådan set kampen. Det var dog ikke det sidste mål. Katongo scorede tæt under mål til 3-0. Steffen Højer scorede til 3-1. Stadig en flot kamp af os og dejlig sikker sejr.
Formation: 3-1-3-2-1.
Brøndby IF 3 – 1 Viborg FF



SAS-Liga. 17. Runde.

Vejle Boldklub – Brøndby IF
Spelmann har karantæne til dagens kamp. Lantz spiller i stedet for. Duncan er tilbage efter skade og sidder på bænken. Kampen bliver svær tror jeg. Vejle er ikke helt ufarlige selvom de ligger nr9 i ligaen. Vi skal igen spille en god kamp for at vinde og ikke mindst score på de chancer vi får, så skal vi nok vinde.
Kvaliteten i afslutningerne blev afgørende i dag. Desværre var det os der var uskarpe. Vi får en skidt start på kampen da vi kommer bagud 1-0 efter 2 min på et mål af Farran. Vi spiller en skidt første halvleg. Jeg tager de større ord med ned til pausen og det hjælper lidt men ikke nok for VB kommer foran med 2-0 på et mål af Pinones-Arce. Vi formår ikke rigtig at komme os fra det. Duncan får dog scoret til 2-1 i overtiden men tætter på kommer vi ikke. SKIDT ticked off
Formation: 3-1-3-2-1.
Vejle 2 – 1 Brøndby IF



Stllingen i SAS-Ligaen efter 17 Runder:


Det ser ikke optimalt ud. Vejle kampen kostede dyrt. En sejr der og vi have kun været 5 point efter.


De næste kampe:
AaB (ude)
Esbjerg FB (Dong Cup) (ude)
FC København (hjemme)
FC Midtjylland (hjemme)
Hamburg SV (UEFA Cup) (ude)
Young Boys (UEFA Cup) (hjemme)
Lokomotiv Moskva (UEFA Cup) (ude)

Vinter pause efter den sidste UEFA Cup kamp. Så nu skal den lige have gas her til sidst!
« Seneste Redigering: 13 Maj 2007, 22:16 af donthomas » Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF. System Skift
« Svar #29: 13 Maj 2007, 22:12 »

Fremgang.. Thumbs Up

Bare fortsæt sådan! Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010