home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  0 Brugere, 650 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Albion
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Albion  (Læst 8409 gange)
Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Albion
« Svar #15: 01 Maj 2008, 01:56 »

Okay, du fik en skidt start med din aktivitet på forummet i optakten til konkurrencen. Nu er det op til dig at bevise for os andre at du kan, vil, tør og er THE MAN  Wink

Du starter meget lovende. Din gennemgang af truppen er præcis, en fryd for øjet er bare for lækker.

Så ja, det ser lovende ud.




P.S.: Holder du standarden vil jeg følge med i din blog, og jeg vil for fremtiden IKKE nævne din optakt til konkurrencen, da jeg respekterer dig som en ligeværdig konkurrent  Thumbs Up
Logged

The Captain
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Albion
« Svar #16: 01 Maj 2008, 08:58 »

Klasse det der Cesc. Jeg følger helt sikkert med.. KIU
Logged

LassePetersen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Albion
« Svar #17: 01 Maj 2008, 09:25 »

Utrolig gode skrivekundskaber du har! Samtidig er det lækkert at læse, og som Dusty siger, det er en fryd for øjet.
Rigtig god update. Følger 100% med!
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Albion
« Svar #18: 01 Maj 2008, 10:38 »

Tusinde tak til jer alle sammen. Det er dejligt at i vil følge med, og jeg kommer helt sikkert med updates i dag.

Måneden vil blive en lidt hård tid, da jeg i weekenden er ude og i slutningen af måneden er jeg på hyttetur. Den venlige Vondracek har dog valgt at ligge mine updates op, som betyder at jeg sender dem til ham og han ligger dem op.

Husk, at i skal kigge fra den 26-30 Maj, når Vondracek skriver. Smiley
Men indtil, så kommer updatene stadig fra mig.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Albion
« Svar #19: 01 Maj 2008, 10:43 »

Ser rigtigt godt ud Cesc, håbede på at du ændrede mening og tilmeldte dig til konkurrencen. Du er klart en af mine favoritter i denne konkurrencen, men der er god konkurrence Wink Yderst spændende klubvalg, grafikken er som altid fantastisk.
Tør du godt at overlade det til Vondracek Grin Godt han lægger dem ind for dig, men glæder mig bestemt til at høre mere.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Albion
« Svar #20: 01 Maj 2008, 11:10 »

Jow, jow, det var temmelig latterligt. Men rigtig god start på bloggen - som vi kender dig, om end du ikke får min stemme - uanset hvad. Dertil var showet op til simpelthen for komisk.
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Albion
« Svar #21: 01 Maj 2008, 11:15 »

virkelig god start Cesc som man har set før fra din side af og jeg følger med! KIU
Logged


vondracek
Gæst
 
Sv: Albion
« Svar #22: 01 Maj 2008, 11:52 »

Tør du godt at overlade det til Vondracek Grin Godt han lægger dem ind for dig, men glæder mig bestemt til at høre mere.

Hvis du ikke har bemærket det, så kan kroatere sagtens være gavmilde Wink
- Og så synes jeg virkelig folk har mangel på respekt, når de allerede nu melder ind, at deres stemme ikke går til Cesc. Hold det dog til Jer selv og lad knægten få det bedste ud af det, selvom optakten til konkurrencen har været lidt tumulter fra hans side. Han skal, uden tvivl, nok holde en hel måned og jeg er sikker på, at han bliver en af de få der bliver tilbage, samtidig med updatesne stadig kommer til at vælte ind.

Jeg venter spændt på en update!
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Albion
« Svar #23: 01 Maj 2008, 11:55 »

Fine updates, men gør du ikke dine spillere lidt bedre end de egentlig er?

KIU!
Logged

I ain't playin', nigga

Niko
Gæst
 
Sv: Albion
« Svar #24: 01 Maj 2008, 11:56 »

Fine updates, men gør du ikke dine spillere lidt bedre end de egentlig er?

KIU!
Tak.

Vil jeg ikke mene. De fleste af mine spillere, ligger et niveau over de andre i ligaen. Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Albion
« Svar #25: 01 Maj 2008, 12:58 »



Nye spillere til klubben
En klub, der drømmer om store tider, skal have nye spillere, som kan erstatte de nuværende. Derfor har West Bromwich Albion været ude på markedet, men det var først til sidst i vinduet at der blev fundet guldkorn.

Den første der gjorde entré på The Hawthorns var ivorianeren Cédric Konan, der er hentet i Lecce. Lecce har ofte været mændene bag store talenter, hvilket man kan se på Mirko Vucinic og Valeri Bojinov. Cédric Konan kan også være med i den kategori, da han med fortrinlige præstationer har gjort sig fortjent til at spille i England. Cédric kan fungere som angriber, der er hans fortrukne position, men på fløjene kan han også begå sig. Konan er en perfekt spiller, rent fysisk - for han er både stærk, hurtig og har en overlegen udholdenhed.

At være dus med Motherwell kan man fredfyldt sige West Bromwich er, for to spillere har taget rejsen til England. Venstreflanken har været meget smal, da man kun har Chris Brunt der kan spille der. Derfor var det forventet at der ville komme en gardering, og det kom der også. Navnet giver ikke genlyd i manges ører, for han hedder Ross McCormack og er en sprudlende teknikker. Ross er utrolig beæret over at have skiftet til en større klub, hvilket man også kan forstå - da han er inde omkring førsteholdet, allerede. Hans talent er stort, som den anden tilkomne spiller også besidder. Han spiller nede i den anden ende af banen, for han er forsvarspiller og navnet er Mark Reynolds. Mark er en sand skotte, han er nemlig herre over et utrolig temperament og en super arbejdsvilje. En fantastisk spiller, som i fremtiden ville danne forsvar med Leon Barnett.

Den sidste spiller WBA har valgt at fiksere er danskeren Niki Zimling, de har hentet i fiskerbyen Esbjerg. Zimling er åbenbart en mand der elsker striber, for endnu engang skifter han til en klub, hvor trøjerne er med streger. Han er hersker over et stort talent, og han er måske den bedste spilfordeler Danmark har haft i mange år. Niki var begyndt at jamre i Esbjerg, da han mente sit talent rakte til en tur i udlandet. Nu får Zimling chancen i England, hvor han skal benytte sig af sin umenneskelige arbejdsstyrke og aggressivitet.

Logged

LassePetersen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Albion
« Svar #26: 01 Maj 2008, 14:26 »

God update og gode indkøb Smiley
KIU Thumbs Up
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Albion
« Svar #27: 01 Maj 2008, 16:02 »

God update og gode indkøb Smiley
KIU Thumbs Up

Mange tak skal du have Lasse. Smiley
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Albion
« Svar #28: 01 Maj 2008, 17:01 »

fed update og godt du fik Zimling til klubben! KIU
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Albion
« Svar #29: 01 Maj 2008, 19:19 »

Tak kasper. Smiley

Jeg kommer med en update, inden alt for længe. (:
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010