home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Maj 2024, 16:24 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23295
  1 Bruger, 546 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: fmgod123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Odense Boldklub
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Odense Boldklub  (Læst 51866 gange)
larzraz
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #45: 13 Nov 2014, 01:07 »

Nu ved jeg jo ikke helt hvordan din taktik er men hos mig har midtbanen været fremragende, både de Ari og Spelmann men også Schoop, Jonasson og Desler. Hos mig er det nok den plads jeg alle helst ikke vil bruge penge på, med talenterne der er i klubben i mente, men man har jo hver sin stil Opstemt En god offensiv højreback jeg kan anbefale er Lee Hodson, som har kontraktudløb i sommeren 15 og bare er en fremragende back Opstemt
Logged

larzraz
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #46: 13 Nov 2014, 01:42 »

Jeg har lige afsluttet 2. sæson
Hvis vi starter med transfers:


Som i kan se solgte jeg tidligt Uffe Bech, 29 mil med en god potion videresalg osv. Det var for mig en god handel og som en form for erstatning blev Mohammed Elyounussi (27 kampe, 5 m 10 a) hentet ind, han er OMV, hvilket betød at jeg kunne rykke Lucas Jensen tilbage til  hans favoritposition som OMH. Ellers hentede jeg en ny højreback ind Lee Hodson på en fri transfer. En absolut fremragende signing 4 mål og 7 assist i ligaen er sgu mere end godkendt. Hentede Marcondes da jeg havde accepteret et bud på Falk på 44 mil fra Norwich som han takkede nej til. Men Marcondes blev sendt tilbage på leje til FCN. Jeg manglede en solid backup til Lado og en der kunne tage over efter ham, og Zohore blev hentet til. Endnu en god signing. 7 mål og 3 assist i 23 kampe (14 som indskifter) er sgu godkendt og 14 mål i 32 kampe sammenlagt er endnu bedre, jeg er mere end tilfreds her! Costa en decent back som er hentet ind til fremtiden, han er ikke specielt god, ham kan jeg ikke anbefale har kun givet problemer. Ellers er det propects jeg har hentet på frie transfers. Men det lykkedes mig at leje Hachim Mastour, som en backup på offensivpladserne. En spændende ung gut, som jeg også har på leje næste sæson, hvor hans kontrakt udløber, min drøm er at hente ham. Han har gjort det godt, 15 k 4 m 2 a. Med hensyn til salg var der en del lejeaftaler og så salg af Lasse Nielsen og Diarra som jeg ikke så en fremtid i.

Jeg forsvarede min the double og blev mestre foran FCK med 10 point. Jeg lukkede 27 mål ind, hvilket er noget af en forbedring fra sidste sæsons 52! Jeg kom qua min status som mester med i CL kval mødte Flora tallin (10-0), Ludogorets (2-1) og RB Salzburg (1-1 tak for udebanereglen!) Jeg kvalificerede mig til gruppespillet. Endte dog i en gruppe uden de store forhåbninger. Zenit, Schalke og V. Pilzen. så målet var en plads videre til EL. En uafgjort mod zenit var det største resultat. Jeg endte på en 3. plads, 2 point foran Pilzen og 6 efter Zenit. Jeg mødte i første runde af EL, Porto som gjorde kort proces og slog mig ud 4-0 samlet. Æv...

Lado er faldet i niveau og det her er uden tvivl hans sidste på holdet. "Sølle" 10 basser i superligaen og 19 i alt er for mig ikke godt nok. Falk er blevet mere målfarlig, med 11(12 i alt) ligamål, min liga topscorer, og skuffende 5 (9 i alt) assist. Ellers har mine nøglespillere været Robin Olsen, Duoen Høegh - K. Larsen, Ari og Lucas Jensen. På VB har jeg roteret en del mellem Kirkeskov og Jacob Laursen, men Laursen har været bedre på det sidste og han er mit fortrukne valg efterhånden.

Har fået pumpet lønbudgettet op på 60 mil, og fik til denne sæson 10 mil i transfer budget. Men til den kommende sæson lyder det på hele 72 millioner WTF? Har hentet en del unge spillere allerede som kommer til efter sæsonen og har signet Michael Keane (CB) fra United på en fri transfer og det samme med Anwar Al-Ghazi (OMH) Ajax og Augostino Ca (DM) fra Barca, herudover overvejer jeg at hente Nick Powell ligeledes på fri. Hvis han vil gå lidt ned i løn. Spellman er god, men han får simpelthen for mange kort.

Næste sæson er målet at vinde ligaen igen og gøre det bedre i Europa end de 5 point jeg fik denne gang Opstemt
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #47: 20 Nov 2014, 21:44 »

Jeg er startet på et nyt eventyr med OB efter at jeg fandt ud af at det var en stor fejl ikke at få rettet op på økonomien fra sæsonens start, ved ikke at sælge løntunge Emil Larsen. Det betød nemlig at flere spillere skiftede, da jeg ikke havde midlerne til at forlænge deres kontrakter.

Derfor er jeg startet på et nyt spil og som noget af det første blev Emil Larsen solgt for at skabe luft i lønbudgettet, mens Rasmus Falk blev solgt, da han til dels ikke passede ind i taktikken samtidigt med at transferindtægterne hjalp gevaldigt på den pressede økonomien.. Ellers valgte jeg at satse på den nuværende trup og bygge min taktik ud fra det...

formationen blev en 4-1-4-1 taktik som jeg tidligere har gjort brug af, men jeg har valgt at ændre lidt på indstillingerne som følge af nogle af de erfaringer jeg har gjort mig i mine tidligere spil.


Instruktioner:
Hold på bolden
Kortere afleveringer
Arbejd bolden ind i feltet
Spil op fra forsvar
Lave indlæg
Søg overlap
Spil bredere
Meget højere forsvarslinje
Skærm mere af
Bliv på fødderne
Markere tættere
Brug offside-fælde
Afskær målmanden fra at spille bolden kort
Højere tempo




Indtil videre er jeg nået til vinterpausen og jeg er placeret på førstepladsen hvilket jeg naturligvis er yderst tilfreds med. Hvis man dog ser på tabellen, så har jeg kun scoret et mål i snit over de 17 Superliga kampe, men tilgengæld er jeg stærk rent defensiv hvor Mads Toppel har holdt buret rent i otte forsøg og blot har lukket ti mål ind, hvilket er bedst i ligaen.

Min vaklende offensiv skal dog holdes op imod at Vladimir Dvalishvili stort set var eneste angriber til rådighed igennem hele efteråret og at han har været utilfreds igennem hele efteråret pga. salget af Rasmus Falk. Så han var længe en angriber uden mål i og det er først i den sidste periode hvor han er begyndt at scorer mål (4 stks i alt inkl. pokalkampene), men det har også været igennem den seneste periode at jeg er kravlet op i tabellen og først i sidste spillerunde overtog pladsen foran FCK og Brøndby der begge smed point.


I pokalturneringen stod jeg på forhånd med det ene ben i kvartfinalen da jeg trak SC Egedal i fjerde runde. Men jeg endte i en total ydmygelse og tabte med 2-1 !!   ticked off
- Så kan man endnu engang lære af fejlen om aldrig at satse på Ungdoms- og reservespillerne - heller ikke imod de små upåagtede hold..

Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #48: 21 Nov 2014, 14:49 »

Så blev min 2 sæson afsluttede med The Double. Endte med 67 point ligesom midtjylland men jeg trak det længste strå
Må sige at Falk virkelig slog til her i anden sæson i forhold til første. Unge spiller man skal holde fast i er lucas jensen og desler de er helt klart lysende stjerner..
Nu er jeg kommet igang med 3 sæson og har fået holdet på plads til den kommende sæson.
Har mistet falk men fik 20 mio så det er okay, mit fokus har været at skabe nok egen avl spiller da jeg har mistet de fleste. derfor har jeg været nødsagtet til at hentet kadrii hjem hvilket også er okay som erstatning for falk. Lindegaard røg af sin kontrakt for united så valgte også at hente ham hjem. Udover det har jeg leget nogle forskellige spændende spiller men den mest spændende af alle har været Adama fra barcelona så glæder mig til den kommende sæson.
Forsvaret står desværre skidt til da igen i år har måtte slippe krumtappen. sidste sæson var det kasper larsen og i denne røg degn.. så nu prøver vi med et nyt ungt talent fra fck..
Skal prøve at se om jeg ikke kan få lagt holdet op senere idag.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #49: 22 Nov 2014, 01:48 »

Så fik jeg afsluttet sæsonen og det endte med en tredjeplads og dermed kvalifikation til Europa League som var målsætningen. Jeg var ellers tæt på at kunne snuppe mesterskabet da jeg med bare to runder tilbage lå på førstepladsen. Men et nederlag til FCK ude gjorde at både FCK og FCM overhalede mig i tabellen. I sidste spillerunde havde jeg så en gylden mulighed for at tage andenpladsen da FCK tabte deres kamp, men jeg måtte nøjes med uafgjort mod Brøndby, hvorfor jeg slutter på samme antal point som FCK. FC Midtjylland tog sig af mesterskabet..

Alt i alt en flot sæson, hvor defensiven virkelig var stærk. Desværre fik jeg aldrig gang i mine angribere, så det skal jeg have kigget på til den nye sæson... Skulason var holdets helt store profil (foruden defensiven), med blandt andet ni scoringer.
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #50: 22 Nov 2014, 15:09 »

Nu det efterhånden længe siden jeg har rodet med de screenshoots.. er der nogle der lige kan give mig en kort guide og en hjemmeside jeg kan lave dem på`?
Logged

fredesvbg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #51: 23 Nov 2014, 11:00 »

Er der nogen der kan give gode råd til at får OB's forsvar til at virke, for har nu tre gange startet spil op og til jul er jeg fyringstruet og indkassere mål, som en teenager indtager mokai på en varm sommer dag. Jeg har mistet Emil og spelman, og forstærket holdet med Franck semou og akharraz, og ellers er det det samme hold som jeg starter med. Jeg spiller (forsøger) en kontrolerende 4231 og kan sagtens score, men langskud og klumpspil er skyld i jeg taber alle kampe
Logged

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #52: 23 Nov 2014, 11:18 »

Er der nogen der kan give gode råd til at får OB's forsvar til at virke, for har nu tre gange startet spil op og til jul er jeg fyringstruet og indkassere mål, som en teenager indtager mokai på en varm sommer dag. Jeg har mistet Emil og spelman, og forstærket holdet med Franck semou og akharraz, og ellers er det det samme hold som jeg starter med. Jeg spiller (forsøger) en kontrolerende 4231 og kan sagtens score, men langskud og klumpspil er skyld i jeg taber alle kampe

Jeg har stor succes ved at have en defensiv midtbanespiller, som skal ligge og rydde op foran forsvaret. Samtidigt med det spiller jeg med en høj forsvarslinje og går generelt efter at holde på bolden og kontrollere spillet. I første sæson lukkede jeg kun 25 mål ind i 33 liga kampe, så det er jeg yderst tilfreds med..
Logged

fredesvbg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #53: 23 Nov 2014, 14:00 »

Jeg har stor succes ved at have en defensiv midtbanespiller, som skal ligge og rydde op foran forsvaret. Samtidigt med det spiller jeg med en høj forsvarslinje og går generelt efter at holde på bolden og kontrollere spillet. I første sæson lukkede jeg kun 25 mål ind i 33 liga kampe, så det er jeg yderst tilfreds med..

tak, det prøver jeg
Logged

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #54: 24 Nov 2014, 19:32 »

Syv kampe er spillet i Superligaen her i anden sæson, hvor det er blevet til fire sejre, en uafgjort og to nederlag hvilket placere mig på tredjepladsen med 13 point. Fire point færre end de danske mestre fra FCM og sidste års fjederplads fra Esbjerg. FC København er helt nede og ligge som nr. 10 og kun en sejr over SønderjyskE i deres seneste spillerunde har sendt dem over stregen...

Min defensiv er desværre ikke helt så stærk som i min første sæson, selvom jeg har forstærket mig med Rønnow i målet og med Anthoney Annan på den defensive midtbane og Magnar Ødegaard som supplement til backen (på leje aftale fra Molde)

På midtbanen har jeg hentet Konstantin Vassiljev fra den polske liga, mens Djiby Fall igen er hentet til Ådalen, da jeg har ændret min fremskudte angriber til en rolle som targetman. Så nu håber jeg at det giver nogle flere mål fra mine angribere..

I Europa League klarede jeg mig ganske okay med pligt sejre over først Zeta og senere Zaria. I 3. kvalrunde blev Dynamo Moskva sendt ud, inden jeg i slutspillet desværre tabte sammenlagt 3-1 til Sparta Moskva.
Logged

fredesvbg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #55: 03 Dec 2014, 13:39 »

Efter jeg gik over til 4141, så kom der mere styr på spillet, men underpræstere stadig i ligaen, men et nederlag i CUP finalen og et mesterskab til AAB gav de gyldne billetter til europa, hvor jeg slog Everton ud på vejen mod gruppespillet hvor jeg ligger klart nummer 1 efter tre kampe med tre sejre (Rubin, Haifa og AZ). Desværre kan jeg stadig ikke få det til at du i ligaen, så roder rundt i midten af feltet, hvilket fucker min holdharmoni op, senest 3-2 mod Hobro efter en 2-1 føring.

Holdet har mistet alle sine profiler, på nær Spellman (hvis han er en profil) men Lado var en ren målmaskine og vandt årets spiller title i 1. sæson. Midtbanen fik et løft med en mindre kendt spiller ved navn Hjalte Nørregaard (crazy han kan hentes gratis) og så har Kryger, når han ikke var skadet, og Lucas Jensen været skarpe.

Jeg har dog enorme skades problemer, Kryger er altid skadet og jeg har en gang talt ham fra en pension og begge mine faste midterforsvare har haft overrevne hasesener, og det er jo 5-6 mdr på bænken.

Ligeledes er alle sure over manglende spilletid, Radz vil være fast mand, selvom manden ingen evner har og er et stort barn, Greve tror han skal spille fast efter en cup kamp og vil jeg ikke leje Kirkeskov ud til Silkeborg flipper han ud, på trods af han er fast mand, er det en BUG?
« Seneste Redigering: 03 Dec 2014, 13:41 af fredesvbg » Logged

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #56: 04 Dec 2014, 15:51 »

Så er jeg netop startet på min 5 sæson med OB og har skabt mig et rigtig godt hold.. Har vundet ligaen de seneste 3 sæsoner..
Jeg har været heldig at kunne låne mig til nogle klasse spiller og specielt sidste år var fantastisk.. Jeg havde adama traore fra barcelona plus alen halilovic hvilket er 2 vanvittige spiller at have på holdet.. Plus jeg har hentet viktor fischer på fritransfer. 3 Fantastiske spiller der bestemt hjalp mig med at vinde ligaen rimelig stort.
Har nu skrevet kontrakt med lucas andersen men får ham desværre først næste sommer af en eller anden mærkelig grund.. Får igennemsnit 70 mio at handle for hvert år så det kan man ikke klage over...  Thumbs Up
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #57: 25 Feb 2015, 18:33 »

Ny opdatering, ny start (for mit vedkommende)

Jeg har startet mig et nyt spil med OB, hvor jeg har sat mig nogle del mål, så ud over at kvalificere mig til EL i første sæson har jeg følgende mål.

- Udvikle og satse på egne talenter.
- Defensiv organiseret hold.
- Økonomisk ansvarlighed.

Dette er de punkter jeg personligt vil opfylde i tiden i OB, og det har da også betydet jeg er startet en udrensning af løn tunge og talent manglende spillere. derfor har spillere som:

Emil Larsen, Schoop, Emil Ousager allerede sagt farvel til Ådalen og flere vil følge, hvis ikke de vil gå ned i løn.

Ind har jeg også kun hentet en spiller, Nicolaj Jørgensen, som er kommet til på en fri transfer, en 16 årig målmand, med et kæmpe potentiale.

Spillere jeg vil satse på af de unge spillere:

- Mads Raben, en spiller der på ny har fået et hak op i Potentiale og rammer igen højt på skalaen.
- Mikkel Desler, der er selvskrevet.
- Mathias Greve, kæmpe potentiale som forhåbentligt kan udvikles godt.
- Oliver Lønfeldt, en spiller jeg personligt selv har set frem til kom med i spillet, da han har ufatteligt stort talent, hvad jeg har set af kampe med ham.
- Emil Peter Jørgensen, en spiller der som 16 årig fik debut på OB's førstehold, og er endnu en af gode forsvars spillere der kommer igennem vores system, tiltænkt en start plads, inden for de første 2 år.
- Jacob Buus Jacobsen, en CM der på sigt skal fordele bolden på holdet, men mangler noget udvikling før det kan blive en realitet.

min opstilling kommer til at være en 4-1-2-2-1, med fokus på højt genpres og boldbesiddelse. så det kan nok godt blive en udfordring, for de unge spillere at  spille sig fast, da det kræver høj udholdenhed og høj afleverings stats.
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #58: 27 Feb 2015, 16:21 »

Så skulle der da komme en lille update herfra også Smiley

Jeg er stille og roligt nået ind til marts i 2. sæson og tingene er forløbet lige som jeg ønskede det. på sidste kampdag i første sæson sikrede jeg mig en 3. plads og deltagelse i EURO League. mine personlige mål blev også rigtig godt holdt.

Jeg skabte et stort plus med økonomien, hvor jeg solgte for hele 28 milioner og blot hentede ind for 289.000 kr. eneste spiller jeg brugte penge på var Kasper Povlsen fra AGF, da min midtbane var plaget hårdt af skader, og måtte spille 5 kampe med helt unge spillere.
I 2. sæson sad pengene lidt mere løst:

- Jens Jønson, Simon Wangberg, Kasper Pedersen, Bassel Jradi kostede sammen lagt 19 milioner
- Lloyd Isgrove, Marco Lund, Pelle Dannells, Osman Akharraz, Sölvi Ottesen og Denis Stracqualuris blev hentet på en fri transfer for at styrke breden.

Samtidig var svingdøreng også godt igang den anden vej:

- Mikkel Kirkeskov, Diarra, Lasse Nielsen, Thomas Mikkelsen og Zohore(Som blev årets spiller i Superligaen) blev alle solgt til en samlet pris på 42 milioner, især Zohore, som kostede 28 mil trak godt igennem her.

Egne spillere på 1. holdet, jeg vil gennemgå de spillere der har spillet på førsteholdet indtil nu, og vil tage dem i rangering efter kampe spillet:

-Oliver Lønfeldt, har i 2. sæson kun fået en kamp, han blev mod slutningen af første sæson skadet og brækkede foden, hvilket resulterede i 6 måneder uden fodbold. han nåede kun lige at komme i form inden vinterpausen, og derfor uden de store kampe.
-Daniel Kildegaard, et regen jeg fik i første sæson som virkelig udvikler sig godt han er blot 16 år gammel og har fået 2 kampe på første holdet, en spiller der på sigt skal være fast mand, hvis han ikke bliver solgt inden.
-Jacob Buus Jacobsen, spillet 2 fine kampe i ligaen, ikke spillet sindsygt meget, men min midtbane er også godt besat, så der er lang vej til førsteholdet især nu hvor både Desler og Greve gør sig gældende som starter og delvist starter.
-Mads Raben spillet 7 kampe i sæsonen og scoret 1 mål, han er ikke i fantastisk form, men hans stats er til gængæld begyndt at ligne noget, for en falsk 9'
-Mathias Greve, spillet 9 kampe i sæsonen og begynder at presse på for en startplads, spiller til en rigtig fin karakter, men mangler virkelig noget styrke og udholdenhed, som kan gå hen og blive på den baggrund jeg sælger ham.
-Mikkel Desler, den klart bedste spiller fra egne rækker, han har spillet næsten alle kampe, 16 ialt, og var også ønsket af flere mellem store klubber i udlandet, Bla. HSV. så en spiller der forhåbentlig bliver længe.
-Emil Peter Jørgensen flest startere tegner han sig for, 17 startere og 1 indskifter. han har virkelig udviklet sig meget og har oveni købet åbnet op for scoringerne her i 2. sæson. 3 scoringer er det blevet til

så til det sidste punkt på min dagsorden. Defensiven.

første sæson var mest af alt en tilvænning til min taktik, og bød derfor på rigtig mange mål i begge ender.
Denne sæson  har jeg været helt fantastisk defensivt, i 19 kampe har jeg lukket 14 mål ind, og holdt til 0'et hele 9 gange i  sæsonen og Mads toppel blev derfor også kåret til årets målmand i Superligaen. Offensivt, der halter det, desværre, 21 mål i 19 kampe er bestemt ikke godt nok, og salget af Zohore, har efterladt et kæmpe hul oppe foran, som jeg håber Raben lidt kan overtage.

Fremadrettet skal der ryddes lidt ud i truppen igen, men nogle af mine signings var blot for at have lidt mens mine unge spillere stadig var i alderen 16-18 så de ikke skulle blive overbelastet. men for nu er jeg tilfreds med min trup, dog skal der nok ryddes lidt op til sommer.

rent økonomisk er der andre tider i Ådalen 2 sæsoner med kæmpe overskud har gjort at kontoen i den grad er i + og rummer 49 milioner. så økonomien er der bestemt kommet styr på.
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #59: 01 Mar 2015, 00:07 »

Så nåede vi også 3. sæson, her har jeg stille og roligt fået sluset alle udlandske spillere ud af klubben, og rummer nu kun danske spillere, samtidig har jeg ændret lidt i nogle personlige regler: jeg må nu kun hente spillere som er danske, og af egen avl, eller muligheden herfor.
Det vil sige skal jeg hente unge spillere udefra skal de højst være 16 år gamle, ellers er det kun spillere af egen avl jeg må hente ind.

2. sæson sluttede en smugle skuffende. jeg fik en 4 plads, som sikrede mig EURO league endnu engang. men min offensiv døde fuldstændig efter salget af Zohore. Defensivt er det derimod lysnet godt. 31 mål lukkede jeg ind i alle liga kampe, og holdt intet mindre ind 14 Clean sheets. hvilket jeg er godt tilfreds  med, nu skal der bare ligges mere på i 3. sæson hvor 12 spillere i min førsteholds trup er af egen avl og yderligere 9 bliver det inden for 2019(3 år) så jeg er ved at være tilfreds.

Økonomisk er jeg godt med 100 mil er jeg oppe på, og eftersom jeg ikke henter det store antal spillere længere, hvil jeg nok vokse godt økonomisk, pengene vil blive brugt på opgradering af faciliteter og focus på ungdoms træning og rekruttering.
« Seneste Redigering: 01 Mar 2015, 00:08 af pati924 » Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010