home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 884 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  En træners dagbog [#3]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: En træners dagbog [#3]  (Læst 8564 gange)
Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En træners dagbog [#2]
« Svar #15: 02 Maj 2008, 10:12 »

En dejlig start på bloggen - jeg vil følge med...
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: En træners dagbog [#2]
« Svar #16: 02 Maj 2008, 10:14 »

Rigtig fed blog Berendt. Hvis du fortsætter i samme stil læser jeg elt klart med Thumbs Up

Ja rigtig flot, fedt at du er blevet ungdomstræner Smiley Hvordan har du gjort i spillet? Det er fundet på det hele ikke, altså omkring ungdomstræner jobbet, det kan man da ikk i fm, kan man? Opstemt?

Du kan tage styring over ungdomsholdet, men det skal også træne 1. holdet samtidig. Så vidt jeg ved altså Wink
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En træners dagbog [#2]
« Svar #17: 02 Maj 2008, 12:39 »

Fin opdatering.. Skal nok blive spændende det her Smiley
Takker, og det håber jeg da det bliver Smiley

Ja rigtig flot, fedt at du er blevet ungdomstræner Smiley Hvordan har du gjort i spillet? Det er fundet på det hele ikke, altså omkring ungdomstræner jobbet, det kan man da ikk i fm, kan man? Opstemt?
Hehe, nej, kan man ikke, som T1de er inde på, kan man overtage en klubnormalt, og så sæt den til at man selv styrer ungdomsholdet. Samtidig har jeg så sagt det til at jeg har så lidt muligt at gøre med de to andre hold i klubben.

En dejlig start på bloggen - jeg vil følge med...
Så håber jeg da ikke du bliver skuffet Smiley

Rigtig fed blog Berendt. Hvis du fortsætter i samme stil læser jeg elt klart med Thumbs Up
Takker, og det er ihvertfald min plan at forsætte denne stil.. Smiley så læs glædeligt videre Wink
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En træners dagbog [#2]
« Svar #18: 02 Maj 2008, 16:06 »


En tid med fiskeri og spillermøde





Torsdag den 12. juli 2007


Hej Dagbog...
Først undskyld jeg ikke har skrevet før, men jeg har haft meget at se til. I tirsdags snakkede jeg med Søren Christensen, om at vi, selvom det er mod danske normer, hellere måtte holde lidt øje med nogle af de unge spillere i lokalområdet.

Plantegning over lejligheden.
Det betyder at han de næste par uger skal holde øje med træningen i Herlufsholm, Skælskør, Slagelse og Sorø, for at se om der er nogen spillere vi skal forsøge at overtale til at komme til Næstved og spille.

Igår var der så igen pressemøde i klubben, denne gang var det Theis Rasmussen, tidligere målmand for Vejle, der var blevet hentet på en fri transfer.
Efter pressemødet igår, havde så træning. Det gik fint, vi fik trænet noget opspil, og jeg tror spillerne nu har en idé om hvordan vi skal spille fremad banen den kommende sæson.

Idag har jeg så været ude og se på lejlighed med Lars J. Jensen, klubbens direktør. Han havde fundet en lille lejlighed, på 81m2 nede i centrum. Faktisk en hyggelig lille lejlighed, med både stue, værelse, køkken, badeværelse og et lille opbevaringsrum. Den ligger i Sct. Peders Kirkeplads, nede i centrum.

Men nu er du igen opdateret.
Skriver igen når der sker noget,
Nicolaj Berendt




Lørdag den 14. juli 2007


Hej Dagbog...
Søren er så småt begyndt at komme med sine tilbagemeldinger om de unge spillere i lokalområdet, og jeg må nok indrømme at det ikke ser ud til at vi skal ud og "fiske" spillere i denne omgang. Niveauet er ikke godt nok i de andre klubber.

Desuden har jeg brugt dagen idag til at få planlagt 3 træningskamp, først mod Herlufsholm senior1, så mod Slagelses U/18 hold, og så til sidst mod Skælskørs senior1. Tre kampe som måske kan se svære ud på papiret, men jeg tror ikke det bliver helt umuligt at få nogle god matchinger.

Ellers er der ikke meget at berette om, udover at fredagens træning også forløb helt uden problemer.

Ses,
Nicolaj Berendt




Mandag den 16. juli 2007


Hej Dagbog...
Idag runde jeg så endnu et skarpt hjørne, da jeg fra nu af kan kalde mig 30'årig. Lidt mærkeligt, men sådan er det jo. Så er der gået et år, og det er jo fint nok.

Men jeg havde valgt at bruge min fødselsdag oppe i klubhuset, hvor vi udover en times træning også skulle have et spillermøde.
Her skulle jeg udpege en anfører og viceanfører, samt fortælle drengene hvad jeg forventede af den kommende sæson.

Anføren blev Mads Christensen, holdets styrmand i forsvaret. Han er fra 1989, så det er hans sidste år inden han skal op og kæmpe med de store drenge på førsteholdet, og en spiller jeg personligt forventer mig meget af.
Valget af viceanfører faldt på Paris Nakajima-Farran, lillebror til FC Nordsjællands Issey Nakajima-Farran, og som sin storebror er han en teknisk god kantspiller, som jeg også forventer mig meget af. Ligesom Mads Christensen er han også på sit sidste år som U/18-spiller.
Forventninger til den nye sæson bliver, som med senior1, at ende i den øverste halvdel, og helst leverer 2-3 spillere til førsteholdet næste sæson.

Herefter fik vi noget mad og drikke, og jeg er netop lige vendt hjem, lettere træt.

Sov godt,
Nicolaj

Logged


Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: En træners dagbog [#3]
« Svar #19: 03 Maj 2008, 21:21 »

Kanon Berendt. Kan som altid godt lide dine blogs Smiley
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En træners dagbog [#3]
« Svar #20: 03 Maj 2008, 21:45 »

Jeg synes sgu det er en dejlig blog, jeg læser med! Thumbs Up
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En træners dagbog [#3]
« Svar #21: 03 Maj 2008, 23:42 »

Kanon Berendt. Kan som altid godt lide dine blogs Smiley
Takker, det er da godt at hører Smiley

Jeg synes sgu det er en dejlig blog, jeg læser med! Thumbs Up
Super Opstemt

Skal lige spille de tre træningskampe op til sæsonen, og så kommer der en ny update Opstemt
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En træners dagbog [#3]
« Svar #22: 04 Maj 2008, 00:51 »


Træningskampene



Tirsdag den 17. juli 2007


Hej Dagbog...
Så fik vi spillet vores første kamp. Vi mødte som før nævnt Herlufsholm's seniorhold, og som forventede matchede de os godt. Som jeg også spillede i Skjold, lagde vi ud i en 4-5-1, med en defensivmidt, og to meget offensive kanter. Samtidig vil jeg gerne spiller hurtigt, offensivt og over smalt, hvilket betyder at de to kanter er nød til at søge ind i feltet. I defensiven er det også vigtigt at vi står lidt dybt, for at modstanderen ikke har mulighed for at løbe os over ende med en lang bold.

Ny til lidt af kampen. Første halvleg var spændende, og vi formåede faktisk at være spil styrende det meste af tiden, og vi var også de første der kom til en chance.
I pausen blev der skiftet godt ud, og seks nye spillere kom på banen, og så skete der noget. Efter bare et minut sendte Bo Rasmussen os på 1-0, da han efter noget klumpspil i feltet, fik sparket bolden i nettet. En halvtime senere var det Michael Nielsen der lavede kampens sidste mål til 2-0. Ünal Deveci sendte en flad bold op gennem banen, hvor Michael Nielsen vender, og fører bolden et par meter frem, før han fra kanten af feltet sender bolden i nettet.
En fortjent sejr, og en rigtig god start for både drengene og jeg.

Her da jeg lige været kommet hjem til København, ringede min mobil. Det Allan Nielsen, faderen til Carsten Nielsen, en ung spillere jeg havde kontaktet for at få til at komme til holdet, der nu havde besluttet sig. Han var klar til at skifte sin vante gang i Sorø ud med en fremtid på mit hold.
Carsten er fra '91, og en aggresiv og dygtig back, som dog også kan spille i midterforsvaret.
Et ønske fra Carsten var dog at hans gode ven, Jørgen Kjær, også måtte starte i klubben, hvilket jeg ikke kunne se noget forkert i. Jørgen er også fra '91, og i modsætning til Carsten er han angriber.

Endvidere havde Søren Christensen idag snakket med Michael Haugaard og Frank Larsen, der begge kom fra Jylland, og bare ønskede en ny klub at spille i, efter de var flyttet til Næstved med deres forældre.

Ellers har jeg ikke lige så meget at berette om,
ses,
Nicolaj Berendt




Torsdag den 19. juli 2007


Hej Dagbog...
Nu har jeg ikke de store erfaringer med at få så stor en spillertilgang som vi fik i tirsdags, men jeg må da indrømme at de alle overraskede ved dagens træning. De virker alle dygtige, og kan blive en gevinst for holdet. Men nu må vi se, der kan stadig ske meget. Der er jo trods alt stadig to træningskampe tilbage, før turneringeren for alvor går igang.
Især Jørgen Kjær var rigtig god. Især hans hurtighed kan blive et godt våben!

Men det er så alt, fra en ellers rolig dag.
Nicolaj Berendt




Lørdag den 21. juli 2007


Kære Dagbog...
Så fik vi spillet endnu en træningskamp, og denne gang mod Slagelses U-18 hold. Et hold vi også kommer til at møde i turneringen.
Endnu en gang var vi ikke nok klar i første halvleg, og efter de første 45 minutter, stod det stadig 0-0. Igen blev der skiftet godt ud i pausen, og for anden kamp i træk kom Michael Nielsen på måltavlen, da han efter en time. Faktisk et godt mål, hvor han modtager bolden lige uden for feltet, vender rundt, og sparker bolden ind bag en chanceløs keeper.
Fem minutter senere, er det igen en målscorer fra sidste kamp, der igen får scoret, nemlig Bo Rasmussen, der på et langskud lidt heldigt rammer en forsvarsspiller, hvorefter bolden går i mål. 2-0, og endnu en sejr i hus.
Anfører Mads Christensen stod dog for kampens eneste negative indfald, da han i overtiden trak en Slagelsespiller i trøjen, og dermed fik sit andet gule kort i kampen.

Men endnu en gang en vigtig sejr, og jeg er rigtig godt tilfreds med drengenes indsats!

Nicolaj Berendt




Tirsdag den 24. juli 2007


Kære Dagbog...
Man kan godt mærke på stemningen i gruppen at vi har vundet de to første træningskampe. Der bliver joket til træning, og i det hele taget er stemningen mere løs.
Idag har klubben så fået skabt et samarbejde med Frem Sakskøbing, der betyder at klubben har mulighed for at sende vores spillere dertil på en lejeaftale. Dog håber jeg ikke at det er noget Kim Poulsen gør sådan uden videre, ihvertfald ikke uden jeg er blevet hørt.
Det betyder omvendt også at vi hvert år skal en tur til Sakskøbing og spille mod dem.

Hmm, og i morgen har vi den sidste træningskamp mod Skælskør's seniorhold, og efter at havde set drengene i de to første kampe, tror jeg på at vi hiver endnu en sejr hjem til Næstved.

Ses,
Nicolaj Berendt




Onsdag den 25. juli 2007


Kære Dagbog...
Pis pis pis!
Kampen mod Skælskør, viste sig ikke at være så let som først antaget. For det første var vi endnu engang ikke helt klar fra start, og det er måske min egen skyld. Jeg lod spillerne vide jeg mente vi kunne vinder, og det har måske gjort at de har taget det lidt for roligt. Vi kom ihvertfald bagud efter en lille halv time.
Den stilling holdt til pausen. Her valgte jeg ikke at foretage nogle udskiftninger, i modsætning til de andre kampe, da jeg hellere ville spille de elve der startede inde bedre sammen. Det var måske dumt, for vi endte med at tabe 3-0, efter Skælskør formåede at holde os ude af det meste af anden halvleg.
Dog er jeg ikke skuffet eller sur på spillerne, da vi jo mødte et ældre hold, og da jeg måske  bør påtage mig noget af skylden selv. Dog sagde jeg ikke dette til spillerne. De fik kun afvide at jeg synes det var et acceptabelt resultat.

Sov godt,
Nicolaj Berendt


« Seneste Redigering: 04 Maj 2008, 00:58 af Berendt » Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En træners dagbog [#3]
« Svar #23: 06 Maj 2008, 10:45 »

Jeg er sgu lidt i tvivl om jeg gider forsætte bloggen? synes ikke det er meget repons jeg får?
Logged


sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: En træners dagbog [#3]
« Svar #24: 06 Maj 2008, 10:49 »

Jeg er sgu lidt i tvivl om jeg gider forsætte bloggen? synes ikke det er meget repons jeg får?

Første gang der ik er respons er du ved at miste lysten? så blir det lange 25 dage hvis du skal holde hele vejen  Huh
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En træners dagbog [#3]
« Svar #25: 06 Maj 2008, 15:22 »

bare løft øjenbrun, gør mig ik så meget..
og det er så anden gang... Wink og ja, er ved at miste lysten lidt, for det tager flere kræfter at spille et blog-spil, end et normalt spil, og når du ved siden af det, har 5-6-7 træningspas om ugen, plus diverse kamp, og fodboldteori, så kan det være rart bare at havde et normalt spil...

og nu tænker du så "hvorfor tilmeldte du dig så?", og svaret på det er, at jeg ville forsøge at se om jeg kunne få nogle af min gamle blogsfans/læsere tilbage... det har ikke ladet til at lykkes, og så vil jeg hellere trække mig, og koncenterer mig om min sidste tid på min træner uddannelse... Wink
Logged


Bovski
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En træners dagbog [#3]
« Svar #26: 06 Maj 2008, 21:57 »

syns det ville være en skam hvis du allerede stoppede, har først lige tjekket blogs'ne fra blog konkurrencen ud og da jeg så du havde lavet en var det den første jeg tjekkede...

syns det er en god blog, det er en rigtig fed approach og glæder mig faktisk til at se hvor det kan bære hen..
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En træners dagbog [#3]
« Svar #27: 08 Maj 2008, 08:54 »

Har en dårlig nyhed...
På grund af problemer med min harddisk, har jeg været nød til at formaterer uden mulighed for backup, så jeg kan desværre ikke forsætte på spillet.
Lidt nedren, når jeg endelig var kommet igang... Skuffet
Logged


Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: En træners dagbog [#3]
« Svar #28: 08 Maj 2008, 12:23 »

Synes det er surt ... har lige læst din blog og synes nu den var meget god ... håber du starter en ny !
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010