home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 749 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 76 77 [78] 79 80 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 186538 gange)
Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #1155: 15 Sep 2014, 14:40 »

Jeg tager absolut ikke steals som en parameter for godt forsvarsspil. I al fald ikke alene. Hvor mange steals har to af ligaens dårligste forsvarsspillere, Irving og Harden? Steals er ofte også et udtryk for hvor meget de går efter en steal - og nogle spillere går så meget efter et steal, at de fuldstændig glemmer deres rotationer og ryger ud af forsvaret.

Warriors har ikke de store problemer defensivt, nej. Men MVP er vel en individuel kåring af én atlet, og kigger vi på Curry, så har han isoleret set af og til nogle defensive problemer. Han er ingen Harden (eller Irving, der er endnu værre), men omvendt heller ingen LeBron (på trods af en mindre god defensiv sæson fra hans side).

Fuldstændig korrekt! Jeg forsøgte også at skrive at Curry bliver hjlupet defensivt, af at have nogle gode defensive spillere ved siden af sig. Dette skjuler hans problemer, ligesom Howard skjuler nogle problemer for Harden i Houston.

Det jeg ville skrive med de steals, er at han ikke er ueffen defensivt, og derfor godt kan indgå i en snak omkring MVP, som efter min mening er blevet en mere useless award med tiden.. Dette gælder i og for sig også de andre amerikanske sportsgrene.

MVP titlen, bliver givet til dem som har haft den bedste sæson. Durant fordi han bare var et monster i ligaen, men jeg tror  dem der stemmer, glemmer lidt hvad MVP står for. Most Valuable Player, og det mener jeg ikke Durant var. Nuvel, Thunder var blevet ringere hvis han ikke havde været der, men med Ibaka, Westbrook (som godt nok var skadet), og de andre stykker de har, havde de stadig været et rigtig godt hold. Kigger man derimod på en som Joakim Noah, som var min personlige MVP, så tror jeg Chicago var faldet fra hinanden, hvis ikke de havde haft ham på banen, med sin intensitet og sin kunnen.

Det er lidt det problem jeg står overfor med Curry. Han kan reelt set godt vinde den, men hvis han ikke er på banen hvor gode er warriors så? I min optik burde de stadig være et playoff mandskab, med Thompson Iguodala, Bogut, Barnes og Lee, som alle er rigtig dygtige basketball spillere.  Det kræver måske heller ikke så meget for en spiller som Curry og spille fremragende når man har dette supporting cast, kontra en spiller hvor han alene skal bære holdet både offensivt og defensivt.

Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #1156: 15 Sep 2014, 16:34 »

Curry er virkeligt ikke nogen god forsvarsspiller, hvilket også var ret obvious med USA. Han er ikke nogen specielt god atlet og er ikke typen som bare lukker sin mand ned, hvorfor Thompson får den sværeste guard, mens Curry kan gemmes lidt væk og spares.

Westbrook, Ibaka og de andre de har?.... der er søreme ikke ret mange andre. Da Westbrook var skadet viste Durant hvorfor, at han helt klart fortjente den. En starting lineup med Jackson, Sefolosha, Durant, Ibaka og Perkins minder mest af alt om Lebrons Cavalier-dage, faktisk nærmere ringere. Sefolosha og Perkins er absolut no show offensivt, mens Jackson klart er en under middel starting PG i ligaen. No way at Noah havde fortjent den award. Durant var klasser bedre. Jeg kan godt se hvor du kommer fra, men jeg er slet ikke enig.

Warriors er ikke et playoff team i West, hvis Curry ikke spiller. Thompson har udviklet sig meget, Igoudala spiller godt defense er og er en rigtig god glue-guy, D-Lee er god offensivt men horrendous defensivt og Bogut er mest af alt skadet. Barnes havde en forfærdelig sophomore season efter serien imod Spurs i playoffs og det er sådan set det. Så har vi Draymond Green, Ezeli, Barbosa, Livingston, men sådanne spillere er vel noget som hvert franchise har siddende på bænken- Uden Curry ender GS højest som 9'er: Spurs, Thunder, Clippers, Blazers, Rockets, Mavericks og Grizzlies er klart bedre uden Curry. Det lander dem som nummer 8, men jeg ser også Pelicans som bedre potentielt sammen med Nuggets og Suns og måske endda Lakers. Det er kun spekulation og vi får det sikkert ikke at se, men uden Curry over en længere periode  er GS et yderst middelmådigt hold i en tough WC.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #1157: 26 Sep 2014, 01:10 »

Media day på mandag og lidt over en uge til pre-season! God tid at være NBA-fan i. Og så udkommer 2K 15 også snart, hvilket jeg glæder mig ret meget til. De er virkeligt godt til at promovere det, hvor Durant i år er covaboy.

Der sker dog ikke så meget lige nu. Bledsoe har underskrevet en ny kontrakt med Suns (70 mio dollars, 5 år), mens de også har skrevet under med Gorans bror, så deres depth chart på PG nu ser mere uoverskuelig ud. Derudover har Cleveland skrevet kontrakt med ingen mindre end Amundson, som jeg stadig mest husker sammen med Psycho-T på Indys 2 unit. 2 hvide mænd uden uden nogen form for talent, men Lebron kan åbenbart godt lide ham. Ray Allen har i øvrigt stadigt ikke skrevet under med nogen, men rygterne går lige nu på Wizards, hvilket kunne være ret sjovt, da Pierce også skiftede her i offseason. Det er ikke sjovt at være Otto Porter....
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #1158: 26 Sep 2014, 01:13 »

Sådan som Otto Porter har været på vej, så kan jeg ikke forestille mig, at han ikke får mange minutter. Han var helt eminent i Summer League - jeg ved godt, at det er summer league (meeh) - men der viste han fandeme gode takter. Et år bag The Truth og så bliver han fantastisk.
Logged


SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #1159: 26 Sep 2014, 01:29 »

Har set Summer League on-off i 3 år go ud fra hvad jeg har set, så kan man godt ligge noget i det. Helt klart. Aaron Gordon og Dante Exum spillede ikke ret godt under SL, hvilket jeg heller ikke går ud fra, at de kommer til at gøre i år, da de obviously er unge, men stadig har en del at lære. Exum skal bruge tid, men Gordon virker som Thomas Robinson for mig.

Kunne sagtens forestille mig at Porter fik 20+ minutter i deres rotation, da Pierce i hvert fald ikke kommer til at spille så mange minutter. Hvis Porter kan udvikle sig til den spiller, som folk håber på, bliver Wiz farlige. Spørgsmålet er om han gør! Gad i hvert fald godt at se Wittman (er han ikke coach?) tro lidt mere på Porter, da de trods alt ikke er title contenders endnu og de nok godt ved, at de skal have et 3 hjul med, hvis de for alvor skal kunne true.
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #1160: 26 Sep 2014, 01:32 »

Rygterne gik længe på KD-run, når han gik i FA. Så man havde Beal - Wall - KD. Suppleret med Gortat, Porter etc., når den tid kommer.

Jeg tror på, at Porter kan blive skide god, men han skal også have pladsen at udvikle sig på. Det er jo ikke for sjovt, at han blev taget så højt i draften dengang. Derimod er der også en spiller, som Glen Rice Jr, som var god under Summer League, men som jeg slet ikke ser samme raw talent i, som man gør ved Porter.
Logged


SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #1161: 26 Sep 2014, 01:45 »

Angående KD handler det vel mest af alt om, om Thunder kan vinde en titel i år eller næste år. Jeg mener, at de er favoritter, hvis Scott Brooks endeligt tager sig sammen og smider Perkins ud og Adams ind, som jeg faktisk ret godt kan lide. Sefolosha er væk, hvilket er godt, da de bliver langt bedre offensivt. Reggie Jackson har taget et skridt og ser vel ud til at kunne blive en af de bedste 6th man i år. Men jeg tror og håber meget på, at Lamb endeligt får lov at se gulvet mere i år (hvilket der bestemt er gode muligheder for). Har altid set Thunders akilleshæl som et spørgsmål om coaching: væk er Sefolosha, Fisher (god bless him, horrible spiller) og Butler og ind kommer langt mere atletiske og bedre spillere som Lamb, Jackson og Perry Jones på deres wings. Klar upgrade imo, når de også har signed Morrow, som måske ser ud til at skulle starte. Langt mere reliable til at sprede gulvet en Sefo.

Men hvis de nu ikke vinder.. damn, det kunne være sjovt at se James i Cleveland og Durant i Washington. Det ville helt klart have chancen til at blive et legendarisk showdown, især når man tænker på deres supporting casts.
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #1162: 26 Sep 2014, 01:52 »

Altså jeg drømmer sgu om KD. Ingen tvivl der.

Jeg elsker, hvordan du lige giver en sviner til D-Fish. Manden har fem ringe? Jeg ved godt, at han var for gammel og skulle have været stoppet noget før, men han må immervæk betyde noget i omklædningsrummet.

Det virker helt urealistisk, hvis OKC ikke kan tage et Championship Run nu. Vejen er mere eller mindre banet for dem, når de har rykket deres fokus og fået noget mere atletisk ind.
Logged


SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #1163: 26 Sep 2014, 02:13 »

Jeg talte om Fisher som en spiller i Oklahoma, ikke i Lakers hvor han da helt sikkert var en fin spiller. Han har helt sikkert locker room presence og kan bidrage med nogle ting, men en ting han ikke skal er at være på banen til sidst i kampen, hvilket jeg så alt for meget. Men det kommer vel igen ned til Scotty Brooks, som du jo nok kan se, at jeg ikke på nogen måde er fan af
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #1164: 26 Sep 2014, 02:17 »

Det er der ingen skam i. Det talent, som han har haft på sin roster, er formøblet dårligt. Jeg forstår slet ikke, at man kan have et hold, der består af Westbrook - Ibaka - Durant, som ikke har gjort sig mere gældende. Tit og ofte er deres offense sat op om, at Westbrook eller Durant skal skabe spillet. Der mangler nogle systemer. Man ser ikke OKC spille kontrolleret offense, som fx Spurs gør. De mangler ligesom en plan B, når de to offensive esser bliver lukket ned. 
Logged


SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #1165: 26 Sep 2014, 13:57 »

Deres offense er virkeligt ringe i forhold til hvad de har, ja. Jeg har før i tiden langet meget ud efter Westbrook, før det gik op for mig, at de ingen chancer har uden ham og at han virkeligt er en speciel spiller. Den hænger på Brooks. Virkeligt en vigtig sæson for ham og resten af Thunder nu!
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #1166: 03 Okt 2014, 13:23 »

Bare et heads-up.

NBA vises ikke mere på DK4 og DR3.

Tv2 har købt rettighederne og vil sende 8 kampe om ugen på deres nye sportskanal når den går i luften til januar.
Indtil da vil de vise 3 kampe om ugen på Zulu.

Good news er at Bilde og Wang følger med over på Tv2.

http://sporten.tv2.dk/2014-09-09-populaert-kommentatorpar-til-tv-2s-nye-sportskanal

Bad news er at YouSee som udgangspunkt ikke er blandt dem der kommer til at sende denne sportskanal. Håber dog dette ændre sig inden januar.

http://mediawatch.dk/Medienyt/TV/article6955587.ece


« Seneste Redigering: 03 Okt 2014, 13:35 af Caviezel » Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #1167: 03 Okt 2014, 13:43 »

Ja, det er fremragende, at NBA bliver sendt på dansk TV så meget i år. Jeg kan ret godt lide Bilde og Wang (især Wang), så det er også godt. Jeg er selvfølgelig på LP-vognen, men det er stadig rart at de nærmest sender 1 kamp om dagen i 2015.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #1168: 03 Okt 2014, 20:20 »

Hvis der i øvrigt selv er nogle, som spiller basket og skal have nogle dope sko (og billige), så tag og kig her: http://www.nikesneaker-sale.com/2014-new-nike-air-jordan-11-xi-retro-white-columbia-blue-black-mens-shoes-sale-p-1801.html

Jeg ved ikke, om jeg skal have dem her eller den mere klassiske sorte Air Jordan 11. Måske jeg egentligt bare køber begge til den pris  Opstemt
Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #1169: 03 Okt 2014, 20:30 »

Hvis der i øvrigt selv er nogle, som spiller basket og skal have nogle dope sko (og billige), så tag og kig her: http://www.nikesneaker-sale.com/2014-new-nike-air-jordan-11-xi-retro-white-columbia-blue-black-mens-shoes-sale-p-1801.html

Jeg ved ikke, om jeg skal have dem her eller den mere klassiske sorte Air Jordan 11. Måske jeg egentligt bare køber begge til den pris  Opstemt

skal man ikke betale told når det kommer derover fra? Smiley
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Sider: 1 ... 76 77 [78] 79 80 81 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010